Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The proposal for the implementation of an investment "Modernization and reformation of a Home for the elderly in the city of Kardzhali" aims the service "Residential care for the elderly without disabilities", offered in a Home for the elderly in the city of Kardzhali, to fully cover the requirements of the standards and quality criteria of this type of service.
One of the specific objectives of the proposal is to achieve full compliance with the requirements of the standards and criteria for the quality of residential care for elderly people who are beyond working age by building a modern, energy-efficient and accessible specialized environment. Also, the proposal aims, by modernizing the equipment and furnishings in the home, to provide the residents with a calm and safe environment as close to home as possible.
The concept of the proposal includes the implementation of construction activities for renovation, reconstruction, extension and introduction of energy efficiency measures in the existing building stock, construction of a new building for 5 users and improvement of the yard space of the home. New equipment and furniture will be delivered and installed for the needs of the residents. As a result of the implementation of the proposal, a Home for the elderly in the city of Kardzhali will provide a specialized social service that fully meets the requirements of modern standards and quality criteria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Изпълнение на строително-монтажните работи за модернизация и обновяване на Дом за стари хора в град Кърджали": Обновяването и модернизацията на сградния фонд на Дома за стари хора в гр. Кърджали включва въвеждане на мерки за енергийна ефективност, основен ремонт, реконструкция и пристрояване на сградата, в която се помещава дома, както и изграждане на нова сграда за 5 ползватели и благоустрояване на дворното пространство. Сградата и прилежащото дворно пространство, използвани за нуждите на Многофункционален дом за стари хора, са публична общинска собственост /Акт за собственост № 3421 от 18.03.2013 г./ и са предоставени за безвъзмездно ползване на Областния съвет на Български червен кръст, който управлява предоставянето на резидентната социална услуга. В двуетажната масивна сграда функционира Дом за стари хора, както и хоспис, който заема един от корпусите й. За извършването на обновяването и модернизацията на дома е разработен инвестиционен проект на фаза технически проект,: „Изготвяне на технически проект за преустройство, реконструкция, основен ремонт, пристрояване и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на Сграда с идентификатор 40909.120.229.1, предоставена за нуждите на Многофункционален дом за възрастни хора, находяща се в поземлен имот с идентификатор 40909.120.229 в град Кърджали и изготвяне на технически проект за изграждане на нова допълнителна едноетажна сграда в същия поземлен имот”. В инвестиционния проект са включeни два подобекта,: Подобект 1 „Преустройство, реконструкция, основен ремонт, пристройка и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сграда с идентификатор 40909.120.229.1, предоставена за нуждите на Многофункционален дом за възрастни хора, находяща се в УПИ XXIX от кв. 126 по ЗРП на кв. „Студен кладенец“, гр. Кърджали /ПИ 40909.120.229 по КККР на гр. Кърджали/ общ. Кърджали” и Подобект 2 „Нова сграда за Многофункционален дом за възрастни хора, находяща се в УПИ XXIX от кв. 126 по ЗРП на кв. „Студен кладенец“, гр. Кърджали /ПИ 40909.120.229 по КККР на гр. Кърджали/, общ. Кърджали”. При подготовката на инвестиционния проект за обновяването и модернизацията на съществуващия сграден фонд е установено, че за изпълнение в пълнота на изискванията на Наредбата за качеството на социалните услуги, за социалната услуга резидентната грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст, е необходимо да се извърши реконструкция на част от помещенията, ползвани от Дома за стра хора, за осигуряване на площи за изграждането на самостоятелни санитарни възли към стаите и асансьор, както и изграждането на пристройки за осигуряването на необходимите помещения за общо ползване и на достъпна среда чрез монтирането на втори асансьор. Тези промени водят до намаляването на капацитета на сградата, като след интервенциите в нея могат да се настанят 25 човека. За да се запази капацитета