Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 728 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Apriori Ltd. is production company founded in 2005; The company combines the experience and teams of two famous studios in Bulgaria - Dark Light Entertainment Ltd. and Studio Sokerov Ltd. Both companies individually have extensive experience in the production and manufacturing of audiovisual works -Ads, music videos, movies, television productions, 2D and 3D animation. With the implementation of this project the company will introduce a new organizational model that will optimize employee performance, improve internal communication, improve the quality and efficiency of services, which will increase the competitiveness of the company. Key project activities:
1. Development and implementation of ICT based software for managing business processes in Apriori Ltd. Enterprise Resource Planning (ERP);
2. Investing in new equipment, contributing to the implementation of the ERP system;
3. Development and implementation in the company, management system for quality and environment in accordance with international standards ISO 900 and ISO 14001;
4. Certification of the integrated quality management and environment in accordance with international standards ISO 9001 and SO 14001;
5. preview.
The project will improve the competitiveness of Apriori Ltd., by improving the management model and organization of activities, increase sales revenue and improve market positions.The project is fully in line with Priority Axis 2 of OPIC to develop and strengthen the management capacity of SMEs and promoting the use of ICT and services to improve the export advantages of Bulgarian enterprises in international markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за разработка и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в Априори ООД – Единна система за управление на ресурсите (ERP);: Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна управленска система (ERP), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги–събирането на информацията става чрез всички звена на компанията,частично се обобщава в таблици,липсват записи за редица извършени операции и дейности,което не позволява проследимост,мониторинг и контрол.Основната идея на компанията е да създаде обединяващо звено за двете си продуцентски звена Dark Light Entertainment и Studio Sokerov . както и между всички международни продуцентски и talents компании с които работи с цел-създаване на работеща среда в която клиентите да имат възможност да избират различни видове услуги от местни и чужди професионалисти,работещи в областта на киното, телевизията и рекламата.Липсата на ERP затруднява управлението на дейностите,води до дублиране на дейности от различните служители,пречи на предлагането на гъвкави аудио- визуални произведения–реклами,музикални клипове,игрални филми,телевизионна продукция, 2D и 3D анимационни филми,спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата.Всичко това води до застой в развитието и поради това, разработката и внедряването на ERP е водещ приоритет в плана за развитие на фирмата. Априори ООД е идентифицирала следните нужди, обуславящи необходимостта от своевременното внедряване на ERP, което да бъде разработено спрямо спецификата на дейност на компанията: –нужда от обединяване на информацията поради ползването на сериозен документооборот и липсата на единна автоматизирана система между обектите/контрагенти на фирмата; –необходимост от бързо и надеждно изготвяне на справки за нуждите на ръководството и клиентите; –нужда от автоматично анализиране на постъпилия обем работа и крайния резултат–ръчното обработване на такъв вид данни, води до голям разход на време и усилия; –нужда от наличие на възможност за отдалечен контрол върху всички звена, партньорски студия,подизпълнители, дизайнери,снимачни площадки и студия за обработка на клипове, български и чуждестранни режисьори и оператори. –нужда от по-гъвкава комуникация м/у служителите, реакция и срокове,с цел по-конкурентни условия и конкурентна продукция. Изпълнението на дейността се състои в разработка и внедряване на ERP,коeто ще интегрира и управлява цялата информация и всички дейности на дружеството,предоставяйки възможности за цялостно управление и контрол на процесите:сключване на договор с клиент,предлагане на гъвкави пакетни услуги,споделяне на бази данни между отделните модули,управление и контрол на всички звена,партньорски студия,български и чуждестранни режисьори и оператори, както и множеството фрийлансери и др.Системата обхваща всички елементи от дейността на компанията,като включва следните модули;Всеки един модул трябва да бъде разботен по спецификация на Априори и сам по себе си да може да реорганизира всеки един отдел/звено на компанията и да подобри неговите функции и производителност: 1.Модул-административни документи; 2.Модул-финанси;3.Модул-продажби;4.Модул-счетоводство;5.Модул-логистика;6.Модул-съпорт;7.Модули-видео, реклмни клипове, музикални видео клипове, късометражни и документални филми, 2Д/3Д изработване и color grading;8.Модул управление на външни и вътрешни проекти/база данни;9.Модул-Клиенти/база данни;10.Модул.партньори/база данни: БГ режисьори,Чуждестранни режисьори,Оператори:,SFX Specialist amp; Food Stylist,международни продуцентски и talents компании,партньорски студия,подизпълнители, дизайнери,снимачни площадки и студия,студия за обработка на клипове,монтажни студия както и множеството фрийлансери с които компанията работи по различни проектифрийлансери на хонорар,Изпълнителни продуценти; 11.Модул-контакти; Изпълнението на настоящата дейност е необходимото условие, идентифицирано от мениджърския екип, за развитие на управленския капацитет и растеж на Априори ООД, чрез въвеждането на ИКТ. 502 000.00 498 000.00
