Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Katya Stoinova ET was established in 1994 and produces chairs and tables made of solid wood. The activity is mainly specialized in the creation of classic and contemporary models of tables and chairs. The range of tables,depending on the size,color and  material that is used (beech,oak or pine) exceed 800 model,and the chairs are over 1000. The production is realized primarily abroad–both through direct export, and work with materials supplied by the clients.The goal group included in the project proposal are all employees in the company, a total of 45 workers,9 of them are over 54 years. Commitment of leadership is to keep employment at the min. 50% of the target group for a period of 6 months after the completion of project activities.
The project activities include:Organization and management of the project;Information and publicity;The development, adaptation and introduction of systems for the development of human resources in the enterprise and an introduction of innovative models for Labour Organisation aimed at raising productivity and environmental protection through the development of a strategy for the introduction of new systems, practices and tools for the development of human resources and labour organisation,on the basis of which to develop software for the management of human resources;Providing safe and healthy working conditions,improving professional and health status of employees through the purchase of PPE and protective clothing, and specific training of employees;Providing social benefits for workers,including the repair of the equipment and places of recreation,dining and rest.
The expected results of the project are:Introduced innovative models for labour organisation aimed at raising productivity and environmental protection:Improved working conditions of 45 workers;Provided the prerequisites for the transition to a low-carbon economy that is sustainable of the climate change, environmentally sustainable and using resources efficiently.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността Организация и управление на проекта е свързана с цялостното администриране на проектните дейности в съответствие с правилата и процедурите на Договарящия орган за успешното приключване на проекта. Обявените процедури ще гарантират принципа на лоялна и честна конкуренция, като изпълнителите ще бъдат подбирани в зависимост от техните умения, ефективност, опит и надеждност за предоставяне на конкретните услуги. Организационната дейност е една от най-важните за проекта. Организирането на качествен план и методи за работа на екипа по проекта е критерий за постигането на добри резултати. Сформирането на екип, с ясно разпределени задачи е гаранция за качествено изпълнение на проекта и постигане на специфичните цели на настоящия проект. Дейността ще допринесе за установяване на ясни и конкретни правила и разпределяне на отговорностите при изпълнение на проекта, които са от изключителна важност за успешната му реализация. Дейността включва сформиране на проектен екип, който се състои от Ръководител проект, Счетоводител, Координатор. Ще бъдат сключени договори с екипа на проекта. За да се гарантира равенството между половете и недискриминационният принцип при назначаване на квалифицирани кадри и определяне на задачите и отговорностите ще се спазват критериите за равнопоставеност. Изборът на членовете на екипа и възлагането на ангажиментите е без оглед на тяхната етническа принадлежност, религия, раса, възраст, пол, увреждания, възраст или сексуална ориентация. Ръководителят на проекта ще подготви система за вътрешен мониторинг и оценка на резултатите от проектните дейности и срокове за възлагане и изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие, система за конфиденциалност, отчетност и контрол, той отговаря за цялостното управление на проекта. Счетоводителят на проекта носи отговорност за финансовата отчетност на проекта, като следи, контролира и изготвя необходимата финансова документация и оперативно отговаря за разплащанията по проекта. Счетоводителят на проекта отговаря за воденето на документацията свързана с трудовото законодателство в България, досиетата на работещите по отношение на специалното работно облекло и ЛПС. Координаторът отговаря за планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности по отношение на дейностите свързани с осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд, обучението, въвеждането и сертифицирането на системата за управление в съответствие със BS OHSAS 18001:2007. Също така ще участва в планирането и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. В неговите задължения е включено и да отговаря за провеждане на цялостната дейност свързана с популяризирането на проекта в съответствие с изискванията за визуализация на Договарящия орган. Той и ръководител проект ще осъществяват контактите със средствата за масова комуникация и ще подготвят необходимата информация за етапното изпълнение на проектните дейности, като ще следи навреме да се популяризира извършената дейност. Дейността включва и провеждането на избор на изпълнители за дейностите по проекта. Процедурите ще бъдат организирани в съответствие с изискванията на приложимото законодателство – ЗУСЕСИФ и поздаконовата нормативна уредба, ръководствата и указанията на за допустимост на разходите по ОП „РЧР”. Екипът на проекта е отговорен за изготвянето и провеждането и правилното прилагане на външното възлагане на дейностите по проекта. Дейността обхваща 100 % от целевата група по проекта - всички заети във фирмата лица. 28 224.00 28 224.00
