Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

With this current project proposal Assenovgrad Municipality will have the opportunity to deliver warm meals  in support of vulnerable citizens who due to poverty and prolonged social isolation, in the conditions of the declared emergency situation, arising from the need to limit the spread of COVID-19, are unable to provide for themselves.
The following activities will be executed: 1. Defining the target groups; 2. Preparing  a warm meal; 3. Providing a warm meal and if necessary delivering to home. 4. Implementation of accompanying measures. During this project management, double funding activities will not be allowed.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи.: Основната цел на настоящата дейност е да се идентифицират най-нуждаещите се лица и семейства за подпомагане с храни по Целева програма "Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19. Принадлежността на идентифицираните лица към допустимата целева група ще се потвърждава от дирекция „Социално подпомагане“ въз основа на: регистрите на подпомаганите лица, на проверка, събиране на допълнителна информация, индивидуална преценка и др. за всеки отделен случай. В Процедурата за изпълнение и управление по операция „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“ са разписани подробни изисквания, относно прилагане на механизма за идентифициране на най-нуждаещите се лица. Община Асеновград ще използва всички възможности като информация от доставчици на социални услуги и институции, сигнали от граждани подадени по телефона или в портала за сигнали в сайта на общината. Ще се изготвят ясни критерии за подбор, като приоритетно ще бъдат обхванати лица, засегнати в най-голяма степен от извънредната ситуация. Подборът ще се извършва при стриктно водене на документна отчетност, с което ще се гарантира, че е извършен по прозрачен и обективен начин, както и удостоверяване, че всички приготвени обяди за съответния ден са предоставени на лицата. Ще се изискват данни от РЗИ за лицата, поставени под задължителна карантина, както и периодът и. Целевите групи са както следва: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. 2. Лица поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд.: Приготвянето на топъл обяд е възложено на изпълнител „РАЙД-РАИМ КЮЛДЖЕВ” ЕООД, избран съгласно Закона за обществените поръчки, сключен е договор №1/29.12.2020г с изпълнителя за срок до 02.08.2021г. Община Асеновград проведе процедура по реда на ЗОП с Уникален номер 00022-2021-0009, сключен е договор №1/26.07.2021г. с изпълнителя "Сдружение "Национална асоциация за защита на пациента" със срок от 02.08.2021г. до 31.12.2021г. На 06.10.2021г. е сключен със същия изпълнител допълнителен договор, като се променя срока на договора от 02.08.2021г. до провеждане на нова обществена процедура съгласно ЗОП и сключването на нов договор с изпълнител. Проведена е нова процедура по реда на ЗОП с уникален номер 00022-2021-0046 и е сключен нов договор №1/25.01.2022г. с изпълнител „РАЙД-РАИМ КЮЛДЖЕВ” ЕООД за срок от 01.02.2022г. до 30.06.2022г. Сключен е Анекс на 16.06.2022г. към договора с изпълнител. Дейността на трапезарията ще се реализира в периода от 01.01.2021 година до 30.09.2022 год. Общият брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд са 435 работни дни. Общият брой потребители, на които ще се предоставя топъл обяд е 300 лица. Материалната база е с адрес: гр. Асеновград ул. „Иван Вазов” № 2 и е в съответствие с чл.12 от Закона за храните и е разположена на два етажа. Първият етаж е с площ 735.14кв.м. и се ползва като кухня-майка. Включва помещения за прием на продукти, където са разположени 3 броя хладилници +18° /млечни продукти, заготовки, месни продукти/ и 2 броя фризери за бързо замразяване -18° /месни продукти, зеленчуци/, топла кухня, студена кухня със спомагателни помещения, умивалня кухня, складово помещение, гардеробна за мъже и жени, душове, санитарен възел, стая за почивка, помещение за отпадъци. На етаж 2 са разположени столова, зала, разливочна и ресторант. Налице е необходимото оборудване, отговарящо на европейските и българските стандарти за приготвяне и разнасяне на храна. Храната ще се приготвя от квалифициран персонал, нает от изпълнителя „РАЙД-РАИМ КЮЛДЖЕВ” ЕООД с необходимата професионална подготовка- готвач, помощник-готвач, работник кухня и шофьор. Доставчикът разполага с автомобил, отговарящ на изискванията за транспортиране на храни. Удостоверение за регистрация на обект за производство на храни № 01819/10.04.2018 г. с регистрация на обект № 16070031. Изпълнителя "Сдружение "Национална асоциация за защита на пациента" използва същата материална база до 31.01.2022г. на адрес гр. Асеновград ул. „Иван Вазов” № 2, като рег. номер на обекта е 02243/02.09.2021г. Регламент (ЕО)852 се регистрира с рег.