Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project envisages the implementation of construction and construction, including design and implementation of construction repair, modernization and maintenance of buildings and infrastructure of the Chief Directorate "Border Police", performing author supervision, preparation of executive documentation, assessment of compliance of investment projects, performing construction supervision, investor control and performance of the functions of safety and health coordinator at the CDBP.
The implementation of the project will achieve:
1. Supporting the integrated border management and increasing the security of the borders of the Republic of Bulgaria and the EU.
2. Creation of appropriate conditions for the employees of the Chief Directorate "Border Police" to perform the daily tasks of  effective border control.
The implementation of the project will ensure stable and effective European integrated border management at the external borders, contributing to ensuring a high level of internal security within the Union while ensuring the free movement of people within it and fully respecting the relevant acquis of the Union and the international obligations of the Union and the Member States arising from the international instruments to which they are parties.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление и изпълнение на проекта: Със заповед на директора на Главна дирекция "Гранична полиция" - МВР ще бъде създаден екип за организация, управление и изпълнение на проект „Ремонт, модернизация и поддръжка на сгради и инфраструктура“ , както и за: - осигуряване на ефективно изпълнение на проекта; - организация и участие в изпълнението на дейностите; - координация, мониторинг и контрол по изпълнението на проекта, който контрол ще се осъществява от екипа за управление и изпълнение на проекта /спазване на времевия график, одобрения бюджет и правилата за допустимост на разходите/; - представяне на изпълнението на проекта пред органите за контрол и одит; - спазването на правилата от СУК, ЗОП и други нормативни документи, свързани с изпълнението на проекта; - водене на документацията; - водене на счетоводството и отчитане на разходите; - подготовка на доклади и искания за плащане Чрез създадените механизми за оценка на степента на изпълнение на проекта и текущо отчитане (периодични съвещания, справки, месечни срещи, доклади за напредъка, междинни доклади и т.н.) ще се бъдат постигнати предвидените резултати. Предвиждат се средства за възнаграждение на експерти, които са определени за изпълнение на дейностите по проекта, както и експерти, включени в екипа за организация и управление на проекта. Предвидените средства са обективно и реалистично определени на базата на средните ставки за възнаграждение на дадената длъжност и ще бъдат съобразени с реалното време, през което експертите ще бъдат ангажирани с дейности по проекта. Във формуляра за кандидатстване детайлно са обосновани ролята и функциите на всеки експерт, ангажиран по проекта. При изпълнение на дейностите по проекта са предвидени и средства за командировка в размер на 6 160,00 лв., разпределени както следва: - 8 (осем) командировки за двама души в рамките на 3 дни, включваща 2 нощувки за приемане на дейности по сключените договори, участие в експертни съвети и комисии за оценка на оферти или контрол по изпълнението на договорите на обща стойност 3 840,00 лв. (3 дни по 40 лв. = 120,00 лв. и две нощувки по 60,00 лв. = 120,00 лв. или 240 лв. за една командировка. 8 командировки за двама души по 240,00 лв. = 3 840,00 лв.); - 7 (седем) командировки за двама души в рамките на 2 дни, включваща 1 нощувка за приемане на дейности по сключените договори, участие в експертни съвети и комисии за оценка на оферти или контрол по изпълнението на договорите на обща стойност 1 960,00 лв. (2 дни по 40 лв. = 80,00 лв. и една нощувка по 60,00 лв. = 60,00 лв. или 140 лв. за една командировка. 7 командировки за двама души по 140,00 лв. = 1 960,00 лв.);; - 9 (девет) командировки за двама души в рамките на 1 ден без нощувка за приемане на дейности по сключените договори, участие в експертни съвети и комисии за оценка на оферти или контрол по изпълнението на договорите на обща стойност 360,00 лв. (1 ден по 20 лв. = 20,00 лв. за една командировка. 9 командировки за двама души по 20,00 лв. = 360,00 лв.) Тъй като се предвижда пътуването да се осъществява със служебен транспорт по проектното предложение не са заложени средства за пътни разходи. Дейността реферира към бюджетен ред "I. РАЗХОДИ ЗА ПЕРСОНАЛ", ред "1. Възнаграждения", т. 1.1., т. 1.2., т. 1.3. и т. 1.4. и ред "2. Разходи за командировки" т. 2.1. 345 410.00 0.00
