Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

BLOCKCHAIN HEALT Ltd. is a company founded in 2018 with main activity in the field of ICT.

The main objective of the present project is to ensure the sustainable and competitive development of the enterprise through the realization on the market of an entrepreneurial idea falling within the NSESME sectors, as a priority for setting up and developing new enterprises, namely: J 63.99 Other non-classified information services - a decentralized web-based information system designed to serve insurers by providing regulated access for all stakeholders in the process of claiming, claiming, assessing damage to health-insurance events - patients (insured) , insurance companies, medical institutions.

The realization of the entrepreneurial idea will have a direct positive social and ecological effect and it will also correspond to the thematic areas of the Innovation Strategy for Smart Specialization.

The project will be implemented by implementing the following set of activities:
Activity 1: Action for realization of the entrepreneurial idea market - within which will be:
- formed a team of qualified personnel, needed for the realization of the entrepreneurial idea;
- realized investments in FTA and software, creating the necessary technological and program prerequisites for realization of the entrepreneurial idea;
- rented work space;
- an established website of the Candidate promoting the entrepreneurial idea and promoting its market realization;
- developed a market analysis and a marketing marketing plan, creating prerequisites for successful marketing realization, as a source of expert information for appropriate and market-specific actions in this process.

Activity 2: Activity for project visualization - resulting in publicity and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - услуга) (Дейността ще бъде осъществена чрез: -Наемане на квалифициран персонал - 8 души; -Закупуване на ДМА -сървър вид 1, вид 2 и вид 3; -Разработване на софтуер; -Външни услуги за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и създаване на интернет страница и -наето работно помещение) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на СЦ 1,2,3,4 и 5 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 8 бр.:В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 3 лица,които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат,притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит,пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ.Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на ПИ,ще бъдат наети и още 4 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ,в т.ч. за процеса по създаване на ядрото на системата-в т.ч.създаване на бизнес проекта и бизнес логиката на системата, функционалността й и начинът, по който всички функционалности ще функционират взаимосвързано;създаването на база данни (БД) с финансово-счетоводна информация и БД с медицинска информация;управлението на БД и анализ на данните;регламентиране на достъпа до системата и създаване на система за сигурност и контрол на достъпа; създаването на задание за софтуер за комуникация на системата;интегриране на компонентите и тестване на системата и нейните отделни функционалности. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА и ДНА. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за създаване и реализиране на пазара на предприемаческата идея е необходимо обезпечаване със сървърно оборудване, съобразено с основните елементи на системата. В тази връзка, необходимо е закупуването на: - сървър вид 1 - 1 брой - web сървър - планиран във връзка с осъществяване на процесите по комуникация между уеб-базираната система и другите заинтересовани страни -лечебни заведения, застрахователи, служители на дружеството. Сървърът ще служи за обезпечаване на разработените API към различни други софтуери (на лечебни заведения и застрахователни компании), както и ще поддържа уеб-интерфейсите, в т.ч. тези за лечебни заведения, за които няма как да се комуникира чрез API. - сървър вид 2 - 1 брой - апликейшън сървър - на него ще се извършват обработката на данните, т.к. те ще постъпват в уеб-базираната система в един формат, а трябва да се изпращат/да са видими за застрахователите в друг технологичен формат. Може да се окаже че всяко дружество да има различен технологичен формат за да получаване и предаване на данни (протокол).На този сървър ще се правят статистики и обработка на резултати, както и проверки за странни или фалшиви данни и т.н., на него ще е инсталирана и системата за сигурност - сървър вид 3 - 1 брой - база данни сървър - в този сървър ще се съхраняват данните на застрахованите лица, техните профили, история, лични и медицински данни, естеството на които налага обработката и съхранението им на отделна сървърна конфигурация. 3. Разработване на софтуер: С оглед създаване на необходимите програмни предпоставки за реализация на пазара на ПИ е необходимо разработването на софтуер,който да направи компютърна връзка с вече съществуващите софтуерни системи на застрахователните дружества и лечебни заведения по такъв начин, че да бъде налице напълно автоматизирана връзка и йерархична структура в управляваните данни. В тази връзка е планирано разработването на специализиран софтуер - Софтуер за комуникация между web-базираната система с база данни за обслужване на застрахователите и системите на застрахователни компании и лечебните заведения.Софтуерът ще съдържа модули: приложно-програмен интерфейс с протокол за комуникация и софтуер за комуникация по този протокол между web-базираната система и: системите на застрахователните дружества и тези на лечебните заведения, с web-интерфейси за лечебни заведения,при които липсва медицинска система за документооборот и web интерфейс за служители на застрахователните дружества и системни администратори на системата.Ще бъде изграден и комуникационен протокол и API за връзка с БД за междинен архив и за връзка с апликейшън сървър. 234 278.00 237 861.22
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - услуга) (Дейността ще бъде осъществена чрез: -Наемане на квалифициран персонал - 8 души; -Закупуване на ДМА -сървър вид 1, вид 2 и вид 3; -Разработване на софтуер; -Външни услуги за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и създаване на интернет страница и -наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 4. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността по реализация на предприемаческата идея-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта. 5.Външни услуги (ВУ) за: 5.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес. С оглед на това, ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови характеристики) и на макромаркетингова среда(социо-културната, икономическата, технологична и политико-правната - с особен акцент върху стратегически и нормативни документи в областта на Застраховането, Електронното здравеопазване, GDPR). Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ, възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др. следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на продукта на пазара и пазарната му реализация. 5.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и потенциалните й потребители - които, от гледна точка на застрахованите лица, обхващат както български, така и чуждестранни граждани, в т.ч. е възможно чуждестранни граждани - представители на застрахователни компании или лечебни заведения да използват нейните функционалности, Интернет страницата на Кандидата следва да осигурява равен достъп на всички заинтересовани лица и в този смисъл - необходимо е да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на продукта, данни за контакт, форма за запитвания и връзка към уеб-базираната система. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 6 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. - планираният за разработване в рамките на проекта софтуер ще бъде визуализиран по начин, показващ помощта от ЕС чрез ЕФРР, съобразно приложимите изисквания. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 500.00 492.40

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).