Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The aim of the project is to provide employment  for 16 persons until 12 months subsidized employment incl. through the use of investment support and then for another 12 months the Beneficiary to provide employment by his own to at least 8 working places.
The beneficiary of the project is Samp;T EOOD, a company with experience in implementing activities similar to those included in the proposal, and also projects, financed by EA. The proposed project manager has more than 10 years of experience in projects with Euroean financing and participated in the organization and management of more than 15 projects under PHARE "HR" and  OP "HRD".
Representatives of the target group are unemployed and inactive persons and it is planned:
- to be provided employment to 16  persons, of which at least 8 to be individuals from the following specific categories:
-- unemployed persons over 54 years 
-- unemployed persons up to 29 years incl.;
The total cost of the project and the grant is 182 944.64 leva without VAT. There are 4 activities - A1: organization and management of the project and ind. value is 18294 leva VAT excl.; A2: Information and publicity - with ind. value 3658 leva, VAT excl.; A3: employment for  unemployed and / or inactive persons for a period of 12 months - ind. value - 106109.64 leva and A4: Acquisition Equipment / furniture  for new jobs - 54 883 leva VAT. excl. The project cost are effective, efficient and economically justified, and the structure of the budget is respected and also the requirements of the scheme.
The project is in syncrony and performs 3 horizontal principle of HRD OP. The term of the project is 22 months, but not later than 31.12.2017 Place of performance of the project is Veliko Tarnovo, BG. Performance indicator (1) is included in the employment unemployed and inactive persons with target - 16 persons, and the result indicator (2) is unemployed and inactive persons who have a job upon ending the operation - target - 8 persons.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешното, целево и финансово ефективно реализиране на проекта. Тя ще включва в себе си два етапа - подготвителен и изпълнение. Подготвителният етап ще представлява - създаване на екип, ръководен от Ръководителя на проекта. В екипа ще бъдат включени представител на ръководство на Дружеството, както и ще бъде направен избор на "външен изпълнител" , вкл. ЮЛ, съобразно разпоредбите на ПМС 118/2014г., с цел да се подпомогне администрирането и координацията на проекта. Дружеството е наясно, че за да се признават разходите по тази дейност, в случай на избор на външен изпълнител - този избор е обект на избор по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. След като се направи проучване ще се направи подбор на икономически най-изгодното предложение и ще се направи конкретния избор. Тъй като индикативната цена е под границата от 30 000 лева без ДДС се очаква да се приложи "Избор без прилагане на процедура по указания на УО", съобразно ПМС 118/2014г. В случай, че към момента на изпълнение има промяна в нормативната уредба по този повод, Дружеството е наясно, че е длъжно да се съобрази. В този етап се планира документално да се регламентират отношенията между дружеството, ръководителя на проекта и изпълнителя (изпълнителите). Предвижда се детайлно определяне на отговорностите, както и точно и ясно запознаване с проекта и изискванията на схемата, включително с Ръководството за бенефициенти. Ще бъдат изготвени процедури за вътрешен мониторинг и оценка. Всички действия, отговорности и задължения на ръководителя на проекта и изпълнителите ще подлежат на контрол и окончателно изпълнение след одобрението на Управителя на дружеството, който има единствено право да представлява дружеството. Същинската част от дейността ще е - проекто-управление. Изпълнението на дейността ще се изпълнява от структураta ангажирани експерти, вкл. ръководител на проекта, създадена и подчинена на управителя на дружеството, който има юридическото право да представлява дружеството и да поема задължения от негово име. Изпълнението на тази дейност се планира да бъде извършена съобразно дадените подробни и изчерпателни инструкции в Ръководството за бенефициента. Ангажираните експерти по проекта (ръководител, външни изпълнители и др.) ще имат задължение да провеждат среща и да запознават управителя на дружеството с всички текущи въпроси, да докладват за свършената работа и да планират дейността си за следващия месец. Екипът е длъжен да информира ръководството на дружество в лицето на неговия управител за всички възникнали непредвидени ситуации и трудности и да се изяснява необходимостта от взимане на корективни мерки. Документите, които ще са необходими за отчитането на планираните разходи за организация и управление ще бъдат подготвени, съобразно описанието