Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The draft Krichim Municipality provides for hot lunch 90 persons from the following target groups: Individuals and families monthly social assistance under the terms and conditions of Art. 9 of the Regulations for the implementation of the Social Assistance Act; Persons with proven lack of income and relatives to take care of them established by the Directorate "Social Assistance"; Single people and families who can not support themselves through their property or their work and receive pensions in small dimensions - retirement age; disability; survivors' pensions; pensions not related to work; Wandering and homeless children and persons; people from vulnerable groups - third-country nationals within the meaning of § 1, p. 17 of the Additional provisions of the Law on Asylum and Refugees for the period August 2016 - September 2016 .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Проектът на община Кричим предвижда предоставяне на топъл обяд на 90 лица от основната целева група, а именно: Лица и семейства на месечно социално подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция за "Социално подпомагане"; Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. При наличие на нераздадена за деня храна, която отговаря на сроковете и условията за съхранение ще бъде предоставяна на лица, от целевите групи, посочени в чл. 4, ал. 1 и чл. 5, ал. 1 от Наредба № РД-07-1 от 4 април 2016 г. за реда и условията за определяне на целевите групи по Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, съфинансирана от Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица, както и на лица и семейства, настанени в приюти и домове за временно настаняване. По последни данни от Дирекция „Социално подпомагане” гр. Стамболийски броя на лицата от посочените по-горе групи е както следва: 1. Основна целева група (съгл. чл. 5, ал.1 от Наредбата): - Лица и семейства на месечно социално подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 73 бр.; - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция за "Социално подпомагане" - 5 бр.; - Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност - 72 бр. - Скитащи и бездомни деца и лица - 0 бр.; - Лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от Допълнителни разпоредби от Закона за убежището и бежанците - 0 бр. 2. Допълнителна целева група (съгл. чл. 4, ал. 1 от наредбата): - Лица и семейства, подпомагани по Наредба № РД-07-5 от 2008 г. за условията и реда за отпускане на целеви помощи за отопление, за отоплителния сезон предхождащ предоставянето на помощта - 51 бр.; - Майки (осиновителки), които получават месечни помощи за отглеждане на деца до една година, по реда на чл. 8, ал. 1 от Закона за семейни помощи за деца (ЗСПД) - 2 бр.; - Лица и семейства, получили еднократна целева помощ за покриване част от разходите в началото на учебната година, по чл. 10а от ЗСПД - 9 бр.; - Лица и семейства, получили еднократни и месечни помощи, предназначени за превенция и реинтеграция, отглеждане на детето при близки и роднини и в приемни семейства по реда и условията на Правилника за прилагане на Закона за закрила на детето - 1 бр.; - Лица и семейства инцидентнопострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на чл. 16 от ППЗСП, въз основа на установеното индивидуално ниво на материално лишение - 0 бр.; - Лица и семейства, настанени в приюти и домове за временно настаняване - 0 бр. Конкретния брой лица, които предвиждаме да получават топъл обяд е разпределен по групи, както следва: - Лица и семейства на месечно социално подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 16 бр.; - Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция за "Социално подпомагане" - 5 бр.; - Самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност - 69 бр. