Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project “Provision of Hot Lunch in the Municipality of Kazanlak” will be implemented for a total of 40 users within 41 (forty-one) months from December 2016 to April 30, 2020. The funds are provided under the Operational Program for Food and / or Basic Material Assistance from the Fund for European Assistance to the Most Deprived 2014-2020.
The implementation of this project is part of the purposeful social policy that the Municipality of Kazanlak develops in support of people living in material deprivation and at risk of social exclusion. The operational program will enable these 40 people to have a warm lunch from the beginning of 2017 to the end of April 2020. A varied weekly menu is guaranteed, which will ensure balanced nutrition for the target groups, while respecting food safety requirements and national nutrition standards and norms. The project will contribute to achieving the overall objective of the Operational Program related to reducing the number of people living in poverty by supporting them with food, with a view to overcoming the basic material deprivation.
Domestic Social Patronage will provide a Hot Lunch to a total of 40 users within 749 (seven hundred and forty-nine) business days for the period May 1, 2017 to April 30, 2020. by the following target groups:
1. Persons and families on monthly support under the terms and conditions of Art. 9 of the Rules for Implementation of the Law on Social Assistance;
2. Persons with proven lack of income and relatives to care for them, established by the relevant Social Assistance Directorate;
3. Single living persons and families receiving minimum pensions - for length of service and old age; for disability; survivors' pensions; non-employment pensions;
4. Wandering and homeless children and persons.
5. Persons from vulnerable groups - third-country nationals within the meaning of § 1., item 17 of the Supplementary Provisions of the Law on Asylum and Refugees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целеви групи: Целта на тази дейност е да обхване колкото се може повече от най - нуждаещите се лица и семейства през целия период на изпълнение на проекта. Екипът, ангажиран с изпълнението на дейностите по проекта ще се състои от лица с опит в областта на социалните проекти и ще полага усилия, за да се гарантира успешната и навременна реализация на проекта и постигане на поставените цели. По операция "Осигуряване на топъл обяд" се предоставя възможност на Община Казанлък да надгради дейността си в областта на обществените трапезарии. Ще бъдат обхванати лица и семейства от основните целеви групи според социалната експертиза и преценка на служителите от Дирекция "Социално подпомагане" - Казанлък, както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция "Социално подпомагане“; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; 4. Скитащи и бездомни деца и лица. 5. Лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от Допълнителни разпоредби от Закона за убежището и бежанците. Дейността включва: - Определяне на лица и семейства чрез предоставен списък с лица, попадащи в целевите групи по проекта от Дирекция "Социално подпомагане", гр. Казанлък, Отдел "Закрила на детето" при Дирекция "Социално подпомагане", гр. Казанлък и Районно управление в град Казанлък към Министерство на вътрешните работи. - Провеждане на разяснителна и информационна кампания за стартиране на Проекта на територията на община Казанлък чрез обяви за набиране на заявления от кандидат - потребителите на сайта на Община Казанлък; - Приемане и регистриране на заявленията - декларации от кандидатите за услугата "Топъл обяд"; - Назначаване на Комисия, включваща представители на Дирекция "Социално подпомагане", гр. Казанлък ще разглежда подадените заявления - декларации и други документи и ще определи потребителите на топъл обяд, както и резервни потребители. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Дейността по закупуване на хранителни продукти се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазване на принципите на чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност. В рамките на дейността ще бъдат осигурени хранителни продукти, необходими за приготвяне на топъл обяд. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена обществена поръчка по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –9064629 и 9064952 /обява със събиране на оферти/, и № на договори с избрани изпълнители - № Д07-37, № Д07-38, № Д07-39, № Д07-40 и № Д07-41 от 10.07.2018г. 81 840.00 36 040.00
