Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The main objective of the project is to improve the employment prospects of unemployed and inactive youth through creation of sustainable work places in the field of furniture production. The target group of the project is unemployed people up to 29 years, unemployed or inactive people aged between 30 and 54 years who are registered in the Employment agency and inactive people up to 29 years. The implementation of the project goal will be accomplished through a combination of the following activities:
Activity 1.  Organization activities related to the implementation of the project;
Activity 2.  Hiring of unemployed and inactive persons; 
Activity 3.  Purchasing of work equipment, work clothing and personal protective equipment for newly opened work places;
Activity 4. Project promotion.  
Expected result of the project implementation are:
-          Implemented  monthly work meetings of the projects team ;
-          Publicity, provided by two publications on the website of "Dream Design 2005" Ltd.;
-          Developed and installed an information board, outside the office of the project;
-           Revealed 12 new work places in the "Dream Design 2005" LTD in specialties as follow:
·         2 work places for "Machine operator, furniture production / operator of edge bender"
·         6 work places for  “Fitter, wooden furniture and similar materials "
·         4  work places for  “Carpenter, manufacturer of furniture"
-          Signed contracts for 12 months with 12 representatives of the target group;
-          Create sustainable work places, 6 of which will be reserved 12 months after the end of the project;
-           Purchased work equipment, work clothing and personal protective equipment for newly opened work places;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Организационни дейности и управление: Целта на тази дейност е да се създаде организация за ефективно изпълнение на дейностите в проекта така, че да се избегнат евентуални забавяния и непланирани проблеми в хода на изпълнение на проекта. Екипът ще се състои от: ръководител на проекта и счетоводител. Екипът ще се събира на ежемесечни работни срещи. При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред Договарящия Орган. Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. По време на първата среща на екипа в началото на проекта ще се установи процедура за вътрешен мониторинг, отчетност по проекта и механизми за добра координация между членовете на екипа по реализирането на различните дейности, ще се приемат стандартни протоколи от проведените срещи. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Съгласно изискванията на ПМС118/20.05.2014 г. ще се проведат необходимия брой процедури за избор на доставчици и на изпълнители на отделните услуги, заложени в проектните дейности. Екипът по проекта ще отговаря, както за контрола по изпълнение на дейностите, така и за точното и своевременно отчитане на проекта. 8 850.00 8 850.00
Дейност 2. Немане на безработни и неактивни лица : Целта на дейността е да се направи подбор и 12 безработни и неактивни лица да се назначат на трудови договори за срок от 12 месеца във “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД. Екипът по проекта със съдействието на ДБТ и чрез публикуване на обява за предлагане на работа, публикации в социалните мрежи, поставяне на обяви на обществени места в гр.Елин Пелин ще подберат представителите на целевата група. “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД е пример за развиващо се малко предприятие в мебелната индустрия с дългогодишна традиция в производството на мебели, проектиране и изработване на обзавеждане и оборудване от дървесина за нуждите на жилищни помещения, хотели, търговски обекти, заведения за хранене и развлечение и зони за обществено ползване. Желанието на “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД по отношение на развитие на човешките ресурси е да се наемат мотивирани за работа хора, на които да се предостави достъп до заетост и възможност за професионална реализация. В рамките на проекта ще бъдат разкрити 12 работни места, за следните длъжности, както следва: - 2 работни места за длъжност „Машинен оператор, производство на мебели/оператор на кантираща машина/“ с код по НКПД: 75232018 - 6 работни места за длъжност „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали“ “ с код по НКПД: 82192008, - 4 за длъжност „Дърводелец, мебелист“с код по НКПД: 75221002. Критериите за подбор на лицата за длъжностите „Машинен оператор, производство на мебели/оператор на кантираща машина/“, „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали“ и „Дърводелец, мебелист“, са: - да са безработни и неактивни лица, в това число безработни младежи до 29 години и безработни лица на възраст над 54 г. - да са завършили минимум средно образование. Предимство ще имат лица завършили средно образование, съотносимо към длъжността и сферата на дейност на фирмата. - да имат желание и мотивация да започнат работа в компанията; За заемането на длъжностите на които ще бъдат назначени бенефициентите по проекта не се изисква те да имат придобита професионална квалификация по конкретна специалност и професионален опит. Предвидено е в проекта да се включат 6 лица до 29 години и 6 над 30 години. В рамките на планираното въвеждащо двудневно обучение, което ще се извърши от екипа на “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД, новоназначените служители ще се запознаят