Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

This project proposal is in the implementation of the National Strategy for Long-Term Care and is an embodiment of integrated cross-sector community services for people with disabilities and their families. Within the project proposal the necessary infrastructure to provide social and integrated health and social services and mobile services to people with disabilities, including dependents and their families, will be built. The implementation of this project proposal will provide quality care for people with severe disabilities by setting up a Disability Support Center, incl. with severe multiple injuries and their families on the territory of the Municipality of Troyan. The project proposal intend to establish a Disability Support Center, incl. with severe multiple disabilities and their families in the town of Troyan, and includes construction, delivery of necessary furniture, equipment, means of transport to support the service, recruitment and operation for a period of 12 months. The capacity of the center is 30 seats for representatives of the target groups: persons with disabilities, including severe multiple disabilities at risk and their families and persons with disabilities, including severe multiple disabilities, using resident services and their families. The center will provide daily, half-day and hourly services such as care, rehabilitation, therapy, counseling, information and support, including home care, mobile care, replacement care and other supportive activities, as per specific and individual needs target groups. The construction of the center provides for the provision of basic and ancillary (service) premises, as well as space for relaxation and group work. The project will be implemented within the framework of an associate partnership with the institutions involved in the process of deinstitutionalization - MLSP and ASA.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на процедури за избор на изпълнители: Дейността ще се реализира по реда на Закона за обществените поръчки, в съответствие с принципите на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция и равнопоставеност, недопускане на дискриминация. Дейността предвижда провеждането на различните видове процедури за възлагане, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП) и съответните нормативни актове по прилагането му. Във връзка с подготовката за изпълнение дейностите по проекта, Община Троян ще възложи на външни изпълнители осъществяването на следните дейности по проекта: - Строителство на обект: "Изграждане на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания"; - Доставка и монтаж на обзавеждане; - Доставка и монтаж на оборудване; - Доставка на транспортни средства за нуждите на центъра; - Дейности за информация и публичност по проекта; - Доставка на гориво за транспортните средства; - Доставка на готова храна (кетъринг) за нуждите на центъра; - Доставчик на кабелна телевизия и интернет за центъра; - Доставчик на телефонни услуги; - Охрана на дневния център (СОТ); - Доставка на материали и консумативи; Дейността ще продължи до края на проекта, тъй като при възникване на необходимост в процеса на предоставяне на социалната услуга ще бъдат проведени процедури, съгласно закона. 0.00 0.00
Изграждане на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания: Дейността включва ремонт и рекострукция на обект "Изграждане на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания" (ЦЛУТМУ) - изпълнение на СМР, изготвяне на съпътстваща документация и всички необходими дейности до окончателното приемане на строителството от Възложителя по реда и условията на Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и въвеждане в експлоатация. След преглед на функционалните и комуникационни възможности на наличния сграден фонд и дадената на Община Троян възможност да подаде проектно предложение за изграждане и на друга социална услуга – „Център за грижа за лица с умствена изостаналост“ (ЦГЛУИ) по