Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The aim of this project is to provide  cooked warm food for individuals with proven lack of income and relatives ready to take care of them which has been confirmed by the corresponding ‘Social support’ office, individuals and families living by themselves, who cannot rely on their property or labor for support and receive minimal pensions – retirement pension, disablement pension, hereditary pension, pension unrelated to length of service. A team of public servants will be formed in order to determine the main target groups of the project on the basis of  registers provided by the Social Support Administration of Hissarya and specially designed mechanism of user choice. The task of providing the food products and the meal is to be delegated to external executive in accordance with the Law of Public Procurement. Scheduled to start on 17.10.2016 the ‘cooked warm food’ program is planned to reach up to 200 users in its 31 months of duration. Additional  measures will be taken on the present project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Определянето на целевите групи по проекта ще бъде извършено на база официални списъци от ДСП- Хисаря. При кандидатстването с проекта сме направили предварително проучване и ни бяха предоставени списъци от Дирекция "Социално подпомагане" Въз основа на това предварително проучване определихме следните целеви групи: - 1. лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установена от съответната дирекция "Социално подпомагане", 2.самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст , за инвалидност, наследствени пенсии, пенсии несвързани с трудова дейност. В целевата група за предоставяне на топъл обяд ще бъдат включени живущи, заявили желание на територията на община Хисаря, отговарящи на критериите, и съгласно Наредба РД 07-01/04.04.2016 . Със заповед на кмета на общината ще бъде сформирана комисия, която ще разгледа подадените заявления на желаещите кандидат-потребители и въз основа на механизъм за подбор ще бъдат разгледани и класирани. Списък на класираните ще бъде представен на общо достъпно място в сградата на общината. Предвижда се топъл обяд да се предоставя на 200 души; Некласираните кандидат-потребители образуват списък на чакащите от основната целева група. В случай на нераздаден топъл обяд ще бъде предвиден и списък от допълнителна целева група на лицата и семейства подпомагани по Наредба РД07-5/2008г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление. Заявления от кандидат-потребители ще се подават през първия проектен месец. В случай, че някой от класираните потребители по една или друга причина не е в състояние да продължи участието си в проекта, комисията за определяне на бенефициентите провежда свое заседание и взема решение кое лице от списъка на чакащите от основната или допълнителна целева група да заеме освободеното място и да получава топлия обяд. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Закупуването на хранителни продукти и предоставянето на топъл обяд ще бъде възложено на на външен изпълнител , съгласно ЗОП. Условията на които трябва да отговарят участниците - да притежавта собствана или наета материална база, отговаряща на изискванията на чл. 13 от ЗХ., да притежават. Кухнята да притежава Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни №01569/06.07.2016г. , издадено от Областна дирекция "Безопасност на храните" гр. Пловдив, на основание чл.12 от ЗХ. С цел осигуряване на прозрачен начин за закупуване и предоставяне на топъл обяд, се предвижда изпълнителят да придружава ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост и съответните разхооправдавателни документи. В началото на всеки месец изпълнителят ще предоставя подробно меню, съобразено с изискванията на националното законодателство. Предвидено е дейността да стартира на 17.10.2016г. и да приключи на 30.12.2019 г. Топъл обяд на територията на община Хисар ще бъде предоставян само в работни дни, в продължение на 31 месеца, като общия брой на дните, в които ще се осигурява топъл обяд за цялата продължителност на проекта, е, както следва: м. октомври 2016 г. - 11 работни дни; м. ноември 2016 г. - 22 работни дни; м. декември 2016 г. - 21 работни дни; м. януари 2017 г. - 21 работни дни; м. февруари 2017 г. - 20 работни дни; м. март 2017 г. - 22 работни дни; м. април 2017 г. - 18 работни дни. Разходи от 01.05.2017 май 2017 -20 дни;м. декември 2017 - 14 работние дни; 2018 г 249 работни дни 2019 г - 249 работни дни Прогнозно, въз основа на налична информация е определен капацитет до 200 души за цялата територия на общината, които да се възползват от Операция топъл обяд. 328 100.00 328 100.00
Осигуряване на топъл обяд: Закупуването на хранителни продукти и предоставянето на топъл обяд ще бъде възложено на на външен изпълнител , съгласно ЗОП.Условията на които трябва да отговарят участниците - да притежавта собствана или наета материална база, отговаряща на изискванията на чл. 13 от ЗХ., да притежават. Кухнята да притежава Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни №01569/06.07.2016г. , издадено от Областна дирекция "Безопасност на храните" гр. Пловдив, на основание чл.12 от ЗХ. С цел осигуряване на прозрачен начин за закупуване и предоставяне на топъл обяд, се предвижда изпълнителят да придружава ежемесечната си фактура с подробна калкулационна ведомост и съответните разхооправдавателни документи. В началото на всеки месец изпълнителят ще предоставя подробно меню, съобразено с изискванията на националното законодателство. Предвидено е дейността да стартира на 17.10.2016г. и да приключи на 30.12.2019г. Топъл обяд на територията на община Хисар ще бъде предоставян само в работни дни, в продължение на 31 месеца, като общия брой на дните, в които ще се осигурява топъл обяд за цялата продължителност на проекта, е , както следва: м. октомври 2016 г. - 11 работни дни; м. ноември 2016 г. - 22 работни дни; м. декември 2016 г. - 21 работни дни; м. януари 2017 г. - 21 работни дни; м. февруари 2017 г. - 20 работни дни; м. март 2017 г. - 22 работни дни; м. април 2017 г. - 18 работни дни. Разходи от 01.05.2017 май 2017 -20 дни;декември 2017 г- 14 работние дни; 2018 г 249 работни дни 2019 г - 249 работни дни Месеците юни 2017 г, юли 2017 г, август 2017 г - няма да се предоставя услуга; както и 09, 10, 11.2017 до 04.12.2017 г 16 405.00 16 405.00
Предоставяне на Съпътствуващи мерки: Съпътстващи мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд по настоящата процедура се изразяват в индивидуално консултиране и съдействие за : Възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, вкл. такива , финасирани от ЕСФ; Ползване на административни общински услуги , подпомагане за достъп до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене; Съдействие, индивидуално и групово консултиране, реализирани в отговор на установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи, провеждане на беседи и консултации за предоставяните социални услуги с цел по-добра информираност на заинтересованите от тези услуги лица. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топлия обяд, ще се осъществяват от екипа по организация и управление на проекта, определен със заповед на кмета на община ХИСАР веднъж месечно индивидуално по домовете на потребителите на услугата или групово консултиране при установена нужда. Служителите на община ХИСАРЯ са квалифицирани и притежават необходимия опит в администриране на социални услуги на територията на общината. Ще бъдат консултирани за възможностите за ползване на други социални услуги на територията на община ХИСАРЯ, както и за ползване на административни услуги за подпомагане достъп до здравни и образователни услуги. Консултации ще се правят и за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, както и при установена нужда за всякаква друга подкрепа. Предвижда се съпътстващите мерки да се отчитат със следните документи: 1. Протокол от проведена групова беседа с подписани списъци на присъстващите; 2. Протоколи от индивидуални срещи и консултации 3. Снимков материал, при декларирано съгласие от лицата. 16 405.00 16 405.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).