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: В качеството си на Възложител на основание чл. 7, т. 1 от ЗОП, община Кричим провежда ежегодно процедура за възлагане на обществена поръчка за доставка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Детска млечна кухня, Домашен социален патронаж, финансирани от бюджета на община Кричим и обществена трапезария – финансирана от Агенция за социално подпомагане, разделена на пет групи - Мляко и млечни продукти; Месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца /без консерви/; Пресни плодове и зеленчуци /без консерви/; Хлебарски продукти; Хранителни продукти, изрично не посочени в други групи, включително консерви”. Подлежащите на доставка хранителни продукти отговарят на изискванията на Закона за храните, Наредба № 2 от 7 март 2013 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 0 до 3 години в детските заведения и детските кухни, Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата изд. от МЗХ, Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиената на храните, издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните и Наредба №16/28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрола за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, изд. от МЗХ, Наредба № 21/15.10.2002 г. за специфичните критерии и изисквания за чистотата на добавките, предназначени за влагане в храни; Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните, приета с ПМС № 136 от 19.07.2000 г., Наредба № 31 от 29.07.2004 г. за максимално допустимите количества замърсители в храните; Наредба за специфичните изисквания към млечните продукти, приета с ПМС № 119/2012 г.; Наредба № 32/ 23.03.2006 г. за окачествяване, съхраняване и предлагане на пазара на месо и черен дроб от домашни птици; Наредба за изискванията към соковете от плодове и някои сходни продукти, предназначени за консумация от човека (приета с ПМС № 219/2002 г.), Наредба за изискванията към плодовите конфитюри, желета, мармалади, желе-мармалади и подсладено пюре от кестени (приета с ПМС № 45/2003 г.); Наредба № 1/09.01.2008 г. за изискванията за търговия с яйца, на изискванията, посочени в Техническата спецификация, както и на други приложими към момента на доставката закони, подзаконови актове, стандарти за качество и всички други нормативни актове и разпоредби, гарантиращи качественото изпълнение на предмета на поръчката и качеството, безопасността и годността за консумация на хранителните продукти, предмет на поръчката. Дейността на трапезарията ще стартира на 08.08.2016 г. и ще приключи на 30.04.2020 г. Общия брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 184 до 30.04.2017 г. работни дни, разпределени както следва: Разходи до 30.04.2017 г Месец август 2016 г. - 18 работни дни; Месец Септември 2016 г. - 20 работни дни. Октомври 2016 г. – 21 работни дни; Ноември 2016 г. – 22 работни дни; Декември 2016 г. – 21 работни дни; Януари 2017 г. – 22 работни дни; Февруари 2017 г. – 20 работни дни; Март 2017 г. – 22 работни дни; Април 2017 г. – 18 работни дни Разходи от 01.05.2017 г в рамките на 749 работни дни м. май 2017 -20 работни дни; м юни 2017 г - 22 работни дни; м. юли 2017 г- 21 работни дни; м. август 2017 г- 23работни дни; м. септеври 2017 г- 19 работни дни; м. октомври 2017 г - 22 работни дни; м. ноември 2017 г - 22 работни дни ; м. декември 2017 г-18 работни дни; 2018 г- 249 работни дни; 2019 г - 249 работни дни 2020 г . - 84 работни дни Общият брой лица, на които ще се предоставя топъл обяд - 90 лица. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00332-2017-0004, и № на договор с избран изпълнител - № РД02—21-209 от 28.11.2017 r. 204 013.50 205 361.29
Осигуряване на топъл обяд : Община Кричим е собственик на урегулиран поземлен имот, с площ от 2 920 кв.м. с кадастрален идентификатор 39921.503.56, по Кадастралната карта на гр. Кричим, одобрена със Заповед № РД-18-13/19.02.2009 г. на Изпълнителния директор на АГКК, идентичен с УПИ-І-2009, Комплекс за социални грижи, кв. 39А по плана на гр. Кричим, одобрен със Заповед № 635/87 г., находящ се в гр. Кричим, бул. „Ал. Стамболийски” № 27, актуван с акт за общинска собственост № 286 от 07.11.2006 г., вписан в Служба по вписванията гр. Пловдив под № 184, том 112 на 15.11.2006 г. В имота има построена сграда на един надземен етаж с площ от 508 кв.м. и един полуподземен етаж, състоящ се от 331 кв.