от 30 човека на услугата "Резидентната грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст" се налага изграждането на допълнителна нова сграда за 5-ма ползватели, която също ще отговаря на изискванията на Наредбата за качеството на социалните услуги за този вид социална услуга. В инвестиционния проект са разработени всички мерки за енергийна ефективност от избрания пакет мерки, описани в обследването и сертификат за енергийни характеристики на съществуващата сграда. В съществуващата сграда ще бъде инсталирана фотоволтаична инсталация с мощност 30kW. В инвестиционния проект са включени цялостен ремонт на покрива на сградата и мерки за енергийна ефективност на цялата сграда отвън, в . т.ч. полагане на външна топлоизолация на цялата сграда и подмяна на дограма за частта ползвана от хосписа , Не са предвидени строителни дейности вътре в помещенията на хосписа, които не са свързани с функциите на реформираната резидентна услуга. 2 767 419.81 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на Дом за стари хора в гр. Кърджали : Осигуряването на оборудване и обзавеждане е необходимо условия за да се осигури на обитателите на Дом за възрастни хора - град Кърджали спокойна и сигурна среда възможно най-близка до домашната. За осигуряване на подходящи условия за предоставяне на качествена и ефективна услуга ще бъде доставено следното оборудване и обзавеждане, разпределено по функционални зони: I. За стаите на потребителите  Единично легло – 27 бр.;  Двулицев матрак – 27 бр.  Мултифункционално легло -3 бр.;  Матрак за мултифункционално легло с непромокаем калъф - 3 бр.;  Лифтер електрически с торба - 2 бр.;  Двукрилен гардероб - 30 бр.;  Нощно шкафче - 30 бр.;  Маса Ш/Д/В: 120/80/75см - 20 бр.;  Стол - 30 бр.;  Етажерка - 30 бр.;  Стойка за ТВ - 16 бр.;  Телевизор LCD 32 inch - 16 бр.;  Пердета прозрачни в готов вид – 60 л.м.;  Корнизи дървени - 16 бр.;  Килимче - 30 бр.;  Шкаф за обувки - 16 бр.; II. Кухненски боксове/трапезарии/ общи помещения в съществуваща и нова сграда  Готварска печка - 4 бр.;  Абсорбатор, дебит min Q =450m3/h - 4 бр.;  Хладилник с фризер - 4 бр.;  Микровълнова фурна - 4 бр.;  Съдомиялна машина - 4 бр.;  Пералня - 4 бр.;  Сушилня - 4 бр.;  Прахосмукачка /професионална за сухо и мокро почистване/ - 3 бр.; III. Администрация и персонал  Офис бюро - 7 бр.;  Стол - офис /с подлакътници/- 7 бр.;  Настолен компютър /конфигурация/ - 7 бр.;  Мултифункционално устройство - 3 бр.;  Подвижен шкаф за техника (контейнер с колела)- 7 бр.;  Офис комплект (етажерки и шкафове) - 7 бр.;  Метален шкаф за документи/архив/ - 7 бр.;  Гардероб - 5 бр.;  Стелаж в комплект с две врати - 6 бр.;  Сейф/каса - 2 бр.;  Кардекс метален със заключващ механизъм - 3 бр.; IV. Медицински кабинет  Манипулационен плот на колела с рафт - 1 бр.;  Шкаф за спешни медикаменти за монтаж към стена - 1 бр.;  Медицинска количка с два рафта - 1 бр.;  Стойка за инфузии на колела с възможност за регулиране на височината - 2 бр.;  Специализирана болнична количка за мокро почистване и дезинфекция на под - 2 бр.;  Антидекубитален електрически дюшек за профилактика на декубитус 2 степен - 3 бр.;  Стерилизационен барабан/Медицински барабан на стойка - 1 бр.;  Лекарски стол с ринг - 1 бр.;  Количка за транспортиране на пациенти с регулируема височина и подвижни странични бариери - 1 бр.;  Специализирана лампа за медицински манипулации - 2 бр.;  Медицински лекарствен хладилник с вместимост 95 л.- 1 бр.;  Гардероб за персонал двоен - 1 бр.;  Шкаф за съхранение на документи, отворена горна част и затворена долна част - 1 бр.;  Работно бюро Г-образно - 1 бр.;  Медицинска кушетка за преглeди - 2 бр.;  12 канален ЕКГ апарат - 1 бр.;  Дефибрилатор - 1 бр.;  Автоклав - 1 бр.;  Стетоскоп - 3 бр.;  Апарат за измерване на кръвно налягане - 3 бр.;  Мобилно изолацинно пространство/стая - 1 бр.;  Автоклав - 1 бр.;  Автоклав - 1 бр.; 291 306.00 0.00
