Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project envisages the identification of 80 economically inactive young people max.29 years old from the areas of Burgas,Varna,Plovdiv,Pleven,who are not in education or training and activation of their inclusion in the labor market.The identification will be carried out through an internet platform that will spark interest among these people.It will allow for an objective diagnosis and measure the level of knowledge and skills of young people,their interests and desires for a sphere for professional development.At the next stage the youth will go through motivational training for active job search.The youngsters will undergo language training and will be hired as Commercial Assistant,Consultant sales and Organizer conferences and events in employer-partner.
The target group are economically inactive young people max 29 years old.From one side,the project meets the needs of the target group for assistance in their choice of the most appropriate sphere of development and from the other side-through the project will be connected the needs of the labor market preparation of the young people with the real dimensions and requirements.By participating in the project young people will be encouraged for active behavior on the labor market and in life in general.
The project aims to prepare young people targeted for professional realization in modern conditions of life and at the same time to give an opportunity to form a personality capable alone to deal with the tasks resulting from the changes in life.
As a result of the project there will be identified,activated and motivated 80 people,50 will undergo language training and will beemployed for 6 months.
Activities
Organization and Project Management
Selection of contractors for the project
Identification of economically inactive young people max 29 years old
Organizing and conducting motivational training
Organizing and conducting foreign language studies
Employment
Activities for information and publicity
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта е съвкупност от взаимосвързани дейности, насочени към постигането на поставените цели и резултати, предприети от определена отправна точка, в рамките на определено време и с конкретни ресурси, отчитайки влиянието на вътрешната и външна среда на проекта. Важна характеристика в управлението на проекта е, че това не е рутинна дейност и решаване на определен конкретен проблем, а използването на различни управленски техники и методи и организацията на различни по вид ресурси. Управлението на проекти като управленски подход предполага въвеждане на структурирани процеси, които са разбираеми и приемливи за всички заинтересовани страни по проекта. Това може да се постигне чрез въвеждане и прилагане на инструментариум за управление на проекти. Този инструментариум трябва да съответства преди всичко на изискванията на целите на проекта, на нормативната рамка и да бъде разработен съгласно нуждите и условностите на конкретния проект. Важно място в инструментариума заемат индикаторите, които са променливи величини и служат за измерване на настъпилите промени и степента на изпълнение на поставените дейности и цели. Включване на тази дейност в проекта, цели прозрачно му управление и изпълнение, чрез прилагане на ефективни методи на мониторинг, контрол, верификация, разплащане, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности. Основните етапи по изпълнение на дейност 1 са: - Планиране и дефиниране на обхвата на проекта (работна структура на задачите); - Дефиниране на дейностите, които трябва да бъдат извършени, за да се постигнат желаните резултати по проекта; - Планиране на ресурсите – определяне на вида и количеството на необходимите ресурси за изпълнение дейностите по проекта; - Планиране управлението на риска на проекта – избор на подход и методи за управление на риска на проекта, идентифициране и анализ на рисковите фактори и на степента на тяхното влияние върху целите на проекта; - Планиране на качеството – определяне на изискванията и стандартите за качествено изпълнение на проекта; - Планиране на комуникациите – определяне на метод за комуникация между всички заинтересовани страни по проекта; - Планиране на организацията и на хората – идентифициране, документиране и определяне на роли, отговорници и отношения за отчитане на работата по проекта; - Планиране на доставките и услугите по проекта – определяне на вида и количеството на ресурсите, които е необходимо да бъдат предоставени на външни изпълнители; - Разработване на план за управление на проекта – представяне на резултатите