Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal includes elaboration of the following planning documents related to the development of the zoo in the town of Razgrad :
1. Plan for development of the zoo, incl. preliminary and volume-planning-studies to determine the location of an object, proof of its normative
desolation and the appropriateness of the investment idea;
2. A collection plan to include a propagation plan;
3. Plan for conservation activities;
4. Plan-schedule for the implementation of the activities for the development of the zoo at availability of financing - in the short-term and long-term plan - with responsible persons, deadlines and indicative budgets regarding short-term activities (3 to 5 years);
5. Terms of reference for the preparation of an investment project in the "technical design" phase for the identified construction activities.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на планови документи: Дейността включва разработване на следните планови документи: 1. План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея; 2. План за колекция, който включва и план за размножаване; 3. План за консервационни дейности; 4. План-график за изпълнение на дейностите за развитие на зоологическата градина при наличие на финансиране - в краткосрочен и дългосрочен план – с отговорници, срокове и индикативни бюджети по отношение на краткосрочните дейности (3 до 5 години); 5. Техническо задание за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „технически проект“ за идентифицираните строителни дейности. Дейността е пряко свързана с общата и специфични цели на проектното предложение и нейното изпълнение ще доведе до тяхното пълно постигане. Предвид взаимовръзката между отделните документи, дейността ще се изпълни в строго определена етапност. На първо място следва да се направи преглед на колекцията и да се изготви документа по т. 2 План за колекция, който да включва и план за размножаване. На тази база ще се разработи документът по т. 3 План за консервационни дейности, тъй като той следва да е обвързан с наличните видове или с тези, с които се планира да се развие колекцията на зоологическата градина. На основата на тези два документа, може да се подготви документа по т. 1 План за развитие на зоологическата градина, вкл. предварителни и обемно-устройствени проучвания за определяне разположението на обект, доказване на нормативната му допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея. Това се обуславя от необходимостта всички обекти, за които ще се извършват обемно-устройствени проучвания и планирания, да са съобразени с биологичните и екологични изисквания на целевите видове от документите по т. 2 и т. 3. Не на последно място целта на процедура BG16FFPR002-3.007 „Техническа помощ за инвестиции в зоологически градини” е да се подпомогне разработването на качествени проектни предложения за своевременно кандидатстване и последващо финансиране на инвестиционни проекти по ПОС 2021-2027 г. за ремонт/ реконструкция на зоологически градини с цел изпълнение на консервационната им роля. В текста на ПОС 2021-2027 г. е записано, че приоритетно по програмата ще се подкрепят интервенции за опазване на местни (ендемични) видове, с цел подпомагане на програми за реинтродукция. В този смисъл доказването на нормативната допустимост и целесъобразността на инвестиционната идея, което следва да се направи в документа по т.1 е невъзможно без наличието на документите по т.2 и т.3. Едва при наличието на одобрени, обосновани и допустими спрямо нормативната уредба документи по т.1, т. 2 и т. 3, може да се пристъпи към разработване на документите по т. 4 и т. 5. План графикът и техническото задание, необходими за стартиране на инвестиционния процес, следва не само да са съобразени с приоритизацията в документи от 1 до 3, но и с наличните възможности за финансиране и капацитетът на общината. 190 080.00 0.00
Организация и управление, видимост, прозрачност и комуникация и подготовка на документации за възлагане и провеждане на обществени поръчки : Дейността включва организиране и обезпечаване работата на екипа за управление на проекта (възнаграждения, осигуровки и командировъчни разходи), осигуряване на необходимите консумативи, материали и оборудване за администриране на проекта. Членовете на екипа за управление на проекта ще бъдат изцяло вътрешни за организацията служители, като функциите на ръководителя и членовете на екипа за управление на проекта са детайлно представени в т. 10 Екип. Членовете на екипа за управление ще покриват функции като управление и контрол на цялостното изпълнение на АДБФП, подготовка на документите, необходими за извършване на плащания и за верификация на разходите, мониторинг и докладване, изпълнение на мерки за видимост, прозрачност и комуникация, съхранение на документите по проекта. Дейностите за видимост, прозрачност и комуникация ще отговарят на всички условия и изисквания, описани в Дял IV, глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ на Регламент (ЕС) 2021/1060. При изпълнение на дейностите за комуникация, видимост и прозрачност ще се указват произхода на финансирането, чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики съгласно чл. 47 и Приложение IX от Регламент (ЕС) 2021/1060, налични на следния линк: https://ec.europa.eu/regional_policy/en/information/logos_downloadcenter/ и логото на ПОС 2021-2027 г. При изпълнение на дейностите за видимост, прозрачност и комуникация съгласно чл. 50 от Регламент (ЕС) 2021/1060 общината ще публикува на уебсайта си кратко описание на проекта, пропорционално на равнището на подкрепата, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Съюза и ще постави 1 плакат с минимален размер А3 на видимо за обществеността място. Дейностите за организация, управление, видимост, прозрачност и комуникация ще обхващат целия период на физическото изпълнение на дейностите по проекта и ще популяризират приноса на ЕС и на програмата. 9 903.17 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).