Информиране и публичност: Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена на интернет страницата на "Катя Стойнова" ЕТ, разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския социален фонд и Агенция по заетостта ще бъде направена публикация в печатно издание, която в едно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъде възложена на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ. На закупените активи по проекта свързани с подобряване на условията на труд ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни участващи в процеса на изпълнение на проекта е предвиден Координатор проект, който е член на екипа проекта и ще има възложени отговорности. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от ръководителя на проекта. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на Европейския социален фонд. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд и се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от собствените проекти на "Катя Стойнова" ЕТ, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Дейностите за информация и публичност представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОП „РЧР”. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет страницата и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОП „РЧР”. Дейността обхваща 100 % от целевата група по проекта - всички заети във фирмата лица. 2 800.00 2 800.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятието и въвеждане на иновативни модели за организация на труда чрез Разработване на стратегия за въвеждане на нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, на основата на която да бъде разработен софтуер за управление на човешките ресурси.: Дейността е насочена към оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси. Стратегията за развитие на компанията включва развитие на продуктите на международния и националния пазар. В ситуация, в която дефицитът на кадри става все по-остър проблем за всички сектори, ние се стремим не само да привличаме доказани професионалисти, но и да осигурим комфортна работна среда и професионално развитие,и лична удовлетвореност.Това налага целенасочени организационни промени от различен характер за оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост(гъвкаво работно време,ротация на работното място и др.)и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот.Друг ключов момент е,че предвид факта, че 20 % от служителите ни са над 54 год. е важно да се набележат мерки и практически да се въвеждат практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните служители. Други сериозни предизвикателства пред компанията са необходимостта от обслужването на множество клиенти на международно ниво,непрестанната нужда от повишаване на квалификацията на служителите в различни области и проследяване на тяхната ефективност и ценз.Идентифицираните нужди биха могли да бъдат преодолени чрез обезпечаване на фирмата със софтуер за управление на човешките ресурси. Набелязването на такъв тип мерки във фирми с дългогодишна практика е най-ефективно да бъде направено от външна организация,тъй като външната обективна гледна точка е гаранция за адекватност и безпристрастност на изводите.Имплементирането на такива мерки чрез използването на последните достижения на информационните технологии е сред методите за промяна в позитивна посока и резултира в компетентни и всеотдайни служители, позитивни клиенти и създава стойност.В допълнение въвеждането на иновативни модели за организация на труда неминуемо рефлектират в повишаване на производителността и опазване на околната среда.Основните акценти в стратегията,на базата на чийто изводи следва да бъде разработен софтуер за управление на човешките ресурси, ще бъдат фокусирани върху: • Въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешки ресурси - планиране, подбор и наемане; • Подобряване на мерките за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот; • Оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива. Набелязаните мерки и тяхното практическо внедряване в компанията ще допринесат за повишаване производителността на труда и за опазване на околната среда. Възможностите за отдалечен достъп, намаляване на пътуванията от точка до точка и използването на иновативни методи и последните достижения в областта на информационните технологии безспорно рефлектират в нисковъглеродна и ресурсноефективна икономика. Предвидено е да се набележат и подходящи мерки за насърчаване на по-възрастните работници и служители и удължаване на професионалния им живот, както и инициативи, насърчаващи съвместяването на професионалния, семейния и личния живот. Практическото въвеждане в действие на разработените в настоящата дейност промени ще бъдат осъществени на два основни етапа: 1. След разработването на стратегията тя ще бъде утвърдена от Висшето ръководство на компанията, и ще бъде имплементирана в сертифицираната система на дружеството за управление на качеството в съответствие със стандарт ISO 9001, както и във всички релевантни вътрешни документи; 2. След внедряването на софтуер за управление на човешките ресурси, той ще бъде интегриран към наличната система за управление на бизнеса в дружеството. Ще бъдат набелязани мерки, които ще бъдат ефективно внедрени в предприятието и ще допринесат за опазване на околната среда. Мерките ще обхванат както представителите на целевата група над 54 годишна възраст, така и останалите заети в компанията. 