Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The Project Proposal is a set of measures and activities related to the creation of four new job positions and provision of quality and sustainable employment in a company providing training and animation for children.
Through the provided mechanisms under procedure “New Workplace 2015” HRD OP,the applicant will open four new job positions and will provide employment for 4 unemployed and inactive persons in the labor market and will provide modern equipment for the performance of their employment activity.The individuals will be a part of the following specific categories on the labor market:
-Unemployed people under 29 years of age
-Long-term unemployed and inactive persons
The following activities are envisaged to be implemented in the Project initiative:
1.Organization and Project management 
2.Visualization, information and publicity 
3.Purchase of equipment for the new job positions 
4.Employment and providing employment to unemployed and/or inactive persons
The Project activities focus on the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market.
The activities are aimed at providing equal opportunities and preventing any discrimination to different people who fall into risk groups in the labor market, increasing the access to employment, reducing social exclusion and combating poverty.
The main objective of the Project Proposal is aimed at providing sustainable jobs,quality employment, and provision of income, reducing unemployment, social exclusion and improving the adaptability of individuals under risk in the labor market.There will be provided employment for 4 persons for a period of 12 m. and for at least 2 of them the employment shall be maintained for at least another 12 m.The Project Proposal is a complex of activities in support of the priorities of the HRD OP 2014-2020, in the field of employment.The implementation of the Project  will increase the competitiveness of unemployed people to the conditions in the labor market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Настоящата дейност е база за качественото изпълнение на дейностите по проекта, за текущия контрол и постигането на заложените цели и резултати от него. За целите на администрирането, изпълнението и успешното отчитане на проекта, дейността по "Организация и управление на проекта" е структурно определяща за осъществяване на проектната идея. Тя ще се осъществява и извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проектния цикъл и ще включва действия по: -изпълнение и надлежно оформяне на документите по изпълнение на дейностите по проекта; -стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни актове при избора на външни изпълнители, -коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите; -законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; -качествено и точно изготвяне на техническата и финансовата отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; -качествено архивиране и сигурност в съхраняване на документацията по проекта; -законосъобразност и целесъобразност при разходване на средствата от БФП; -спазване мерките за информираност и публичност; -отчитане на напредъка за изпълнение на проекта и индикаторите; -организиране и координиране на отделните мерки и дейности; -комуникация с Управляващия орган на ОП РЧР 2014-2020 г.; -изпълнение, управление и отчитане на проекта; -осигуряване на проследяемост, прозрачност и съхранение на проектната документация; -вътрешен мониторинг и контрол; -предприемане на корективни мерки при необходимост. Управленският екип ще се състои от ръководител и счетоводител. Ръководителят и счетоводителят на проекта ще бъдат фирми - външни доставчици. Регулярно ще се провеждат екипни срещи за разпределяне на задачи, отчитане на резултати и напредъка по проекта. Екипът на проекта ще отговаря за качествено изпълнение на проектните дейности и за поверителността на всички предоставени документи или други материали по време на изпълнение на проекта. Всички разходооправдателни и други документи с доказателствена стойност ще бъдат окомплектовани и архивирани от екипа за съхранение в срок. Ръководителят ще отговаря за планирането, управлението, отчитането и мониторинга на всички дейности по проекта. Той ще се отчита пряко пред лицето представляващо кандидата. Счетоводството на проекта ще се предостави на счетоводител - фирма, външен доставчик на услуги. При избора на външен доставчик за счетоводно обслужване ще се спазва ПМС 118. Счетоводителят ще отговаря за финансовото отчитане на проекта, осчетоводяването и документирането на всички разходооправдателни и други счетоводни документи, имащи отношение към изпълнението на проекта, ще съгласува дейността си с ръководителя на проекта и ще го подпомага. Ръководителят и счетоводителят на проекта ще участват в информационните кампании, ще мотивират безработните младежи до 29-годишна възраст и неактивните лица, представители на целевата група, за включване в проектната инициатива. Екипът по организация и управление на проекта ще представя и популяризира по подходящ начин програмата, проекта и постигнатите резултатите, ще отчита проектната документация пред Управляващия орган. При избора на външни изпълнители-доставчици на оборудване и техника ще подпомага управителя на фирмата при изготвяне на необходимата документация и спазването на разпоредбите на ПМС 118. Дейността е предвидена да се осъществява в рамките на 14 месеца, през целия период на изпълнение на проекта. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта, спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност, успешно управление на проекта, оптимизиране на проектните ресурси и ще гарантира, че разходите по проекта ще бъдат извършени в периода на допустимост, срещу необходимите разходооправдателни документи и в съответствие с принципите за добро финансово управление. 5 124.00 5 124.00
