Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 036 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

"Region Invest" Ltd. is a company carrying out consultancy in the field of information services and project management.
"Region Invest" Ltd. is constantly seeking to expand its business and qualified personnel.
In connection with expanding business of “Region Invest 'Ltd., the company needs to hire new employees.

The main objective of the project is to provide employment for unemployed and inactive young people aged up to 29 including the creation of sustainable jobs in "Region Invest" Ltd.
The company plans to open five new jobs for the positions: " Marketing and Advertising Specialist " -1 person; "Technical Support" -1 person; "Graphic Designer" -1 person; " Financial and Economic Analysis Expert" - one person, "Programs and projects expert" -1 person and appoint five persons of new jobs. The project envisages provision of vocational training for acquiring a second degree in the profession "Associate in marketing activities" of one of the newly hired persons.

There will also be providing training on key competences according to the European Qualifications Framework as a key competence 2 "Correspondence language" - English language training to 5 of recruitments and training key competencies 4 "Digital competence" Cooking class on "Computer Literacy" 1 of recruitment.

There are activities for project management activities for information and publicity.

The realization of the planned project activities will help overcome the consequences of youth unemployment leading to loss of skills or omission of the possibility of their acquisition; reduction of future income, reducing labor and social mobility, increasing the risk of falling into the so-called. "Unemployment trap", the social exclusion of young people, as well as to achieve the purpose of this proceeding.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Наемане на безработни лица за период до 12 месеца: "Риджън Инвест" ЕООД е дружество , извършващо услуги в областта на информационните услуги. Компанията работи и в областта на управление на проекти и притежава Сертификат за качество в сферата на маркетинга и управлението на проекти. "Риджън Инвест" ЕООД непрекъснато се стреми да разширява своята дейност и да квалифицира персонала. Във връзка с разширяващата се дейност на дружеството "Риджън Инвест" ЕООД има необходимост да наеме нови служители за изпълнение на дейностите, свързани с управлението на проекти. За изпълнение на дейността дружеството планира да разкрие 5 нови работни места за длъжностите: "Специалист, маркетинг и реклама" /код по НКПД-2011-33393005/-1 лице; "Технически сътрудник" /код по НКПД-2011-41102005/-1 лице; " Графичен дизайнер" /код по НКПД-2011-21663008/-1 лице; "Експерт, финансови и стопански анализи /код по НКПД-2011-24136003/-1 лице, "Експерт, програми и проекти" /код по НКПД-2011-24226004/-1 лице и да назначи 5 лица на новоразкрити работни места. Всички 5 новоразкрити работни места са необходими за осъществяване на основната дейност на фирмата, свързана с информационно обслужване на фирми, както и управление на проекти на тези фирми. Ще бъдат наети лица от специфичните категории - безработни и неактивни младежи до 29г. вкл. - 5 лица. Основните изисквания за заемане на длъжносттите ще бъдат: образователно и квалификационно ниво, съгласно определените в НКПД-2011 изисквания за образование и/или квалификация за заемане на всяка длъжност; способност за работа в динамична среда; отлично разбиране на принципите за обслужване на клиенти; желание за работа в екип; отговорност и желание за развитие. Стъпки за реализацията на дейността: 1.Подбор на лицата от целевата група. 2.Сключване на трудови договори с наетите лица. 3.Запазване заетоста на минимум 50% от новоразкритите работни места. Подборът на лицата от целевата група ще се извършва от фирмата чрез обяви на сайта на дружеството, в jobs.bg и/или чрез заявки към съответните ДБТ. С представители на целевата група, чийто профил в най-голяма степен отговаря на изискванията на фирмата, ще бъдат проведени интервюта. Подборът на лицата от целевата група ще бъде направен на база образование, мотивация, желание за работа и кариерно развитие. С всяко от наетите лица ще бъде сключен трудов договор и на всяко наето лице ще бъде осигурена заетост за период до 12 месеца. На всяко лице съгласно изискванията на трудовото закоондателство ще бъде връчена длъжностна характеристика, с описани задължения и отговорности спрямо заеманата длъжност. "Риджън Инвест" ЕООД ще запази заетостта на 3 от новоразкритите работни места за период от минимум 12 месеца, без прекъсване, след одобряване на окончателния доклад по проекта. 36 668.78 36 667.51
