Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 089 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Providing hot meals in a public dining room in town Valchedram 50 single people of the city Valchedram receiving pensions in minimum size - retirement age ; disability ; survivors' pensions ; pensions unrelated to work . Providing hot meals to the representatives of the selected target group will be only the working days of the months in the period 01.07.2016g . to 30.04.2020 g. - 962 days in total , which will provide hot lunch.
During the provision of hot meals to persons will be offered and accompanying measures, expressed in individual counseling and assistance:
- Opportunities to use other social services in the municipality, including those funded by the ESF;
- The use of municipal administrative services and provide temporary shelter to homeless people, to support access to health and education services, to manage the family budget, healthy and balanced diet or
- Other forms of support, assistance, individual or group counseling implemented in response to identified specific needs and concerns of the representatives of the target groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи : Община Вълчедръм предвижда 50 самотно живеещи лица от град Вълчедръм, получаващи пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност в периода 01.07. 2016г. до 30.04.2020г. да получават топъл обяд. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Проектното предложение предвижда през 2016г. обществената трапезария да функционира само в работните дни от месеците в периода от 01.07. до 30.04.2020г. За определяне стойността на един храноден и общата стойност на необходимите хранителни продукти за целия период на предоставяне на услугата са разработени седмични менюта, на базата на рецепти за всяко ястие са разработени калкулационни ведомости за изчисляване на продуктите за приготвяне на топъл обяд за всеки ден. На тази база е изготвена спесификация за необходимите количества продукти за целия период, която е остойностена, като цените са взети от договорите с доставчиците на продукти избрани по реда на ЗОП. Стойността на един храноден е 2,30 лв.до 30.04.2017 г. и до 30.04.2020 г по 2,50 храноден. Административните разходи и разходите за транспорт и съхранение на храните, са определени като единна ставка в размер на 5% от разходите за закупуване на хранителни продукти. Разходи за съпътстващи мерки са определени като единна ставка в размер на 5 % от разходите за закупуване на хранителни продукти. Община Вълчедръм има сключен договор за доставка на хранителни продукти за 2016г., в които са предвидени количества за нуждите на обществената трапезария за три месеца (м.октомври–м.декември 2016г.), за останалите три месеца (м.юли–м.септември 2016г.) прогнозната стойност на доставката на хранителните продукти е 6 133,00 лв без ДДС, 7360,00 лв с ДДС. Необходимите количества хранителни продукти за четирите месеца на 2017г. ще бъдат включени в поръчката за следващата година. Обект на обществената поръчка е доставка по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от ЗОП. Община Вълчедръм ще спази разпоредбата на чл. 1.7 от Общите условия към ДПБФП и ще сключи договор с изпълнител, чрез който да се гарантират условията, приложими по силата на членове 1, 4, 5, 6 и 14 от Общите условия. Доставяните хранителни продукти да отговарят на следните Нормативни изисквания: Закона за храните; Наредба № 5/25.05.2006г. за хигиената на храните, издадена на основание чл.17, ал.2 от Закона за храните; Наредба №16/28.05.2010г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци издадена от МЗХ; Наредба № 23 от 19 юли 2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението, издадена от МЗ; Български стандарти, с които се въвеждат хармонизирани европейски стандарти, или Европейско техническо одобрение или Признати национални технически спецификации (национални стандарти), когато не съществуват технически спецификации. Всички хранителни продукти да отговарят на продукти І-во качество, БДС или на еквивалентни стандарти, да са придружени с необходимите сертификати. Опаковките да са здрави с етикети на български език и да съдържат информация за вида на стоката, нейното съхранение, производителя, качеството, дата на производство, срок на годност, съгласно изискванията за етикетирането и представяне на храните. Доставката да се придружава от ветеринарно медицинско свидетелство и експертен лист за продуктите от животински произход и сертификат за произход и качество на всички хранителни продукти. Всяка партида храни се придружава от документ, удостоверяващ произхода на храната и документ за качество и безопасност. Доставените хранителни продукти да имат остатъчен срок на годност не по-малко от 70%. Доставените хранителни продукти да са придружени със сертификат за качество и документ за произход и годност. Амбалажът, който ще се използва при доставка на хранителните продукти и който влиза в контакт с тях, да отговаря на утвърдените с наредби на министъра на здравеопазването и министъра на околната среда и водите изисквания, да не създава възможности за замърсяването на храните или за преминаването в тях на чужди и опасни за здравето вещества. Доставките ще се осъществяват с транспортни средства на изпълнителя по договора, снабдени със санитарно разрешително, удостоверяващо, че отговарят на хигиенните изисквания за превоз на хранителни стоки. 117 431.50 117 535.00
