Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Providing a hot lunch in a pandemic by COVID-19 in the municipality of Razlog within the project implementation period - from 01.01.2021. to 30.09.2022 (435 working days).
Upon approval of the project proposal, a report will be prepared to the Mayor of Razlog Municipality for joining the necessary food products for hot lunch under the project to the already open public procurement procedure with subject "Supply of food products for kindergartens, dairy kitchen and the establishments for social services on the territory of the Municipality of Razlog ".
Providing a hot lunch to 170 needy people meeting the target groups. The food will be prepared in the kitchen of OP "Home Social Patronage" Razlog and will be delivered on site in the homes of consumers by cars of OP "Home Social Patronage" Razlog.
Razlog Municipality is a provider of social services, which is defined as a local activity within the meaning of the Public Finance Act by Decision №225 / 29.10.2020. of the Municipal Council of Razlog.
The following accompanying measures will be implemented under the project: once a week a day will be set aside for conversations and consultation for consumers, who will be provided with a hot lunch, in which they will be informed by an employee of the Municipal Administration of Razlog about the possibilities and the order of use. of other social services in the community. They will be directed to the Social Assistance Directorate, the Labor Office Directorate - Razlog and other institutions, according to the identified need. Consultations will be held for the use of administrative services; consultations on opportunities for access to educational services and referral to the relevant educational institutions; consultations for opportunities to use health services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Община Разлог ще предоставя топъл обяд в една трапезария на общо 170 броя лица от три целеви групи, а именно: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията - 120 бр. 2. Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа - 20 бр. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности - 30 бр. Поради спецификата на проекта тази дейност в община Разлог ще започне преди стартирането на договора - още от 09.12.2020г. с набиране на заявления от кандидат-потребители и подаване на списък с кандидат-потребители за одобрение към Дирекция "Социално подпомагане" гр. Разлог. Дейността ще се изпълнява през първите три месеца на изпълнение на проекта. В условията на извънредна ситуация, за да се гарантира, че помощта ще достигне до най-засегнатите от кризата, община Разлог идентифицира най-нуждаещите се лица на територията на общината, като за целта ще използва всякакви източници на информация – сигнали на граждани, отворена телефонна линия, информация от Регионалната здравна инспекция за лица, поставени под задължителна карантина, информация от доставчици на социални услуги и институции и др. Определянето на конкретните представители на целевите групи ще се извършва въз основа на информация и поименни списъци, предоставени от дирекция "Социално подпамагане" - Разлог. Целта на проекта е да се осигури помощ за тези хора и да се подобри качеството им на живот в условията на пандемия от COVID-19. При извършването на подбор на кандидат потребителите задължително ще се извършва проверка за липса/наличие на двойно финансиране по други подобни или същите програми или проекти, изпълнявани от община Разлог или други външни доставчици на социални услуги. Община Разлог прилага ясни и проследими правила при подбор на конкретните представители на целевата група, на които предоставя топъл обяд, удостоверени в разработените и утвърдени от кмета Критерии за подбор и оценка на нуждите от ползване на съответната услуга. Подборът на кандидатите ще бъде извършен при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, увреждане, възраст, етническа принадлежност и др. Друг инструмент, с който ще се гарантира коректния подбор на лицата, действително нуждаещи се от услугата, е сформирането на Комисия за разлеждане на жалби и сигнали. В работата си комисията ще се ръководи от Процедура за разглеждане на жалби и сигнали. Община Разлог ще прилага и процедура за идентифициране на конкретни лица, на които да предостави приготвен, но неполучен в съответния ден, топъл обяд, който се предоставя на други лица от допустимите целеви групи, отразени като резерви в протоколите от извършен подбор. