Предоставяне на специфични обучения на лица от целевата група: Целта на дейността е повиши производителността на труда на служителите заети в компанията чрез осигуряването на специализирано бизнес обучение за работа със специализирана банковата информационна система. Тя е интегрирана модулна система, която се използва в Асет Банк АД. Системата обхваща всички аспекти на банковата дейност. Състои се от ядро (Core Banking) и придружаващите го бизнес модули, обхващащи процеси, свързани с банкиране на дребно и операции на едро. Всички модули работят с общи статични данни, те са интегрирани в единна система за контрол и управление на достъпа и са ориентирани към клиента. Обучението ще обхване общо 600 лица от централния офис и клоновата мрежа на банката във всички населени места. Сферата, в която оперираме, налага постоянно да усъвършенстваме предоставяните услуги, вкл. и чрез надграждане и добавяне на нови функционалности на банковия софтуер. Част от стратегията и плана за развитие на компанията е непрекъснато да инвестира в подобряване качествата и уменията на своите служители, което от своя страна допринася за повишаване производителността на труда и респективно, устойчивостта на работните места, както и взаимозаменяемостта на нашите служители. Предвидените в тази дейност обучения са по основните и специфични аспекти на използвания банков софтуер, като обученията са предназначени за различните екипи от цялата страна. Компетентността на всяко едно звено от екипа е изключително важна, за да се предотвратят загуба на ресурси, допълнителна комуникация, както и да нямаме недоволни клиенти. Във връзка с това сме предвидили провеждане на обучение за работа специализирана банковата информационна система, което ще бъде разделено на модули: 1. Работа в Клиентска картотека; 2. Откриване/закриване на различни продукти за ФЛ ;
3. Откриване/закриване на различни продукти за ЮЛ; 4.Извършване на касови и безкасови операции – в лева и валута; 5. Операции по депозити; 6. Замразени сметки; 7. Теглене на ПОС; 8. Преводи WESTERN UNION; 9. Работа с Дивиденти; 10. Събиране на такси в „Банкови услуги“; 11. Работа в приложение „Touch Screen“; 12. Сторниране на операции - касови и безкасови, потвърдени и непотвърдени; 13. Справки: Операции по инициали; Контролен лист по инициали; Платежни документи IBAN; Касов дневник по валути и Разпределение по купюри - за касиери; 14. Банкови операции - процеси и администриране; 15. Сигурност, линии на защита и риск - норми и контроли. Като прикачен файл в раздел 12 сме предложили примерна програма за обучение, като същата ще бъде детайлно разработена от избрания външен изпълнител, който ще отговаря за организиране и провеждане на обучението.
...Продължава в "Резултат"...
Второто специфично обучение, което предвиждаме, е на тема "Специфика на работата с клиенти в кредитна институция". То ще 600 лица от централния офис и клоновата мрежа на банката във всички населени места. Нуждата да се подобри комуникацията в характерна за банката обстановка, с използването на специфична терминология и техники за убеждаване, налага обучението да е разработено и проведено специално за фирмата. Предвиждаме обучението да е два модула : Модул 1. Изисквания по отношение на работата с клиенти от регулаторна гледна точка и Модул 2 Изисквания по отношение на работата с клиенти от продажбена гледна точка. Като прикачен файл в раздел 12 сме предложили примерна програма за обучението, като същата ще бъде детайлно разработена от избрания външен изпълнител.Обучението ще бъде в дистанционна форма- чрез онлайн обучение. Общата продължителност на настоящото обучение ще бъде 100 учебни часа, разпределени по модули в учебната програма и план графика за разпределението на учебните занятия.
И за двете обучения избраната обучителна организация ще трябва да изготви предварително план-график за разпределението за провежданите занятия, като това ще бъде предварително съгласувано и одобрено от екипа по управление. |
3 000 000.00
|
0.00
|
Предоставяне на обучения за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на лица от целевите групи: Дейността има за цел да осигури включването на 260 заети лица от целевата група в обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по следните две професии:
-199 човека по професия „Банково дело“, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на дружеството.
- 61 човека по професия „Икономика и мениджмънт“ според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на дружеството.
Интернешънъл Асет Банк АД е универсална търговска банка, с пълен лиценз Б-20, като предоставя широка гама от финансови услуги в различни клиентски сегменти – корпоративно и инвестиционно банкиране, обслужване на разпоредители с бюджетни средства, малки и средни предприятия, както и продукти за индивидуални клиенти. Клоновата мрежа на банката към този момент наброява над 95 точки на продажба, разположени на територията на 70 населени места в цялата страна.
