Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project is aimed at developing a new enterprise Mopic Ltd, which will successfully fulfil a sustainable entrepreneurial idea in sector J58 "Publishing", as a priority of National Strategy for Small and Medium-sized Enterprises 2014-2020 and falling within the thematic areas of ISIS - "New Technologies in the Creative and Recreational Industries ". The project  will support hiring  of 4 people qualified personnel, 3 of which will be sustainable, and the development of the entrepreneurial idea will lead to growth of both the newly established enterprises and the Net Sales Revenue, that will create. The entrepreneurial idea is related to the creation and distribution of an electronic periodical internet edition "Oftopik", which will present the socio-cultural, business and other important regional topics and news with a focus on the positive and real representation of the region and the information among the readers. It will have both a social and ecological effect.
In order to achieve the main objective of the project two activities are envisaged - for realization of the entrepreneurial idea in the market by hiring  4 people qualified personnel, incl. of a disabled person, purchase of Long-term tangible asset- server system - 1 pc., laptop - 3 pcs., voice recorder - 1 pc; camera - 1; Long-term intangible asset - specialized software "Media Manager", rental of workspace, development of a website. An activity of Visualization of the project is also planned.
As a result of the implementation of the project will be:

- Established sustainable new enterprise operating in J58 sector "Publishing";

- Sustainable employment of 3 persons, one of them with disabilities;

- Achieved ecological and social effect;

- Achieved market applicability.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр, закупуване на ДМА (сървърна система- 1бр., лаптоп- 3 бр, диктофон - 1бр; фотоапарат- 1 бр.); ДНА- специализиран софтуер "Медия Мениджър"; наем на работно помещение за 16 м.; създаване на интернет страница – 1бр) : Дейност 1 е насочена към реализиране на пазара на предприемаческата идея- издаване на периодично онлайн издание “Офтопик” като се осигури квалифициран персонал, който да създаде и да започне осъществяване на онлайн периодичното издание “Офтопик”;необходимата работна среда чрез наемане на работно помещение и нужното оборудване и софтуер за изданието “Офтопик”,както и средство за онлайн достъп на клиентите до предприятието и изданието посредством интернет страница. Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на 4 лица квалифициран персонал, осигуряване на оборудване ДМА–сървърна система- 1бр., лаптоп-3 бр,диктофон-1бр; фотоапарат-1 бр. и ДНА-специализиран софтуер "Медия Мениджър", на работно помещение, създаване на интернет страница. С дейността ще бъдат осъществени и трите специфични цели по проекта, с което ще се гарантира постигането и на основната цел. Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на 4 лица квалифициран персонал: 1.Мениджър, връзки с обществеността- ще бъде наето 1 лице (собственикът и предприемачът на „Мопик” ООД) за целите на проекта въз основа на трудов договор на 8 работни часа при пълна месечна заетост за 16 месеца. Основните задачи на лицето са: -създаването на издателската дейност- набиране на подходящи идеи за ПР публикации, разработване системата за филтриране на съдържанието според нуждите и интересите на читателите, активна дейност по разработване на цялостната бъдеща визия на съдържанието на Офтопик от гледна точка на целенасочен, имидж, добавена стойност, разработване на тестови издания; -осъществяване на издателската дейност на “Офтопик” на пазара чрез срещи създаване на целенасочени публикации и “контент”,осъществяване на филтриране съдържанието; специфициране на ново съдържание според нуждите и интереса на читателите/клиентите. 2.Репортер, журналист- квалифициран персонал, обект на оценка- 1 лице ще бъде наето за целите на проекта въз основа на трудов договор на 8 работни часа при пълна месечна заетост за 16 месеца. Основните задачи на лицето са: -създаването на издателската дейност- набиране на подходящи идеи за теми от обществено-културна, социална, екологична насоченост, съвместно с Мениджъра, връзки с обществеността осъществява активна дейност по разработване на цялостната бъдеща визия на съдържанието на Офтопик с фокус екологичен, социален, обществен ефект, разработване на тестови издания; -осъществяване на издателската дейност на “Офтопик” на пазара- събиране на материали, разработване на авторски текстове, отразяване на събития, заснемане на снимки за публикуване в изданието; редакция и др. 3.