Дейност 2. Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен по професия Професия "Сътрудник в маркетингови дейности" на 1 от новоназначените лица : Предвиденото по проекта професионално обучение е свързано с изискването наетото на новоразкритото работно място лица да притежава съответната професионална квалификация. По проекта се предвижда следното професионално обучение: Професионално направление "Маркетинг и реклама" с код 342, Професия "Сътрудник в маркетингови дейности" с код 342020, Специалност "Маркетингови проучвания" с код 3420201. Степен на професионална квалификация-втора. Продължителност на обучението- 660 учебни часа, от които теория- 318 уч.часа, практика-342 уч.часа. Брой обучавани лица- 1 лице, назначено на длъжност "Специалист, маркетинг и реклама". Документ, доказващ завършеното обучение- Свидетелство за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професия "Сътрудник в маркетингови дейности". Всички обучения ще се извършват от лицензиран към НАПОО Център за професионално обучение. Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител- Обучаваща организация /ЦПО/ 2.Сключване на договор с избрания изпълнител 3.Провеждане на обучението 4.Приключване на обучението и издаване Разходите за дейността са заложени съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване по настоящата схема, като за професионална квалификация по втора квалификационна степен са предвидени по 1200 лв. на обучаемо лице. 1 200.00 1 200.00
Дейност 3. Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - обучение по английски език на 5 от новоназначените лица и обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитарна компетентност" -курс по "Компютърна грамотност" на 1 от новоназначените лица.: Обучение по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - английски език: Целта на обучението е придобиване на познания по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - английски език . Обучението е предвидено за 5-те новоназначени лица на длъжностите "Специалист, маркетинг и реклама" /код по НКПД-2011-33393005/-1 лице; "Технически сътрудник" /код по НКПД-2011-41102005/-1 лице; " Графичен дизайнер" /код по НКПД-2011-21663008/-1 лице ; " Графичен дизайнер" /код по НКПД-2011-21663008/-1 лице; "Експерт, финансови и стопански анализи /код по НКПД-2011-24136003/-1 лице, "Експерт, програми и проекти" /код по НКПД-2011-24226004/-1 лице и е продиктувано от необходимостта от знанието на английски език предвид разширяване дейността на фирмата и работа с чуждестранни клиенти. Знанието на английски език е от съществено значение за упражняваните длъжности при работа с чуждестранни фирми и предвид информационния масив, с който фирмата оперира при осъществяване на дейността си, която е предимно на английски език. Хорариум на обучението- 300 учебни часа при три нива на обучение. Брой обучавани лица -5 лица. Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат, удостоверяващ придобитото ниво на владеене на английски език по Европейската езикова рамка. Обучението ще бъде възложено на външен изпълнител -обучаваща организация. Обучението по езикова компетентност ще бъде организирано под формата на обучителни курсове и ще бъде в съответствие с изискванията на Европейската езикова рамка. Учебният план и съдържанието на всяко обучение ще бъдат разработени от обучаващата институция съгласно избраното ниво. Обучението ще започне с провеждането на входящ тест за определяне на съответното ниво на всеки обучаем. Обучението ще завърши с финален тест и издаване на Сертификат, удостоверяващ придобитото ниво на владеене на език по Европейската езикова рамка. Обучените лица трябва да притежават знания и умения за слушане, четене, разбиране, говорене, водене на диалог и писане съгласно избраното ниво на обучение. В случай, че обученията се провеждат дистанционно, ще бъдат спазени изискванията на МОН за провеждане на дистанционно обучение. Обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" -курс по "Компютърна грамотност" : Цел на обучението: придобиване на познания по "Компютърна грамотност". Хорариум на обучението- 45 учебни часа . Брой обучавани лица - 1 лице, назначено на длъжност "Технически сътрудник". Документ, доказващ завършеното обучение - Сертификат, удостоверяващ придобитите знания и умения по "Компютърна грамотност". Обучението е свързано със заеманата от лицето длъжност и е необходимо за всекидневно изпълнение на задълженията му.