Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The meal will be prepared and delivered to 8 people from 1st November 2022 till 31st Jan 2024, 208 people from 1st February 2024 to 30th June 2024 and 178 people from 01st July 2024 till 31st December 2024, every working day starting from 1st November 2022 till 31st December 2024, for a period of 27 months (540 working days). To ensure  that the food will reach the people in need, the administration of the district will create the respective organization and will maintain the relevant documentation, which will guarantee that the selection of the people will be in accordance with the project requirements and is done through a transparent and objective process.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Приготвяне на топъл обяд: Видовете ястия, включени в седмичните менюта, които ще предоставя на най- нуждаещите се лица ще се приготвят от избраната Фирма-изпълнител, която е отговорна за осигуряването на здравословна, качествена и разнообразна храна, чрез използването на безопасни работни практики в условията на пандемия, спазването на хигиена на храненето и всички разпоредби на Закона за здравето /последно изменен ДВ бр. 67 от 28.07.2020 г. и при последващи изм./, Закона за храните /в сила от 09.06.2020 г. Обн. ДВ. бр.52 от 9 Юни 2020 г. и при последващи изм./ и поднормативната уредба по прилагането им, както и на приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Дейността по приготвяне на топъл обяд ще се изпълнява от 1 ноември 2022 г. и ще продължи до 31 декември 2024 г. (540 работни дни) Дейността по приготвяне на топъл обяд ще продължава по време на целия проект като основна дейност. Избраният изпълнител е "Джое кетъринг" ЕООД, ЕИК 201843849, като храната ще се приготвя в стол на 23СУ „Фредерик Жолио Кюри” с удостоверение за регистрация по чл.12 в Агенция за безопасност на храните №13853/26.09.2012г. – адрес: гр.София, бул.”Ситняково” №21 , който отговаря на всички изисквания за извършване на тази дейност /има разрешително по чл.12 от Агенция за безопасност на храните/. В кухнята са внедрени и раположени нужната техника, работни плотове и помощни уреди, необходими за проефсионално осъществяване на дейността. Подредбата е функционална с оглед спазване на изискванията на внедрена НАССР система. Всяко работни място в кухнята на изпълнителя е обособено от: - помещение за персонала, където се обличат в работно облекло - помещение за получаване на стока - помещение за обработка на зеленчук - подготвителна - кухня за приготвяне на храна - помещение за пакетиране на храна - склад за сухо съхранение Оборудване, с което разполага изпълнителя за приготвяне на храната: - Конвектомат "Racional" - за 20 бр. тави - 2 бр. - Конвектомат "Tomeko" - за 10 бр. тави - 2 бр. - Съдомиялна - проефсионална - 2 бр. - Фризери - 4 бр. - Зеленчукорезачка, пасатор - професионално кухненско оборудване Доставката на храните е описано в дейност 3 -"Предоставяне на топъл обяд, което при необходимост ще се извърши с транспортни средства със следните номера: CB1493НС, CA7229TХ, СВ6921ВА, СВ6811ВТ, СВ4229КС Стойността на поръчката попада в обхвата на чл. 20, ал. 4, т. 2 от ЗОП и на тази база с горепосочения изпълнител е сключен Договор №РСЦ22-ДГ56-62 от 03 октомври 2022 год.,, който след това е актуализиран с Анекс №1 с РСЦ23-ПП17-9 от 26.10.2024 г., Анекс №2 с №РСЦ22-ДГ56-62-[1] от 21 декември 2023 г , Анекс №3 с № РСЦ22-ДГ56-62-[2] от 25 януари 2024 г и Анекс №4 с № РСЦ22-ДГ56-62-[3] от 12 юни 2024 г - да обхваща периода за приготвяне и доставяне на топъл обяд от 1 ноември 2022 г. до 31 декември 2024 г. и да е валиден за 178 потребители 159 428.24 9 251.20
Предоставяне на топъл обяд: Предоставянето на топъл обяд на потребителите ще се извършва ежедневно до дома им през всеки работен ден от 1 ноември 2022 г. и ще продължи до 31 декември 2024 г. (540 работни дни) 11 159.97 647.57
Реализиране на съпътстващи мерки: Реализирането на съпътстващи мерки ще са съобразени със специфичните нужди на хората от целевите групи. Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на договора, считано 1 ноември 2022 г. до 31 декември 2024 г. (540 работни дни) 11 159.98 647.57
Определяне на Целевите групи: За изпълнение на дейността, ще бъде сформирана комисия, която на база на уточнени критерии ще изготви списък на кандидат-потребителите, които потенциално ще могат да бъдат одобрени и да ползват услугата приготвяне на топъл обяд и доставяне дома. Ще се верифицират и потребителите, които са ползвали услугата по приключилия на 30.09.2022 г, проект - "3-1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19 в Столична община - район "Средец" по процедура BG05FMOP001-5.001 - „3.1 - Топъл обяд в условията на пандемията от COVID-19“ Приоритетно топъл обяд ще се предоставя на лица, които имат ежедневна нужда от подкрепа и липса на достъп до ежедневна храна. Ще се използват различни източници на информация за набиране на кандидатите - сигнали на граждани, отворена телефонна линия, информация от доставчици на социални услуги и институции и др. Също така за идентифициране на лица, попадащи в целевите групи ще се ползва наличната база данни в районната администрация, например информация за лицата над 65 години ще се получава от служба ГРАО на район „Средец“. Целевите групи за получаване на топъл обяд по настоящата процедура са определени Раздел II, чл. 6 от Наредба РД-06-53 от 17.09.2021 г. за реда и условията за определяне на целевите групи и насочване на помощта по Програмата за храни и основно материално подпомагане 2021 – 2027 г., съфинансирана от Европейския социален фонд плюс. Основни целеви групи за предоставяне на топъл обяд са: 1. лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си; 2. лица, обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа; 3. лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ; 4. лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане; 5. скитащи и бездомни лица; 6. лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците. Дейността по определяне на потребители на услугата ще започне преди стартирането на договора и ще продължи по време на целия проект, за да се гарантира, че помощта ще достигне до нужния брой лица, които са най-засегнати от кризата. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).