Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

This project proposal supports the process of deinstitutionalization of childcare and guarantees the right of every child and youth to access quality care and community service according to their individual needs through the provision of the social service Day Care Center for Supporting Children and/disabilities and their families on the territory of the Municipality of Troyan. The implementation of the project will ensure the provision of the social service, whose infrastructure is built with funds under Operational Programme "Regions in Growth". The distribution of the new social service is in line with the priorities, objectives and measures set out in the updated Action Plan for the implementation of the National Strategy "Vision for Deinstitutionalization of Children in the Republic of Bulgaria". The social service will be provided with a capacity of 30 day care and 60 counseling for representatives of the target group of children and young people at risk, including disabled and their families. The center will provide full-day, part time and hourly services in a specialized and mobile environment, namely: information and counseling, day care, therapy and rehabilitation, skills training, support for work skills acquisition, according to the individual needs of consumers. The project has a duration of 49 months and provides for the following activities: conducting procedures for selection of contractors under the procedure of the Public Procurement Act; selection and recruitment of the social service provider; equipment and furnishing of premises in the service; purchase of a specialized transport vehicle; provision of the social service Day care center for children and/or young people with disabilities and their families. Organizational and management, information and communication activities will also be implemented. The project will be implemented in the framework of an associated partnership with MLSP, MES, MH, SACP and ASA.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на процедури за избор на изпълнители: Дейността ще се реализира по реда на Закона за обществените поръчки, в съответствие с принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция и равнопоставеност, недопускане на дискриминация. Дейността предвижда провеждането на различните видове процедури за възлагане, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП) и съответните нормативни актове по прилагането му. Във връзка със стартирането на проекта и дейността на социалната услуга, Община Троян ще възложи на външни изпълнители: - Доставка на специализирано транспортно средство за нуждите на дневния център; - Дейности за информация и публичност по проекта; - Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, извън закупеното по проект "Изграждане на Дневен център за деца с увреждания и техните семейства в град Троян"; - Доставка на гориво за отопление на дневния център; - Доставка на гориво за транспортното средство на дневния център; - Доставка на готова храна (кетъринг) за нуждите на дневния център; - Доставчик на кабелна телевизия и интернет за дневния център; - Доставчик на телефонни услуги; - Охрана на дневния център (СОТ); - Доставка на софтуер за нуждите на дневния център; - Доставка на материали и консумативи; - Обслужване от служба по трудова медицина; Дейността ще продължи до края на проекта, тъй като при възникване на необходимост в процеса на предоставяне на социалната услуга ще бъдат проведени процедури, съгласно закона. 0.00 0.00
Оборудване и обзавеждане : Дейността включва закупуване на оборудване и обзавеждане за помещенията, в които ще се предоставя услугата, извън закупеното, съгласно функционалните характеристики и насоки за изграждане на инфраструктурата по процедура BG16RFOP001-5.001 по ОП РР 2014-2020. Предвид разширяването на целевата група и включването на младежите с увреждания и невъзможността в рамките на проекта за изграждане на социалната инфраструктура да бъде осигурено всичко необходимо, ще бъде за закупено допълнително оборудване и обзавеждане на социалната услуга. Ще бъде закупено допълнително специализирано оборудване за терапия и рехабилитация, а именно: велоергонометър с облегалка - 1 бр. до 2590 лв., дюшек за рехабилитация - 4 бр. до 105 лв., стена за катерене - 1 бр. с цена 1420 лв., сух басейн с топки за 1500 лв., вертикализатор - лифтер 1 бр. до 3980 лв., 1 бр. бягаща пътека за възстановителни терапии до 1159 лв., 1 бр. терапевтична люлка с 4 точково захващане до 1350 лв., 1 бр. спешен шкаф със заключващи се вратички и чекмеджета до 370 лв., 1 бр. вдигащ се подкрепящ парапет до 95 лв., балансираща пътека за координиране на стойност до 550 лв., детски гребен тренажор на стойност до 650 лв., детски кростренажор на стойност до 600 лв., светлинен тунел за безкрайност на стойност