Организация и управление на проекта: Администрирането и управлението на предложението за изпълнение на инвестицията проекта ще се извърши от екип, включващ експерти с подходяща квалификация и опит Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа. Екипът за управление на изпълнението на инвестицията ще организира провеждането на процедурите за избор на изпълнители, своевременно изпълнение на планираните дейности, ще следи за постигането на общата и специфичните цели на предложението, както и на заложените резултати и ще осъществява непрекъснат мониторинг на изпълнението. Основната цел на тази дейност е да се осигури постигането на всички заложени цели и резултати, качествено изпълнение на дейностите, съгласно план графика на предложението, както и законосъобразно и целесъобразно изразходване на средствата от бюджета на предложението. Съставът на екипа на проекта ще бъде подбран така, че да гарантира ефективно управление и отчитане на изпълнението на предложението. Дейности за информация, комуникация и публичност на предложението за изпълнение на инвестицията, като задължителна дейност ще изпълняват в продължение на целия период на реализиране на инвестицията. Те ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията с условията и изискванията, описани в чл. 34, ал. 2 от РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2021/241 за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост. Нейната основна цел ще е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа на ЕС. Планираните дейности за информация, комуникация и публичност са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от предложението. В дейността са включени следните под-дейности: • Публикации на уебсайта на Община Кърджали – При стартиране на изпълнението на инвестицията ще бъде публикувано кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като ще се откроява финансовата подкрепа от ЕС. Също така регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на инвестицията. • Изработване на банер, който ще се използва за визуализация по време на публичните събития. • Изработване и поставяне на временен билборд и постоянни обяснителни табели за обозначаване на обекта и визуализация на финансовата помощ от страна на ЕС. По време на изпълнението на СМР ще бъде поставен 1 бр. билборд, а до 1 седмица след приключване на строителните работи ще бъдат поставени 2 бр. постоянни обяснителни табели на подходящи мяста на съществуващата и новата сграда;. • Официални церемонии – При стартирането на изпълнението на строително-ремонтните работи ще се организира и проведе церемония "Първа копка". След приключване на изпълнението на СМР ще се организира и проведе официално откриване на обновената и модернизираната социална услуга Във всички документ по проекта ще се указва произходът на финансирането и ще се осигурява видимост на финансирането от Съюза чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики и с упоменаването „финансирано от Европейския съюз – Next Generation EU“ Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, информацията ще е достъпна до всички жители на област Кърджали, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус. Официалните събития ще позволят на различни групи от общността да се запознаят с постигнатите резултати. 91 761.77 0.00
"Изпълнение на строително-монтажните работи за модернизация и обновяване на Дом за стари хора в град Кърджали" - Продължение : Продължение от описанието на дейност 1 Също така в инвестиционния проект са включени основен ремонт на електрическата, ВиК и ОВ инсталации, осигуряване аа газоснабдяване, осигуряване на достъпна среда и благоустрояване на дворното пространство съгласно функционалните изисквания по отношение на материално-техническата база на услугата резидентна грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст. При благоустрояването на дворното пространство ше се изпълни и система за събиране и повторно използване на дъждовните води, която ще позволи намаляването на разходите за поддържане на зелените площи. След провеждане на процедура по ЗОП, избраният изпълнител ще извърши строително-монтажните работи за изпълнението на двата подобекта в обема, посочен в инвестиционния проект. След приключването на строително-монтажните работи от клас на потребление "G" за съществуващата сградата ще се постигне клас на електропотребление "А" и 87,39% спестяване на първична невъзобновяема енергия . Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обекта на интервенция по време на извършването на строително-монтажните работи ще бъде осъществяван строителен и авторски надзор. Избраният след процедура по ЗОП консултант по строителния надзор по време на строителството ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрения технически проект и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително -монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за обекта. Авторският надзор ще се извършва от проектантите, разработили инвестиционния проект. По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обекта, съобразно техническия проект и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обекта. 