Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Implementing this project propozal the Municipality of Kula would continue to insure hot food of poor people. That activity has started some years ago and had a good social reflection. The project gives a chance to complete, upgrade and expand the National program for social catering. In the period of 39 months the project would contribute for achievement of the main goal of the program  - reducing of the number of people living in poverty by provision of food and satisfaction of the primary human needs. The following focus groups will be included: 
- people and families who are an object of social assistance
- people without income and with no relatives to take care for them
- lonely people and families with very low retired pays.
We offer the following activities as project goals:
- definition of the focus groups
- purchase of food products
- insurance of hot lunch
- insurance of some extra activities like an individual consulting and assistance for use of other social  and administrative services
The cooking and distribution of lunch will be held in a specialized kitchen hall of the Day center of elderly people in Kula.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевата група.: С настоящия проект имаме намерение да предлагаме топъл обяд на 60 лица, разпределени в целеви групи както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 22 лица; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях - 4 лица; 3.Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - 33 лица; 4. Скитащи - 1 лице. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти.: Закупуването на хранителни продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите на чл.30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходите на средствата. Общината е провела процедура по ЗОП и с Решение №РД-18-131/20.05.2016 г. са определени доставчиците на хранителни продукти за Обществената трапезария , социалните заведения и детската градина. С доставчиците са сключени договори. Дейността на трапезарията се планирана за периода 01.10.2016 г. до 31.12.2019 г. Потребителите на услугата ще получават топлия обяд във всеки работен ден, като за целия период това са 814 дни, както следва: За 2016 г.: Октомври - 21 дни; Ноември - 22 дни; Декември - 21 дни. За 2017 г.: Януари - 22 дни; Февруари - 20 дни; Март - 22 дни; Април -18 дни; Май 2017г. – 20 работни дни; Юни 2017г. – 22 работни дни; Юли 2017г. – 21 работни дни; Август 2017г. – 23 работни дни; Септември 2017г. – 19 работни дни; Октомври 2017г. – 22 работни дни; Ноември 2017г. – 22 работни дни Декември 2017г. - 18 работни дни 01.01.2018 – 31.12.2018 г. - /12 месеца по 21 работни дни/ - 249 работни дни. 01.01.2019 – 31.12.2019 г. -/12 месеца по 21 работни дни/ - 252 работни дни. Общия брой на потребителите на услугата е 60 лица. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – не проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00827-2017-0002 и договор с избран изпълнител ЕТ „Ивил-Иван Кръстев“ от 01.11.2017г. 110 988.09 42 952.97
Осигуряване на топъл обяд.: Община Кула ще реализира дейностите по осигуряване на топъл обяд, след сключване на договор за финансиране на проекта, в една трапезария, намираща се в Дневния център за възрастни хора (ДЦВХ) на адрес гр. Кула, ул. "Възраждане" №40/42 в сграда публична общинска собственост. Сградата е масивна, монолитна и на пет етажа. ДЦВХ се намира на партера. В него е оборудвана кухня съобразена с изискванията за складови помещения, помещение за пред подготовка и помещение за подготовка на заготовките на хранителните продукти влагани при приготвянето на храната. Кухнята разполага с необходимото оборудване,с комбинирана печка на ток и газ с една пекарна и 4 котлона. Складовите помещения са оборудвани с хладилници, а помещенията за заготовка на продуктите с чешми с топла и студена вода, маси със специално покритие. По одобрен проект до м. ноември 2016 г. кухнята ще бъде оборудвана с картофобелачка, миксер, 4 нови тенджери. В кухнята работи 1 готвач и 1 общ работник. 5 549.40 74 086.52
Предоставяне на съпътстващи мерки.: Съпътстващите мерки се изразяват в индивидуално или групово консултиране и съдействие на потребителите на услугата. Консултирането ще бъде извършвано от определения екип по проекта, служители на общинска администрация: администратор и счетоводител. Консултирането ще бъде насочено към възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани от ЕСФ; ползване на административни общински услуги, подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, консултиране относно управление на семейния бюджет, относно здравословно и балансирано хранене с акцент при многодетните семейства с малки деца; или съдействие, индивидуално или групово консултиране в отговор на конкретно анализирани и проучени проблеми и конкретни нужди на лицата по проекта. Ежемесечно ще бъдат провеждани консултативни срещи между потребителите на услугата „Топъл обяд” и експерти от екипа по проекта. От същите ще бъдат изготвяни протоколи и формуляри. Ще бъде изработен плакат на социалната услуга с цел информираност на населението. Също така ще бъде изработен дипляна, в който ще бъде описана социалната услуга със своите специфики и възможности. При изработването им ще бъде спазено изискването за информираност и публичност по Оперативната програма и Ръководството на схемата. 5 549.40 5 259.02

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).