Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 776 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

With the program "Providing hot lunch" are given the opportunity to build the activity and function in the remaining period of the year. The creation of a new dining room for year-round service in the municipality. The operation adds, builds and expands business scope, without duplicating it. The products will be purchased in accordance with national legislation and in compliance with the principles of openness and transparency. It will be given a varied weekly menu, thus ensuring balanced nutrition of the target group, subject to the requirements for food safety and national standards and norms for nutrition. To provide hot meals to people with difficulties in movement,  municipality Suhindol will implement deliveries to their homes. For  homeless we will supply on the street.

The program will start from 01/08/2016 to 30/04/2020
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на хранителни продукти: Дейността ще се изпълнява от "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол. С Решение № РД-01-02-742 от 10.09.2015 г. на кмета на община Сухиндол публикувано в регистъра на АОП с №686905 и обявление №680906 е открита обществена поръчка за доставка на хранителни продукти по 11 обособени позиции за Детска ясла "Осми март", ДСП гр. Сухиндол и ДВД с. Г. Косово. С Ршение №РД 02-06-121/09.02.2016 г. на кмета на община Сухиндол са класирани участниците и е определен изпълнител на обществената поръчка. На 11.03.2016 г. е подписан договор за обществената поръчка за доставка на различни хранителни продукти с избрания изпълнител "МИЛИЦА - ИВ-2" ЕООД гр. В. Търново. Срокът на договора е 12 месеца. 119 877.94 119 892.94
Съпътстващи мерки: За реализацията на съпътстващите мерки по настоящата операция със Заповед на кмета на общината ще бъде сформиран екип, в чийто състав ще се включи социален експерт. Екипът ще разработи Методика за предоставяне на съпътсващи мерки, начина на реализация, честотата на прилагане, образците на документите, в които ще се отразява предоставянето на мерките. 5 993.89 5 705.92
Определяне на целевите групи: Опpедeлянeтo нa кoнкретнитe предcтaвитeли нa цeлeвaтa групa щe се извъpшвa нa бaзa cпиcъци и инфopмaция, предoстaвeни oт дирекция „Сoциaлнo пoдпoмaгaнe“ гp. Сухиндол. От вcички пoдaдeни зaявлeния щe бъдaт пoдбpaни първоначално 25 лицa c нaй-ниcък дoхoд, нa кoитo щe cе пpедотaви услyгaтa, а на по-късен етап (след 07.11.2016г.) ще бъдат подбрани още 30 лица - общо 55 потребители. Щe бъдат изгoтвeни cпиcъци нa oдoбренитe нyждаещи се, a пpи eвeнтyaлнo oтпaдaнe нa някoй oт вeчe oдoбренитe пoтребитeли, нeгoвoтo мяcтo щe бъдe заетo oт cлeдвaщия в cпиcъкa. Toплият oбяд зa предcтaвитeлитe нa цeлeвaтa групa пo прогpaмaтa щe се предоставя в paбoтнитe дни. 0.00 0.00
Осигуряване на топъл обяд: Дейността ще се изпълнява от "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол. "ДОМАШЕН СОЦИАЛЕН ПАТРОНАЖ" към община Сухиндол се намира на адрес гр. Сухиндол ул. Яворов №2. Предоставянето на самата услуга се изразява в заявяване на хранителни продукти от фирмите - доставчици на ДСП, съхраняване на хранителните продукти съгласно изискванията на Областна дирекция по безопасност на храните и на Регионална здравна инспекция Велико Търново, водене на задължителната документация, свързана с хигиенните изисквания и препоръки от РЗИ В Търново. Приготвяне на топлия обяд ще се извършва в "Домашен социален патронаж" към общината. Кухненският блок е разположен на първи етаж в самостоятелна сграда. Кухнята е оборудвана с 6 фурни, 4 електрически котлона и един газов котлон, една готварска печка, 1 хладилник и 1 фризер за съхранение на хранителните продукти. Кухненският персонал е квалифициран с опит и се състои от 10 служители, разпределени по длъжности, както следва: - 1 бр. управител - 2 бр. домакин-касиери - 4 бр. разносвачи храна - 2 бр. готвачи - 1 бр. шофьор Храната се разпределя, разсипва и раздава на бенефициентите, ползващи социалната услуга ежедневно срещу подпис, измиване и дезинфекциране на посудата, съгласно изискванията на РЗИ. Поставя се на видно място седмичното меню. Ежедневно се изготвят требвателни листи и калкулационни ведомости. Ежедневно се проверява за качеството на готовата храна, както и за нейния здравословен характер. Стойността се изчислява посредством требвателниците и калколационнте . 5 993.90 5 705.96

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).