м. В сградата са обособени: • Дневен център за стари хора (кафе-клуб на пенсионера със зала, бар-бюфет, склад, санитарен възел за посетители и персонал); • Канцелария на Дирекция „Социално подпомагане” гр. Стамболийски; • Домашен социален патронаж при община Кричим (столова за социално-слаби с кухненски блок/топла кухня с подготвителни, складове, умивални и битови за кухненски персонал, разливно за храна за дома, санитарен възел за посетители); • Котелно със склад – горива, стая за огняр и шофьор; • Изба. Сградата е масивна, с тухлена зидария, стоманобетонни плочи и скатен покрив. За сградата е издадено разрешение за ползване № 584/28.12.2001 г. от РДНСК гр. Пловдив. Реализацията на проекта „Осигуряване на топъл обяд в община Кричим” ще се осъществи в кухнята на Домашен социален патронаж гр. Кричим, находящ се в гр. Кричим, бул. „Ал. Стамболийски” № 27. Домашен социален патронаж функционира от 1990 г. Включва обществена кухня с дейност осигуряване на храна в домовете. Кухнята на домашен социален патронаж разполага със следното кухненско оборудване: 3 бр. готварски печки, 1 бр. пекарна, 1 бр. циферблатна везна, 1 бр. електронна везна, 1 бр. кухненски робот, 1 бр. зеленчукорезачка, 1 бр. консерватор/фризер, 1 бр. хладилен шкаф. За обекта има издадено удостоверение за регистрация на заведение за обществено хранене № 06287/08.08.2012 г. от Областна дирекция по безопасност на храните гр. Пловдив, че обекта отговаря на изискванията на Регламент (ЕО) 852 и се регистрира с № 162500312 като заведение за обществено хранене със следните групи храни, съгл. §1, т. 12 от ЗХ: „мляко и млечни продукти”, „месо и месни продукти”, „риба, рибни продукти и други морски продукти”, „яйца и яйчни продукти”, „готови за консумация тестени храни”, „картофи и кореноплодни”, „варива”, „зеленчуци – сурови, сготвени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти”, „ядкови плодове и маслодайни семена”, „захар, захарни и шоколадови изделия, мед”, „безалкохолни напитки, боза, натурални минерални, изворни и трапезни води”, „кафе, чай, какао”, „други храни”, „готови ястия; кухненски десерти”. Обектът е вписан в Регистъра на обектите за обществено хранене и на търговия за дребно с храни. Персонала на Домашния социален патронаж се състои от домакин, двама готвачи и шофьор, като същите се назначават от Кмета на общината. Персоналът на Домашен социален патронаж гр. Кричим приготвя и разлива храната в Обществената трапезария, както и извършва доставки по домовете на трудноподвижни и самотно живеещи възрастни ползватели на услугата. За положения труд община Кричим осигурява финансиране. Доставката на топла храна по домовете на трудноподвижни и самотно живеещи възрастни ползватели на услугата ще се извършва с автомобил „Рено Канго” с регистрационен номер РВ6041МВ, който обслужва и действащия в община Кричим Домашен социален патронаж. Автомобилът е вписан в регистъра на обектите с обществено предназначение по чл. 36, ал. 3 от Закона за здравето, съгласно удостоверение за вписване на обект с обществено предназначение – транспортно средство № 16 27 004653/18.12.2009 г. издадено от Регионална инспекция за опазване и контрол на общественото здраве, гр. Пловдив. 10 200.68 8 374.00
Предоставяне на съпътстващи мерки: На територията на община Кричим не функционират външни доставчици на социални услуги, основен доставчик е общината. Наличните социални услуги са достъпни за всички потребители. Общината обслужва около 220 потребители. Развити са 5 вида социални услуги. Общ бюджет около 293 354 лв. За изпълнение на дейността "Предоставяне на съпътстващи мерки" се предвижда двама служители на община Кричим ежеседмично да консултират и съдействат на потребителите на социалната услуга по предоставяне на топъл обяд за: - възможностите за ползване на другите социални услуги, предоставяни на територията на община Кричим, включително и такива финансирани от ЕСФ, а именно услугите предоставяни от Дневния център за възрастни хора, Центъра за обществена подкрепа, както и за ползване на личен асистент, социален асистент, домашен помощник по проект "Независим живот за хората с увреждания в община Кричим". - Консултиране и индивидуална работа - с всеки нуждаещ се за социалната му адаптация и интеграция. - ползването на административни общински услуги, за подпомагане на достъпа до здравни услуги и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене; - Помощ в домакинството-закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост със средства на потребителя. - Индивидуално консултиране и информиране в ЦОП - Кричим, като възможности в общността, посредничество и застъпничество. За целта ще бъдат изготвени анкетни карти, протоколи от срещи между служители на общината и потребителите на услугата. За извършване на тези дейности ще ни бъдат необходими средства в размер на 5 на сто от разходите за закупуване на хранителни продукти. 10 200.67 11 768.81

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).