Визуализация, информираност и публичност: Настоящата дейност е избрана с цел изпълнение на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти с европейско финансиране. Целта е да се информират целевите групи и широката общественост за осъществяваните дейности по проекта и източника на финансиране. Да се популяризира финансовия принос на ЕС, ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014- 2020 г., ЕСФ и ЕС. Дейността е комплекс от мерки представляващи различни начини за информираност на целевите групи, граждани, общността, общински и държавни структури, частния бизнес и заинтересованите страни. В хода на изпълнение на проектните дейности са предвидени: - организиране и провеждане на 2 бр. информационни срещи; - монтиране на 1 бр.информационна табела; - доставка и разпространение на 500 бр. информационни дипляни; - доставка на информационен банер; - поставяне на информационни стикери за закупеното по проекта оборудване. Първата среща ще се организира след стартирането на проекта, за да се оповестят целите на проекта и предвидените дейности за постигането им. Целта на първата информационна среща е да запознае присъстващите, в частност потенциалните представители на целевите групи, за включване в проектната инициатива, със задачите и целите на проекта, сроковете за тяхното изпълнение, целевите групи, дейностите по проекта, източника на финансиране и бюджета на проекта, информация за ОПРЧР, ЕСФ и ЕС, както и да мотивира потенциалните представители на целевата група по проекта за включване в заетост в проектната инициатива. Втората информационна среща ще бъде организирана и проведена при приключване на проекта, за да се оповестят постигнатите резултати. Целта на втората информационна среща е да запознае обществеността с извършените дейности по проекта, да отчете резултатите от тях и постигнатите индикатори и да популяризира добрите практики и инициативи в областта на предоставянето на заетост на различни групи хора на пазара на труда. Предвидено е изработка и доставка на информационна табела, която ще бъде поставена на офиса на обучителния център на бенефициента. Предвидено е изработка и доставка на информационен банер, който ще бъде поставян в залата, където ще се проведат информационните срещи и където фирмата осъществява стопанската си дейност: обучения, курсове, анимация за деца и др . Ще бъдат изработени, доставени и разпространени 500 бр. информационни дипляни. На закупеното по проекта оборудване ще бъдат поставени информационни стикери. Всички документи свързани с изпълнението на проекта и материалите за визуализация и публичност ще съдържат в себе си емблемата на европейския съюз, наименование на финансиращият фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответните графични стандарти указани в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността ще бъде възложена на външен доставчик, като за целта ще се съблюдават изискванията на ПМС №118. Чрез тези мерки ще постигне визуализация и разпространяване на информация за целевите групи, източника на финансиране, стойността на безвъзмездната финансова помощ и резултатите от проекта, информация за финансиращата програма, ЕСФ и ЕС. Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати. 1 024.00 1 024.00
Закупуване на оборудване за новите работни места: Оборудването на новите работни места е важен елемент от проектното предложение. Дейността е пряко свързана с дейността по наемане на безработните и/или неактивни лица на съответните длъжности, които кандидатът ще разкрие по проекта. Необходимо е да се закупи оборудване, което е свързано с технологичното обезпечаване на новите работни места.С новозакупеното оборудване ще се създаде база за ефикасно и ефективно протичане на трудовите процеси на новонаетите по проекта лица, представители на целевата група. Новонаетите лица ще бъдат по-мотивирани за работа, когато работят със съвременно, по-производително оборудване, екологично устойчиво на ресурсите. Дейността е насочена към осигуряване на материално-техническата база на 4-те нови работни места. По проекта ще бъдат закупени оборудване и техника, които са необходими за работата на новонаетите лица в Обучителния център. За протичане на ежедневните трудови процеси в Обучителния център е нужно да се предостави на новонаетия персонал оборудване и инвентар за обезпечаване на дейността по преподаване на уроци, организиране на тематични курсове за деца, възпитание на деца и осъществяване на забавления и анимация за свободното време на децата, както и техника свързана с административната работа на центъра. По проекта се предвижда да бъдат закупени: Интерактивна дъска/екран-1бр. Видео проектор-1бр. Аудио система-1бр. Телевизор-1бр; Микрофон-1 бр. Система за домашно кино - 1 бр. Таблет-2 бр. Фотоапарат-1 бр. Лаптоп-1бр; Софтуер-офис пакет-1 бр. Софтуер-операционна система-1 бр. Мултифункционално цветно лазерно устройство-1 бр. Оборудването ще бъде предоставено на 4 новонаети по проекта безработни и неактивни лица, които ще заемат следните длъжности: Преподавател, чужд език в извънкласни и извънучилищни дейности-1лице; Възпитател-1лице; Аниматор- 1лице; Административен секретар- 1лице. Оборудването ще бъде предоставено само за работата на новонаетия по проекта персонал. Интерактивната дъска, озвучителната и видеотехника, фотоапаратът и таблетите ще бъдат използвани в ежедневната работа на преподавателя, възпитателя и аниматора при преподаване на чуждоезикови уроци, при възпитанието и обучението на децата в различни тематични области както и осъществяване на забавления и анимация за свободното им