Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The population Municipality of Vulchi dol counts 10,468 inhabitants, of which 346 were adults living alone, 340 families in the territory of Valchi dol are on social assistance  and more than 100 children at risk. In the region of Varna highest unemployment rate was recorded for Municipality of Vulchi dol lowermost around 33%. 
 In view of the above, the need for service best practices project with contract № 2014BG05FMOP001-03.01-6-S01 "Providing a warm lunch Municipality of Vulchi dol" and analysis of feedback forms show the satisfaction of needs of target groups. Provided food quality, healthy and nutritious prepared taking into account the nutritional needs of consumers and in compliance with the Health Act and implementing regulations. Given the above and good practice so far Vulchi dol there is an urgent need for the provision of this service.
 The food is prepared by a specialized recipe intended for catering establishments and in accordance with existing regulations regarding the requirements for health and nutrition and sanitary conditions.
In order to reduce social exclusion and / or deal with emergency situations emancipating social and sustainable way to provide support activities provided in addition to providing food.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: По проекта ще бъдат обхванати следните целеви групи: - Скитащи и бездомни деца и лица; - Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП; - Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии /за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии. По данни от Д "СП" - гр. Вълчи дол има 104 регистрирани лица, които попадат в тези целеви групи. По данни на Общинска администрация Вълчи дол нуждаещите се лица са над 130. 0.00 0.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: В общината има назначен здравен медиатор. Той ще има ангажимента периодично да обхожда (съгласно план график), потребителите на услугата „топъл обяд“. За отчитане на работата ще изготвя доклад за извършената работа. 31 084.33 31 096.07
Закупуване на хранителни продукти: Услугата "топъл обяд" ще стартира от 01.05.2016 г. и ще приключи на 31.12.2019 г. "Топъл обяд ще се предоставя през следните брой дни на месеците: Месец май 2016 г.- 19 работни дни Месец юни 2016 г.- 22 работни дни Месец юли 2016 г.- 21 работни дни Месец август 2016 г.- 23 работни дни Месец септември 2016 г.- 20 работни дни Месец октомври 2016 г.- 31 календарни дни Месец ноември 2016 г.- 30 календарни дни Месец декември 2016 г.- 31 календарни дни Месец януари 2017 г.- 31 календарни дни Месец февруари 2017 г.- 28 календарни дни Месец март 2017 г.- 31 календарни дни Месец април 2017 г.- 30 календарни дни май 2017 г. - април 2020 г. - 753 дни Храната ще се предоставя на 120 потребителя за периода до 30.04.2017 г. ; 200 потребителя от 01.05.2017 г. - до 30.11.2017 г.; 250 потребителя от 01.12.2017 г. - до 30.09.2018г.; 350 потребителя от 01.10.2018 г., които при получаване на "топъл обяд" полагат саморъчно подпис всеки ден. 621 686.56 621 921.45
Осигуряване на топъл обяд: За реализация на услугата община Вълчи дол разполага с материална база на добро ниво. За осъществяване процеса на хранене ще се ползва наличния капацитет на Домашен социален патронаж с адрес гр. Вълчи дол, ул. "Георги Димитров" №1. Помещенията които се ползват са: - Кухня със следното оборудване: Печка готварска - с 6 бр. плот и фурна 2 бр.; Печка фурна - 1 бр. (с 2 бр. работещи фурни); Печка готварска - с 6 бр. плочи (нова); Печка с 2 бр. фурна - 1 бр. (нова); Голяма маса разливочна - 1 бр.; Маси малки за разливочна - 3бр.; Хладилник - 1 бр.(за проби); Бойлер - 1 бр.; Маси - 2 бр. в подготвителните (3 бр. шкаф мивки); Разтегателна маса - за подреждане каси с хляб; кантар - 1 бр. (само с 2 теглилки); Картофобелачка - 1 бр.; Зеленчукорезачка - 1 бр.; Пасатор - 1 бр.; Фритюрник - 1 бр; Скара - 1 бр.; - Склад: Хладилник - фризер-1 бр.; Маса - 1 бр.; Хладилник с камера - 1 бр.; Фризер с 3 бр. чекмеджета; Везна електронна - 1 бр.; 1 бр. Фризер ; Хладилен шкаф- 1 бр.; - Битовка: Секция малка - 1 бр. Маси - 3 бр.; Гардероб - 1 бр.; 3 бр. шкафчета за дрехи, 6 бр. столове, 1 бр. диванче; - Канцелария: Гардероб трикрилен - 1 бр.; Бюро - 1 бр.; Компютър - 1 бр.; Стол - 1 бр.; 1бр. бюро, 2 бр. шкафчета за дрехи, 1 бр. стол; Кадрово функционирането на Домашният социален патронаж се обезпечава от 5 души както следва : Касиер - домакин -1 бр.; Гл. готвач - 1 бр.; Готвач - 1 бр.; Шофьор - разносвач -2 бр. 31 084.33 31 096.07

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).