Дейност за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер - Единна система за управление на ресурсите (ERP) в Априори ООД;: Априори ООД по настоящем не разполага с необходимите за въвеждането и функционирането на ERP система оборудване и хардуерни ресурси. Хардуерният капацитет към момента е достатъчен единствено за осъществяване на настоящата дейност на дружеството чрез обезпечение с необходимите сървъри и работни станции на местата на осъществяване на дейността. След предварителен анализ направен от специалистите на компанията и препоръки от потенциални доставчици относно хардуерните потребности, които ще има ERP системата, се установява, че Априори ще трябва да закупи и въведе в експлоатация нов сървър със съответния капацитет, бързина и инфраструктура, както и оборудване, за гарантиране на безпрепятственото функциониране на ERP системата. Изпълнението на дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на: 1) Високо технологични Работни станции с монитори - 2 броя – На тези работни станции ще бъдат инсталирани базите данни и всички модули на ERP. Станциите ще се монтират в офиса в гр. Плевен. Работните станции ще бъде доставени със спецификации, отговарящи на съвременните технологии, за да може в максимална степен да покрие изискванията за обем и безпроблемно функциониране на ERP системата в продължителен период от време. 2) Високоскоростни Преносими компютри - 3 броя; Устройствата са необходими за отдалечен достъп до ERP системата, за отдалечено документиране на отделни дейности при изработката на филм или рекламен клип, които се оснима извън офисите на компанията, а в специално изработени декори които са на различни места спрямо тематиката на клипа и на филма. Чрез тях, всеки един мобилен екип спрямо мястото където се изработва филма или клипа, автоматично ще получава своите задачи, както и ще попълва резултата от изпълнението им. Мобилните устройства ще позволят онлайн комуникация с ERP системата и другите служители в компанията, което ще осигури бързо изпълнение на възложените задачи, а също така и адекватни решения на възникнали проблеми. 28 000.00 27 990.00
Дейност за услуга по въвеждане на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001;: Изпълнението на дейността се състои в разработване и въвеждане на интегрирана система за управление (ИСУ) на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001. ИСУ представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на Априори ООД да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи и качествени услуги. Към момента в дружеството няма внедрени системи за управление. Изпълнението на дейността ще осигури ефективност на управленските процеси и качествени и адекватни бизнес решения и услуги предоставяни от фирмата. Това ще доведе до трайно подобряване на качеството на услугите, съкращаване на срока за предоставянето им, минимизиране на вредното влияние върху околната среда и осигуряване на по-високо доверие в клиентите, повишавайки конкурентоспособността на компанията в национален и международен мащаб. От друга страна изпълнението на дейности 1 и 2 – закупуване и въвеждане в експлоатация на ERP и необходимото оборудване за неговото функциониране, е пряко свързано с предоставянето на бързи и качествени услуги, както и покриване на част от изискванията на стандарти ISO 9001 и ISO 14001. Внедрената ERP система ще позволи следене на работните процеси на всеки един етап и обединяване на всички звена и партньори с които Априори ООД работи, което ще допринесе до изпълнението на изискването на интегрираната система за идентификация и проследимост. Цялостната инвестиция в ERP и оборудване ще бъде предпоставка за изпълнение на клаузата от стандартите ISO 9001 и ISO 14001, свързана с притежаването на необходимите ресурси от организацията, осигуряващи постигането на съответствие на предлаганите услуги. От друга страна, подобряването на вътрешно-организационните процеси и внедряването на последователна политика в управлението на документооборота ще спомогне за намаляване на прякото използване на хартия и други материали, което ще има пряк положителен ефект върху околната среда и ще доведе до "екологична устойчивост" на проекта и компанията; Съществен принос върху опазването на околната среда и постигането на изискванията на стандарт ISO 14001 ще окажат предоставяните чрез внедряваната ERP система: възможност на отдалечен мониторинг на всички собствени и партньорски звена, бързо идентифициране и отстраняване на част от техническите проблеми, прецизно определяне на графика на дизайнери и подизпълнители. По този начин ще се намали съществено потреблението на гориво, което рефлектира директно върху намаляване на вредните газове и опазване на околната среда. Разработената и внедрена ИСУ ще подобри значително организационната структура в компанията и ще предостави точната методика за постигане на поставените от ръководството на фирмата цели в областта на качеството и опазването на околната среда. ИСУ ще осигури постигане на планиране и отчетност на дейностите, както и непрекъсваем контрол на предоставяните услуги, осигуряващ своевременно предприемане на превантивни и коригиращи действия. Ще бъдат точно идентифицирани задълженията, правомощията и взаимоотношенията на служителите и партньорите, във връзка с ефективното функциониране на ИСУ. Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи. Постигането на съответствие с международно признати стандарти в сферата на качеството и околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси и човекоработа. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на Априори ООД. 17 000.00 16 650.00
Дейност за услуга по сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда в съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001;: Сертификационните услуги по настоящото проектно предложение са свързани с извършването на одит на разработените системи за управление на качеството и околната среда от акредитиран сертифициращ орган и издаване на сертификати за съответствие с международни стандарти ISO 9001 и ISO 14001 на Априори ООД. Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител на услугата. Процедурата по сертификация стартира след подписване на договор с избрана сертифицираща организация. В съществената си част сертификационния процес включва следните основни дейности: Етап 1: Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи; Етап 2: Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената интегрирана система за управление на качеството и околната среда, в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015; Етап 3: Провеждане на сертификационен одит в дружеството – осъществяване на сертификационен одит в „Априори“ ООД, съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акридитиран сертификационен орган; Етап 4: Издаване на сертификат за съответствие на Интегрираната система за управление на качеството и околната среда (ИСУ) с изискванията на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалният етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на ИСУ. 7 000.00 6 790.00
Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 4) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификатите за съответствие със стандарти ISO 9001 и ISO 14001. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 500.00 455.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).