Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The realization of this project through the functioning a public kitchen is targeted to needy persons at risk of poverty in the municipality of Byala. The project will be implemented in accordance with the requirements of the operational program and operation of direct grant aid. Selection will be made of 100 users from the target groups and will provide a hot lunch consisting of: soup, main dish, bread and when it is posibe dessert. The products will be bought after public tender, in accordance with national legislation. Food for users of public dining will be cooked in the canteen of the School "Vasil Levski" - Byala, which has long experience in providing similar social service. The users will be provided whith a varied weekly menu which will provide  balanced nutrition, subject to the requirements for food safety and national standards and norms for food. For the provision of hot meals for those target groups municipality has adequate facilities and equipment for food preparation and transport.
Throughout the period of the service, measures will be taken either individualy or via group conselling to inform and advice consumers on the availability of social and administrative services for healthy and balanced diet, and other forms of support and assistance in respons to any specific needs and problems that have been identified.
As a result of the project 100 people from the Municipality of Byala will receive a hot lunch for 24 months, will have access to social services and this will contribute to reducing poverty and social exclusion.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Информационна кампания и набиране на документи.: В рамките на проекта ще функционира една обществена трапезария, чрез която ще се осигурява обяд на 100 потребители - представители от следните целеви групи: - лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; - лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция „Социално подпомагане“; - самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. 0.00 0.00
Дейност 2 Закупуване на хранителни продукти и приготвяне на храна.: За целите на настоящия проект се предвижда закупуването на хранителни продукти да се извършва на основание сключените договори за доставка на хранителни продукти за нуждите на бюджетните звена на Община Бяла по обособени позиции. Договорите са сключени след проведена открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: 1. Обособена позиция № 1 "Месо и месни продукти и риба ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-164 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 2. Обособена позиция № 2"Мляко, млечни продукти и яйца ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-165 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 3. Обособена позиция № 3"Плодове и зеленчуци в прясно състояние ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-166 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 4. Обособена позиция № 4"Варива, пакетирани стоки, подправки и други ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-167 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 5. Обособена позиция № 5"Хляб и хлебни изделия ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-168 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. 6. Обособена позиция № 6"Плодове и зеленчуци преработени или замразени и захарни изделия ". Обществената поръчка е обявена на 07.08.2015 г. с решение РД 0700428 от 07.08.2015 година. Договорът е сключен на 20.11.2015 г., с входящ № 20-169 и е с крайна дата на изпълнение 26.11.2016 г. Община Бяла ще бъде отговорна за закупуването на хранителни продукти за осигуряването на топъл обяд, състоящ се от: супа, основно ястие, хляб и при реализирани икономии – десерт, в съответствие с изискванията на действащото национално законодателство и при спазването на принципите за публичност и прозрачност. Чрез закупените хранителни продукти ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене. Доставените хранителни продукти ще отговарят на изискванията на санитарните, санитарно – ветеринарните, хигиенните и други норми, установени от действащото в Република България законодателство и на приложимите нормативни актове на органите на Европейския съюз, и/или на издадени от специализирани държавни контролни органи в съответствие с нормативни изисквания, свързани с производството и търговията с храни. Дейността на обществената трапезария ще бъде с продължителност 16 месеца, като се предвижда: - да стартира на 01.10.2016 г. и да приключи на 30.04.2017г.; - да стартира на 01.10.2017 г. и да приключи на 30.04.2018г.; - да стартира на 01.10.2018 г. и да приключи на 30.04.2019г.; - да стартира на 01.10.2019 г. и да приключи на 31.12.2019г. Обществената трапезария ще предоставя топъл обяд на 100 лица, всеки работен ден в рамките на 24 месеца на предоставяне на услугата. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведени процедури по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00541-2017-0002 и 00541-2017-0006, и № на договори с избрани изпълнители - №20-92/30.11.2017г., №20-93/30.11.2017г., №20-94/30.11.2017г., и №20-14/13.02.2018г. 121 350.00 100 100.00
Дейност 3 Осигуряване на топъл обяд.: В рамките на проекта ще функционира една трапезария, за потребители от Община Бяла, която се намира в стола на ОУ „Отец Паисий“ – гр. Бяла, на адрес: гр. Бяла, ул. "Андрей Премянов" № 12 Стола е с дългогодишен опит в предоставянето на социалната услуга обществена трапезария, изразяваща се в ежедневна доставка на топла храна. Стола на ОУ „Отец Паисий“ – гр. Бяла се помещава в собствена материална база – публична общинска собственост, и се състои от 1 канцелария, кухненски блок, състоящ се от подготвително отделение, основна кухня, стая за обслужващия персонал, сервизни помещения и складове. Разполага с необходимия човешки ресурс за изпълнение на проекта – готвач, помощник-готвач, работник кухня, шофьор-разносвач, домакин-управител. Налично е необходимото оборудване за приготвяне на храната готварски печки, кохер, обращателен тиган, картофобелачка, месомелачка, зеленчукорезачка, колбасорезачка, пасатор, миксер, термоустойчиви кутии за доставяне до обособените места и автомобил, с които се осъществява разноса. 6 067.50 27 317.50
Дейност 4 Предоставяне на съпътстващи мерки. : Община Бяла като партньорска организация по проекта разполага с необходимия капацитет за предоставяне на съпътстващи мерки на представителите на целевите групи и ще предоставя тези мерки самостоятелно. Съпътстващите мерки ще се изразяват в: информиране и консултиране на потребителите относно възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината и ползването на административни общински услуги. Ще бъдат изготвени брошури, информиращи потребителите за здравословно и балансирано хранене и ще се организират беседи на тази тематика. При необходимост ще се осъществят и други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на потребителите. 6 067.50 6 067.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).