Експерт, връзки с обществеността- ще бъде наето 1 лице за целите на проекта въз основа на трудов договор на 4 работни часа при пълна месечна заетост за 14 месеца. Основните задачи на лицето са подпомагане на дейността на Мениджър, връзки с обществеността при разработването на целенасочени ПР публикации в Офтопик, активно търсене на идеи за нови публикации и дефиниране на конкретни параметри, обработка на данните за профилиране на читателите, филтриране на темите в изданието Офтопик. 4.Техник-ще бъде наето 1 лице за целите на проекта въз основа на трудов договор на 4 работни часа при пълна месечна заетост за 15 месеца. Предвидено е лицето да бъде с трайни увреждания. Основните задачи на лицето свързани с електронното техническо обезпечаване на изданието и цялостното техническо функциониране на Офтопик като електронно периодично издание. За лицата на длъжности:Мениджър,връзки с обществеността; Репортер, журналист; Техник ще бъде осигурена устойчива заетост за минимален период от 6 месеца след приключване на проекта. Като част от дейността ще бъде разработен специфичен софтуер "Медия Мениджър" от външен изпълнител, който ще служи за създаване на информационно съдържание на Офтопик- електронно, чрез съхранение, подредба, визуализация на текст, изображения, видео,създаване на връзки, категории, филтриране и форматиране на текстова част, поставяне на карета. ОПИСАНИЕТО ПРОДЪЛЖАВА! 238 316.02 207 640.56
Дейности за реализиране на пазара на предприемаческата идея(дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал- 4 бр, закупуване на ДМА (сървърна система- 1бр., лаптоп- 3 бр, диктофон - 1бр; фотоапарат- 1 бр.); ДНА- специализиран софтуер "Медия Мениджър"; наем на работно помещение за 16 м.; създаване на интернет страница – 1бр)- ПРОДЪЛЖЕНИЕ : Освен това софтуерът ще позволява създаване на потребителски профили, коментари, скалируемост, гъвкавост и оптимизиране на хардуерните ресурси и много други функции, разписани подробно в Техническата спецификация. Необходимостта от специфичният софтуер "Медия Мениджър" е свързана с използването и управлението на медия съдържание от целия екипа и анализ на потребителска активност като предоставя интерфейс (REST API) за връзка с интернет страницата и други външни системи по HTTP/S протокол. В рамките на проекта ще бъде създадена интернет страница на бенефициента, която да осигури онлайн достъп до бенефициента и предприемаческата идея- разработвания продукт- онлайн изданието “Офтопик”. Необходимостта от интернет страницата е създаването на потребителски интерфейс и достъп до онлайн изданието на читателите и осигуряване на свързаност със специализирания софтуер, който от своя страна управлява медийното съдържание. Поради спецификата на предприемаческата идея- интернет страницата трябва да бъде с уникален и ползваем дизайн с разпознаваем и категоричен имидж на Офтопик, с адаптивен дизайн, съвместим с най-разпространените и модерни браузъри на пазара, позволяващ ефективна SEO оптимизация чрез внедрени най-добри SEO практики. Като част от дейността ще бъде придобито следното необходимо и допустимо оборудване: - сървърна система- 1бр. Сървърната система е необходима при технологичния процес за реализиране на онлайн изданието Офтопик- ще служи за съхранение на масивите и базата данни на изданието и потребителите, инсталиране на специализирания софтуер "Медия Мениджър". Тя също е необходима да се гарантира сигурността на данните, скорост на използване на изданието Офтопик и непрекъсваемост на работния процес по издателската дейност. Характеристиките на сървърната система са съобразени с натоварването на системата и с възможността за скалируемост. -лаптоп- 3 бр. Необходимо е закупуване на компютърна техника (лаптоп) за осъществяване на издателската дейност. Тази техника е необходима за създаване на електронното съдържание на изданието, управление на софтуера и интернет страницата, както и за цялата издателска дейност, тъй като е изцяло в електронен формат. Характеристиките на оборудването са съобразени с характеристиките на софтуерната система, както и с програмните продукти, необходими за създаване на изданието Офтопик. Броят на техниката е съобразен с факта, че 2 лица от екипа ще бъдат на 4 часа и те ще съвместяват използването на 1 устройство. - цифров диктофон - 1бр- е необходим по време на интервюта, срещи, презентации от екипа за документиране и използване на материалите при разработване на статиите и публикациите в изданието Офтопик. Изисква се достатъчна памет за непрекъсвана на процеса и възможност за отдалечено управление. - фотоапарат- 1 бр.