Част от служителите на дружеството не притежават професионални и квалификационни умения по банково дело, като същевременно им се налага да демонстрират високо ниво на познания и умения при предоставяне на предлаганите от банката финансови услуги. Това налага нуждата от по скорошно организиране и провеждане на професионален квалификационен курс, в който заетите да придобият по- задълбочени знания и умения в сферата на банките и финансовите институции, извършва дейности по обслужване на физически лица и предприятия във връзка с водене на банкови сметки, банкови заеми, валутни операции и др. Необходимостта на работодателя и дейността на фирмата изискват заетите лица да преминат обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по професия " финансист", специалност„Банково дело“.
Друга част от нашите служители притежават познания и квалификация в областта на банковото дело, но не притежават необходимите познания икономически и ръководни умения за длъжностите, които заемат. Това налага нуждата от професионален квалификационен курс, в който заетите да придобият по- задълбочени знания и умения в областта на мениджмънта, маркетинга, предприемачеството, бизнес планирането и др. Необходимостта на работодателя и дейността на фирмата изискват заетите лица да преминат обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по професия - "Икономист ", специалност - " Икономика и мениджмънт".
Целевата група е с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици, професионална квалификация и умения. Всички тези лица участват активно в развитието на стопанската дейност на фирмата, контактуват с контрагенти на фирмата, а не притежават нужното ниво на професионални знания и умения за качеството на заеманото работно място, свързано с предоставяните услуги.
За ръководството на банката е от изключително значение персонала да премине обучение в двете гореописани професионални направления, защото това ще гарантира по- добро качество на предоставяните финансови услуги, което е изключително важно в условията на силно конкурентния пазар в банковия сектор. Обученията са съществени и за самите работещи, за да придобият знания и умения за работа в областта на банковото дело и в областта на икономиката и мениджмънта.
Предвидената дейност е насочена към :
-Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда;
-Повишаване адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта.
Общата цел на предвидените обучения е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията на заетите лица, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за повишаване производителността на труда за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени в банковия сектор и на пазара на труда. |
468 000.00
|
0.00
|
Предоставяне на обучения за придобиване на ключови компетентности на лица от целевата група: Дейността има за цел да осигури включването на 260 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", „Английски език“, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на дружеството.
В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител, който ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици” - Английски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение за 260 заети лица. Планирали сме дистанционна форма за обучение по английски език.
Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка. Учебните часове ще бъдат разделени на 50% теория и 50% практика. Обученията ще бъдат в дистанционна форма, за да може всяко от лицата да организира само времето за обучение според индивидуалните си възможности. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели.
Необходимостта от провеждане на обучения по английски език е продиктувана от факта, че английският език става все по-необходим за банковата институция в контекста на разширяване на обхвата и повишаване на ефективността на комуникацията с чуждестранни консултантски организации; контролиращи и мониторингови институции; одиторски компании; рейтингови агенции; агенции за събиране на вземания и партньорски организации. През последните години все повече се увеличава броя на банковите салони, в които е необходимо да се извършва пълно и качествено обслужване на англогоезични клиенти-чужденци; нараства броят на служителите, които трябва да притежават надеждни и приложими умения за работна комуникация на английски език в специфичната банкова среда. Част от средносрочните цели на Банката са: да се повиши успеваемостта и да се разшири обхвата при привличане като клиенти на повече англогоезични чужди граждани: да нарастне ефективността при предлагане и продажба на нови и допълнителни банкови продукти и услуги на англогоезични клиенти. Предвидените участници в обученията са служители на банката от цялата страна. Обучаемите заемат длъжности от различни йерархични нива на банковата институция: специалисти, експертен персонал, ръководители на звена, директори на дирекции и управители на офиси и клонове. В служебните задължения на тези лица влизат: обслужване на клиенти на Банката, които не са български граждани; запознаване с нормативна уредба от Европейското законодателство, която в някои случаи е само на английски език; комуникация и кореспонденция с консултанти, които са чужди граждани и за които работният език е английски; самоподготовка в сферата банковото обслужване на английски език и др.
Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите:
-Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда;
-Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта;
-Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на работата, включително познания по чужди езици.
За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици” - Английски език.
Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията и познанията на заети лица по английски език, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени на пазара на труда. |
182 000.00
|
0.00
|