до 400 лв., шевна машина за формиране на умения на стойност до 450 лв., батут с предпазна мрежа на стойност до 600 лв. Ще бъдат закупени: съдомиялна до 606 лв., 15 бр. к-т прибори за хранене (вилица, лъжица, нож) с цена за комплект до 15 лв., 15 бр. к-т прибори за хранене (основна чиния, паница, чиния за салата) до 15 лв., прахосмукачка до 249 лв., 1 бр. уред за почистване на пара до 267 лв., 2 бр. преносими компютри с цени 1052,94 лв. и 1074 лв., 2 бр. преносими компютри до 1600 лв., 1 бр. компютърна конфигурация до 1015,20 лв., 1 бр. късофокусен проектор за 1079,45 лв., 2 бр. принтиращи устройства до 298,80 лв., 1 бр. скенер с автоматично подаване на хартията с цена до 1356 лв., мултимедиен проектор до 621,60 лв., 1 бр. екран за мултимедиен проектор с цена до 106,80 лв., 1 таблет за 1300 лв. В рамките на дейността ще бъдат закупени климатици - 2 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 30 до 45 кв. м. за 1849 лв., 3 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 20 до 30 кв.м. за 1149 лв., 4 бр. инверторни климатици с отопляема площ от 0 до 25 кв.м. за 1099 лв. Ще бъде закупено допълнително обзавеждане за кабинетите, включващо: 3 бр. модулна маса за деца до 102 лв, 1 бр. модулна маса шестоъгълна за деца до 105 лв., 3 бр. маса за хранене (подходяща за деца) до 102 лв., 15 бр. столче тапицирано с кожа (за деца) до 43,20 лв., 1 бр. детско диванче до 66 лв., 4 бр. шкаф легло - двоен до 235,20 лв., 4 бр. дюшек за легло тип шкаф до 62,40 лв., 2 бр. модулен килим (пъзел) гума до 474 лв., 3 бр. ниска маса холна (за офис на управител и зали за групова работа) с ед. цена до 117,60 лв., 3 бр. диван двуместен (за фоайе за изчакване, за кабинет логопед/психолог и стая персонал) с ед. цена до 358,80 лв., 2 бр. работно бюро (за стая персонал и зала за индивидуална работа) до 243 лв., 1 бр. офис бюро с шкаф на стойност до 950 лв., 1 бр. контейнер с чекмеджета за бюро до 260 лв., 1 бр. нисък шкаф за поставяне на принтер до 260 лв., 1 бр. офис стол с ед. цена до 160 лв., 2 бр. офис стол на стойност до 114 лв., 15 бр. посетителски стол с ед. цена до 70 лв., 2 бр. фотьойл на ед. стойност до 350 лв., 1 бр. заседателна маса на стойност до 600 лв., 3 бр. метални шкафове (за досиета на персонал, потребители и архив) с ед. цена до 588 лв. и 2 бр. до 600 лв., 1 бр. кухненско обзавеждане с цена до 3576 лв., 1 бр. офис шкаф с ед. цена до 342 лв., 3 бр. офис шкаф с ед. цена до 400 лв., бяла дъска магнитна до 129,99 лв., 2 бр. шкаф за обувки до 300 лв., акумулаторна косачка с батерия и зарядно на стойност до 1000 лв., акумулаторен тример с батерия и зарядно за 500 лв., диспенсър за дезинфекция с автоматично разпръскване до 450 лв., 2 бр. шкаф за съхранение до 450 лв. 62 005.18 60 073.68
Закупуване на специализирано транспортно средство: Дейността включва закупуване на специализирано транспортно средство, тъй като общината не разполага с такова за обезпечаване дейността на социалната услуга. Закупуването му е необходимо, тъй като услугите на центъра ще се предоставя на територия на цялата община. Чрез закупуването му ще се осигури мобилност, достъпност и разширен обхват на предоставяните услуги. Транспортното средство ще бъде адаптирано за превоз на хора с увреждания, в т.ч. и за хора в инвалидна количка, чрез което ще се осигури придвижването на трудноподвижните потребители и тези, които живеят на по-отдалечени места от дома им до центъра и обратно. Чрез реализацията на дейността ще се осигури равен достъп на децата и младежите с увреждания до центъра, независим живот и социално включване, в т. ч. мобилност съгласно Конвенцията на ООН за правата на хората с увреждания. 72 097.62 72 097.62
Подбор и наемане на персонал за социалната услуга: Основната цел на дейността е да се осигури персонал, осигуряващ качествена грижа съобразно индивидуалните потребности на потребителите на социалните услуги в центъра. Ще бъде разработена от екипа на проекта и утвърдена от Кмета на Община Троян писмена процедура за подбор на персонала с критерии за оценка на кандидатите и разработени длъжностни характеристики, които включват изисквания за образование, квалификация, опит, личностни качества. Ще бъде извършен подбор на специалисти, имащи различен профил на компетентност - управленски, социален, здравен, образователен и квалификации, отговарящи на нуждите на центъра и гарантиращи интегрирания подход при предоставянето на социалните услуги. Числеността, опитът и квалификацията на персонала ще бъдат съобразени с капацитета, предоставяните услуги и с необходимостта от осигуряване на качествена грижа за децата, съгласно Наредбата за критерии и стандарти за социални услуги за деца. При стартиране на социалната услуга ще се извърши подбор на следните длъжности за специалисти - управител 1 щ. бр., социален работник - 2 щ. бр., педагог - 1 щ. бр., психолог - 1 щ. бр., логопед - 1 