с изискванията и основните отговорности и задължения за съответната длъжност и ще преминат през въвеждащ /първоначален/ инструктаж относно използването на машините и съоръженията в цеха. Новоназначените лица ще се запознаят с устройството и принципа на действие на машините заети в производствения процес, ще се запознаят с техническите параметри на машините. Също така те ще се обучат как да управляват съответните машини, като например как сменят режещите инструменти, регулират, настройват и подготвят машината за нова операция. Чрез тази дейност ще се даде възможност на бенефициентите да натрупат умения и професионален опит, които ще им осигурят възможност за професионална реализация в сферата на мебелното производство. В рамките на проекта дейността на новоназначените служители ще бъде строго наблюдавана и контролирана от ръководителя на съответния отдел. След приключване на финансирането на 6 от лицата, постигнали най-добри резултати в работата си и доказали своята компетентности и мотивация ще им бъде осигурена устойчива заетост във фирма “Дрийм Дизайн 2005” ЕООД. 66 437.28 66 707.28
Дейност 3. Закупуване на оборудване, работно облекло и лични предпазни средства за новоразкритите работни места : Настоящото предложение е част от общата стратегия за развитие на Дрийм Дизайн 2005 ЕООД, тъй като ще изпълни краткосрочните цели, заложени в нея: чрез разкриване на нови работни места, да развие производствения капацитет на фирмата и да я изведе на нови пазари. Проекта е релевантен и към целите, които фирмата си е поставила в средносрочен план, а имено: разкриване на нови работни места, подобряване качеството на крайните продукти и увеличаване на асортимента, по отношение на клиентите – разширяване на пазарния сегмент. Чрез закупуване на ново оборудване ще се създаде възможност за увеличаване на капацитета на предприятието и ще доведе да увеличаване на заетоста и призводителността. Увеличеният обем на продукцията ще намали разходите за производство на единица продукция, което ще създаде предпоставки за намаляване на цената на крайния продукт на фирмата. Това ще повиши конкурентноспособността й и ще привлече значителен брой нови клиенти. Целта на закупеното оборудване е да повиши конкурентноспособността на дружеството в сферата на производството на мебели чрез извършване на инвестиции в ново технологично оборудване, както и разкриване на нови работни места. Специфичните цели, които проекта ще постигне, чрез настоящата дейност са: - Да разкрие нови работни места. С увеличаване на обема на производството ще се повиши необходимостта от наемане на допълнителен човешки ресурс; - Да създаде условия за увеличаване обема на производството на фирмата; - Да подобри състоянието на машинния парк на фирмата чрез извършване на инвестиция в ново оборудване; - Да се разширят пазарите на фирмата и да се увеличи броя на клиентите й. Подобряване качеството на продукта е част от експанзивната стратегия на фирмата за навлизане на нови пазари и увеличаване на дела й на съществуващите пазари; Закупуване на следното оборудване: 1.Автоматична кантослепваща машина с минимални изисквания и приблизителна техническа спецификация: *Изпълнение:3 х 380V/50Hz * Обща инсталирана мощност: 2.5 kW * За кант на ролка (Melamine,Polyester, PVC, ABS) с дебелина: 2.0 мм * За ленти и швартни с дебелина:2 мм * За детайли с височина на канта: 8-40 мм * Автоматично подаване със скорост: 5.5 м/мин * Окрайчващо устройство: 12000 об/мин * Обрязващо устройство: 12000 об/мин * Циркуляри за окрайчващото устройство: 2 бр * Фрезови глави с ТСП за обрязващото устройство: 70-75, Z4, R=2 мм * Изводи за аспирация: Ф 60мм (2) Оборудвана с: * Компютърно управление на работния процес (PLC) * Електронен честотен регулатор * Работна маса с фенолово покритие * Магазин за кант на ролки с автоматично подаване 800 мм * Автоматично подаващо устройсто с верижен транспортьор и ръчно регулируема притискаща греда с 2 реда притискащи ролки * Усилена гилотина за кант на ролки * Обмазваща група за гранулирано хот-мелт лепило с резервоар и дозатор. Мощност на нагревателите 1410 W 2. Аспирационна уредба предназначена за събиране на неметални отпадъци: дървесни стружки(система за улавяне на дървени стружки и прах).Основна функция на съвременните системи за аспирация е ефективно и надеждно обезпрашаване и очистване на въздуха в работната зона на производствени, кухненски и други видове помещения. 3.Компресор Приблизителна техническа спецификация: мощност (к.с.): 10.0 ; налягане (bar): 11.0; дебит (л/мин): 1210; тегло (кг): около 295; ресивер л: 500 4. Закупуване на 12 комплекта работно облекло включващо: Работни гащеризони (памук/полиестер); Работни обувки, половинки ; 5. Закупуване на лични предпазни средства: 12 комплекта включващи -Защитни очила с поликарбонатен визор, механична защита олекотени, вентилирани странични рамки; -Лек пластмасов мидообразен предпазител за слуха, средна норма на заглушаване 23 dB; -Дихателна защита: Сгъваема прахозащитна полумаска срещу твърди частици и течни аерозоли; 6.Разходи за трудова медицина за 12 месеца 30 300.00 29 520.00
Дейност 4. Популяризиране на проекта: Целта на дейнотта е да се популяризира финансовата помощ на ЕС, като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено: - публикуване на информация за напредъка на проекта и постигнатите резултати на интернет страницата на „Дрийм Дизайн 2005“ ЕООД; - информационна табела – 1 бр., отразяваща финансовата помощ на ЕС. 400.00 210.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).