59 890.00 59 290.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите, чрез осигуряване на средства за колективна защита, закупуване на ЛПС и специално работно облекло: Основната цел на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на служителите чрез осигуряване на средства за колективна защита, закупуване на ЛПС и СРО с оглед постигане още по-добра от съществуващата защита за рисковете, идентифицирани в оценката на риска на фирмата. Фирмата периодично извършва оценка на риска съвместно със службата по трудова медицина. Въз основа на оценката е изготвен и се поддържа актуален, списък на видовете дейности, за които се предоставят лични предпазни средства и СРО. Закупуваните съгласно списъка СРО и ЛПС осигуряват необходимата защита срещу съществуващите основни рискове от неблагоприятен микроклимат; шум; вибрации; производствен прах; механични увреждания; режещи и пробождащи елементи. Предвижда се да се закупят по-добри и по-модерни ЛПС от настоящите с което се цели: • Повишаване на защитата от студ на използваното специално работно облекло, чрез използване на хидрофобиран плат и студоизолираща подплата • Повишаване на пропускливостта и хигроскопичността на работното облекло за летния сезон, за да създава чувство за комфорт. • Допълнителна защита и усилване на здравината в областта на коляното на работните панталони за операторите. • При работните обувки и боти целта е да се подобри комфорта и цялостната защита чрез подходяща подметка осигуряваща поглъщане на енергията в петата. Правилната комбинацията от кожа и плат осигурява проветривост при летните обувки и студонепропускливост при зимните боти. • Новите антифони притежават по-ефективен предпазител на слуха с двойна стена на мидата, осигуряващ минимален вътрешен резонанс. • Предпазните очила „открит тип“, ще са устойчиви на надраскване и незапотяващи се, с гъвкави рамки и с увеличено зрително поле, като анатомичната им форма и възможността за регулиране на дължината на рамката ще осигурява отлично прилягане към лицето. • Предвижда се закупуването на няколко различни вида ръкавици според характеристиките на опасностите произтичащи от дейностите. Предпазните ръкавици за монтаж, са със висока чувствителност при допир и висока сигурност при хващане. За зимните месеци и за работата на открито при товаро-разтоварни дейности са предвидени ръкавици с повишена защита от студ и същевременно висока сигурност при хващане. • Предвидените за закупуване полулицеви маски са със двоен филтър осигуряващ по-малко съпротивление при дишане. Към маската освен предвидените филтри за защита от фини прахови частици, могат да се закупуват и използват и химични филтри за защита от газове и пари, в случай че възникне такава необходимост – например при използване на лепила съдържащи опасни вещества, при боядисване и лакиране и др. Предвиденото за закупуване на ЛПС и специално работно облекло ще минимизира рисковете от неблагоприятен микроклимат, шум и вибрации, производствен прах, механични увреждания, режещи и пробождащи елементи, чрез подходяща защита, която съчетание с ергономичност и дизайн ще осигури и допълнителна свобода на работните движения. Дейността включва закупуване на аспирационни маси – 4 броя и система за водни продукти – 1 бр. Необходимостта е породена от данните от последният анализ на заболеваемостта с временна нерабопоспособност в ЕТ „Катя Стойнова“. В анализа е посочено, че е възможна причинно-следствена връзка с факторите на работната среда и трудовия процес и по-конкретно с въздействието на производствения прах – регистрирани са тридесет случая (тридесет първични болнични листа) със заболявания на дихателната система, като най-показателен е фактът, че двадесет и осем от случаите засягат долните дихателни пътища и/или хронифицират. Много висок е и делът на често и дългоболедуващите лица (зачесто и дълго боледуващи лица се считат тези с четири и повече първични болнични листа и/или с повече от 30 дни неработоспособност за една календарна година). Дейността ще подобри работната среда и намали идентифицираните рискове за здравето и безопасността на работещите. 109 838.60 109 677.31
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд чрез внедряване и сертифициране на стандарт за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007.: Стремежът към постоянно подобрение на условията за труд и концентрацията на усилията по посока превенция на инцидентите на работното място са основен приоритет на "Катя Стойнова" ЕТ, като дружество стремящо се към повишаване на производителността на труда, чрез грижа за работоспособността и здравето на работниците. Освен това, по този начин ще се демонстрира ангажираността по отношение на управлението и минимизирането на рисковете за здравето и безопасността на работещите в "Катя Стойнова" ЕТ, както и информираност и координация с всички заинтересовани страни във връзка с осъществяваните от дружеството дейности. Основните предимства и ползи, до които ще доведе внедряването на стандарт за здравословни и безопасни условия на труд са: подобряване управлението и контрола на спазването на правилата за здраве и