Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The main activity of the company "Trans-Vankov" Ltd. is production of timber products intended for construction - beams, boards, flooring, cladding panels, flooring and paneling glued, glued multilayer beams and more. The production activity includes three main stages: initial processing, drying and finishing. Limitations in the manufacturing process of the company "Trans-Vankov" Ltd. are concentrated in the first stage and can be summarized in possession of outdated and physically depreciated equipment with extremely low productivity, which block the development of the company in the direction of taking larger orders, creates delays in the implementation of already adopted contracts and often do not cover customer requirements in terms of deadlines for implementation. In addition, currently owned machines are energy intensive, give rise to the necessity of using a lot of manual labor and a large amount of waste material. All this is an obstacle both to increase the market share of the company at national level and to increase the volume of exports.

The main objective of this project proposal is overcoming the above mentioned limitations by purchase and implementation of new machines with significantly better production performance due to expected increase of at least double the production capacity of the company and increase export potential.

The expected results of the project are:
• Modernization of technology processes in the company;
• Increasing the production capacity;
• Improving the production resource efficiency;
• Shortening the time for execution;
• Improving the quality of the products;
• Better meet the needs of customers;
• Expansion of the market share of the company on the national market;
• Expansion of export potential.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствените процеси: Като част от тази дейност ще бъдат закупени следните активи: 1. Количка за дървен материал - неразделна част от Вертикалния гатер банциг, който не може да работи без нея. Количката също е много бърза, с големи ускорения при спиране и тръгване, напълно автоматизирана. 2. Вертикален банциг с хидравлично подаване - в момента няма такава машина. Позиционирането на материала става бързо и прецизно. Пести много време, защото поема част от работата на гатер банцига. С нея ще се премахне част от тежкия физически труд, защото детайлите ще се подават от хидравлично устройство. 3. Многодисков циркуляр - Рязането на материала са извършва едновременно с 7-8 триона, като се поставят талпи и излизат едновременно 7-8 дъски при едно минаване на материал. За разлика от гатер банцига, многодисковия циркуляр се използва за по-малки детайли. 4. Машина за надлъжно подрязване - разполага с няколко триона и има лазери, които показват къде ще стане рязането без необходимост от смяна на размера за всеки детайл. Благодарение на тази машина се пести много време съответно се повишава капацитетът на производствения процес. 5. Конвейер за надлъжно придвижване на талпи (ляв винт) - Нов за фирмата, към момента надлъжното преместване се извършва ръчно. Чрез него се съкращава времето за транспортиране на материала, допринася за увеличаване на производителността на фирмата. 6. Конвейер за надлъжно придвижване на талпи (десен винт) - Функциите му са аналогични като т. 5 7. Напречен конвейер за детайлите - общо 3 бр. по пера 2.05, 2.06 и 2.07 от Бюджета с различни технически характеристики - нови за фирмата, към момента напречното преместване се извършва ръчно. С тяхна помощ се съкращава времето за транспортиране на материала, допринася за увеличаване на производителността на фирмата. 8. Мотокар - 1 бр. за извършване на всички дейности по товарене на изходния материал, превозване на готовата продукция до складовете и последващото и товарене за транспорт до клиента. Благодарение на мотокара посочените дейности ще се извършват при съкратено време, с възможност за по-голям капацитет на използване на машината. Всички изброени машини са взаимосвързани, тъй като представляват част от една поточна линия с подобрени технически характеристики, благодарение на които значително се съкращава времето за обработка на материала, респективно водят до увеличаване на производителността на фирмата, съответно създаване на предпоставки за увеличаване на експортния й потенциал. Покупката на посочените машини ще се осъществи при слентага последователност от поддейности: 1. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнител (1 - 4 месец ) 2. Слючване на договор с избрания изпълнител (4 - 5 месец) 3. Доставка на описаните активи и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (6 - 10 месец) 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на доставените активи и подписване на финални приемо-предавателни протоколи (11 - 18 месец) 5. Информация и комуникация във връзка с изпълнението на проекта (1 - 18месец) - поставяне на стикери, информационна табела, информация в уеб-сайта на дружеството за приноса на ЕС чрез ЕФРР и ОПИК за финансирането на проекта. 363 416.00 230 642.30
Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги: Като част от тази дейност ще бъдет закупени следните активи: 1. Многодисков циркуляр - за рязане на по-малки детайли с голяма прецизност, съответно повишаване качеството на готовите изделия. 2. Машина за надлъжно подрязване - благодарение на лазерите, с които разполага машината се показват къде точно ще стане рязането без необходимост от смяна на размера за всеки детайл, съответно се подобрява качеството на готовото изделие, което е изрязано с точните детайли, без разминавания. Покупката на посочените машини ще се осъществи при слентага последователност от поддейности: 1. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнител (1 - 4 месец ) 2. Слючване на договор с избрания изпълнител (4 - 5 месец) 3. Доставка на описаните активи и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (6 - 10 месец) 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на доставените активи и подписване на финални приемо-предавателни протоколи (11 - 18 месец) 5. Информация и комуникация във връзка с изпълнението на проекта (1 - 18 месец) - поставяне на стикери, информационна табела, информация в уеб-сайта на дружеството за приноса на ЕС чрез ЕФРР и ОПИК за финансирането на проекта. 0.00 81 750.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес: Като част от тази дейност ще бъдет закупени следните активи: 1. Многодисков циркуляр - Създава предпоставки за намаляване на количеството на използвания в производството дървен материал чрез по-голяма прецизност на изрязване на детайлите; намалява се себестойността на произвежданата продукция и чрез по-ниската консумация на електроенергия. 2. Машина за надлъжно подрязване - Създава предпоставки за намаляване на количеството на използвания в производството дървен материал чрез по-голяма прецизност на изрязване на детайлите; намалява се себестойността на произвежданата продукция и чрез по-ниската консумация на електроенергия. Благодарение на внедряването на посочените машини ще се подобри ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес посредством по-прецизно оразмеряване и изрязване на производствения материал и намаляване на консумацията на ел. енергия за единица произведена продукция. Покупката на посочените машини ще се осъществи при слентага последователност от поддейности: 1. Подготовка на тръжна документация и избор на изпълнител (1 - 4 месец ) 2. Слючване на договор с избрания изпълнител (4 - 5 месец) 3. Доставка на описаните активи и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (6 - 10 месец) 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация на доставените активи и подписване на финални приемо-предавателни протоколи (11 - 18 месец) 5. Информация и комуникация във връзка с изпълнението на проекта (1 - 18 месец) - поставяне на стикери, информационна табела, информация в уеб-сайта на дружеството за приноса на ЕС чрез ЕФРР и ОПИК за финансирането на проекта. 0.00 42 550.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).