ОПРР 2014-2020г., Община Троян взе решение двете услуги да се разположат в една сграда - секция Г от т. нар. незавършена поликлиника, разположена в поземлен имот 73198.503.608, УПИ IV, кв.24 по плана на гр. Троян, намираща се в непосредствена близост до МБАЛ-Троян, МЦ и кабинети за обща практика, Филиал на СМП и др. Осигурена е необходимата транспортна инфраструктура и връзки, като в близост е разположена таксиметрова стоянка и спирка на градския транспорт. За изграждане на центровете е предвиден основен ремонт и преустройство на секцията. Характера на необходимите СМР изисква изготвянето на технически проект. Инвестиционният проект е изготвен по задание на Възложителя, в съответствие с композиционните и функционални изисквания за подобен вид центрове, съобразен е с изискванията на Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, както и с минималните технически и функционални характеристики, съгласно Насоките за кандидатстване. Инвестиционният проект включва следните проектни части: Архитектура, Конструкции, Електро, ВиК, ОВК, ЕЕ, Геодезия, Паркоустройство и благоустройство, Пожарна безопасност, ПБЗ и ПУСО. Проектното решение предвижда ЦЛУТМУда бъде разположен на първия етаж и на част от приземния етаж, а ЦГЛУИ да бъде разположен на втория етаж. Така изготвеният инвестиционен проект е одобрен от ОЕСУТ-Троян под №5/06.01.2020 г. и е издадено Разрешение за строеж №30/09.03.2020 г. от главния архитект на община Троян, влязло в сила на 26.03.2020 г. Разрешеният строеж се квалифицира от четвърта категория. РС позволява етапно изпълнение на подобектите - ЦЛУТМУ и ЦГЛУИ. Към всяка от проектните части е представена обяснителна записка, работни чертежи и детайли, както и проектно-сметна документация, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №4 за обхват и съдържание на инвестиционните проекти. Дейностите и разходите за двата центъра са ясно разграничими. Разгънатата застроена площ на ЦЛУТМУ е 608,65 м2 и предвижда осигуряването на следните помещения и зали: 2 спални помещения за заместваща грижа и съответните санитарни помещения; 2 стаи за почивка за почасов отдих със санитарно помещение; дневна и помещение за арт и трудотерапия; стая за индивидуални занимания и психолог; стая за персонал; медицински кабинет; зала за ЛФК; трапезария и кухненски бокс, със склад към него; санитарни и спомагателни помещения. За осигуряване на достъпната среда в сградата ще бъде доставена и монтирана асансьорна уредба, заложена в бюджета на ЦГЛУИ или финансирана със собствени бюджетни средства. В дворното пространство, по част Паркоустройство, е предвидено обособяването на зона за отдих на открито с пейки. В хода на изпълнение на услугата, храненето на потребителите и прането ще бъдат възложени на външни изпълнители. Ще бъдат упражнявани строителен и авторски надзор. Разходите за тях няма да бъдат предявявани за възстановяване в настоящото проектно предложение и остават за сметка на Община Троян. Средствата, необходими за изпълнение на дейността, са описани в бюджетен ред VI. РАЗХОДИ ЗА СМР, 7. Разходи за СМР ( фонд: ЕСФ , режим на финансиране: Неприложимо, допустим), 7.1. Разходи за СМР. 399 687.80 399 687.80
Доставка на обзавеждане за изградената социална инфраструктура : Дейността включва доставка на обзавеждане за изградената социална инфраструктура. Чрез изпълнение на дейността ще се осигури подходящи условия за предоставяне на социалната услуга - Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания. Изготвената спецификация за необходимото обзавеждане е съобразена с минималните технически и функционални изисквания относно центровете за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания към Условията за кандидатстване. Предвиденото за закупуване по проекта обзавеждане ще осигури безопасна и сигурна среда за потребителите. Мебелите ще бъдат съобразени с функцията на помещенията, като ще осигурява домашен уют и комфорт. Разположението на мебелите ще осигурява лесно преминаване на лица със затруднена мобилност през всички помещения, ползвани от тях. Ще бъде закупено следното обзавеждане: болнично легло двустранно с колелца 4 бр. по ед. цена 768 лв. и обща стойност 3072 лв., матрак от 4 части с цип – 4 бр.