- е необходим за заснемане на хора, обекти, събития и използване на авторския снимков материал в изданието Офтопик. Изисква се висока резолюция и качество на заснемане. Освен това като част от дейността е необходимо да се наеме работно помещение, което ще се състои от офисно помещение, състоящо се от 2 или 1 по-голяма стая, вкл. и осигурени условия за поставяне и достъп на екипа до закупената по проекта сървърна система, пряко свързано с реализирането на предприемаческата идея. Офисното помещение ще осигурява възможност за работа на 4 лица - екипа на проекта, в което ще се осъществява цялостната дейност на фирмата. Общата площ на помещението ще бъде от минимум 40 кв.м. Мястото за поставяне на сървъра ще бъде с независимо и защитено съхраняване, захранване и работа със закупена по проекта сървърна система. Достъпността на офиса трябва да е съобразен за хора с увреждания. В рамките на наема на работното помещение ще бъдат осигурени офис консумативи, както и ще бъдат включени режийните разходи (ток, вода, отопление, телефон, постоянен високоскоростен неограничен интернет). 0.00 0.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез изработка на 1 бр. плакат и 6 бр. информационен стикер) : Дейността- Визуализация на проекта има за цел да повиши обществената осведоменост и прозрачността по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК 2014-2020; информира за ролята на Европейският съюз съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта, за резултатите от нея и източника на европейско съфинансиране –Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде изпълнена чрез изработването на задължителните мерки при изпълнение на проекти финансирани от ЕСИФ за информация и комуникация съгласно “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020”. Във всички документи, отчети, интернет страница, специализиран софтуер и други документи, разработени по проекта ще бъдат спазени изискванията на Програмата и Единния наръчник относно текстовата и визуалната информация, като бъдат включени задължителните елементи. Дейността включва изпълнението на следните мерки: 1. Изработка на плакат- 1 бр. Плакат (формат А3), който ще съдържа информация за проекта, финансовата подкрепа на Европейския съюз, както и всички задължителни елементи за текстова и визуална информация според изискванията на Наръчника и ще бъде поставен на видно за обществеността място в нает офис от „Мопик” ООД. 2. Изработка на информационен стикер- 6 бр. с включени всички задължителни елементи според изискванията на Наръчника, които ще бъдат поставени на повърхността на закупеното оборудване. 3. На интернет страницата на „Мопик” ООД, която ще се създаде по проекта, ще бъдат изобразени цветно всички задължителни елементи, ще се спазят всички изисквания за цвят, шрифт, големина, видимост спрямо изискването на Регламента и Единния наръчника, описан по-горе. Освен това ще се постави кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, текст относно финансовата подкрепа от Европейския съюз (вкл.всички задължителни елементи). Етапите за реализация на дейността: 1. Събиране на поне 2 (две) съпоставими оферти, каталози, разпечатки от официални интернет страници или комбинация от посочените за изработка на 1 бр. плакат и 6 бр. информационни стикери. Осъществяване на избор на изпълнител и сключване на договор с избрания изпълнител, извършване на последващ контрол за избран изпълнител (с продължителност от 1 месец в рамките на втория месец от изпълнението на проекта). 2. Изработване на плакат-1 бр. (формат А3) и информационен стикер - 6 бр. (с продължителност от 1 месец в рамките на третия месец от изпълнението на проекта). 3.Включване на всички задължителни елементи за информация и комуникация в интернет страницата на „Мопик” ООД, разработена по проекта, както и на кратко описание на проекта- след създаването на интернет страницата- 3 месец след стартиране на проекта; 4. Упомената получената финансова подкрепа по линия на ЕФРР във всеки документ, отчет, специализиран софтуер и други свързан с изпълнението на проекта (с продължителност-през целия проект) 40.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).