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: За изпълнение на дейностите, свързани с приготвянето на храна, като част от предоставянето на редица социални услуги в Община Разлог има изградена система за доставка на хранителни продукти и сключени договори с фирми-доставчици. Договорите с доставчиците са сключени след провеждането на обществена поръчка, по реда на Закона за обществените поръчки от община Разлог. Датата на стартиране на дейността за приготвяне на топъл обяд е 01.01.2021г., а датата на приключване на дейността е 30.09.2022г. Общ брой работни дни, в които общината ще предоставя топъл обяд - 435 работни дни. Община Разлог ще приготвя топъл обяд със собствен ресурс. Място на реализация: Общинско предприятие "Домашен социален патронаж" /ОП"ДСП"/, гр. Разлог, ул. "Поп Богомил" №2. Община Разлог разполага и ще използва наличната собствена материална база на ОП"ДСП" гр. Разлог. Сградата, в която ще се приготвя и раздава приготвената топла храна разполага със: складови помещения: 2 бр., оборудвани и отговарящи на националните и европейските изисквания. Подготвителни зони: подготвително за зеленчуци и плодове - оборудвано (картофобелачка, зеленчукорезачка, хладилник и др.); подготвително за яйца - оборудвано (хладилник); подготвително за месо, птици и риба - оборудвано (хладилник); подготвително за мляко и млечни продукти - оборудвано (хладилник). Кухня - 1 брой, оборудвана, в т.ч. - 2 бр. електрическа пекарна с 3 фурни и 2 бр. електрическа фурна с четири газови котлона, казани, тави, тигани, посуда. Място за разливане - 1 брой, оборудвано, подходящо за нуждите на трапезарията. Общата застроена площ на помещенията е 188 квадратни метра. Помещението, в което ще бъде приготвян топъл обяд за представителите на целевите групи е с адрес гр. Разлог, ул. «Поп Богомил» №2 и е регистрирано по реда на Закона за храните. Регистрационния номер на обекта, в който ще се приготвя храната, регистриран по Закона за храните е № 012500294 от 09.03.2015г. като обект за обществено хранене на БАБХ. Общ брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд - 170 души. 204 629.00 184 892.00
Предоставяне на топъл обяд: Община Разлог ще доставя приготвен топъл обяд до домовете на 170 потребители за периода от 01.01.2021г. до 30.09.2022г. (435 работни дни). Община Разлог може да осигури необходимите човешки ресурси за реализиране на проекта. Служителите, които към настоящия момент са наети на работа в ОП"ДСП" гр. Разлог и ще бъдат ангажирани с изпълнението на проекта са: 1 готвач, 3-ма помощник готвачи, 2-ма работник-кухня, 1 домакин, 1 калкулант, 3-ма разносвачи на храна, 3-ма шофьори, 1 мед. сестра и административен персонал (директор, счетоводител и 2-ма социални работници). В момента наличните транспортни средства, които отговарят на изискванията на Закона за храните и които общината ще използва при реализиране на проекта са 3 броя автомобили за разнасяне на храна с регистрационни номера, както следва: 1. Ситроен Берлинго: Е 24-59 КС; 2. Форд Торнео Конект: Е 99-00 ВН; 3. Дачия Докер: Е 48-64 КХ. Спазват са заповеди издадени от Министерството на здравеопазването в условията на пандемия „COVID 19”. На персонала са осигурени маски, ръкавици и необходимите дезинфекционни препарати. В обекта се осъществява необходимата дезинфекция по време на работа. Превозните средства подлежат на ежедневна дезинфекция. Дезинфекцията на обекта се извършва четирикратно с разрешени дезинфекционни продукти от Министерството на здравеопазването и ДД обработка на обекта от оторизирана фирма. Има изготвена мониторингова програма за изпращане на проби на готова продукция в лаборатория за изпитване „Алименти-Оминилаб”. Има изготвена и годишна обучителна програма за персонала по НАССП системи. Разработен и утвърден от кмета на общината е и План за действие в условията на COVID 19. 10 231.45 9 244.60
Реализиране на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно актуалните противоепидемични мерки и индивидуалните им нужди за: 1. Индивидуално консултиране и съдействие за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; 2. Съдействие за ползване на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на времемен подслон, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управлнеие на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията, свързани с въведените противоепидемични мерки и др.; 3. Други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми с цел преодоляване на последствията от продължителната социална изолация.Служител/и от Общинска администрация гр. Разлог ежемесечно ще консултира/т лица от целевите групи. При прилагането на съпътстващите мерки те ще бъдат ориентирани към постигане на определени резултати, които следва ще се проследяват и отчитат от община Разлог /когато е приложимо/. При планиране и предоставяне на съпътстващи мерки община Разлог ще се съобразява с дадените насоки в Методическо указание за предоставяне и отчитане на съпътстващи мерки по Операцията / Приложение № 17/. Ще се създаде организация при реализирането на съпътстващите мерки, за да се осигури спазването на всички противоепидемични и санитарно-хигиенни изисквания с цел ограничаване на разпространението на COVID-19. Когато потребителят е в невъзможност да присъства лично или е поставен под карантина, консултации ще могат да се извършват и по специално отворена за целта телефонна линия. Всяка проведена консултация ще бъде протоколирана. Спазват са заповеди, издадени от Министерството на здравеопазването в условията на пандемия „COVID 19”. Дейността стартира от 01.01.2021г. и приключва на 30.09.2022г. 10 231.45 9 244.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).