по ед. цена 180 лв. и обща ст-ст 720 лв., нощно шкафче - 4 бр. по ед. цена 264 лв. и обща ст-ст 1056 лв., подвижна маса за хранене в леглото 4 бр. по ед. цена 150 лв. и обща ст-ст 600 лв., метален шкаф за документи – 1 бр. по ед. цена 300 лв. и обща ст-ст 300 лв., метален шкаф за картотекиране с чекмеджета – 1 бр. по ед. цена 240 лв. и обща ст-ст 240 лв., стол за хранене от екокожа - 30 бр. по ед. цена 66 лв. и обща ст-ст 1980 лв., офис стол - 5 бр. по ед. цена 84 лв. и обща ст-ст 420 лв., стол за модулна маса 20 бр. по ед. цена 64,80 лв. и обща ст-ст 1296 лв., гардероб еднокрил – 16 бр. по ед. цена 120 лв. и обща ст-ст 1920 лв., модулна маса 4 места – 10 бр. по ед. цена 108 лв. и обща ст-ст 1080 лв., легло за еднолицев матрак 90/200 - 10 бр. по ед. цена 132 лв. и обща ст-ст 1320 лв., еднолицев матрак 90/200 – 10 бр. по ед. цена 108 лв. и обща ст-ст 1080 лв., гардероб двукрил за персонала – 6 бр. по ед. цена 263,28 лв. и обща ст-ст 1579,68 лв., бюро - мед. к-т – 1 бр. по ед. цена 375,60 лв. и обща ст-ст 375,60 лв., бюро 3 бр. по ед. цена 205,92 лв. и обща ст-ст 617,76 лв., бюро управител 1 бр. по ед. цена 153,66 лв. и обща ст-ст 153,66 лв., офис шкаф 4 бр. по ед. цена 164,52 лв. и обща ст-ст 658,08 лв., офис гардероб - 4 бр. по ед. цена 127,86 лв. и обща ст-ст 511,44 лв., нисък шкаф - 2 бр. по ед. цена 90,12 лв. и обща ст-ст 180,24 лв., закачалки – 6 бр. по ед. цена 33,30 лв. и обща ст-ст 199,80 лв., диван двуместен кожа – управител – 1бр. по ед. цена 400,98 лв. и обща ст-ст 400,98 лв., ъглов диван кожен – дневна – 2 бр. по ед. цена 480 лв. и обща ст-ст 960 лв., ниска маса – 3 бр. по 66,96 лв. и обща ст-ст 200,88 лв., маса за хранене 6 места – 5 бр. по ед. цена 185,52 лв. и обща ст-ст 927,60 лв., бюфет - шкаф за арт материали - 2 бр. по ед. цена 240 лв. и обща ст-ст 480 лв., ТВ шкаф – 2 бр. по 133,56 лв. и обща ст-ст 267,12 лв., медицински шкаф – 1 бр. по ед. цена 546 лв. и обща ст-ст 546 лв., кухненско обзавеждане до 5 м. – 1 бр. по ед. цена 1259,34 лв. и обща ст-ст 1259,34 лв. Предвиденото за закупуване оборудване и обзавеждане е детайлно описано с посочени единични цени на заложените разходи в Приложение VIII „Информация пазарни цени“, приложено към формуляра за кандидатстване. 24 402.18 24 402.18
Осигуряване на транспортни средства за социалната услуга: Дейността включва закупуване на транспортни средства, тъй като общината не разполага с такива за обезпечаване дейността на социалната услуга. В рамките на дейността ще бъдат закупени две транспортни средства, в т.ч. едно специализирано транспортно средство за хора с увреждания. Закупуването им е необходимо, тъй като услугите на центъра ще се предоставя на потребители от цялата община, в т.ч. и мобилно. Чрез закупуването им ще се осигури мобилност на услугата, достъпност и разширен обхват на предоставяните услуги. Чрез закупуването на транспортно средство, адаптирано за превоз на хора с увреждания, в т.ч. и за хора в инвалидна количка, ще се осигури придвижването на трудноподвижните потребители и тези, които живеят на по-отдалечени места от дома им до центъра и обратно. Чрез реализацията на дейността ще се осигури равен достъп на хората с увреждания до центъра, независим живот и социално включване, в т. ч. мобилност съгласно Конвенцията на ООН за правата на хората с увреждания. Община Троян има 22 населени места с административен център гр. Троян и обхваща територия от 893 кв. км. Предвид големите разстояния и спецификата на целевата група по проекта, а именно лица с физически и тежки множествени увреждания, както и мобилното предоставяне на услугата, закупуването на транспортни средства по проекта е наложително. За транспортирането на потребители с инвалидни колички до услугата може да се извършва само със специализиран транспорт с платформа за инвалидна количка. В тази връзка е наложително закупуване на специализирано транспортно