Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Based on our experience and the conclusions we made in realization of similar projects, within the present project proposal Municipality of Radomir will contribute the neediest people, living in the municipality by providing hot lunch during 40 months for 80 people and we will improve our social services. The project will build-up and expand successfully completed at the end of April 2016 project “Public soup-kitchen”, financed from the State budget by national fund “Social protection”. The food will be prepared at the “Home social patronage - Radomir”.  This social service will be helpful for applicants, who fulfill by their social statement the conditions of Ordinance for specifying target groups on Operative Program for foods and/or basic material support. In this process – applicants selection we will cooperate with “Social support” directorate – Radomir.
By implementation of this new project of municipality of Radomir on the present Operative Program we will contribute in achievement of common goal of the program, pointed to decrease number of persons living in need. The project will support considerable part of neediest persons from the municipality of Radomir.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи по проекта: Целта на дейност "Определяне на целевите групи" е да се определят коректно най- нуждаещите се групи от населението на община Радомир, да се постигне максимална информираност на същите за възможността, която предлага проекта и да се изготви и одобри процедура за подбор на потребителите. Процесът на избор на целевата група ще се извърши на няколко етапа: 1. Определяне на срок за прием на заявления - декларации от желаещите да получават топъл обяд. 2. Определяне на комисия за подбор на целева група 3. Подбор на целева група 4. Включване в проекта на избраните кандидати. Жителите на общината ще бъдат информирани за стартирането на проект " Осигуряване на топъл обяд в община Радомир-2016". Сформираната комисия за подбор на бенефициенти, ще следи за недопускане на двойно финансиране. 0.00 0.00
Закупуване и доставка на хранителните продукти: Закупуването на хранителни продукти ще се извърши в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при спазване и гарантиране принципите на чл.30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. Ще бъде проведена процедура по реда на ЗОП, за избор на доставчик. В процеса на предлагане на "топлия обяд", заявките за хранителните продукти ще се правят въз основа на предварително изготвено седмично меню и калкулационни ведомости за необходимите продукти на база брой потребители. Същинската дейност на Трапезарията ще стартира на 01. 11.2016г. и ще приключи на 30.04.2017 г. Същата ще осигурява храна в следния брой работни дни по месеци: ноември 2016 - 22 дни; декември 2016-21 дни; януари 2017 - 22 дни; февруари 2017-20 дни; март 2017 - 22 дни; април 2017 - 18 дни; Общ продължителен брой работни дни - 125, през които ще се предоставя храна на 100 човека. За период от 01.05.2017 до 28.02.2019 г. общия брой работни дни в които ще се предоставя услугата е 461 дни. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена обществена поръчка по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 9069229 и договор с избран изпълнител – от № 523 до №531 от 31.10.2018г. Представена нова Декларация Приложение IIа, в която е деклариран сключен договор за доставка на хранителни продукти, отнасяща се до до сключени договори за периода на реализация на проекта - до 31.01.2020г. 172 481.40 26 756.40
Осигуряване на топъл обяд: Осигуряването на топъл обяд ще се извършва в Домашен социален патронаж (ДСП) гр. Радомир, кв. "Гърляница" №41. ДСП представлява общинска дейност, която се финансира от общинския бюджет, намира се в сградата на Дом за стари хора "Св.Ив. Рилски" , който е общинска собственост с адрес гр. Радомир, кв. "Гърляница" №41. Патронажът разполагат с необходимите документи от Агенция по храните даваща им възможност да функционират, като трапезария. Обектът разполага с 3 склада: склад “плодове ,зеленчуци и консерви”, хладилен склад оборудван с хладилници и фризери; сух склад - за пакетирани продукти. Проектът предвижда в трапезарията да се приготвя и предоставя храна от 01.11.2016 г. за 100 потребителя. За период от 01.05.2017 до 28.02.2019 г. общия брой работни дни в които ще се предоставя услугата е 461 дни. Броят на потребителите за периода е 100 лица, като от 01.08.2018г. същия е променен на 80лица. 8 624.07 155 136.58
Предоставяне на съпътстващи мерки. : Община Радомир в своята структура има обособен отдел "Европейски и национални програми,проекти и обществени поръчки". Останалите отдели на общината също ще бъдат включени при изразена необходимост . Община Радомир ще изпълнява функциите на посредник с другите институции имащи отношение към осигуряване на заетост, социални услуги и подпомагане на територията на общината. Веднъж месечно ще бъдат организирани информационни дни в Домашен социален патронаж за консултиране на потребителите, относно възможността за ползването на различни социални услуги. 8 624.07 7 865.68

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).