The main goal of the budget line "Technical assistance for improving the capacity of the Municipality of Kardzhali for the implementation of projects under the Program "Development of the Regions" 2021-2027" is to increase the administrative capacity of the Municipal Administration of Kardzhali, related to the management and implementation of projects under the Priority Axis 2 "Integrated Territorial Development of the Regions" of the Program "Development of the Regions" 2021-2027.
The specific goal of the line is, through the supply of modern IT equipment, to create conditions for effective and efficient implementation of projects financed under the "Development of the Regions" Program 2021-2027. The main activity of the project is aimed at providing modern IT equipment, including computers, for the administrative units related to the preparation and implementation of projects under the "Regional Development" Program 2021-2027. Community awareness will be ensured by providing regular press releases on the website of the Municipality of Kardzhali, as well as placing an information poster and stickers on the supplied equipment.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
"Доставка на ИТ оборудванe за административните звена, участващи в подготовката и изпълнението на проекти по Програма "Развитие на регионите" 2021-2027": В процеса на подготовка и изпълнение на проекти, финансирани по Програма "Развитие на регионите" 2021-2027 г., се включват експерти от различни административни звена в Община Кърджали. Едно от необходимите условия за постигането на ефективно и ефикасно изпълнение на тези процеси е наличието на разообразно ИТ оборудване, чийто параметри да позволяват качествена обработка и възпроизвеждане на данни и документи. Община Кърджали е осигурила ИТ оборудване за тези звена, но в по-голямата си част то морално остаряло и в много случая не може да отговори на нуждите на експертите, участващи в подготовка и изпълнение на проекти, финансирани по Програма "Развитие на регионите" 2021-2027 г.
За осигуряване на условия за качествено и своевремнно изпълнение на тези проекти е необходимо да се достави и монтира следното ИТ оборудване, включително компютри:
- Преносими компютъри /лаптопи/ - 10 броя;
- Настолни компютъри с монитор i3 - 20 броя;
- Настолни компютъри с монитор i5 -20 броя;
- Скенери за документи - 10 броя;
- Лазерни многофункционални устройства- 10 броя;
- Многофункционални устройства /цветни/ - 3 броя;
- Копирни машини /с цветно копиране/ - 2 броя;
- Широкоформатен скенер - 1 брой.
Видът и количеството ИТ оборудване е определен на база анализ на нуждите от осигуряване на съвременни устройства в следните административни звена: дирекция "Архитектура, строителство и устройство на територията", отдел "Стратегическо планиране и управление на проекти" , отдел "Финансово-счетоводно обслужване", сектор "Обществени поръчки" и сектор "Информационно обслужване". Минималните технически характеристики на оборудването ще бъдат подробно посочени в спецификациите към документацията за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител на доставката.
Доставката на ИТ оборудването и компютрите ще се осъществи от външен за Община Кърджали изпълнител. Тъй като се разходват публични средства, изборът на изпълнител ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнител чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получи икономически най-изгодната оферта, съчетаваща качество и оптимална цена.
За изпълненито на тази дейност са планирани разходи в размер на 134 826 лв. с ДДС., като подробна разбивка на необходимите разходи за отделните видове ИТ оборудване е представена в поле "Финансова обосновка" от раздел 10 " Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение" от формуляра за кандидатстване.
134 826.00
0.00
"Осъществяване на мерки за осигуряване на информация, комуникация и публичност на изпълнението на бюджетната линия": Осигуряването на информация, комуникация и публичност е задължителна дейност, която ще се изпълнява през целия период на изпълнение на бюджетната линия. Тези дейности ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Основната цел на дейността е да популяризира сред общността реализацията на бюджетната линия, финансирана с подкрепа от Структурните фондове на ЕС.
В дейността са включени следните под-дейности:
• Публикуване на информация за хода на изпълнение на бюджетната линия - След сключването на Договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, екипът за управление ще публикува на интернет страницата на Община Кърджали информация за бюджетната линия, включително цели, дейностите и планирани резултати, като ще се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз. По време на изпълнението на дейностите, на интернет страницата на общината ще бъде публикувана регулярно информация за хода на изпълнението им.;
• Поставяне на плакати с формат А3. Екипът за управление ще подготви 1 плакат /формат А3/ с информация за бюджетната линия и финансирането от Европейския съюз. Плакатът ще бъде поставен на видно място в сградата на общинска администрация.
• Поставяне на стикери на доставеното оборудване. Екипът за управление ще подготви и отпечата информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване и компютри.
Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, поставянето на плакат и стикери, информацията ще е достъпна до всички заинтересовани страни, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус.
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN