Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 693 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project aims at promoting access to employment for job seekers and inactive people, including long-term unemployed and maintaining their employment and labor income. The target group includes: unemployed young people aged up to 29 years incl., with secondary or higher education - 2 people; unemployed young people aged up to 29 years incl., with primary or lower educational level - 3 people and 1 unemployed person over the age of 54. The overall project objective is to create sustainable jobs in “Vertical Project” Ltd. through creation of employment for a period of 12 months and retention of 50% of the employees for a period of 12 months after the completion of the project. The objectives will be achieved through the following activities: Activity 1 - Project Management; Activity 2 – Employment of unemployed and / or inactive people for a period of 12 months; Activity 3 - Providing training for first or second degree for the newly employed in the project; Activity 4 - Purchase of equipment, furniture, inventory related to the creation of new jobs; Activity 5 - Insurance of acquired furniture, equipment and inventory; Activity 6 - Publicity and visualization. Expected results: provided employment to 06 persons of the eligible target group for 12 months; Reserved new jobs for 12 months by 50% of the new employees - 03 people; Vocational training for first or second degree of the newly employed - 05 people; Equipped new jobs with newly purchased fixed assets, equipment and furniture; Insured equipment acquired under the project;  Provided information and publicity of the project. The project has a total duration of 15 months and a total value of 80 788.89 BGN.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 – Управление на проекта: Цел на дейността: Вътрешно наблюдение и контрол на изпълнението. Описание и обосновка на дейността: За целите на управлението на проекта, Вертикал Проект ЕООД щe сформира екип, който ще следи дейностите да се изпълняват в съответствие с изискванията на Оперативната програма. Ангажираните за целта лица, които ще бъдат назначени при спазване изискванията на Методологията за регламентиране на възнагражденията по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси 2014 – 2020 г. са: Десислава Николова Пухлева - Ръководител проект, Катерина Георгиева Георгиева - Кутинчева – Координатор и Биляна Венелинова Бонева - Счетоводител. Към настоящото проектно предложение са приложени автобиографии на екипа за организация и управление. Екипът ще работи на почасово работно време, като за целта чрез вътрешна фирмена заповед ще бъдат дефинирани ясно отговорностите на всеки експерт, ангажиран в изпълнението на проекта. Екипът ще бъде отговорен за разработването на документацията и провеждането на процедурите за избор на изпълнител в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип, детайлно разписание на задълженията и отговорностите на всеки един от експертите, вкл. вътрешни правила за управление на проекта; 2. Изготвяне на вътрешни правила за мониторинг на изпълнението, ключови моменти, индикатори за измерване на постигнатите междинни/финални резултати; 3. Изготвяне на актуална оценка на риска за изпълнение на проекта, към датата на сключване на договора и риск регистър; 4. Изготвяне на стандартни образци на документи, свързани с всички аспекти от управлението и изпълнението на договора, с необходимата, според изискванията на Програмата визуализация; 5. Изготвяне на подробен план за действие и график за изпълнение на дейностите; 6. Подготовка на методика и документация за набиране на служители от целевите групи; 7. Подготовка на документация за избор на изпълнители в съответствие с изискванията на ПМС № 118/2014; 8. Осъществяване на контрол на изпълнението на дейностите и реализирането им в съответствие с времевия график и бюджета; 9. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите; 10. Приключване и отчитане на проекта, според изискванията на ОПРЧР. 8 016.53 6 690.29
Дейност 2 - Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Цел на дейността: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от допустимите целеви групи от 12 месеца. Описание и обосновка на дейността: Дейността предвижда осигуряване на заетост във Вертикал Проект ЕООД за период от 12 месеца на лица от допустимите целеви групи - общо 06 бр. Направена е допълваща селекция на целевите групи, съобразена със спецификата на дейността на фирмата и с необходимите към момента на представяне на проекта длъжности за заемане. В резултат бяха идентифицирани следните длъжности: от групата на безработните младежи до 29 г. вкл. ­ общо 5 лица, от които 04 души “ Работник, строителна изолация ” с код по НКПД 71242008, двама души със средно образование и двама души с ниско образование, 01 лице “ Общ работник, строителство на сгради ” с код по НКПД 93130001; от групата на безработни лица над 54 г. възраст ­ 01 лице “ Координатор по безопасност и здраве ” с код по НКПД 31234004. Работата на новонаетите лица ще бъде насочена както към настоящата дейност на фирмата в областта на проектирането и изграждането на топло-изолационни системи, така и към реализиране на съвместни планове за подпомагане на НАЦИОНАЛНАТА ПРОГРАМА ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени при условията на българското трудово и осигурително законодателство. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Селекция на отговарящи на критериите на програмата представители на целевите групи, обект на проекта; 2. Наемане на безработни и/или неактивни лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 3. Осигуряване на трудова заетост на 06 бр. лица от допустимата целева група за период от 12 месеца; 4. Запазване на новооткритите работни места след приключване на проекта за 12 месеца на 50% от наетите по проекта лица (03 бр.); 5. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите. 48 177.36 46 204.80