от всички процеси на планиране в един съгласуван и разбираме от всички участници документ; - Създаване на интегриран процесен подход за изпълнение на планираните дейности за постигане на очакваните резултати; - Осъществяване на контрол чрез проектиране на инструментариум за наблюдение и измерване изпълнението на проекта; - Документиране на резултатите в края на всеки етап и в края на проекта. Организацията и управлението на проекта е от изключително значение за постигане на поставените цели. Дейностите по него трябва да бъдат планирани и проектирани, така че да се осигури максимална сигурност за качественото му изпълнение. За изпълнението на Дейност 1 от проекта ще бъде сформиран екип за организация и управление, който ще е пряко отговорен за качественото му изпълнението, в съответствие с изискванията Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Екипът ще е отговорен за изпълнението на проекта и за неговото отчитане, за комуникацията с УО на ОП РЧР, в съответствие с длъжностните характеристики на неговите членове. Екипът ще се състои от следните длъжности: • Ръководител на проекта • Координатор • Счетоводител • Технически сътрудник Сформираният екип ще следи за качеството на изпълнение на конкретните дейности, за постигането на индикаторите по проекта, за неговото успешно отчитане и изпращане на информация до управляващия орган с необходимото качество и срок. 34 195.70 32 624.72
Избор на изпълнители по проекта: Дейността е необходима и задължителна за спазване разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г., изискванията на процедура BG05М9ОР001-1.002 „Активни” и приложимото законодателство. Кандидатът не е възложител по чл. 7 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и при избора на изпълнители и доставчици по проекта следва да спазва разпоредбите на ПМС 118/20.05.2014 г. По настоящия проект, се планира провеждането на процедура чрез избор с публична покана, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 1 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г. за услуга на стойност 35000 лв. за избор на обучител по английски език. Останалите външни изпълнители по проекта ще бъдат избрани без провеждане на процедура, съгласно изискванията на чл. 7, ал. 2 и чл. 8, ал. 2, т. 2 от ПМС 118/20.05.2014 г., а именно: -избор за предоставяне на услуги за осигуряване на публичност (3602 лв.) и осигуряване на информационни материали за идентифициране на целевата група (1850 лв.) - общо 5452 лв. -избор за предоставяне на услуга за изработка на интернет платформа (26000лв.) и доставка на таблети (3600 лв.) - общо 29600 лв. -избор на застрахователна организация за застраховка на закупения по проекта ДМА и ДНА - 500 лв. -избор за предоставяне на услуга по наем на зали, техническо оборудване, кетъринг за мотивационните обучения - 16000 лв. 0.00 0.00
Идентифициране на икономически неактивни младежи до 29 год.: Дейността е задължителна, съгласно правилата на настоящата процедура. Тя е основополагаща на целия процес по активиране на лицата от целевата група и постигане на проектните цели. Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – активиране и интеграция в заетост на младежи до 29-годишна възраст вкл., които не са нито в образование или обучение, нито в заетост, вкл. не са регистрирани като безработни лица в АЗ. Дейността започва през първия месец на проекта и отговорен за нея ще е Кандидатът – „ГОБОКС“ ООД. По време на дейността ще бъде изготвена интерактивна платформа за идентифициране на младежите. Кандидатът ще ангажира физически лица в четирите области, в които ще се изпълнява проекта - Бургас, Варна, Плевен и Пловдив, които ще извършват идентификацията на място, спазвайки Методологията за идентифициране, приложена към проекта. През цялото време ще се разпространяват информационни материали, с цел активиране на целевата група. В края на дейността ще бъде създадена база от идентифицирани лица, част от които в последствие ще се включат в мотивационните обучения. За успешното осъществяване на дейността ще се използва съвкупност от методи и средства, съответстващи на целите на проекта и потребности на целевата група. Това ще осигури ефективно и качествено изпълнение на поставените задачи, при спазване на проектния график и при осъществяване на пряк контрол от страна на екипа за организация и управление на проекта. 33 570.05 33 570.05