Видимост, прозрачност и комуникация: Дейностите по видимост, прозрачност и комуникация трябва да са в съответствие с разпоредбите на Дял IV, Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060 на Европейския парламент и на Съвета, чл. 24 от Регламент (ЕС) 2021/1148 на Европейския парламент и на Съвета от 7 юли 2021 година за създаване на Инструмент за финансова подкрепа за управлението на границите и визовата политика като част от Фонда за интегрирано управление на границите и в публикуваните материали с изисквания за видимост, прозрачност и комуникация на Единния информационен портал: https://www.eufunds.bg/. Дейността ще бъде изпълнена, в съответствие с чл. 50 от Регламент 2021/1060. При изпълнение на дейността за видимост, прозрачност и комуникация съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС)2021/1060 следва: - ще се публикува на уебсайта на ГДГП и в социални мрежи, кратко описание на дейностите, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза; - ще се включва по видим начин текст, подчертаващ подкрепата от Съюза, в документите и комуникационните материали, свързани с изпълнението на проекта и предназначени за обществеността или за участниците; - ще се поставят устойчиви табели или табла, ясно видими за обществеността, на които се откроява емблемата на Съюза в съответствие с техническите характеристики, посочени в приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, веднага щом започне физическото изпълнение на дейностите по проекта, включващи физически инвестиции, или инсталирането на закупеното оборудва. - при необходимост ще се поставят на място, ясно видимо за обществеността, поне един хартиен плакат с минимален размер А3 или еквивалентен електронен екран с информация за проекта, подчертаващ подкрепата от фондовете. За изпълнението на дейността е предвидено провеждане на обществена поръчка за закупуване на рекламни материали. Разходите за доставка на рекламни материали е формирана на база изпълнен договор за доставка на такива с рег. № 3282оп-133/23.01.2024 г. и приложенията към него. В изпълнение на дейността, индикативно се предвижда доставка на следните материали: - Флаш памет с логото на проекта 100 бр. х10,80 лв. = 1080,00 лв.; - Химикалка с логото на проекта 100 бр. х 2,40 лв.= 240,00 лв.; - Рекламна бутилка за вода с логото на проекта 100 бр. х12,00 лв. = 1200,00 лв.; - Работни тефтери с логото на проекта 100 бр. х18,00 лв. = 1 800,00 лв.; - Чаша с логото на проекта 100 бр. х9,60 лв.= 960,00 лв. - Рекламни чадъри с логото на проекта 70 бр. х 7,20 лв.= 504,00 лв. Обща стойност на предвидените за доставка артикули 5 784,00 лв. с ДДС. Дейността реферира към бюджетен ред "V. РАЗХОДИ ЗА МАТЕРИАЛИ", ред 9 "Консумативи и материали", т. 9.1 5 750.00 0.00
Ремонт, модернизация и поддръжка на сгради и инфраструктура: При изпълнение на дейността ще бъдат извършени строителни ремонти и ремонти на поркриви на сгради, помещения и инфраструктура (административни, обслужващи, технически и други) предоставни за управление на ГДГП. В изпълнение на дейността се предвижда: 1. Ремонт на административна сграда на ГПУ Златарево, РДГП Кюстендил. 2. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация за обект „Ремонт на административна сграда на ГПУ Златарево, РДГП Кюстендил”. 3. Извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти, упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и изпълнение функциите на координатор по безопасност и здраве на обект „Ремонт на административна сграда на ГПУ Златарево, РДГП Кюстендил”. 4. Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово. 5. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР и изготвяне на екзекутивна документация за обект "Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово". 6. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти, строителен надзор, инвеститорски контрол и функции на координатор по безопасност и здраве при изпълнение на проектиране и строителство на обект „Реновиране (реконструкция) и оборудване на помещения за настаняване на задържани лица в ГПУ Брегово”. 7. Ремонт покрив на административна сграда в РДГП Кюстендил. 8. Ремонт покрив на сграда ОДЧ И МТО в РДГП Кюстендил. 9. Ремонт на ограда в имот на РДГП Аерогари. 10. Ремонт на покрив на сграда Учебен корпус - Бургас. 11. Ремонт на покрив на сграда работилница - Бургас. 12. Реконструкция и ремонт на площадкови канализационна и водопроводна инсталации, вертикална планировка, вкл. възстановяване на настилки в имот на РДГП Елхово. 13. Реконструкция и ремонт на площадкови канализационна и водопроводна инсталации, вертикална планировка, вкл. възстановяване на настилки в ГДГП гр. София. 14. Ремонт покрив на административна сграда СОВН-ГДГП. 15. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти, строителен надзор, инвеститорски контрол и функции на координатор по безопасност и здраве при изпълнение на проектиране и строителство на обект "Реконструкция и ремонт на площадкови канализационна и водопроводна инсталации, вертикална планировка, вкл. възстановяване на настилки в имот на РДГП Елхово". 16. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти, строителен надзор, инвеститорски контрол и функции на координатор по безопасност и здраве при изпълнение на проектиране и строителство на обект "Реконструкция и ремонт на площадкови канализационна и водопроводна инсталации, вертикална планировка, вкл. възстановяване на настилки в имот на ГДГП". 17. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти, строителен надзор, инвеститорски контрол и функции на координатор по безопасност и здраве при изпълнение на проектиране и строителство на обект "Ремонт на ограда в имот на РДГП Аерогари". Дейностите, предвидени за изпълнение не са физически завършени или изцяло осъществени преди подаването на формуляра. 3 169 280.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).