Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

"Ambulatory for Individual Practice for Specialized Medical Assistance in Internal Diseases Dr. Aneta Slavova" Ltd was founded in 2018 in the town of Smolyan. Within the framework of the present project proposal is envisaged the development and marketing of an entrepreneurial idea for the development of an ambulatory for specialized medical assistance in internal diseases in the Pamporovo resort.The ambulatory has a serious potential for development, as the resort all year round is visited by many tourists, and in certain periods of time are observed peak and the number of tourists, and those in need of specialized medical assistance
For the realization of the entrepreneurial idea is formed a team of qualified persons with medical education, specific knowledge and skills as well as professional experience in the field of internal diseases.It is also necessary to provide high-tech specific equipment to assist medical professionals in the diagnosis, treatment and monitoring of patients
The implementation of the project will lead to the realization and marketing of an entrepreneurial idea for highly specialized medical services in sectors related to overcoming European and regional challenges
The planned project activities are:
1.Activity for realization of the market of an entrepreneurial idea, which will be implemented by employing qualified personnel and purchasing of tangible fixed assets
2.Activity for visualization of the project
The expected results are: established and developed ambulatory for specialized medical assistance in internal diseases; market realization of the entrepreneurial idea; created sustainable workplaces; positive impact on the sustainability of the newly established company; achieved growth of the company through the realization and marketing of entrepreneurial ideas. Also on a global scale will be achieved environmental and social impact of the realization of the entrepreneurial idea through efficient and responsible use of resources
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 3 лица, както и чрез закупуване на специализирана медицинска апаратура, представляваща ДМА): Като част от дейността ще бъдат наети 3 лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на предприемаческата идея, от които 2 лица обект на оценка и 1 лице, което не е обект на оценка. Предвидено е предприемачът Д-р Анета Славова да бъде назначена на длъжността Лекар, вътрешни болести за целия период на реализация на проекта – тя има ОКС Магистър по медицина и е придобила специалност Вътрешни болести, целият й професионален опит е в областта на медицината и над 20 години работи като лекар със специалност. Това гарантира, че предприемачът успешно ще ръководи дейността на Амбулаторията за специализирана медицинска помощ по вътрешни болести, която да бъде успешна на пазара, с нарастващ имидж и брой доволни пациенти. Екипът на амбулаторията ще бъде допълнен с д-р Лидия Предарска, която има ОКС Магистър по специалност „Медицина“, както и квалификация „нефролог, специалист по вътрешни болести“ - тя ще бъде назначена на длъжността лекар за целия период на изпълнение на проекта. Ще бъде назначена и медицинска сестра. Предвидено е всички да бъдат назначени още през първия месец на изпълнение на проекта, тъй като заетостта им ще бъде максимално уплътнена още в началото, а след доставката на специализираната медицинска апаратура в оперативен порядък ще бъде решено дали е необходимо да се включат още специалисти. В рамките на дейността ще бъде закупена специализирана медицинска апаратура, представляваща ДМА. Предвидени са: Ехограф, съчетаващ перфектен образ и високи функционални характеристики, осигурява бързина, оптимизиран транфер на данни, уверен клиничен резултат, удобство на ползвателя, намаляване на времето за прегледа и подобряване на работния процес посредством богата гама от автоматични функции; Eлектрокардиограф, Пациентен монитор, ЕКГ холтер и Холтер за кръвно налягане, които са свързани с целия цикъл на преглед на пациента. Това са специализирани високотехнологични апарати, които са много важни за уточняване на диагнозата и терапията, както и за планиране на последващи действия и проследяване на пациента. Обичайно прегледът от специалиста по вътрешни болести включва разговор с пациента, описание на предшестващите и настоящите проблеми на сърдечносъдовата система и оплакванията на пациента, преглед на терапията /ако вече има такава/, измерване на артериално налягане, провеждане на електрокардиограма, преслушване, идентифициране на необходимите допълнителни изследвания, които се уточняват по време на консултацията. Наличието на специализирано оборудване, включващо Ехограф, Eлектрокардиограф, Пациентен монитор, ЕКГ холтер, Холтер за кръвно налягане подпомага лекаря при поставянето на диагнозата и уточняването на терапията, като многократно увеличава диагностичните му възможности, прецизността, като съкращава времето за реакция, което в някои случаи може да се окаже критично. В рамките на дейността се предвижда да бъде възложено на външен изпълнител изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. Тази услуга е необходими за по-успешната реализация на амбулаторията и по-прецизно таргетиране. Пазарният анализ и маркетинговият план ще включват анализи, възможности и предложения за активности, с които да се популяризира дейността на амбулаторията, ще се идентифицират най-удачните канали за разпространение на информация и за привличане на пациенти, с цел достигане на максимална пазарна реализация. Услугата е важна за максимална пенетрация на пазара на предприемаческата идея и ще гарантира устойчивост на проекта. 247 255.80 235 472.93
Дейност за визуализация на проекта: Дейностите за визуализация се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет и разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде направена публикация в печатно издание, които ведно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ. На закупените активи по проекта свързани с предприемаческата идея ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Предприемача. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Предприемача. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на ОП Иновации и конкурентоспособност 2014-2020. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския съюз и се изпълнява по Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност 2014-2020, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от конкуренти на АИПСМПВБ д-р Анета Славова ЕООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Ще се публикува информация в интернет пространството. Дейностите за визуализация представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъде направена публикация в печатно издание – 1 бр., което представлява изпитан метод за повишаване на информираността на участниците и обществеността, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикацията ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОПИК. 2 000.00 1 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).