средство, адаптирано за превоз на хора с увреждания. Община Троян предвижда закупуване на 1 бр. ново неупотребявано специализирано транспортно средство, предназначено за превоз на трудноподвижни лица, новопроизведен, категория М1, минимум 5 седящи места и място за инвалидна количка, разходна норма до 7.5 л./100 км. Тъй като освен предоставянето на дневни и почасови услуги в Центъра, проекта предвижда и мобилно предоставяне на услугата, е необходимо закупуването на транспортно средство (неспециализирано), което да се използва от екипа при извършването на мобилна работа на дейностите в домашна среда – рехабилитация, психологическа подкрепа, медицинско обслужване, социално включване и подкрепа, информиране и консултиране, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в дома. Лекият автомобил ще се използва и административния и специализиран персонал при посещение на институции, извършване на домашни посещения и др. В тази връзка, община Троян предвижда закупуване на 1 бр. нов, неупотребяван лек автомобил, категория М1, брой места 4+1, среден разход на гориво до 6 л./100 км. Чрез закупуването предвидените транспортни средства ще гарантира включването на повече потребители в центъра, както и мобилното предоставяне на услугата, тъй като наличните, с които разполага общината са недостатъчни за ежедневно ползване и не отговарят на нуждите на целевите групи. 90 000.00 88 940.26
Подбор и наемане на персонал за социалната услуга: Основната цел на дейността е да се осигури персонал, осигуряващ качествена грижа съобразно индивидуалните потребности на потребителите на услугите в центъра. Ще бъде разработени от екипа на проекта и утвърдена от Кмета на Община Троян длъжностни характеристики, които включват изисквания за образование, квалификация, опит, личностни качества за позициите на центъра. Ще бъде извършен подбор на специалисти, имащи различен профил на компетентност - управленски, социален, здравен, образователен и квалификации, отговарящи на нуждите на центъра и гарантиращи интегрирания подход при предоставянето на социалните услуги. Числеността, опитът и квалификацията на персонала ще бъдат съобразени с капацитета, предоставяните услуги и с необходимостта от осигуряване на качествена грижа за лицата с увреждания. При стартиране на социалната услуга ще се извърши подбор на следните длъжности за специалисти - управител 1 щ. бр., социален работник - 2 щ. бр., психолог - 1 щ. бр., рехабилитатор (кинезитерапевт/ерготерапев) - 2 щ. бр., медицинска сестра - 2 щ. бр., трудотерапевт - 1 щ. бр., арт терапевт - 1 щ. бр., . Ще бъде извършен подбор на следните общи длъжности: социален асистент - 2 щ. бр., санитар - 3 щ. бр, шофьор/параджия/поддръжка - 1 щ. бр., хигиенист - 1,5 щ. бр., касиер/домакин - 1/2 щ. бр. Съобразявайки се с потребностите на лицата с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания, вида на увреждането, въз основа на индивидуалните оценки и с цел по-високо качество на предоставяните услуги, при необходимост ще бъдат наети допълнително специалисти, вкл. медицински или помощен персонал в рамките на предвидените средства за персонал. 0.00 0.00
Предоставяне на социалната услуга : Дейността включва предоставянето на подкрепящи услуги, в т.ч. интегрирани междусекторни услуги в общността за лица с увреждания и техните семейства, чрез подкрепа за дейностите на Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множ. увреждания за период от 12 месеца с капацитет 30 места за целевите групи: лица с увреждания, вкл. с тежки множ. увреждания в риск и техните семейства и лица с увреждания, вкл.с тежки множ. увреждания, ползващи резидентни услуги и техните семейства. Преди стартирането на дейността ще бъде разработен план за развитието на услугата, необходимите методологии, правила, процедури и вътрешни документи за функциониране на центъра, както и процедура за включване на потребителите. Ще се извърши подбор на потребителите по проекта. Центърът ще предоставя комплекс от интегрирани здравно-социални услуги за лица с различни увреждания, вкл. с тежки множ. увреждания в специализирана среда и мобилно, съгласно индивид.