Доброто пазнаване на различните компютърни програми ще позволи качественото изпълнение на задълженията на лицето, т..к по-голяма част от работата му е свързана с използването на офис техниката. Обучението ще бъде възложено на външен изпълнител -обучаваща организация. Учебният план и съдържанието на всяко обучение ще бъдат разработени от обучаващата институция Стъпки за реализация на дейността: 1.Избор на изпълнител- Обучаваща организация 2.Сключване на договор с избрания изпълнител 3.Провеждане на обучението 4.Приключване на обучението и издаване на соътветния документ на всяко лице, успешно завършило езиковото обучение. Разходите за дейността са заложени съгласно изискванията на Насоките за кандидатстване по настоящата схема, като за обучение на едно лице по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - английски език са заложени по 700 лв. за преминаване на три нива на обучение /при продължителност на обучението от 300 уч.часа/, а за обучение на 1 лице по Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" са заложени 250 лв. при продължителност на курса от 45 уч.часа. 3 750.00 3 750.00
Дейност 4. Закупуване на оборудване и техника, свързани със създаването на новите работни места.: По проекта се придвижда придобиване на оборудване и техника за 5 нови работни места. Предвиденото по проекта оборудване и техника е необходимо за изпълнение на ежедневните дейности на лицата и нормалното протичане на работния процес на новоназначените лица и на 5 длъжности. След направен анализ за пълно оборудване на новите работните места е необходимо да бъде закупено следното ообрудване и обзавеждане: за длъжност "Специалист, маркетинг и реклама" : - работно бюро -1 брой; - контейнер към бюрото - 1 брой; - преносим компютър с лицензиран софтуер - 1брой. за длъжност "Технически сътрудник" - работно бюро -1 брой; - контейнер към бюрото - 1 брой; - преносим компютър с лицензиран софтуер - 1брой. за длъжност "Графичен дизайнер" - работно бюро -1 брой; - контейнер към бюрото - 1 брой; - преносим компютър с лицензиран софтуер - 1брой. за длъжност "Експерт, финансови и стопански анализи" - работно бюро -1 брой; - контейнер към бюрото - 1 брой; - преносим компютър с лицензиран софтуер - 1брой. за длъжност "Експерт, програми и проекти" - работно бюро -1 брой; - контейнер към бюрото - 1 брой; - преносим компютър с лицензиран софтуер - 1брой. За ползване от всички 5 новоназначени лица: цветен принтер- 1 брой; мултимедия -1 бр.; екран-1 брой. Стъпки за реализацията на дейността: 1. Избор на доставчик на оборудването и техниката 2.Сключване на договор с избрания доставчик 3.Извършване на доставката 4.Подписване на приемо-предавателен протокол 5.Въвеждане на доставеното оборудване и техника в експлоатация Предвиденото по проекта оборудване и техника е необходимо за създаването на новите работни места. Предназначението на закупеното оборудване и техника ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване. Оборудването и техниката напълно и точно съответстват на изискванията на длъжностите и ще обезпечи тяхната работа. Предвиденото по проекта оборудване и техника е конкретно и само за ползване от целевата група. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискваната за безопасен труд. Съобразно е с отговорностите и ангажиментите на всяка една от длъжностите. 19 500.00 19 230.00