време. Работата с децата ще се осъществява в групи на място в центъра, в организирани извънкласни мероприятия, в детски градини и сред природата. Ще се организират и курсове по чуждоезиково обучение на деца и на възрастни. Предвиденото за закупуване оборудване ще се използва за работата на новонаетите лица на място в центъра и при необходимост извън него при изнесени обучения и събития. То е база за осъществяване на качествен обучителен процес и възпитанието, отглеждането и забавлението на децата. Чрез него ще могат да се осъществяват интерактивни методи на преподаване, ролеви игри и практически занимания за децата с цел по-лесно и качествено възприемане на нови знания и умения. Лаптопът, софтуерните продукти и мултифункционалното устройство са предвидени за работата на административния секретар, която е свързана с организирането на дейността на центъра, документооборта, архивирането, работа с родителите на децата и основно за администриране на учебните процеси и учебната документация. Компютърната и копирна техника ще се използва и от преподавателя, възпитателя и аниматора при изготвянето и размножаването на работни,учебни и др. вид материали. Планираното за закупуване оборудване и техника, е в тясна връзка с типа на работа в обучителния център и длъжностите, които ще заемат назначените по проекта лица. Новото оборудване е база и за осигуряването на качествена и устойчива заетост на новонаетите по проекта лица. То ще е ново, високотехнологично, щадящо климата и околната среда. Новите работни места и оборудването са насочени към нови тенденции в икономиката и са адаптирани за посрещане на настъпващите бързи промени и изисквания на пазара на труда. 15 370.00 15 370.00
Наемане на работа и предоставяне на заетост на безработни и/или неактивни лица: Дейността е насочена към осигуряването на заетост на 4 лица, представители на целевата група, безработни и/или неактивни участници на пазара на труда. Планирано е осигуряването на 12- месечна заетост за 4 новонаети по проекта лица, представители на целевата група. Наемането на лицата ще стартира през трети проектен месец. През първите два проектни месеца паралелно с кампанията по информираност и публичност кандидатът ще подбере желаещи лица за включване в заетост по проекта. Четирите лица, безработни и/или неактивни участници, ще бъдат представители на следните специфични категории на пазара на труда, описани в т.3.1.7 от Насоките за кандидатстване: 1.Безработни лица, младежи до 29 год. включително; 2.Продължително безработни и неактивни лица на пазара на труда. Чрез предоставените разнообразни стимули по схема "Ново работно място 2015" по ОП РЧР "АЛИС-И " ЕООД, ще предложи подходящи работни места в сферата на чуждоезиковото обучение на деца и възрастни, образованието, обучението, възпитанието и забавлението на деца, както и добри условия на труд за безработните и неактивни лица на пазара на труда. Новите работни места ще бъдат разкрити за осъществяване на трудова дейност в Обучителния център на фирмата. Работата на новонаетите лица е изключително важна за обществото, защото е насочена към отглеждането, възпитанието и обучението на децата и повишаване на чуждоизоковите умения на деца и възрастни. Ще бъдат наети 4 души персонал, на съответните длъжности: -Преподавател, чужд език в извънкласни и извънучилищни дейности-1лице; -Възпитател-1лице; -Аниматор- 1лице; -Административен секретар- 1лице. Преподавателят ще преподава уроци по чужд език на деца и възрастни използвайки интерактивната дъска, презентационната техника и съвременни методи на преподаване. Възпитателят ще извършва дейности по обучение и възпитание на децата в различни тематични групи, чрез интерактивни методи, ролеви, игри и др. методи на учебно-възпитателния процес използвайки съвременното оборудване закупено по проекта. Аниматорът е приятел за децата и техните родители и ще организира свободното време на децата с различни видове игри, забавления, филми, прожекции, танци, музика, песни и др. Преподавателят, чужд език в извънкласни и извънучилищни дейности, възпитателят и аниматорът ще работят с групи в центъра, в детски градини, сред природата и в различни обществени организации. Административният секретар ще извършва административна и организационна дейност по функционирането на центъра, работа с родителите на децата и възрастни и основно администриране на учебните процеси и учебната документация. Предвижда се да се възложи на външен доставчик- фирма по трудова медицина да изготви нужната документация съгласно действащото законодателство относно оценката на риска, здравето и безопасните условия на труд на новонаетите по проекта лица за срока на заетост в проектната инициатива. Разкриването на тези 4 работни места в сферата на чуждоезиковото обучение на деца и възрастни, обучение, възпитание и забавление на деца е добра възможност за отлична реализация и развитие. Работата в Обучителен център е изключително подходяща за креативни и нестандартно мислещи хора. Обучителният център предоставя възможност за кариерно развитие и повишаване на конкурентноспособността на безработните и неактивни лица на пазара на труда. Новите работни места, които ще разкрие "АЛИС-И" ЕООД, с помощта на безвъзмездната финансова помощ по ОП РЧР, ще са отлична перспектива за устойчива заетост и развитие на наетите по проекта лица. На всичките 4 лица включени в проекта, ще се осигури заетост за 12 месеца по време на изпълнението на проекта, а след приключване на изпълнението на проектната инициатива ще се осигури заетост за най-малко още 12 месеца, на минимум 2 от тях. Предлаганата заетост на тези 4 лица представлява възможност за устойчива заетост и реализация в дългосрочен план. 29 740.00 29 740.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).