Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 782 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

PAK DESIGN is a company with activity design, fabrication and installation of all kinds of advertising that specializes in the production of advertising data elements, interior and exterior decorations.
The present project proposal is aimed at developing and strengthening of the management capability by means reengineering of the process of the company and implementing a system for management business processes.
Dynamic business environment is a major factor "PAK Design" Ltd. order to optimization and reorganization of its activities - to deliver more quality products and services quickly and at a competitive price.
For keeping and boosting our market position, we strive to continuously improve our business processes.
Through an optimization and Automation in our working processes, we will be more - successful, more reliable and would give us an extra competitive advantage by using effectively all resources of the enterprise.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет чрез реинженеринг на процесите в Пак дизайн ООД.: Тази дейност предвижда анализ на съществуващите работни процеси, тяхното оптимизиране и при необходимост въвеждането на нови процеси реорганизацията и оптимизация на работните процеси, което ще доведе до увеличаване на ефективността и производителността на фирмата. За изпълнението на тази дейност Пак Дизайн ще разработи своя методология, отнасяща се до специфичните изисквания относно начина на цялостното осъществяване на проекта и включваща отделни етапи по неговото планиране, изпълнение и приключване. Считаме, че методологията ще позволи да се оценява своевременно необходимостта от превантивни и коригиращи мерки, позволяващи да се държи непрекъснато под контрол изпълнението на настоящия проект. Основните етапи за реализация на дейността включват: 1. Назначаване на оценителна комисия. Получаването, разглеждането и оценката на офертите в процедурата се извършва от нечетен брой оценители, определени от „Пак Дизайн” ООД (1 месец) ; 2. Набиране на предложенията на кандидатите (1 месец); 3. Оценяване на предложенията. Този етап включва и уведомяване на Управляващия орган на ОП за датата, часа и мястото на отваряне на получените оферти поне 3 дни преди посочената дата. Оценителната комисия ще изготви протокол с класиране на кандидатите по низходящ ред. На базата на този протокол ще бъде издадено решение за определяне на изпълнител класирания на първо място. Това решение ще бъде изпратено до всички кандидати, като на класирания на първо място кандидат ще бъде изпратена и покана за сключване на договор. Протоколът на Оценителната комисия и Решението за определяне на изпълнител ще бъдат изпратени за одобрение на Договарящия орган (1 месец); 4. Сключване на договор. Преди да бъде сключен договора за услуга с избрания изпълнител, от него ще бъдат изискани съответните документи, доказващи неговата допустимост. Ако кандидатът представи изисканите документи, договорът за доставка ще бъде сключен и ще пристъпим към неговото изпълнение (1 месец); 5. Получаване на доклад и разписване на протокол за направена оценка на внедрените реорганизирани бизнес процеси и KPI (от 2 до 11 месец). 10 000.00 9 900.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез внедряване на информационна система за управление на бизнес процесите в Пак дизайн ООД: За успешната ни пазарна реализация, както на българският и така и на европейският пазар Пак дизайн се нуждае от система, която ясно и прецизно може да управлява всичките процеси в компанията - поръчка, доставка, складови наличности, производство и продажби. Информационна система за управление ще съдържа всички необходими модули за проектно производство, което отговаря напълно на профила на дейност на Пак дизйн ООД. Внедряване на система за управление на бизнеса е от основно значение за подобряване на бизнес процесите във фирма Пак дизайн. За нас едно от най-важните предимства, което ни дава внедряването на информационна система за управление на бизнес процесите, респективно ресурсите на предприятието е намаляване на складовите наличности, увеличаване на продуктивността и възможност за изпълняване на повече поръчки със същия брой служители, което пък от своя страна увеличава ефективността и приходите на фирмата. Предвидената система ще съдържа следните модули: 1. Главни - Управление на документите - Управление на качеството - Осигуряване на качеството - Вътрешни съобщения - Управление на взаимотношения с клиенти (CRM) 2. Човешки ресурси - Човешки ресурси - Здраве и Безопасност 3. Бизнес интелиджънс - Бизнес интелиджънс анализи 4. Финансови - Главна книга - Консолидирани счетоводни отчети - Вземания - Задължения - ДМА 5. Управление на веригите на доставки - Складова наличност - Закупуване - Поръчки на клиенти - Многопоръчково планиране 6. Производство - Цехови поръчки - Продуктов визуализатор - Асемблиране - Конфигуриране - Серийно производство - Остойностяване - Управление екологичната отчетност - Материално планиране - Цехова отчетност - Продуктов конфигуратор 7. Проекти - Управление на проекти - Проектово бюджетиране и прогнозиране - Отчитане на проекти - Интеграция с Microsoft Project - Проектови доставки - Управление на риска - PDM конфигуратор 8. Продажби и сервиз - Център за поддръжка - Управление на договори - Управление на договорите с поддоставчици - Управление на промени по договори 205 000.00 204 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).