Организиране и провеждане на мотивационно обучение: Дейността е задължителна, съгласно правилата на настоящата процедура. Тя е основополагаща на целия процес по мотивиране на лицата от целевата група и постигане на проектните цели. Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – мотивиране за активно поведение на пазара на труда на неактивни младежи от целевата група, с последващи дейности за включване в продължителна заетост, обучение или връщане в образование. Отговорен за дейността е Партньор 1 – „СЕЛФИНВЕСТ“ ЕООД със съдействието на Кандидата. „СЕЛФИНВЕСТ“ ЕООД притежава Лицензия №201314011 от 10.03.2014 г. за Център за информация и професионално ориентиране, издадена от Националната агенция за професионално образование и обучение. Част от идентифицирани по Дейност 3 представители на целевата група ще вземат участие в мотивационните обучения за активно търсене на работа. Лицата ще бъдат разделени на групи от 8-13 участника. Партньор 1 ще изготви специално за проекта обучителни материали, които ще се предоставят на всеки участник. Кандидатът ще контролира работата на избрания по Дейност 2 изпълнител за предоставяне на услуга по наем на зали, техническо оборудване, кетъринг за мотивационните обучения. Съвместно с екипа за организация и управление, Кандидатът ще изготвя ежедневни присъствени списъци на участниците в обученията, ще прави снимки от дейността. Дейността е необходима за постигане на целите на проекта за подготвяне на младите хора за професионална реализация в съвременните условия на живота и за формиране на личност, способна самостоятелно да се справя със задачите, предизвикани от промените в живота. 26 168.83 26 168.83
Организиране и провеждане на чуждоезиково обучение: Дейността е основна и необходима за успешното изпълнение на проекта, за постигане на неговите цели и резултати. След нейното приключване ще бъде подобрена конкурентноспособността и достъпа до заетост на неактивни младежи до 29 годишна възраст, чрез участие в професионално обучение. Дейността включва организиране и провеждане на обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – обучение по английски език. 57 980.00 57 980.00
Осигуряване на заетост: Дейността е основна и задължителна за успешното изпълнение на проекта, за постигане на неговите цели и резултати. Дейността включва цялостния процес по назначаване и осигуряване на заетост за 6 месеца на общо 50 лица на длъжности „Търговски помощник” с код по НКДП 2011 3322-3002 – 10 лица, „Консултант (промотьор), продажби” с код по НКПД 2011 3322-3005 – 20 лица и длъжност „Организатор, конференции и събития” с код по НКПД 2011 3332-3001 – 20 лица. Отговорен за дейността е Партньор 2 по проекта – „Ши Промоушънс” ООД. Реализирането на дейността ще допринесе пряко за постигане на целта на настоящата процедура – активиране и интеграция в заетост на младежи до 29 годишна възраст вкл., които не са нито в образование или обучение, нито в заетост, вкл. не са регистрирани като безработни лица в АЗ. Реализирането на дейността ще спомогне пряко за изпълнение на целите на проектното предложение. След нейното приключване ще бъдат създадени устойчиви работни места в „Ши Промоушънс” ООД и ще бъде осигурена трайна интеграция в заетост на неактивни младежи до 29 годишна възраст. 186 678.86 186 678.86
Дейности за информация и публичност: Дейността е задължителна за осигуряване на максимална информираност и пълна публичност на проекта, с цел създаване на прозрачност при реализацията на проекта и с цел информиране на обществеността за приноса на Европейския социален фонд за изпълнение на целите на проекта и респективно на целите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. За да се осигури максимална публичност по проекта са предвидени следните дейности: - изработване на 2 банера, който ще се ползва по време на обученията по проекта; - изработване на 50 плакати с формат А3, показваща финансовата помощ на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - изработване и разпространение на 2 000 информационни листовки за запознаване на обществеността с проекта и проектните дейности, с целите, които той си поставя и резултатите, които ще бъдат постигнати след неговото изпълнение; - изработване на информационни стикери, които ще се поставят върху закупеното оборудване по проекта и ще показват източника за финансиране; - публикуване на 4 платени публикация в местната преса в четирите областни центъра, за представяне на целите и дейностите на проекта, целевите групи, резултатите, към които той се стреми и на приноса на ЕСФ чрез ОП РЧР за реализиране на проекта; - публикуване на подробна информация за проекта на интернет страницата на кандидата и двамата партньори и периодично публикуване на актуална информация за отделните етапи от неговото изпълнение. - публикуване на информация за проекта в социалните мрежи 3 418.00 3 418.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).