Дейност 5. Организация и управление на проекта: За осществяване на дейностите по администриране и управление на проекта ще бъде създаден екип, който ще включва: ръководител проект, координатор проект, счетоводител и технически сътрудник. Екипът за управление на поректа ще извършва: оперативно наблюдение на процесите и обученията, провеждане на работни срещи, текущ контрол, подготовка на тръжни процедури, изготвяне на междинен/ни, заключителен доклади; междинен и финален технически финансов доклад; дейности за информираност и публичност; отчитане на резултатите по проекта. Задълженията на ръководител проект са описани в секция "Екип" на настоящия формуляр. Задълженията на останалите лица от екипа за управление ще бъдат: Координатор проект: 1.Да участва в работните срещи на екипа за управление на проекта, като координира дейността на екипа; 2.Да участва в рганизирането, подготовката и провеждането на процедурите за избор на изпълнители, предвидени в проектното предложение съгласно ПМС № 118 от 20.05.2014г. и насоките на УО /Управлямащ орган/; 3.Да участва в изготвянето на финалния технически и финансов отчет за изпълнението на проекта; 4.Да координира всички дейности на екипа. Счетоводит проект: 1.Да участва в работните срещи на екипа за управление на проекта; 2.Да следи за спазването на допустимостта на всички разходи при реализирането на дейностите по проекта; 3.Да планира разходването на средствата по проекта съгласно заложените в бюджета параметри; 4.Да води отделна счетоводна аналитичност за разходите по проекта и да следи за своевременното счетоводно отразяване на всички стопански операции; 5.Да следи за правилното оформяне на счетоводните документи и изготвянето на пълна и точна проектно - сметна документация; 6. Да участва в изготвянето на финалния технически и финансов отчет за изпълнението на проекта. Технически сътрудник: 1. Да участва в работните срещи на екипа за управление на проекта; 2. Да подпомага дейността на ръководителя, координатора и счетоводителя проект; 3.Да изготви и поддържа досие на проекта. 4.Да протоколира проведените от екипа срещи. 6 900.00 6 899.19
Дейност 6. Информиране и публичност: Предвидените дейности за популяризиране на проекта са насочени към информиране на широката общественост за дейностите по проекта и финансовото подпомагане, което му е отпуснато от фондовете на Европейския съюз за неговата реализация. "Риджън Инвест" ЕООД ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че договорът се финансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета, и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Във всички обяви, публикации, печатни материали, свързани с договора, Бенефициентът ще уточни, че договорът е получил финансиране от Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. Бенефициентът , в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна помощ, ще публикува на подходящо място в на своята интернет-страница подробна информация за одобрения за финансиране проект. Материалът ще съдържа минимум следната информация: емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на фонда, общото лого за програмен период 2014-202г. със съответното наименование на финансиращата програма, наименование на проекта, общата стойност на проекта и размера на европейското и национално съфинансиране в български лева. При приключването на проекта ще бъде публикувано съобщение на интернет-страницата на дружеството за резултати от проекта. За да се информират участниците и обществеността за ролята на ЕС и държавата на видно място в мястото на изпълнение на дейностите по проекта ще бъдат поставени 2 нформационни табели, съдържащи информация за проекта, в които ще се упомене финансовата подкрепа от Европейския съюз. Информационните табели задължително ще съдържат: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на Европейския Социален фонд като съфинансиращ фонд; общото лого и наименованието на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта и европейското и национално съфинансиране; началната и крайна дата на изпълнение на проекта. На всеки закупен актив по проекта ще бъдат поставени информационни стикери. Предвидени са по 2 бр. стикери за всеки актив, или общо 36 бр. стикери. На стикерите ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на Европейския Социален фонд като съфинансиращ фонд; общото лого и наименованието на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Бенефициентът е съгласен Управляващия орган, националните одитни органи, Европейската комисия, Европейската служба за борба с измамите, Европейската сметна палата и външните одитори да публикуват неговото наименование и адрес, предназначението на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ, максималния размер на помощта и съотношението на финансиране на допустимите разходи по договора, съгласно предвиденото в договора. 1 000.00 676.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).