Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal is fully funded and aims to increase the ability of the employees of SUNNY CONSULT LTD to build skills to meet the dynamics of the current labor market pace related to the rapid changes taking place as a result of globalization, the current needs of the business, Information changes, aging of the population, etc.
The project is aimed at providing training for employees in the company to acquire or increase their professional qualification and training on key competencies. The training will correspond to the employer's need, the company's activity and the current business needs in the sector of providing accounting and tax services.
The project addresses intentions for initiatives in the context of the goals and priorities set out in the HRD OP 2014-2020 and is aimed at supporting employees to meet the changing changes and the ever-increasing requirements of the employer towards the workforce in terms of knowledge and Working skills.
The main activities of the project are:
-Providing training for improving the professional qualification of part of the profession "Operational Accountant";
-Providing training to acquire KC2 "Communication in foreign languages";
-Information and communication;
-Organisation and project management.
The activities are for training and equal opportunities of representatives of the project target group - 9 employees.
The envisaged activities are entirely aimed at achieving the objectives of the project proposal, increasing the ability of the employed to meet the changes in the labor market, improving the quality of the workforce and their competitiveness. With the implementation of the activities, the planned results will be achieved:
- increased adequacy of the employees' employment skills, taking into account the current needs of the business;
- increased productivity of labor;
- creating conditions for better jobs and sustainable employment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията „Оперативен счетоводител“ на заетия персонал в "Съни Консулт" ЕООД.: Дейността има за цел да осигури включването на 9 заети лица от целевата група в обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията "Оперативен счетоводител", според специфичните нуждите, необходимостта и изискванията на работодателя за конкретните трудови операции към работещите, съобразени с дейността на фирмата и спецификата на бранша. Всичките 9 лица, целева група по проекта ще преминат по едно професионално квалификационно обучение и по едно по ключова компетентност. Дейността на "Съни Консулт" ЕООД се реализира в сектора на предоставяне на счетоводни и данъчни консултации. Основната трудова дейност на заетите във фирмата лица е свързана с водене на счетоводството на юридически и физически лица - клиенти на фирмата. При осъществяване на работния процес се работи предимно с компютърна и офис техника, счетоводни, складови, ТРЗ и личен състав софтуерни продукти, както и ежедневна работа за подаване на данъчна и осигурителна документация с електронен подпис. Работата на заетия персонал е свързана и с перманентно запознаване и умения за тълкуване и прилагане на действащата законодателна и нормативна уредба. Работещите във фирмата заемат предимно длъжности "Оперативен счетоводител", "Технически сътрудник", "Счетоводител" и "Архивист". Работодателят е атестирал нагласите, уменията, знанията и компетенциите на работещите във фирмата и предявява необходимост към персонала да премине обучение по част от професията "Оперативен счетоводител", защото е преценил, че професионалните умения на заетите в дружеството лица трябва да отговарят напълно на техните рутинни трудови задължения, както и на дейността на фирмата - предоставяне на счетоводни и данъчни консултации. Работодателят има необходимост да обучи персонала си да извършва професионално водене на счетоводство, за да се подобри качеството на предоставените услуги на дружеството и удовлетворяване на клиентското търсене. За да се постигне качество на предоставяните счетоводни услуги заетите лица трябва перманентно да актуализират и надграждат своите знания и умения, предвид факта, че ежегодно се повишават изискванията от страна на данъчните и контролиращи органи към водене на счетоводна отчетност, както се и променят наказателните отговорности и повишават изискванията към счетоводните къщи. Целевата група е с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици, професионална квалификация и умения. Лицата участват активно в развитието на стопанската дейност на фирмата, извършват различни трудови дейности при водене на счетоводна отчетност, ежедневно контактуват с контрагенти на фирмата, представители на общински и държавни институции, а не всички притежават нужното ниво на професионални знания и умения по счетоводство. Заетите във фирмата лица са предимно със средно образование, не всички притежават професионално счетоводно образование, като част от тях са лица над 54 г. възраст. По-възрастните заети лица имат остарели знания, умения и компетенции за работа със съвременни счетоводни и данъчни софтуерни продукти и електронен подпис, а при част от по-младите заети лица липсват базови теоретични и практически професионални знания по водене на счетоводна отчетност. Предвидената дейност по обучение по част от професията "Оперативен счетоводител" на заетите лица е изцяло насочена към постигане на целите за повишаване на: -способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта. Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията на заети лица, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. 10 125.00 10 125.00
Предоставяне на обучение за придобиване на КК2 "Общуване на чужди езици" на заетия персонал в "Съни Консулт" ЕООД.: Дейността има за цел да осигури включването на 9 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", "Английски език", според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на предприятието. В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител и ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици” - Английски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение за 9 заети лица. Дейността е планирана да бъде възложена на външен изпълнител - обучаваща организация по КК2 "Английски език". Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка. Учебните часове ще бъдат разделени на 50% теория и 50% практика. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели. Необходимостта от знанията по английски език е във връзка със задълженията на лицата от целевата група при извършване на ежедневните, рутинни трудови процеси и операции и нуждите на работодателя за устна и писмена комуникация на английски език. Заетите лица в "Съни Консулт" ЕООД работят с различни физически и юридически лица, част от които имат регистрирани фирми извън територията на Р България и/или извършващи дейност или сделки в Европейският съюз и държави извън него. Част от счетоводните документите са на английски език, освен това софтуерните продукти и информационните портали към НАП и НОИ работят с основни функции на английски език. Естеството на съвременната счетоводна дейност налага нуждата персонала на фирмата да придобие основополагащи, базови знания и умения по КК2 "Общуване на чужди езици", "Английски език". По-възрастните заети лица във фирмата не притежават дори и минимални познания и компетенции по английски език, а при част от по-младите заети лица знанията са недостатъчни и неефективни. Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите: -Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта; -Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на работата, включително и работа с технологично оборудване и познания по чужди езици. За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици” - Английски език. Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията и познанията на заети лица по английски език, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени на пазара на труда. Заетите лица придобили знания и компетенции по "Английски език" притежават реални шансове за посещение на различни информационни и специализирани курсове в областта на счетоводното и данъчно законодателство на Р България и ЕС, където често лекциите се водят на английски език, както и шанс за кариерно израстване. Повишаването на чуждоезиковата компетенция на заетия персонал в дружеството е база за обслужване на клиенти, осъществяващи бизнес извън териториите на страната, това е свързано с по-високо ниво на предоставяне на счетоводни услуги, респективно и по-висока печалба за дружеството, по-стабилна заетост и по- високи доходи за заетите лица. 6 300.00 6 300.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).