в Ръководството за бенефициента. Отговорност и задължение на ръководителя на проекта ще са да ръководи цялостно проекта: • Избор на лица за включване в проекта • Изготвяне на стандартни документи на всички членове на екипа; • Изготвяне график за оперативни срещи на екипа; • Подготовка на документи за избор на доставчици. • Отчетност и изпълнение на проекта, според най-добрите практики в тази област • Координиране работата на външните изпълнители и др. (моля, виж, т.7 - екип) Отговорности по администриране и координация на проекта, които ще залегнат като ангажимент на избран "външен изпълнител" съобразно ПМС 118/2014г. • Административно ръководство; • Координиране връзките с финансиращата институция; • Финансово управление и отчетност; • Подготовка на документацията към финансираща институция; • Следене спазването на сроковете; • Подготовка на мониторинг от финансиращата институция; • Подготовка на архив на проекта; • Корекция и проверка на междинни и финални отчитания; • Координиране дейности по публичността на проекта; • Подготовка на процедури за избор на изпълнители. 18 294.00 18 294.00
Информиране и публичност: Целта на дейността е популяризиране на Проекта, ОП и ЕСФ, запознаване с проекта - неговите цели, резултати и ползи. По време на изпълнение на проекта ще бъдат приложени подходящи мерки за информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Конкретните мерки предвидени по проекта с цел публичност и информиране са: 1. Изготвяне и монтиране на информационна табела на входа на офиса на Дружеството. 2. Изготвяне и разпространение на 600бр. информационни брошури 3. Осъществяване на 2 бр. публични събития в началото и края на проекта. 4. 2бр. прес-публикации в местни и/или регионални медии и 2 бр. ПР - съобщения 5. Поставяне на визуализационни символи на всичко , придобито по проекта 6. Използване на визуализационните символи на всички документи, публикации и др. по проекта. 7. Публикуване на актуална информация за проекта на сайта на дружеството 3 658.00 2 638.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : Целта на дейността е подбор и наемане на лица от целевата група и осигуряване на тяхната заетост - Дружеството ще осигури чрез проекта субсидирана заетост за период до 12 месеца на 16 (шестнадесет) лица - безработни и неактивни лица, като задължително условие е да бъде назначени минимум 8 (осем) лица от следната специфична категория: -- Безработни лица на възраст над 54 г. - 3 лица. -- Безработни младежи до 29 г. вкл. - 5 лица. Дейността ще премине през два етапа - - първи етап: подбор на лицата - втори етап: назначаване и осигуряване на заетост. Дружеството ще направи подбор на лицата , следвайки своите процедури и практики, като целта е да се направи анализ на професионалните и личностни качества, както и задължителните изисквания, съобразно програмата и изискванията към длъжността. Вторият етап цели да се осигури заетост - лицата да се мотивират и да станат интегрирана част от работната сила. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство, следвайки най-добрите практики в тази област. Дружеството е наясно, че когато назначението не представлява нетно увеличение на броя на персонала в съответното предприятие в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца, длъжността трябва да е била овакантена поради пенсиониране по възраст, правомерно уволнение поради извършено нарушение, а не в резултат от съкращаване на персонал. По своята същност трудовият договор е двустранно споразумение, което постановя права и задължения за всяка от страните, а взаимоотношенията между тях се определят от основните правила, регламентирани от трудовото законодателство. Предвид ограниченията на проекта Дружеството ще предложи трудово възнаграждение в рамките на МОД за длъжността, но все пак ще има предвид и личностните качества, като образование, професионален опит, умствени и физически възможности, както и сложността, отговорността и специфичните условия на труда и резултатите от изпълняваната работа. За защита на интересите на наетите работници Дружеството ще изпълнява стриктно Кодекса на труда и свързаните нормативни актове по неговото прилагане във връзка с трудовото възнаграждение, отпуските и обезщетенията, които са задължителни за спазване от работодателите. Тези 16 лица се планира да бъдат подбрани и в последствие назначени на следните позиции: 1 Счетоводител с код по НКПД 2411-6004 и МОД: 582,00 - 1 лице 2 Експерт, застраховане с код по НКПД 2412-6006 и МОД: 582,00 - 2 лица 3 Приемчик в автосервиз с код по НКПД 3115-3065 и МОД: 516,00 - 2 лица 4 Склададжия с код по НКПД 4321-2014 и МОД: 360,00 - 1 лице 5 Бояджия, превозни средства с код по НКПД 7132-1002 и МОД: 431,00 - 2 лице 6 Автотенекеджия с код по НКПД 7213-1001 и МОД: 431,00 - 2 лица 7 Фактурист с код по НКПД 4311-2005 и МОД: 360,00 - 1 лице 8 Специалист, маркетинг и реклама с код по