4. Правилно изпълнение на обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обекта за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от инвестиционния проект. Въвеждането на обекта на интервенция в експлоатация след извършването на строително-монтажни дейности е нормативно установено изискване. След изпълнението на строително-монтажните дейности ще бъде подготвена документацията за приемането им в съответствие с действащите нормативни актове. Съгласно чл. 137 от ЗУТ, подобект 1 „Преустройство, реконструкция, основен ремонт, пристройка и въвеждане на мерки за енергийна ефективност на сграда с идентификатор 40909.120.229.1, предоставена за нуждите на Многофункционален дом за възрастни хора, находяща се в УПИ XXIX от кв. 126 по ЗРП на кв. „Студен кладенец“, гр. Кърджали /ПИ 40909.120.229 по КККР на гр. Кърджали/ общ. Кърджали” е ІV категория, а Подобект 2 „Нова сграда за Многофункционален дом за възрастни хора, находяща се в УПИ XXIX от кв. 126 по ЗРП на кв. „Студен кладенец“, гр. Кърджали /ПИ 40909.120.229 по КККР на гр. Кърджали/, общ. Кърджали” е V категория.. Те ще бъдат приети от комисия от Община Кърджали. След приемането на обекта ще бъдат издадени Удостоверения за ползване. 0.00 0.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на Дом за стари хора в гр. Кърджали - Продължение : Продължение на описанието от Дейност 3 V. Кухня  Електрически конвектомат с 5 тави-325/530/ - 1 бр.;  Електропарен казан индиректно нагряване - 1 бр.;  Скара електрическа настолна оребрена - 1 бр.;  Тестомелачка - 1 бр.;  Съдомиялна машина с 2 кошници - 1 бр.;  Зеленчукорезачка с комплект ножове:ренде,кубчета,слайс - 1 бр.;  Хладилен шкаф с 1 врата - 3 бр.;  Стойка за конвектомат - 1 бр.;  Стойка за съдомиялна машина - 1 бр.;  Стойка за скара - 1 бр.;  Маса работна/алпака/- 2 бр.;  Мивка еднокоритна - 2 бр.;  Шкаф за миещи и дезинфекционни препарати - 1 бр.;  Транспортна количка за разнос - 1 бр.; VI. Рехабилитационна зала  Стълба за рехабилитация /права или ъглова, двураменна с площадка, с регулируеми парапети/ - 1 бр.;  Проходилка с дължина 3м. с включена подова нехлъзгаща се настилка - 1 бр.;   Уред за раздвижване на глезенна става – активен циркумдуктор „Туистер“- 1 бр.;  Уред за раздвижване на раменна става - 1 бр.;  Уред за раздвижване на пръсти и китка - 1 бр.;  Шведска стена - 6 бр.;  Флекс тюб, Flex tube - 10 бр.;  Еластична тръба с дръжки - 10 бр.;  Джимник плюс топки с диаметър 65 см. – 5 бр.;  Джимник плюс топки с диаметър 75 см. – 5 бр.;  Активрол - 5 бр.;  Рефлексбол (таралежка) - 10 бр.;  Въже с ролка и окачване на врата - 5 бр.; VII. Фитнес на открито  Велоергометър за ръце и крака - 1 бр.;  Кростренажор - 1 бр.;  VIII. Трапезарии за хранене на потребители  Маса за хранене - по 6 човека на маса / в бройката са включени 4 маси за трапезариите+1 маса за новата сграда/ - 5 бр.;  Столове за трапезария - 46 бр.; IX. Обзавеждане нова сграда - Трапезария, хол, кухня  Малка масичка за кафе или др.- 3 бр.;  Мека мебел /ъглова модулна система/ - 1 бр.; X. Стая санитари  Разтегателен диван КЛИК-КЛАК - 1 бр.;  Метални шкафчета за дрехи/гардероб/ - 6 бр.; XI. Общи помещения  Телевизор LCD 50 inch и стенна стойка /комплект/ - 3 бр.;  Двойни дивани с промазка - 6 бр.;  Посетителски стол - 30 бр.; XII. Тераси на 2 етаж  Таванен сушилник/простор.- 7 бр.; Обзавеждането и оборудването е представено и в Остойностен списък с оборудване/обзавеждане. Видът, броят и параметрите на необходимото оборудване е съобразено с функционалните изисквания за специализираната социална услуга "Резидентна грижа за възрастни хора в надтрудоспособна възраст без увреждания". . Също така е отчетена спецификата на ползвателите на услугата. При определянето необходимото оборудване е взето в предвид и оборудването, с което разполага услугата и което отговаря на съвременните изисквания. Модернизирането на средата ще доближи битовите условията до тези на домашна среда, като същевременно ще се съдадат условия и за пълноценни общи занимания на ползвателите.. Също така ще се създадат възможности да се провеждат рехабилитационни и възстановителни дейности, в зависимост от нуждите на обитателите. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).