безопасност по време на работа; възможност ръководството да насочи ресурси и усилия към намаляването и/или ограничаването на дейностите с висок риск; осигуряване на механизми за самоконтрол по познаването и спазването на приложимите законови и други външни изисквания за здравословни и безопасни условия на труд. Внедряването на стандарт за здравословни и безопасни условия на труд в "Катя Стойнова" ЕТ цели свеждането до минимум на трудовите злополуки и инциденти. Целта е да се намали риска както за работещите така и евентуално за външни временно пребиваващи лица, да се подобрят финансовите резултати чрез намаляване на разходите за трудови злополуки, трудов травматизъм и временна работоспособност, да се подобри имиджа на организацията на пазарите, на които тя оперира. След успешното разработване и внедряване на СУЗБУТ се преминава към етап сертификация, която по същество представлява независима експертна оценка и верификация за съответствие с нормативно изискуеми и международно пазарно признати стандарти и практики за управление. Сертификацията от независима сертификационна компания завършва с придобиване на международно валиден сертификат съгласно изискванията на стандарт OHSAS 18001:2007. Едно от най-важните задължения на работодателите е да осигурят условия за безопасен труд на своите служители, стремейки се към максимално ограничаване и въздействие върху рисковете за здравето и безопасността на персонала. Безопасните условия на труд са регламентирани в редица национални нормативни актове, които от друга страна са хармонизирани с изискванията на Европейския Съюз. Сертификацията на "Катя Стойнова" ЕТ съгласно международния стандарт OHSAS 18001:2007 по същество надгражда нормативните изисквания и е безспорно доказателство за ангажимента на ръководството при осигуряване на безопасни условия за труд, нещо повече, това е начин да се демонстрира на персонала, клиентите и контролните органи, предприетите мерки и инвестициите на ръководството за подобряване на работната среда и стремежа към минимизиране на трудовите злополуки. Планираната продължителност на дейността е 12 месеца, като в това време за изпълнение е включен подбор на компетентни доставчици на планираните услуги и сключване на договор с избраните изпълнители. Към изпълнителите ще бъде поставено изискване всички документи да съдържат необходимата визуализация свързана с публичността и финансирането на проекта от ОПРЧР. Предведените разходи в бюджета на проекта са: Внедряване на СУЗБУТ – 24400,00 лв. и за сертификационен одит на СУЗБУТ – 4000,00 лв.Дейността обхваща 100 % от целевата група по проекта - всички заети във фирмата лица. 28 400.00 28 400.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване.: Целта на дейността е обучение, информираност и практическа помощ за идентифициране, превенция и управление на психосоциалните рискове и стреса на работното място, както и ергономия и ограничаване на рисковете за здравето, свързани с индивидуалното работно място.Дейността включва провеждане на 3 вида обучения на всички представители на целевата група, която на практика обхваща всички заети в компанията.Предвидено е всички работещи в "Катя Стойнова" ЕТ да преминат през следните обучения: 1.Психосоциални рискове и стрес на работното място–за 45 работещи в дружеството; 2.Психосоциални рискове и управление на конфликти на работното място–за 45 работещи в дружеството; 3.Ергономия на работното място–за 45 работещи в дружеството. Психосоциалните рискове и стресът на работното място са сред най-големите предизвикателства за безопасността и здравето при работа. Те оказват значително въздействие върху здравето на отделните лица и организацията като цяло. Приблизително половината европейски работници смятат стреса за обичайно явление на своето работно място, на което се дължи почти половината от всички загубени работни дни. Подобно на много други проблеми, засягащи психичното здраве, стресът често пъти е неправилно разбиран или заклеймяван. Ако се разгледат обаче като организационен проблем, а не като личен недостатък, психосоциалните рискове и стресът могат да бъдат управлявани като всеки друг риск на безопасността и здравето при работа. При правилен подход психосоциалните рискове и стресът на работното място могат да бъдат овладяни и успешно управлявани, независимо от размера и вида на предприятието. Те могат да се управляват по същия логичен и систематичен начин, по който се минимизират всички други рискове, свързани със здравето и безопасността при работа. Управлението на стреса е не само морално задължение и добра инвестиция за работодателите, но и правно изискване, определено в Рамкова директива 89/391/ЕИО и подкрепено от рамковите споразумения на социалните партньори относно стреса, тормоза и насилието на работното място. Освен това в Европейския пакт за психично здраве и благоденствие се признават променящите се изисквания и повишаващото се напрежение на работното място и работодателите се насърчават да прилагат допълнителни, доброволни мерки в подкрепа на психичното благоденствие. Въпреки че работодателите имат законовата отговорност да гарантират, че рисковете на работното място правилно се оценяват и контролират, от съществено значение е и участието на работещите, както и тяхното обучение за намаляването им. Обучението на служителите във връзка с идентифицираните рискове, техники за борба със стреса, разрешаване и