Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project will provide support in a home environment to elderly people, disabled people and people dependent on care. Social and integrated health and social services will be provided to up to 55 users living on the territory of Radnevo municipality. The activities of the project will complement the support to the most vulnerable groups who are consumers within the framework of the "Hot lunch in Radnevo Municipality" project under the Food and Basic Material Assistance Program. To a large extent, the support for the users of the project "Patronage care + in the municipality of Radnevo", financed under the 2014-2020 ODA, will be continued through the implementation of the following activities:
. Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities;
2. Delivery of food, foodstuffs and basic necessities, as well as providing transport for delivery personnel;
3. Provision of information on health prevention and prophylaxis;
4. Provide supervision and training of employees.
The appointed mobile team that will take care of the approved users is planned to consist of 25 domestic helpers, 1 nurse.
A service management team is envisaged, which includes a Coordinator, a Social Worker.
The provision of services will be based on the identified needs and specific needs of the representatives of the target group and the individual social assessment of each of them.
The duration of the project is planned to be 21 months, 3 of which are preparatory, and 18 months for the provision of integrated health and social services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Грижа в дома: Осн. цел на дейността е продължаване на създадения модел за патронажни грижи за възрастни хора и лица с увреждания чрез предоставяне на качествени почасови мобилни интегрирани здравно-соц. услуги по домовете.Осн. дейност "Грижа в дома" се състои от няколко поддейности: Д1- Почасови мобилни интегрирани здравно-соц. услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.Д2 Доставка на храна, хр. продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала за доставки. Д3 Предоставяне на информация за превенция и профилактика на здравето.Д4 Осигуряване на супервизия и обучение на служителите.Дейността ще бъде възложена като УОИИ на дирекция от Общинска администрация.Лицата,на които предвиждаме да се предоставя услугата са 55 потребителя, като при настоящите условия на територията на общината в сферата на соц. услуги считаме,че бройката е реално достижим за изпълнение индикатор по настоящия проект.Предвидено е проектът да се изпълнява 21 месеца като първите 3 са предивидени за подготвителни дейности-прием на заявления от потребители, подбор на персонал за предоставяне на грижата в дома, оценка на потребностите, класиране на кандидатите за работа, популяризиране на проекта и предоставяните дейности.Предоставянето на почасовите услуги ще бъде за период от 18 мес.На наетия персонал ще осигурим 10 супервизии за периода. Обучение предвиждаме, ако има персонал, който не е преминал такова.За изпълнение на Д1 и Д2 за период от 18 месеца ще бъдат наети 25 дом. помощници (индикативна бройка) и 1 мед.сестра на трудови договори. Ще бъде назначен екип за управление на услугата, които ще са ангажирани с администрирането на услугата-изготвяне на оценки, изготвяне на графици,поддържане на досиета на потребители и др. необходими дейности.Екипа ще е нает за 21 мес. и включва координатор(служител на бенефициента) и соц.работник.Соц. работник ще участва в оценката на потребностите на потребителите и ще им предоставя съдействие пред разл. институции,попълване на документи,насърчаване на комуникацията и поддържане на соц. контакти,подкрепа при комуникация с институции и служби през периода на изпълнение. Планираните възнаграждения на дом. помощници са формирани на база Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027.Размерът на възнагражденията на мед.сестра, координатор и соц.работник е планиран,изхождайки от часовата ставка на съответните лица по осн.им трудово правоотношение,съобразено с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР. При необходимост от наемане на др. специалисти по проекта,те ще бъдат наемани на граждански договори и заплащането им ще бъде от единната ставка. За извършване на супервизиите ще бъде нает специалист на граждански договор,като заплащането ще е от бюджетен ред 2.1. за супервизии,проведени на до 15 лица за всяка супервизия за периода на договора. За осигуряване на псих. подкрепа на потребителите ще бъде нает психолог. След като бъдат направени индивидуалните оценки на потребителите и се прецени необходимостта от индивидуална псих. подкрепа, на психолога ще се изготви месечен график с дни за консултации, като заетостта ще е 12 часа месечно. Ще бъде сключен трудов договор за тази дейност,което ще е отразено в разходи по бюдж. ред 1.1. Възнаграждението е изчислено на база часовата ставка на наети лица на тази длъжност в структурни звена към Общ. Раднево и е съобразено с Методологията.Транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата е предвиден да се извършва с градски транспорт,ако има такъв наличен.При необходимост ще бъде осигурен автомобил, собственост на Община Раднево и шофьор, служител на бенефициента.Не са предвидени разходи за възнаграждение на шофьора. Отчитането на изразходваното гориво ще е на база утвърдената норма на общинския автомобил и изминати километри,а отчитането на пътните разходи-посредством билети/карти съгласно тарифата. 440 835.45 203 425.75

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).