потребности на потребителите. Въз основа на индивид. потребности на потребителите и техните семейства, екипът на центъра ще предоставя различни програми за работа и дейности за подкрепа. Центърът ще предоставя:- Дневни, полудневни и почасови услуги за грижа за лицата с увреждания, вкл. с тежки множ. увреждания; - Мобилна работа, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за лицата от целевата група в дом. среда; - Осигуряване на терапевтична и специализирана помощ, рехабилитация, осигуряване на подкрепа за достъп до други услуги, насочване и други, според индивидуалните потребности; - Осигуряване на подкрепа за семействата, полагащи грижи за лицата с увреждания, чрез поемане на грижата за лицата от целевата група чрез краткосрочно настаняване в центъра (заместваща грижа за срок не по-дълъг от 14 дни). Ще бъде осигурена необходимата по количество и качество здравословна храна на потребителите ползващи дневна грижа, на потребителите ползващи заместваща грижа и вечеря на персонал, който ще полага нощен труд, съгласно чл. 140, ал. 3 от КТ, за да се осигури на потреб. заместваща грижа. Ще бъде осигурена грижа за битовите и хигиенни нужди на потребителите, задоволяване на техните физикални и рехабилитационни, социални потребности, психологическа подкрепа и др. Транспортът на потребителите до центъра и обратно, както и мобилната работа ще се извършва чрез закупените транспортни средства. Планираните ср-ва за изпълнение на дейността включват всички разходи, свързани с предоставянето на услугите на центъра, съгласно т. 12.3 от Условията за кандидатстване, като са съобразени и обвързани с планирания капацитет, дейностите и периода на предоставяне. Планирани са разходи за възнаграждения на персонала и осигурителни вноски за сметка на работодателя; за материали и консумативи (поч. и хиг. м-ли, канцеларски, медикаменти и консумативи, пост. инвентар, облекло, щори, санитарни материали, кухненски прибори и посуда и др.); за храна за 20 потр. дневна грижа по 21 р.дни по 12 мес., храна за до 4 потр. заместв. грижа по 360 дни, храна за 1 лице от персонала за 31 раб. дни по 12 мес.; режийни разходи (ЕЛ енергия, вода, телефон, интернет и кабелна тв, охрана (СОТ) и др.); гориво за транспортните средства (изчислено на база разходна норма за специал. трансп. ср-во 7,5 л./100 км. и планирани 3000 км./месец и разх. норма на тр. ср-во 6 л./100 км. и планирани 1800 км./месец по 3,30 лв./л. дизел, изчислено по актуална цена за литър), за застр. на трансп. ср-ва; разходи, произтичащи от дог. за изработка/услуга, договори за поръчка, външни услуги (трудова медицина за 20 лица по 19,20 лв., дезинфекция за 12 мес.х 36лв./мес.= 432,00 лв. и др.). Заложените средства за възнаграждения на персонала са в съответствие с "Методология за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020". 404 421.68 337 512.85
Обучение и супервизия на персонала: По време на функциониране на центъра и предоставяне на услуги, ще бъде извършено поддържащо обучение и супервизия на персонала, като разходите са предвидени бюджетен ред 6.3. Тъй като дейностите са съобразени с предстоящата реформа в областта на социалните услуги, която ще постави фокуса на дейностите, които са същността на услугите, а не на наименованието или материалната база, с която към момента се свързват социалните услуги за социалната услуга няма изработена действаща методология за предоставянето и. В тази връзка, началото на стартиране на проекта и след изготвянето на методика за предоставянето на услугата е предвидено провеждането на въвежащо обучение на наетия персонал за основни нормативни документи, институции и партньорски организации, свързани с предоставянето на услугата, същността и обхвата на дейността на услугата, отговорностите, задълженията и други, с цел осигуряване на високо ниво на компетентност на персонала. Въвеждащото обучение цели да запознае обучаващите се с философията и целите на услугата, с организацията на работа и функциите на