управление на конфликти, ергономия на работното място, както и осигуряването на тяхната съпричастност чрез непосредственото им включване в процеса на намиране на подходящите решения гарантира, че въведените мерки са както адекватни, така и ефективни. Цената на психосоциалните рискове и стреса във всяка орагнизация може да се прояви като високо текучество, увеличен брой болнични, намалена производителност, неспазване на сроковете и оплаквания от страна на контрагенти. Психосоциалните рискове и стресът на един от работещите може да рефлектира и върху останалия персонал, който трябва да поеме работата и на колегата си. Работодатели, които не се отнасят сериозно към проблема психосоциалните рискове и стрес на работното място, могат да бъдат поставени в редица неблагоприятни ситуации, ако не се предприемат навременни и адекватни мерки за ограничаване и предотвратяване на тези рискове, които при това не изискват сериозни финансови ресурси. Всички тези обстоятелства налагат всички работещи в дружеството да преминат и трите вида идентифицирани обучения - 100 % о целевата група. Предвижда се всяко едно от трите обучения да бъде с продължителност от 2 дни, като 45-те работещи ще бъдат разделени в две учебни групи, а самите обучения ще бъдат организирани в модули, вкл. интерактивни такива. 28 998.00 28 863.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията, спортни съоръжения и др.: Висшето ръководство на компанията осъзнава, че най-ценният актив за бизнеса са човешките ресурси. Удовлетвореността от работата е ключов фактор за задържане на хората, които са важни за успеха на компанията. Фирми с политика за предоставяне на социални придобивки се радват на удовлетворени служители, постигащи добри резултати в работата и ангажирани с постигането на целите на компанията. Това са стабилни предпоставки за постигане на устойчив просперитет в дългосрочен план. "Катя Стойнова" ЕТ е компания, която се стреми да осигури максимално комфортна, безопасна и недискриминационна работна среда за своите служители, като за тази цел на работещите се осигуряват оптимални условия на работа. Понастоящем фирмата разполага с производствена площ, в която не е обособено помещение за хранене и краткотраен отдих. На работещите са осигурени съблекални и място за личен багаж. Идентифицирана е нуждата от текущ ремонт и преустройство на помещението за преобличане, като е необходимо да се извърши СМР за обособяване на битова стая за хранене и отдих, в която също така да се разположи необходимото за осигуряването на нормално хранене и почивка на работещите – като микровълнова печка – 2 бр., кафе машина – 1 бр., хладилник 2 бр., 4 бр. маси за хранене и столове, 1 бр. телевизор, кухненски шкафове с мивка и миялна машина – 1 бр. За отопление на помещението през зимния сезон е необходим климатик – 1 бр. , който през лятото ще може и да се използва и за охлаждане на стаята за почивка на работещите като се осигури оптимален микроклимат през цялата година. Освен това, поради повишения брой работещи е необходимо да се осигурят мин. 2 броя хладилника и 2 бр. микровълнови фурни, за нуждите на 45 служители. Необходим е и бойлер за непосредствено осигуряване на топла вода, тъй като наличния е с малък обем, който много бързо се изчерпва. В помещението за хранене и почивка на персонала е предвидено да се монтира и миялна машина за битова употреба за чашите и чиниите, които работодателят ще осигури, като по този начин ще се прекрати използването на посуда за еднократна употреба от пластмаса, която в момента се събира разделно, тъй като среднодневното й потребление е значително, а компанията се стреми да налага практики, щадящи околната среда. Предвиденото обособяване на помещението за хранене и отдих налага и текущ ремонт на настоящото битово помещение за преобличане на персонала, тъй като лицата първо ще влизат там за да могат да се преоблекат поради факта, че рабтното облекло е с полепнали частици дървесен прах. Предвидените ремонтни дейности обхващат свързване с: права и обратна вода; с електрическата мрежа, както и други ремонтни дейности до финишно боядисване на помещението за хранене и почивка на персонала. Съгласно изискванията на НАРЕДБА № 15/31 май 1999г. за условията, реда и изискванията за разработване и въвеждане на физиологични режими на труд и почивка по време на работа при работа с намалена двигателна активност, леко и умерено физическо натоварване и/или нервно-психично напрежение, монотонна и еднообразна работа, принудителна работна поза, се прилагат активни почивки по време на работа. Активните почивки включват двигателна дейност и физически упражнения за осъществяването на които е необходимо оборудвано помещение със спортни съоръжения. В тази връзка ще бъдат закупени 1 бр. велоергометър и 1 бр. бягаща пътека. Дейността обхваща участниците, включени като целева група в дейностите по проекта, които са повече от 50% от общата численост на персонала в организацията. Конкретните резултати са насочени към постигането на целите на проекта и са предназначени изцяло за целевата група по проекта. Времевият обхват на дейността е реалистичен като са взети предвид периодите за провеждане на тръжни процедури и взаимната свързаност на всички останали дейности по проекта. Дейността обхваща 100 % от целевата група по проекта - всички заети във фирмата лица. 26 000.00 25 978.90

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).