Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 782 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Complex Training Recreation Centre Progress was founded in 2004 as currently the company's activities include: Development of information with-me, databases and complete ICT solutions; Design, development, installation and maintenance of computer infrastructure; Engineering, system integration, training and services in the field of ICT. The company has extensive experience in the development of new management approaches in system integration. Increased competition in the market segment offered by the company goods and services requires continuous improvement of competitiveness of the company. To continue its development and strengthen its position as a system integrator in the national and international market, the company should invest in improving the quality of work with clients. The lack of a single decision to maintain the high quality of services and effective management of customer relations is one of the main problems, constraints and challenges for the company.
For their successful overcoming a draft include the following activities under this procedure:
1. Develop and implement an integrated solution for process management and relationships with clientele (ERP and CRM). Expected results after the realization of this project consist of:
- Implemented an integrated solution for process management and customer relationships - (ERP and CRM);
- Increased market share, profit and operating income of the company;
- Attract new customers;
- Increased labor productivity;
- Increased service quality and minimizing the possibility of error;
- Revenue from export;
- Improved management of the overall workflow and processes of customer service, through a fully integrated solution management system of customer relations;
- A high standard of quality, professionalism, efficiency and consistency in the provision of services, selling and customer service.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на интегрирано решение за управление на процесите и на взаимотношения с клиенти - (ERP и CRM).: Спецификата на извършваната от фирмата дейност и чувствителността на информацията (по отношение на нейната кофиденциалност, достъпност и цялостност), с която се борави при реализиране на проектите, както и отношенията с клиентите на компанията, обуславят необходимостта от висока степен на доверие, сигурност и качество на услугите. В този смисъл, проектът е насочен към разработване и внедряване на специализирано решение за автоматизиране дейността по управление на процесите/услугите и връзките с клиенти, както следва: модул Софтуерна поддръжка- Регистриране на заявка за услуга от страна на Клиента в системата; Генериране на протокол от извършената услуга; Изготвяне на отчет за извършените дейности; Дефиниране на времето за отговор на различните нива на услугата; Проследяване на времето за отговор в зависимост от зададените времена за реакция; Възможност Клиентът да подава сигнал за инцидент и да проследява работата по него модул Хардуерна поддръжка- Получаване на мейл за услугата за поддръжка. Стартира се case, където се описва, типа услуга. Избира се типа услуга (NBD, RTD, CIS, 30 дни, извънгаранционна). Case се разпределя; Същински дейности по case- приемане на case от инженера и диагностика; Предефиниране на услугата като извънгаранционна модул Инженеринг - инсталиране, обслужване, промяна, корекции, поддръжка на компютърни инфраструктури, бази данни и програмни системи на клиенти и на водещи в областта на ИКТ производители - Услугата стартира с получена конкретна заявка от Клиент или при спечелена тръжна процедура; Запис за заявка за услуга; “Изготвяне на визия”; Първоначален План-график за реализация на проекта и бюджет; “Планиране”- актуализиран общ план-график на проекта; актуализиран план за Анализ на рисковете; “Разработване”- ръководство за работа с програмната система/ИТ решението; инструкция за инсталиране на програмната система или за внедряване на ИТ решение; “Стабилизиране”- резултати от проведени тестове; двустранен приемо-предавателен протокол; “Предоставяне на клиента”- внедряване на разработената система модул Хостинг и колокация - Описание на етапи на процеса Търговия, действия, отговорници; Изработка на следните документи: Визия за услугата; Дизайн и архитектура на услугата; Финансово предложение за предоставяне на услугата; Договор; Регистрация на предоставяне на услугата; модул Обучение и образование - Запис заявка за услуга: Клиент; Тема, Времетраене и Подготовка на обучението; Запис за заявка на учебна зала; Запис за изготвяне на материалите за дистанционно обучение по програмите на ЦПО; Провеждане на обучение; Приключване на обучението; Запис за издаване на удостоверения от ЦПО модул Консултантски услуги в областта на ИКТ - Автоматизиране на процеса по предоставяне и управление на дейностите по услуга – “Търговия с техническо и програмно осигуряване за ИКТ”. Стартиране на консултантска услуга чрез подаване на заповед в системата; Сформиране на екип; План график; Изготвяне на визия – необходимо е да се съдържа всички фази на визията; Утвърждаване на визия; Предаване на визията на клиента модул Търговия с техническо и програмно осигуряване за ИКТ- Автоматизиране на процеса по управление на записите с уникален номер; Централизиран регистър за осъществени продажби, както и информация за конкурентите по конкретна сделка;Възможност за дефиниране на месечни бюджети по услугата и съпоставката им с реалните разходи; Регистър за обратна връзка и оценка на удовлетвореността на клиентите; Двупосочна връзка към счетоводна и складова програма (Import/Export); Възможност за генериране на многообразни отчети и бизнес анализи модул Отпадъци- възможност за съхранение на хронологична информация относно количеството, естеството и произхода на отпадъците ;структуриране на информацията относно отпадъците в дружеството, съгласно правните изисквания на страната; информация относно дейностите по управление на отпадъците; счетоводна оценка на отпадъка и анализ на разходите по отдели на предприятието. 0.00 557 880.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).