НКПД 3339-3005 и МОД: 516,00 - 1 лице 9 Диагностик моторно превозно средство с код по НКПД 7231-3009 и МОД: 431,00 - 1 лице 10 Автомеханик, профилиран в техническо обслужване, поддръжка и ремонт на автомобили марка "Мерцедес" с код по НКПД 7231-3008 и МОД: 431,00 - 1 лице 11 Автомеханик, профилиран в техническо обслужване, поддръжка и ремонт на хладилно оборудване за лекотоварни и товарни автомобили, ремаркета и полуремаркета с код по НКПД 7231-3008 и МОД: 431,00 - 1 лице 12 Автомеханик, профилиран в техническо обслужване, поддръжка и ремонт на хладилно оборудване за лекотоварни и товарни автомобили, ремаркета и полуремаркета с код по НКПД 7231-3008 и МОД: 431,00 - 1 лице (Приложение 4 към Заповед № PД01-931/27.12.2010 г. с влезлите в сила промени в НКПД-2011 от 01.01.2015 г.) 106 109.64 98 797.34
Придобиване оборудване/стопански инвентар на новите работни места: Предвиденото по проекта оборудване и обзавеждане за придобиване е: 1. Количка с инструменти за тенекеджийска работа 2. Ексцентършлайф, безчетков 400W, 6000-10000 об./мин; Ексцентрицитет 3мм; Работен плот 150мм, с прахозасмукване 3. Прахосмукачка, Вместимост на резервоар(кош)*: 15 л, 4. Хидравлична ръчна система за тенекеджийски ремонти на товарни автомобили и ремаркета; Макс. усилие до 10 т. 5. Пневматичен уред за демонтаж на предно стъкло. с прав накрайник 55мм, 6. К-т инструменти (8 бр) за смяна на автомобилни стъкла 7. Многофункц. пневматична шлайф машина, за почистване на широк кръг повърхности и материали. 8. Пневматично зеге - Предназначен за рязане на метал, както и на широк кръг повърхности и материали. 9. Количка метална за инструменти , капацитет 1200 кг 10.К-т от 147 инструмента в тави: К-т ключове звездогаечни (17 броя - 6-7-8-10-11-12-13-14-16-17-18-19-21-22-24-27-30 mm) К-т Г-образни шестограми с дръжка (6 броя - 2-2.5-3-4-5-6 mm) К-т инструменти 1/2"" общо 24 бр. инструменти (вложки шестостенни - 19 броя 920A 1/2"" р-ри: 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-26-27-30-32 mm; тресчотка 72 зъба; удължения - 2 броя 125mm и 225mm; твърд върток на 1/2""; каре на 1/2"") К-т инструменти, битове и аксесоари 1/4"" общо 80 бр. инструменти (вложки шестостенни - 13 броя 900A 1/4"" р-ри: 4-4.5-5-5.5-6-7-8-9-10-11-12-13-14 mm; тресчотка 48 зъба; удължение - 150mm; твърд върток, отвертка и каре на 1/4"". Двустранна тресчотка, отвертка и битове 1/4"") К-т клещи - 3 броя - комбинирани, резачки и полукръгли К-т зегер клещи - 4 броя К-т клещи 2 бр. раздвижни и чираци К-т отвертки 7 бр. - 4 прави и 3 кръстати К-т инструменти 4 бр.(чук с дървена дръжка - 1 брой, чук със силиконова глава - 1 брой, секачи на 100 мм и 200 мм - 2 броя" 11. Пистолет бояджийски дюза 1,6 0,6 l QCC 12. Системи за заваряване на стоманени, алуминиеви и др. елементи от високоякостни стомани и сплави 13. Монофазен апарат за плазмено рязане, налягане на сгъстения въздух 2,5gt;6bar., Консумация на сгъстен въздух 115л/м" 14. Канален подов подемник 15т., Пневмохидравличен "подов" подемник - с телескопичен повдигащ цилиндър с товароподемност 15 тона 15. Диагностичен център за автомобили - марка Мерцедес (компютърна станция, софтуер, връзки за контакт) Всички артикули са по един брой. Оборудването от 1 до 14 е необходимо за изпълняване на задълженията на Бояджия, превозни средства, Автотенекеджия и тримата Автомеханика. Описаното оборудване е конкретно за изпълняване на техните трудови задължения по ремонт на автомобилите, теникиджийски и бояджийски дейности, проверка техническото състояние на автомобилите, извършване на необходимите ремонти. 14 -тия артикул - Диагностичният център за автомобил - марка Мерцедес е предназначен за Диагностик моторно превозно средство и Автомеханик, профилиран в техническо обслужване, поддръжка и ремонт на автомобили марка "Мерцедес". Чрез него те ще извършват диагностика на превозните средства при приемане и по време на ремонта. В съвременните автомобили 90 % от системите се управляват от автомобилни компютри,които извършват диагностика на системите в автомобила и събират данни. Тези така наречени контролни модули управляват системата и събират диагностична информация относно състоянието й. Тази информация се предоставя във формата на данни в реално време. На базата на тези данни с помощта на автодиагностична система може точно да се диагностицира работоспособността и параметрите на дадената система. Предвиденото оборудване е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, ергономичност, опазване на околната среда и изискванията за безопасен труд. Дружеството разполага с всичкото останало оборудване и съоръженията за обезпечаване дейността на планираните новоназначени лица, както ще има ангажимент за своя сметка да обезпечи работниците с работно облекло, лични и колективни предпазни средства и да осигури услугите на СТМ и др. 54 883.00 54 883.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).