№16070031. Персонала нает от изпълнителя Сдружение НАЗП е квалифициран и се състои от - готвач, помощник готвач, работник кухня и шофьори. Рег. номера на транспортните средства с които ще се доставя храната на потребителите до дама са: ЕН7208КВ и РВ7795НМ. От 01.02.2022г. дейноста ще се предоставя от изпълнителя РАЙД-РАИМ КЮЛДЖЕВ” ЕООД, ще се използва материална база с адрес гр. Асеновград ул. „Княгиня Евдокия” № 41, Регистрационния номер на обекта, в който ще се приготвя храната, регистриран по Закона за храните е 07157/12.09.2012 г. Регламент (ЕО) 852 се регистрира с рег. № 162500363. В материалната база е налице необходимото оборудване, отговарящо на ЗХ и изискванията за приготвяне и разнасяне на храна. Включва: - помещение за прием на продукти; топла кухня с 4 бр. фурни, тестомелачка, месомелачка, зеленчукорезачка, съдомиялна и други необходими уреди; складово помещение за съхранение на продукти, където са разположени 3 броя хладилници +18° и 2 броя фризери за бързо замразяване -18° ; умивалня кухня, гардеробна за мъже и жени, душове, санитарен възел, стая за почивка. Храната се приготвя от квалифициран персонал, с необходимата професионална подготовка - готвач, помощник-готвач, работник кухня и шофьори. Рег. номера на транспортните средства, с които ще се доставя храната до дома на потребителите са: РВ5459ХС и РВ8127РТ. 356 733.30 262 290.00
Предоставяне на топъл обяд: Храната в града ще се раздава в разкрит пункт с адрес: град Асеновград ул. “Захари Стоянов“ № 12а, а на трудно подвижните потребители до дома им. В населените места на територията на община Асеновград ще се доставя с транспортни средства на изпълнителя, в съдове за еднократна употреба, допълнително опаковани в пакет. Доставката по домовете ще се осъществява при определен график от 8,30 ч. до 12,00 ч. Избраният доставчик на СУ – изпълнител на тази дейност ще: - приготвя ежедневно храната по предварително зададено седмично меню; - осигури условия съобразно изискванията на РЗИ за хигиенизирането и съхранението на съдове; - в предпразничните дни храната ще бъде съобразена с подходящо меню, съгласно настъпващия празник; - при приготвяне на храната ще спазва нормативните изисквания за здравословно хранене; - приготвената храна ще отговаря на изискванията на РЗИ и калкулирането на порция, количество и качество според рецепти по определен рецептурник; - води и съхранява калкулационни листове, хранителни отчети и друга документация, подлежащи на финансов контрол; - представя примерни менюта (изготвени от диетолог) и одобрени от Кмет на община Асеновград, като не се допуска повтаряемост в рамките на една седмица; - ежедневното присъствие на месо в супата и/или основното ястие; един път в седмицата в менюто да присъства риба и др. Персоналът ангажиран с предоставяне на социалната услуга ще спазва стриктно установените мерки, като се гарантират спазването на санитарните, ветеринарно-санитарните, хигиенните и други норми при условията, наложени във връзка с усложняващата се епидемична обстановка, свързана с разпространението на COVID-19 у нас. 17 836.67 119 553.64
Реализиране на съпътстващи мерки: Целта на настоящата дейност е да се предоставят съпътстващи мерки в допълнение към осигуряването на храни – топъл обяд, с цел социално приобщаване на най-нуждаещите се лица и съобразявайки ги с необходимите противоепидемични мерки в условията на пандемията от COVID-19. Съпътстващите мерки, които се предвижда да бъдат предоставяни на представителите на целевите групи са в две направления: 1) Предоставяне на индивидуално/групово консултиране, посредничество и съдействие за: - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината; - ползването на административни общински услуги; - за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, - за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, диетично хранене; - индивидуално или групово консултиране в отговор на идентифицирани конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. 2) изготвяне на информационни материали, свързани с : - социални права и насочване към други услуги – мин. 200 бр. брошури, - да предпазим себе си и другите от COVID-19 – мин. 200 бр. брошури, - как да се справим със стреса по време на епидемията от COVID-19 – мин. 200 бр. брошури. За предоставянето на съпътстващите мерки ще се сформира екип от двама сътрудници социални дейности, с което ще се даде възможност за пълноценно преодоляване на предизвикателства от различно естество за намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации. Екипът ще предоставя консултирането, посредничеството и съдействие на потребителите на обществената трапезария, ще изготвя и разпространява информационните материали. 17 836.66 10 563.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).