Дейност 3 ­ Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Цел на дейността: Професионално обучение на вече наетите по проекта лица за придобиване на първа или втора квалификационна степен. Описание и обосновка на дейността: За целите на дейността, екипът по проекта ще идентифицира нуждите на наетите лица за включване в професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен като извърши предварително проучване. След това ще бъде проведен избор на обучаваща организация/ институция съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г. и Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. В обучението ще бъдат включени лицата от допустимите целеви групи ­ 05 бр, от които 04 души “ Работник, строителна изолация ” с код по НКПД 71242008, двама души със средно образование и двама души с ниско образование и 01 лице “ Общ работник, строителство на сгради ” с код по НКПД 93130001. За предвидените обучения на новонаетите лица се предвижда: 1. Наименование и код на професията, и код на специалността: 1.1. 582040 – Строител – монтажник, 5820405 – Изолации в строителството – II степен; 1.2. 582080 – Помощник в строителството, 5820801 – Основни и довършителни работи – I степен; 2. Хорариум на обучението: продължителност на курса в учебни часове (45 минути) и хорариум не по-малко от 300 учебни часа за първа степен и продължителност на курса в учебни часове (45 минути) и хорариум не по-малко от 660 учебни часа за втора степен 2.1. Теория - 120 учебни часа за всяко обучение за придобиване на квалификация за първа степен; 264 учебни часа за всяко обучение за придобиване на квалификация за втора степен; 2.2. Практика - 180 учебни часа за всяко обучение за придобиване на квалификация за първа степен; 396 учебни часа за всяко обучение за придобиване на квалификация за втора степен; 3. Брой на обучаваните лица - за придобиване на квалификация за първа степен – 01 души; за придобиване на квалификация за втора степен – 04; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - удостоверение/сертификат. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на обучаваща организация/институция; 2. Идентифициране нуждите на наетите лица за включване в професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен; 3. Провеждане на професионалните обучения за придобиване на първа или втора квалификационна степен; 4. Осъществяване на мониторинг за постигане целите и резултатите. 5 400.00 5 300.00
Дейност 4 ­ Закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността: Осигуряване на качествена работна среда за изпълнение на ежедневните дейности от наетите лица. Описание и обосновка на дейността: Предложеното за закупуване оборудване, обзавеждане и стопански инвентар ще обезпечат технически ежедневната работа на новонаетите лица по проекта с насоченост към следните работници: 04 души “ Работник, строителна изолация” и едно лице “Общ работник, строителство на сгради”. Фасадното модулно скеле е предназначено за извършване на ремонт на сгради, реставрации, облицовки, бояджийски и ремонтни дейности и др. Алуминиевата подвижна кула – 01 бр. и стълба – 01 бр. са предназначени за безопасна работа по фасади и строителни обекти, с по-малки височини, изключително опростени и олекотени системи, за които не се изискват специални умения за монтаж. За да се подсигури нормалното провеждане на строително-ремонтни работи на новоназначените работници, строителна изолация и общ работник, строителство на сгради е необходимо: 1. Закупуване на 03 бр. среден клас перфоратор/бор машина. Предназначението му е основно за перфориране на топлоизолационните панели, като благодарение на него плоскостите се дюбелират и захващат за фасадата.; 2. Закупуването на 1 бр машина бъркалка. Нейното предназначение е за разбъркване на различни строителни смеси, като, боя, лепила, мазилки и др.; 3. Поради специфичните условия на труд и нормативни изисквания за работа на височина на 2 м., за новонаетите работници трябва да се осигурят обезопасителни предпазни средства - 5 бр. комплекта включващи: Каска предпазваща от удари, падащи предмети, инструменти и др. на обекта; Сбруя /предпазен колан срещу падане/; Осигурителна примка, захващаща се за колана и скелето предпазваща от падане; карабинери и др. предпазни и осигурителни пособия; работно и осигурително въже; 4. при осигуряването на нормална и безопасна работа на новонаетите строителни работници е необходимо закупуването на 5 лични комплекта включващии: 2 бр. работни гащеризон, 2 бр. теникси, 1 бр. работно яке за открито, 1 чифт обувки, 2 бр. сигнали жилетки тип елек и 2 бр. ръкавици. В заключение изпълнението на Дейност 4 по проекта ще подпомогне ежедневната работа на новонаетите лица за извършване на необходимите действия съгласно техните професионални задължения, чрез създадената оптимална и качествена работна среда във Вертикал Проект ЕООД. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на доставчик съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и Оперативното ръководство по настоящата схема; 2. Доставка на планираното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар; 3. Оборудване на работните места. 17 895.00 17 894.99
Дейност 5 – Застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар: Цел на дейността: Застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар. Описание и обосновка на дейността: Дейността предвижда застраховане на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на проектните дейности. Веднага след стартиране на проектните дейности ще бъде проведен избор на застрахователна институция съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г. и Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. 800.00 750.00
Дейност 6 – Публичност и визуализация: Цел на дейността: Информиране на обществеността и всички заинтересовани страни относно получената помощ от Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Описание и обосновка на дейността: В изпълнение на дейност 7 ще бъде избран изпълнител съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС и Оперативното ръководство за изпълнение на проектите по схемата. Необходимата визуализация и публичност относно финансовия принос на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. ще се осигури при стриктно спазване на всички изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител съгласно Постановление № 118/2014 г. на МС; 2. Подготовка и изработка на бланки за работа по проекта; 3. Изработка и поставяне на информационна табела на мястото на изпълнение на проектните дейности; 4. Изработка и поставяне на стикери на закупеното оборудване, обзавеждане и стопански инвентар по проекта. 500.00 380.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).