Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 59 363 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The program is going to be carried out on the territory of “Mladost” district, covering the following residential neighborhoods –  "Mladost 1", "Mladost 1A", "Mladost 2", "Mladost 3", "Mladost 4", "Polygon" housing estates, "Gorublyane" district, which are adjoining the area. Providing a hot lunch in the Municipality of Mladost is a social service aimed at improving the quality of life and providing food to vulnerable people and families who can not provide it themselves in the pandemic caused by the coronavirus. The expectations from the implementation of the project aim to improve the social protection and prevention of social exclusion of vulnerable groups of ones who are in social isolation on the territory of Mladost District. Those wishing to use the service will fill in and submit to the office of the regional administration an application-declaration according to a template approved by the European Aid Fund. The program will include users who meet the defined target groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност - Определяне на целевите групи : Целевите групи, определени по програмата, съгласно изискванята са: 1. Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност – хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. 2. Лица, поставени под карантина – без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. 3. Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. В рамките на подготовката на предстоящата програма, служител от район Младост, извършва предварително проучванезаа определяне на очаквания брой потребители от определените целеви групи по проекта, използвайки различни източници на информация, за да се достигне до най нуждаещите се лица. Механизмите използвани в рамките на предварителното проучване включват: - Приемане и обработване на сигнали от граждани живеещи на територията на район Младост. - Събиране на информация за ползвателие на други социални услуги на територията на района. В резултат на подготвителните дейности, бяха установени, следните потенциални ползватели на услугата по предстоящия проект. - Лица, участващи към момента по Целева програма топъл обяд у дома в условията на извънредна ситуация 2020 г. - Лица в нетрудоспособна възраст над 65 г. с доходи под линията набедност, или лица с трайни увреждания, които притежават експертно решение на ТЕЛК. От така идентифицираните лица ще се избират потребителите по проекта. Ще бъде създадена възможност лицата самостоятелно да заявяват желанието си за включване в проекта, след попълване и подаване на заявление-декларация по образец. За определяне на окончателиния списък на потребителите ще бъде отправено запитване до Дирекция "Социално подпомагане" Младост за установяване принадлежността на идентифицираните лица към допустима целева група въз основа регистрите на подпомаганите лица, съгласно т. 3.2.4 от изискванията за кандидатстване и Приложение към Ръководството. 0.00 0.00
Дейност - Приготвяне на топъл обяд : Супа, основно ястие, хляб и поне веднъж седмично десерт ще се предоставя на одобрените кандидати в работните дни от седмицата, общо 435 работни дни за периода от 04.01.2021 до 30.09.2022 г. Район Младост приготвя и доставя топъл обяд до домовете на потребителите чрез избран изпълнител по реда на ЗОП, проведена е нова обществена поръчка с Уникален номер в РОП 01264-2022-0003 и е сключен Договор № РМЛ22-ДГ55-21/07.07.2022г. със същия изпълнител "Джое Кетъринг" ЕООД . Храната по проекта ще се приготвя в стол, регистриран от Българска агенция за безопасност на храните по реда на чл. 12 от Закона за храните. Адресът на кухнята, в която ще се приготвя храната – стол в 23 СОУ „Фредерик Жолио Кюри“, гр. София, бул. „Ситняково“ № 21, притежаващо удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ с № 13853/26.09.2012 г., издадено от БАБХ. Регистрационният номер на обекта е 222500778. Избраният изпълнител разполага с технически и човешки ресурси за изпълнението на дейността. Храната ще се приготвя от двама главни готвача, които притежават дипломи за главен готвач, както и от трима помощник готвача, храната ще се пакетира от двама пакетировача при строго спазване и контрол на санитарно-хигиенните изисквания. Обектът, в който ще се приготвя храната се състои от помещение за персонала, където служителите се обличат в работно облекло и се привеждат във вид, отговарящ на условията за предпазване от разпространение на COVID -19; помещение за получаване на стока; помещение за обработка на зеленчук; подготвителна; кухня за приготвяне на храна; помещение за пакетиране на храна и склад за сухо съхранение. Осигурено професионално кухненско оборудване: - Конвектомат за 20 броя тави – 2 броя; - Конвектомат за 10 бр. тави – 2 броя; - Съдомиялна професионална – 2 броя; - Професионален хладилник с две крила – 4 броя; - Фризери – 4 броя; - Зеленчукорезачка и пасатор. Всички помещения ще бъдат дезинфекцирани на 4 часа със сертифицирани препарати, а персоналът е оборудван с всички предпазни и дезинфекциращи средства за COVID - 19. 125 235.00 125 235.00
Дейност – Предоставяне на топъл обяд : Топлият обяд ще се доставя до домовете на потребителите всеки работен ден от седмицата от външен изпълнител, предвид обявената епидемиологична обстановка, произлизаща от необходимостта да се предпази разпространението на COVID -19. Избраният изпълнител разполага с технически и човешки ресурси, транспортни средства. Служител от районната администрация при Район "Младост" ще предоставя списък, с одобрените ползватели по услугата, който ще бъде утвърден от Кмета на Район "Младост". Дейността по предоставяне на услугата ще включва провеждане на еднодневен въвеждащ инструктаж на персонала, който ще предоставя услугата, по спазване на санитарно - хигиенните изисквания и в съответствие с необходимите противоепидемични мерки. По време на обучението ще бъдат раздадени на персонала лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати, които да ползват при изпълнението на дейноста предоставяне на топъл обяд. Храната ще се доставя на потребителите в индивидуална опаковка, която ще предпазва ястието от външно замърсяване и няма да променя органолептичните му характеристики. Топлият обяд ще се пакетира от двама пакетировачи в обекта на избрания изпълнител, при строго спазване на санитарните изисквания/ с ръкавици за еднократна употреба и защитни маски/. Пакетирането на храната се извършва в еднократни опаковки, съответно със сертификат за съхранение на топла и студена храна. Хлябът се опакова в отделно пликче. Пакетираната храна и хляба се поставят в бяло пликче, след което всичко това се поставя във външно пликче, необходимо при безконтактното предаване до адреса на ползвателите. 6 261.75 6 261.77
Дейност – Реализиране на съпътстващи мерки : Съпътстващите мерки ще ще се предоставят под формата на дейности, които допринасят за социално приобщаване на най-нуждаещите се лица. Те ще включват консултантски услуги за подобряване на достъпа на потребителите до основните обществени услуги за нуждите на социалното благосъстояние, здравеопазването, заетостта. Дейностите предвиждат още индивидуално консултиране/насочване за предоставяне на социални помощи, насочване за предоставяне на социални услуги, оказване на съдействие за ползване на здравни и образователни услуги, оказване на индивидуална подкрепа, в съответствие с индивидуални нужди и проблеми на конкретни представители на целевите групи. Предвижда се консултиране в дейността за повишаване на осведомеността, провеждане на индивидуални беседи. Предвижда се извършване на мотивационна подкрепа, която ще е насочена към лица, които са се самизолирали от социалния живот. Мотивационна подкрепа ще следва да е насочена и за подобряване на връзките в семейството, за активиране на желанието за социални контакти. Мотивационната подкрепа ще се извършва индивидуално. 6 261.73 6 261.73

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).