Осигуряване на топъл обяд: Предоставяне на топъл обяд в една обществена трапезария в град Вълчедръм на 50 самотно живеещи лица от град Вълчедръм, получаващи пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност. РазходОбщина Вълчедръм предвижда стартиране на дейностите по проекта да започне от 01.07.2016г. Осигуряването на топъл обяд на представителите на избраната целева група да е само в работните дни от месеците в периода 01.07.2016г. Осигуряването на топъл обяд на представителите на избраната целева група да е само в работните дни от месеците в периода 01.07.2016г. до 30.04.2020г., както следва: месец юли 2016г. - 21 дни, месец август 2016г. - 23 дни, месец септември 2016г. - 20 дни, месец октомври 2016г. - 21 дни, месец ноември 2016г. - 22 дни, месец декември 2016г. - 21 дни, месец януари 2017г. - 22 дни, месец февруари 2017г. - 20 дни, месец март 2017г. - 22 дни, месец април 2017г. - 18 дни. 2. Брой работни дни за 2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва:май 2017 г. – 20 работни дни;юни 2017 г. – 22 работни дни;юли 2017 г. – 21 работни дни;август 2017 г. – 23 работни дни;септември 2017 г. – 19 работни дни;октомври 2017 г. – 22 работни дни;ноември 2017 г. – 22 работни дни;декември 2017г. - 18 работни дни, брой работни дни за 2018г. – 249 дни, брой работни дни за 2019г. – 249 дни, за 2020 г. - 84 работни дни. Общо дни на предоставяне на топлия обяд - 962 дни. За определяне стойността на един храноден и общата стойност на необходимите хранителни продукти за целия период на предоставяне на услугата са разработени седмични менюта, на базата на рецепти за всяко ястие са разработени калкулационни ведомости за изчисляване на продуктите за приготвяне на топъл обяд за всеки ден. На тази база е изготвена спесификация за необходимите количества продукти за целия период, която е остойностена, като цените са взети от договорите с доставчиците на продукти избрани по реда на ЗОП. Стойността на един храноден е 2,30 лв.до 30.04.2017 от 01.05.2017 до 30.04.2020 г. по 2,50 лв. храноден Административните разходи и разходите за транспорт и съхранение на храните, са определени като единна ставка в размер на 5 на сто от разходите за закупуване на хранителни продукти. Разходите за съпътстващи мерки, предприети и декларирани от партньорските организации, които доставят храните на най-нуждаещите се лица, под формата на единна ставка в размер на 5 на сто от разходите за закупуване на хранителни продукти. През 2005 година с Решение № 170, Протокол № 26 на Общински съвет Вълчедръм на основание чл.52, ал.1 от Закона за общинската собственост е създадено Общинско предприятие, което е специализирано звено на общината за изпълнение на дейности, финансирани от общинския бюджет. Това звено предоставя социалната услуга в общността “Домашен социален патронаж”. За предоставянето на услугата има 9 щатни бройки - 1 майстор-готвач, 1 готвач, 1 работник кухня, 2 разносвачи на храна, 2 шофьори, 1 домакин и 1 социален работник - отговорник домашен социален патронаж. Налични технически – материална база и оборудване за приготвяне на храна: Кухнята има три електрически печки, един плот за работа, два плота за разливане на храна и една мивка за измиване и дезинфекция на яйцата. Към кухнята има подготвително помещение за подготовка и измиване с две мивки една за зеленчуци и една за месо. Миалното помещение на кухнята има три мивки и един бойлер. Две помещения за съблекални на персонала. Една съблекалня за мъже и една съблекалня за жени. Две складови помещения за съхранение на продукти. Две складови помещения за съхранение на празния амбалаж. Едно помещение за фризерите, които са два на брои, един тип ракла и един вертикален фризер, за съхраняване на месо. Едно помещение за хладилници, които са два броя. В единия се съхраняват пробите от приготвената храна, а в другия яйцата и млякото. Транспортни средства Лек автомобил – ВАЗ 2121 Лада Нива, Товарен автомобил - Опел Комбо 5 871.57 5 483.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: В периода на предоставяне на топъл обяд на лицата ще се предлагат и съпътстващи мерки, изразени в индивидуално консултиране и съдействие за : - възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ; - ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, или - други форми на подкрепа, съдействие, индивидуално или групово консултиране, реализирани в отговор на установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи. 5 871.57 5 483.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).