всеки служител, отговорностите и задълженията, които трябва да спазва, организационните връзки и взаимоотношение на ниво доставчик и с останалите свързани сектори, както и с обхвата на услугата и основната документация. Обучението ще представи на наетия персонал спецификите, потребностите и подходите на работа с целевите групи. Предвид липсата на обучени обучители за предоставянето на този вид услуга, Община Троян е предвидила експерти от общината, които ще участват в изготвянето на методиката, правилниците и процедурите, както и плана за развитие на услугата да извършат въвеждащото обучение. Тъй като общината ще извършва въвеждащото обучени със собствен ресурс не са предвидени средства в бюджета. Съобразно плана за професионално развитие на всеки специалист и направените препоръки за повишаване на квалификацията, ръководителя на услугата следва да заяви провеждането на поддържащо обучение. Темите по които ще бъдат включени обучаемите ще бъдат свързани и съобразени със спецификата на потребителите и необходимостта от оказване на адекватна специализирана подкрепа от страна на специалистите. Планирани са 3 броя обучения в рамките на проекта, като периода на провеждане и темите ще бъдат съобразени със заявките от ръководителя на услугата. В поддържащите обучения е планиран да бъде включен наетия специализиран персонал, работещ пряко с потребителите. След провеждането на въвеждащото обучение и след като персонала е имал възможност да приложи наученото на практика е планирано провеждането на супервизии – групови и индивидуални. Планирани са 2 броя групови супервизии една в средата на проекта, след като персонала е повлиян от работата с потребителите и една в края на проекта. Груповата супервизия ще служи за подкрепа, обмен на познания, гледни точки и професионален опит, споделяне на преживявания и взаимна емоционална подкрепа. В груповите супервизиите е планиран да бъде включен наетия специализиран персонал, работещ пряко с потребителите. В процеса на предоставяне на социалната услуга, предвид психичното страдание на потребителите и справянето на персонала, вентилирането на емоциите и превенция на професионалното прегряване на персонала ще бъде проведена и индивидуална супервизия на наетия персонал. Планирани са 30 броя индивидуални супервизии за персонала работещ пряко с потребителите, като честотата ще бъде съобразена със заявките от персонала или преценката на ръководителя за необходимостта от провеждането. Индивидуалната супервизия цели да даде възможност на всеки специалист да прегледа своята работа, да провери усещанията и чувствата си, да изясни ролите и очакванията си във връзката си с потребителя. Индивидуалната супервизия трябва да съответства и адаптивно да отговаря на професионално-личностните потребности, както и на етапите на професионално израстване на супервизирания специалист. 2 683.24 0.00
Доставка на специализирано оборудване за изградената социална инфраструктура : Дейността включва доставка на оборудване за изградената социална инфраструктура. Чрез изпълнение на дейността ще се осигури подходящи условия за предоставяне на социалната услуга - Център за подкрепа на лица с увреждания и техните семейства, вкл. с тежки множествени увреждания. Изготвената спецификация за необходимото оборудване е съобразена с минималните технически и функционални изисквания относно центровете за подкрепа на лица с увреждания, вкл. с тежки множествени увреждания към Условията за кандидатстване. Ще бъде закупено и следното специализирано оборудване: широка кушетка с регулируема височина – 1 бр. по ед. цена 444 лв. и обща ст-ст 444 лв., масажна кушетка – 1 бр. по ед. цена 396 лв. и обща ст-ст 396 лв., Велоергометър - 1 бр. по ед. цена 2353,33лв. и обща ст-ст 2353 лв., стълба за рехабилитация – 1 бр. по ед. цена 768 лв. и обща ст-ст 768 лв., Шведска стена- 1 бр. по ед. цена 252 лв. и обща стойност 252 лв., Многофункционални модули – 5 бр. по ед. цена 545 лв. и обща ст-ст 2725 лв., Огледало 100/170 – 1 бр. по ед. цена 138 лв. и обща ст-ст 138 лв., дюшеци 