щ. бр., физиотерапевт (рехабилитатор/ кинезитерапевт/ерготерапев) - 1 щ. бр., медицинска сестра - 1 щ. бр., трудотерапевт - 1 щ. бр.. Ще бъде извършен подбор на следните общи длъжности: детегледач - 2 щ. бр., възпитател - 1 щ. бр, шофьор/параджия/поддръжка - 1 щ. бр., хигиенист - 1 щ. бр., касиер/домакин - 1 щ. бр. Съобразявайки се с потребностите на децата и младежите въз основа на индивидуалните оценки и с цел по-високо качество на предоставяните услуги, при необходимост ще бъдат наети допълнително специалисти или помощен персонал в рамките на предвидените средства за предоставяне на социалната услуга - 1 щ. бр. логопед, 1 щ. бр. психолог, 1 щ. бр. специален педагог, 1 щ. бр. терапевт /арт/музикотерапевт/, 1 щ. бр. кинезитерапевт /ерготерапевт/ и 1 щ. бр. детегледач. 0.00 0.00
Предоставяне на социалната услуга: Дейността включва предоставянето на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства, чрез осигуряване на целодневни, полудневни и почасови услуги в специализирана среда и мобилно, а именно информиране и консултиране, дневна грижа, терапия и рехабилитация, обучение за придобиване на умения, подкрепа за придобиване на трудови умения и др. според индивидуалните потребности на потребителите. Соц. услуга ще се предоставя с капацитет 30 места дневна грижа и 60 консултативна за представителите на целевата група деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства. Соц. услуга ще се предоставя в материална база, изградена в рамките на проект BG16RFOP001-5.001-0013 "Изграждане на Дневен център за деца с увреждания в град Троян" по процедура BG16RFOP001-5.001 "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца". Продължителността на функц. на центъра в рамките на проекта ще бъде 49 м. Със стартирането на дейността ще бъде разработен план за развитието на услугата, необх. методологии, правила, процедури и вътр. документи за функциониране на центъра, както и процедура за включване на потребителите на центъра. В рамките на дейността ще се извършва подбор на потребителите по проекта от целевата група деца и младежи в риск, включително с увреждания и техните семейства за предоставяне на соц. услуги в центъра. Въз основа на инд. потребности на потребителите и техните семейства, екипът на центъра ще предоставя различни програми за работа и дейности за подкрепа. Ще бъде осигурена необходимата по количество и качество здравословна храна на децата и младежите, съобразена съобразена с техните потребности и с утвърдените стандарти за детско хранене, съгласно норм. уредба. Центърът ще предостави и пълната грижа за бит. и хиг. нужди на децата и младежите, вкл. пълноценен и балансиран хранит. режим, задоволяване на техните физик., рехаб., образов. и соц. потребности, психолог. и логопед. подкрепа и др. Транспортът на потребителите до социалната услуга и обр. ще се извършва чрез закупено спец. трансп. с-во. Тъй като услугата е нова за общината, в рамките на дейността се предвижда обмяната на опит в друга соц. услуга от подобен тип, което ще допринесе за успешното изпълнение на дейността, придобиване на практ. опит при работа с потребителите и документацията, водена в соц. услуга. Планираните средства за изпълнение на д-та са посочени в б.р. 2.1. и включват всички разходи, свързани с предоставянето на соц. услуга, съгласно т. 12.3 от УК, р-л I. Разходи за услуги, т. 2./2.1., като са съобразени и обвързани с планирания капацитет на соц. услуга - 30 места дн. грижа и 60 места консулт., вкл. мобилна работа за период от 49 месеца. Планирани са разходи за възнагр. на персонала и осиг. вноски за сметка на р-ля, в т.ч. е предвиден резерв за допълнително наемане на персонал, предвид потребностите на децата и младежите и дългия срок на проекта; за командировки на персонала; за материали и консумативи (поч. и хиг. м-ли, канц. м-ли, медикаменти и консумативи, пост. инвентар и облекло и др.), вкл. гориво; за храна на потребителите; реж. р-ди (ток, вода, гориво, отопление и др.); за застраховки на прид. обор. и трансп. средство; за нематер. активи (пр. продукти, софтуер и др., пряко свързани с дейността на соц. услуга); разходи, произт. от договори за изработка/услуга, договори за поръчка, външни услуги (телефон, интернет, кабелна тв, труд. медицина, дезинфекция, поддр. прогр. продукти и софтуер за дейността, охрана и др.); екскурзии и излети на децата и младежите, в т.ч. разходи за наем на транспорт, входни билети в културни и исторически обекти и институции, зоопаркове, кино, театър и др. подобни, разходи за анимация на децата и младежите по време на организираните в центъра тържества за деня на детето или отбелязване на рождения ден на дневния център. Заложените средства за възнаграждения на персонала са в съответствие с "Методология за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020". 1 016 840.60 999 039.14

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).