Осигуряване на топъл обяд: Община Казанлък ще изпълнява проекта, като използва възможностите на Домашен социален патронаж, намиращ се на ул. "Отец Паисий Хилендарски" № 3 в град Казанлък. Предвижда се дейността да се извършва само през работните дни в периода от 02.01.2017 г. до 30.04.2020г.. Общият брой дни, в които ще се предоставя топъл обяд, е 749 работни дни, както следва: 2017г. -12 месеца - 248 дни 2018г. - 12 месеца - 249дни 2019г. - 12 месеца - 249 дни 2020г.- 4 месеца - 84 дни Услугата по предоставяне на топъл обяд на територията на община Казанлък ще се извършва в една трапезария, след като се определи фирмата доставчик на хранителни продукти, въз основа на сключен договор с изпълнител за закупуване на хранителни продукти. Доставянето на готовата храна ще се извършва в работни дни от персонала на Домашен социален патронаж. Потребителите на услугата ще получават храната в залата за хранене на Домашен социален патронаж и на домашни адреси на потребителите. За да се улесни достъпа на лицата от целевите групи до социалната услуга, храната ще се доставя с колите на патронажа, по предварително направена заявка. За реализирането на операция "Осигуряване на топъл обяд" ще се използва кухненския блок. Домашен социален патронаж е разделен основно на две големи помещения. Едното е залата за хранене, която е оборудвана с маси за хранене, а другото е кухнята за приготвяне на храната. Залата за хранене представлява 147 кв. м, а кухнята и складовите помещения към нея - около 340 кв. м. Оборудването в кухненското помещение е, както следва: - Място за готвене, оборудвано с две шесткотлонни печки и четири фурни под тях, единадесет фурни за готвене, промишлена скара, фритюрник, работни помощни маси и място за раздаване на храна, два кантара, хладилник; - Помещение за транжиране на месо, кантар, работна маса и хладилник; - Помещение за обработка на зеленчуци, работна маса; - Помещение за измиване на съдове, казани и други съдове, три бойлера с вместимост по 150 л и три дълбоки мивки, рафт за прибиране на измитите съдове; - Помещение за разсипване и разнос на храна, работна маса, две дълбоки мивки, бойлери два броя с вместимост по 300 л; - Складови помещения, рафтове за хранителните продукти, голям кантар децимал и малък кантар, голям промишлен хладилник, фризери - ракли четири броя и пет броя обикновени хладилници; - Перално помещение, един брой пералня и един брой 80-литров бойлер. Кухненският блок на Домашен социален патронаж е оборудван с необходимата хладилна техника, достатъчно складови площи, кухненско оборудване и необходим човешки ресурс, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на дейностите по проекта. Към момента числеността на персонала на Патронажа е 27 щатни длъжности: управител - 1; социални работници - 2; инструктор хранене - 1; касиер - 1; домакин - 1; готвач - 2; помощник-готвач - 2; работник-кухня - 4; шофьор - 4; разносвач на храна - 6; санитар - 2; домашен помощник - 1. 4 092.00 49 892.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки ще обхващат дейности като: консултиране на потребителите и съдействие за възможностите за ползване на наличните социални услуги в общината, информиране за подпомагането, което могат да получат и други подобни услуги на територията на община Казанлък като Център за обществена подкрепа, Дневен център за деца с увреждания, Дневен център за възрастни хора с увреждания, Защитено жилище, Център за настаняване от семеен тип за деца/младежи с/без увреждания, както и към услуги по Проект "Независим живот в община Казанлък". При раздаването на топъл обяд служител от Домашен социален патронаж ще комуникира ежедневно с всички представителите на целевите групи и при необходимост ще ги насочва към съответната социална услуга, от която имат нужда. На лица и семейства от целевите групи ще бъде предоставяна информация за индивидуално и групово консултиране за управление на семейния бюджет, изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене. Домашен социален патронаж разполага с компетентно лице, което да извършва споменатите съпътстващи мерки. Отзиви от крайните потребители, относно удовлетвореността им от предоставяната готова храна и съпътстващи мерки ще се осъществява по следния начин: при ежедневното разнасяне на храната при възникнали проблеми или наличие на препоръки от страна на потребителите ще се предоставя заявление, адресирано до Управителя на Домашен социален патронаж и Ръководител на проекта. В началото на проекта ще бъде проведена работна среща, на която ще присъстват екипът по проекта и всички представители на социални услуги на територията на община Казанлък. Участниците в срещата ще се запознаят подробно с дейностите, които ще се изпълняват в рамките на проекта и задължителните съпътстващи мерки към него. При насочване на потребителите към конкретна социална услуга в началото на всеки следващ месец ще се изисква обратно писмено информация за предприетите действия от страна на ръководството на социалната услуга. 4 092.00 4 092.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).