180/130/7 см. - 2 бр. по ед. цена 264 лв. и обща ст-ст 528 лв., топки с релефна повърхност – 2 бр. по ед. цена 10 лв. и обща ст-ст 20 лв., "твърда топка с релефна повърхност за масаж" – 1 бр. по ед. цена 79.20 лв. и обща ст-ст 79.20 лв., "топка с форма на фъстък, с грапава повърхност " – 2 бр. по ед. цена 84 лв. и обща ст-ст 168 лв., "топки с грапава повърхност 50 см. диаметър" – 2 бр. по ед. цена 36 лв. и обща ст-ст 72 лв., сензибол с диаметър 20 см. – 1 бр. по ед. цена 31.20 лв. и обща ст-ст 31.20 лв., сензибол с диаметър 10 см. – 1 бр. по ед. цена 12 лв. и обща ст-ст 12 лв., ластик – 10 бр. по ед. цена 5,61 лв. и обща ст-ст 56,10 лв., стойка за венозни инфузии – 2 бр. по ед. цена 124 лв. и обща ст-ст 248 лв., болничен параван - 1 бр. по ед. цена 253 лв. и обща ст-ст 253 лв., хидравличен пациентен лифтер – 1 бр. по ед. цена 1297 лв. и обща ст-ст 1297 лв., Повиквателна сестринска система (безжична) – 1 бр. по ед. цена 7124.80 лв. и обща ст-ст 7124.80 лв. Планираното специализирано оборудване ще осигури възможност за осъществяване на терапия и рехабилитация, съобразена с нуждите на целевите групи. Предвиденото за закупуване специализирано оборудване е детайлно описано с посочени единични цени на заложените разходи в Приложение VIII „Информация пазарни цени“, приложено към формуляра за кандидатстване. 16 965.63 14 298.36
Доставка на неспециализирано и офис оборудване за изградената социална инфраструктура : Дейността включва доставка на неспец. и офис оборудване за изградената социална инфраструктура, съответстващо на броя и спецификата на планирания персонал и дейността на центъра, чрез което ще се осигури подходящи условия за предоставяне на социалната услуга. Ще бъде закупено:тример - 1 бр. с единична цена до 599,00 лв., бормашина – 1 бр. с единична цена до 275,86 лв., стълба – 1 бр. с единична цена до 74 лв., миксер – 1 бр. с единична цена до 79,90 лв., шкаф за баня с огледало – 6 бр. по ед. цена 96 лв. и обща ст-ст 576 лв., готварска печка – 1 бр. по ед. цена 780 лв. и обща ст-ст 780 лв., хладилник – 1 бр. по ед. цена 840 лв. и обща ст-ст 840 лв., микровълнова печка – 1 бр. по ед. цена 180 лв. и обща ст-ст 180 лв., телевизор 32 инча- 4 бр. по ед. цена 600 лв. и обща ст-ст 2400 лв., телевизор 43 инча – 2 бр. по ед. цена 900 лв. и обща ст-ст 1800 лв., стойка за телевизор - 4 бр. по ед. цена 42 лв. и обща ст-ст 168 лв., стойка за телевизор - 2 бр. по ед. цена 60 лв. и обща ст-ст 120 лв.,електрическа кана – 1 бр. по ед. цена 36 лв. и обща ст-ст 36 лв., абсорбатор – 1 бр. по ед. цена 240 лв. и обща ст-ст 240 лв., метален стелаж за склад – 3 бр. по ед. цена 180 лв. и обща ст-ст 540 лв., шкаф за чисто бельо – заключващ се – 2 бр. по ед. цена 300 лв. и обща ст-ст 600 лв., ютия на пара- 1 бр. по ед. цена 72 лв. и обща ст-ст 72 лв., 1 бр.дъска за гладене по ед. цена 132 лв. и обща ст-ст 132 лв., 1 бр. съдомиялна по ед. цена 900 лв. и обща ст-ст 900 лв., прахосмукачка – 1 бр. по ед. цена 324 лв. и обща ст-ст 324 лв., уред за почистване на прозорци – 1 бр. по ед. цена 108 лв. и обща ст-ст 108 лв., метачна машина – 1 бр. по ед. цена 312 лв. и обща ст-ст 312 лв., компютърна конфигурация – 5 бр. по ед. цена 999,60 лв. и обща ст-ст 4998 лв. преносим компютър – 1 бр. по ед. цена 1109,64 лв. и обща ст-ст 1109,64 лв., мултифункц. устройство (цветен печат) – 1бр. по ед. цена 681,60 лв. и мултифункц. устройство (черно-бял печат) – 3 бр. по ед. цена 356,40 лв. и обща ст-ст 1069,20 лв., скенер с автоматично подаване на хартия – 1 бр. по ед. цена 1483,20 лв. и обща ст-ст 1483,20 лв., шредер – 1бр. по ед. цена 231,60 лв. и обща ст-ст 231,60 лв., мултимедиен проектор – 1 бр. по ед. цена 555,60 лв. и обща ст-ст 555,60 лв., екран за мултимедиен проектор – 1 бр. по ед. цена 174 лв. и обща ст-ст 174 лв. Предвиденото за закупуване неспециализирано и офис оборудване ще обезпечи дейността на центъра и е детайлно описано с посочени ед. цени на заложените разходи в Приложение VIII „Информация пазарни цени“. 21 459.60 21 459.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).