Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Agrimetrics Ltd. is a newly established company with main activity development of innovations in the field of information technology, software development, computer programming, research and development in the field of microelectronics, remote sensing of the Earth's surface and Agricultural Sciences. The company strives to develop and successfully compete with other companies on the market by developing new sophisticated products, which on the one hand have significant potential for subsequent deployment in view of its uniqueness and the other are completely market oriented. In this regard, the company decided to develop a new innovative product - Intelligent system for automated identification and mapping of areas with differences in the development of the main annual crops by integrating data from autonomous sensor platforms and maps of vegetation index. This type of product is not available in the national and global market, which is a prerequisite for successful marketing after the completion of this project and the subsequent implementation of innovation in the company. So the stated objective of Agrimetriks Ltd. requires the formation of a research team with high qualifications and experience in R amp; D, which in its current activities have gained experience in project management, applied ICT and mechatronics, including those relating to development and practical application of new technologies, inventions and innovations.
The overall design of the product can be systematized as a concept that combines advanced capabilities of microelectronics and implementation of software solutions for business process management, according to which is fully directed to the field of mechatronics and clean technologies by ISIS and – in particular cover priority directions - aided and assisted management software with applications in production and intelligent systems and devices - "smart cities".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и тестване на прототип (чрез наемане на персонал-5 лица, закупуване на ДМА., материали и консумативи за сензорни платформи-10 бр. и карти на вегетационен индекс-95200 ха.)на интелигентна с-ма за автоматизирано идентифициране и картиране на зони с разлики в развитието на основни земеделски култури чрез интегриране на данни от автономни сензорни платформи и карти на вегетационен индекс.: С оглед описаните в т. 11 етапи и нивото на технологична готовност (TRL-4) на разработка на иновативния продукт чрез реализиране на настоящия проект Агриметрикс ООД цели да достигне до създаване на прототип на Интелигентна система за автоматизирано идентифициране и картиране на зони с разлики в развитието на основни едногодишни земеделски култури чрез интегриране на данни от автономни сензорниплатформи и карти на вегетационен индекс, позволяваща процесите по управление на производството да бъдат подпомагани от софтуерни алгоритми, базирани на максимално актуални и прецизни данни за факторите на околната среда, като по този начин се осигурява максимална адекватност на управленските решения. Компанията ще извършва тази дейност изцяло самостоятелно, като за осигуряване на необходимия ресурс за нейното успешно осъществяване и достигане на положителен краен резултат – изпитан прототип, ще бъдат наети 5 висококвалифицирани специалисти в съответната област, ще се закупи хардуерно оборудване и необходимите материали и консумативи за изработка на прототипа, които да обезпечат тяхната работа. Членовете на екипа с оглед тяхните отговорности ще участват в предвидените етапи за създаване на продукта, които ще бъдат директно свързани с разработката и с подобряване и рефакториране на съществуващата функционалност. Техните задължения ще бъдат пряко обвързани с: задачи по архитектура, дизайн и модел на данните; задачи по разработка на модулите, компонентите и алгоритмите и задачи по тестване на функционалностите на платформата; архитектура, дизайн и компоновка и създаване на прототипите на метеоролигчните станции; бизнес анализ и архитектура. За да бъде разработен иновативния продукт обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер и материали и консумативи, с които компанията към момента не разполага. Оборудването осигурява пълната функционална производителност и продуктивност, като предоставя комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимални възможности за разработване на иновативния продукт. Материалите и консумативите, необходими за изграждане на протипа се характеризират с оптимални показатели по отношение на съвместимост, енергопотребление и устойчивост на външни фактори. Предвид необходимоста сензорните платформи да функционират автономно, с минимална необходимост от техническо обслужване, качеството на изработка на изграждащите ги компоненти е от първостепенно значение. Характеристиките на предвидените материали обуславят достоверни резултати при отчитането на метеорологичните данни и параметрите на картите на вегетационен индекс, с което се осигурява изпълнимост на проекта. Тъй като проектът ще се изпълнява на територията на два града - София и Плевен, е необходимо и наемането на помещение във посочения втори град, в което ще се създадат прототипите на сензорните платформи и централизирана система за приемане и обработка на данни от сензорни платформи от тях. Тъй като към момента на кандидатстване са определени 5 специалисти, които ще участват в разработването на иновативния продукт, същите ще бъдат наети в първия месец от стартиране на проекта без да се налага извършване на подбор на персонала. Периода на заетост на персонала е от 1 месец до 12 месец от изпълнението на проекта Избор на изпълнител за доставка на ДМА – от 1 месец до 3 месец Избор на изпълнител за доставка на консумативи и материали – от 1 месец до 3 месец Сключване на договор и доставка на ДМА и консумативи и материали за автономните метеорологични станции - от 3 месец до 4 месец от изпълнението на проекта(предвиденият срок е в рамките на месец с оглед вида и броя на активите, а именно широко рапространение на такъв тип хардуерни и решения и възможността за бързата им доставка). Сключване на договор и доставка консумативи и материали– карти на вегетационният индекс - от 4 месец до 8 месец от изпълнението на проекта. 392 318.67 378 514.97
Визуализация на проекта: Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ. С цел популяризация на дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат и следните мерки: - Изработване на табела с информация за проекта - Стикери за всеки от предвидените по проекта активи - Отпечатване и разпространение на информационни брошури Чрез изпълнение на дейността ще се осигури публичност на целите, напредъка и постигнатите резултатите от проекта. Осигуряването на публичност на дейностите и резултатите от проекта, както мултиплицирането на ефекта от изпълнението му ще се осъществи чрез информационни материали и обозначителна табела. Предвидените информационни брошури ще бъдат разпространявани сред общността, с цел популяризариане на проектните дейности и разработваната интелигентна система. Всеки документ, обвързан с изпълнението на проекта, ще бъде изготвен в съответствие с изискванията за мерките за публичност и комуникация. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020, номер и наименование на проекта на английски и български език. Дейността се предвижда да стартира от 1 проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвянето на необходимата документация за избора на членове на екипа и подготовката на процедури за доставка на предвиденото оборудване съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия проект като при стартиране или финализиране на отделни дейности ще бъдат изработвани и предвидените визуализационни материали. 1 998.00 227.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).