Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

KOSTOV-69 LTD was established in 2001 and our main activity is the production of kitchen modules,modules for kids furniture,bedroom furniture,sectional,modules for office furniture and other.The success of the company is determined mainly by the purposeful projects for the modernization and optimization of the technological equipment and the improvement of the working conditions.
The target group included in the project proposal are all employees in the company, a total of 20 employees, as 2 of them are over the age of 54 and 2 of them are people with disabilities. Commitment of management is to keep employment at the min. 50% of the target group for a period of 6 months after the completion of project activities.
The project activities include: Organization and management of the project; Information and publicity; Adapting and developing the introduction of systems for the development of human resources in the enterprise and the introduction of innovative models for labour organization aimed at raising productivity and environmental protection through the development of a system for the introduction of new practices and measures for the development of human resources and labour organization, on the basis of which to develop software for the management of human resources; Providing safe and healthy working conditions, improving work and health status of employees through providing means of collective protection, PPE and protective clothing and specific training of employees. Providing social benefits for workers, including the repair of the equipment and places for relax, dining and rest in the company.
The expected results of the project are: Introduced innovative models for labour organization aimed at raising productivity and environmental protection; Improved working conditions of 20 workers; Provided prerequisites for the transition to a low-carbon economy that is sustainable to climate change, environmentally sustainable and resource efficient.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността е свързана с цялостното администриране на проектните дейности в съответствие с правилата и процедурите на ДО за успешната реализация и приключване на проекта.Обявените процедури ще гарантират принципа на лоялна и честна конкуренция, като изпълнителите ще бъдат подбирани в зависимост от техните умения, ефективност, опит и надеждност за предоставяне на конкретните услуги/доставки.Организационната дейност е една от най-важните за проекта. Организирането на качествен план и методи за работа на екипа по проекта е критерий за постигането на добри резултати.Сформирането на екип, с ясно разпределени задачи е гаранция за качествено изпълнение на дейностите и постигане на специфичните цели на настоящия проект.Дейността ще допринесе за установяване на ясни и конкретни правила и разпределяне на отговорностите при изпълнение на проекта, които са от изключителна важност за успешната му реализация. Дейността включва сформиране на проектен екип, който се състои от Ръководител проект,Счетоводител,Координатор. Ще бъдат сключени договори с екипа на проекта.За да се гарантира равенството между половете и недискриминационният принцип при назначаване на квалифицирани кадри и определяне на задачите и отговорностите ще се спазват критериите за равнопоставеност.Изборът на членовете на екипа и възлагането на ангажиментите е без оглед на тяхната етническа принадлежност,религия,раса,възраст,пол,увреждания,възраст или сексуална ориентация. Ръководителят на проекта ще подготви система за вътрешен мониторинг и оценка на резултатите от проектните дейности и срокове за възлагане и изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие. Той отговаря за планиране и контрол по отношение на дейностите, свързани с разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси и въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда чрез Разработване на система за въвеждане на нови практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, на основата на която да бъде разработен софтуер за управление на човешките ресурси; осигуряване на средства за колективна защита; закупуване на ЛПС и специално работно облекло; специфичните обучения на служителите; дейностите за осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка. Също така ще участва в планирането и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. Счетоводителят на проекта носи отговорност за финансовата отчетност на проекта, като следи, контролира и изготвя необходимата финансова документация и оперативно отговаря за разплащанията по проекта. Той изготвя всички справки, изисквани от Договарящия орган, отчети за междинни и финални плащания. Координаторът отговаря за планиране, контрол и техническа отчетност при изпълнение на предвидените дейности, подпомага останалите членове на екипа при провеждането на процедури за избор на изпълнители. Също така ще участва в планирането и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. В неговите задължения е включено и да отговаря за провеждане на цялостната дейност, свързана с популяризирането на проекта в съответствие с изискванията за визуализация на Договарящия орган. Той и ръководител проект ще осъществяват контактите със средствата за масова комуникация и ще подготвят необходимата информация за етапното изпълнение на проектните дейности, като ще следи навреме да се популяризира извършената дейност. Процедурите ще бъдат организирани в съответствие с изискванията на приложимото законодателство–ЗУСЕСИФ и ПМС № 118/20.05.2014 г., ръководствата и указанията за допустимост на разходите по ОП РЧР. Екипът на проекта е отговорен за изготвянето и провеждането на процедурите за външно възлагане на дейностите по проекта. 26 640.00 26 640.00
Информиране и публичност: Дейност информиране и публичност се основава на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена на интернет страницата на КОСТОВ – 69” ЕООД, разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група по проекта. За оповестяване приноса на Европейския социален фонд и Агенция по заетостта ще бъдат направени публикации в печатно издание, които ведно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ и ПМС № 118/20.05.2014 г. Върху закупените в рамките на проекта колективни средства за защита, оборудване и други, там където е подходящо и/или изискуемо, ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени в Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни участващи в процеса на изпълнение на проекта е предвиден Координатор по проекта, който е член на екипа и ще има възложени отговорности. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от координатора. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на Европейския социален фонд. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд и се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от предходни проекти и дейности на КОСТОВ – 69” ЕООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Дейностите за информация и публичност представляват задължителна и съпътстваща изпълнението на проекта дейност, която ще допринесе като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОП „РЧР”. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет страницата и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа, получена по ОП „РЧР”. 2 600.00 2 600.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятието и въвеждане на иновативни модели за организация на труда чрез Разработване на система за въвеждане на нови практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, на основата на която да бъде разработен софтуер за управление на човешките ресурси.: Дейността е насочена към оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси.Стратегията за развитие на компанията се определя от спецификата на производството:дизайн,който е винаги различен,определена сезонност на работата,работа извън производствената база,използване на най-новите софтуерни програми за дизайн и визуализация,разпределение на екипи с различна компетентност и умения,промяна на концепцията в хода на реализация на всеки проект.В този контекст стратегията за развитие на предприятието включва използване на подизпълнители и наемане на допълнителен персонал-сезонно и за определени обекти,в това число:временно заети,почасово заети,работещи на смени и др, както и използване на софтуерни приложения Това налага целенасочени организационни промени от различен характер за оптимизация на работните процеси,вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост(гъвкаво работно време,ротация на работното място и др.)и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот.Друг ключов момент е,че предвид факта, че 2 от служителите ни са над 54 год.и 2 са хора с увреждания е важно да се набележат мерки и да се въведат практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните служители,като можем да разчитаме на техните умения и в бъдеще.В този контекст е необходимо и внедряването на софтуер за управление на човешките ресурси Набелязването на такъв тип мерки във фирми с дългогодишна практика е най-ефективно да бъде направено от външна организация,тъй като обективната гледна точка е гаранция за адекватност и безпристрастност на изводите.Имплементирането на такива мерки чрез използването на последните достижения на информационните технологии е сред методите за промяна в позитивна посока и резултира в компетентни и всеотдайни служители,позитивни клиенти и създава стойност.В допълнение въвеждането на иновативни модели за организация на труда неминуемо рефлектират в повишаване на производителността и опазване на околната среда.Основните акценти в стратегията,на базата на чийто изводи следва да бъде разработен софтуер за управление на човешките ресурси,ще бъдат фокусирани върху: •Въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешки ресурси-планиране, подбор и наемане •Подобряване на мерките за развитие на кадрите по отношение на планиране на обучения, управление на кариерата, планиране и осъществяване на мерки за учене през целия живот •Оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между длъжностите и организационните звена на различни нива Набелязаните мерки и тяхното практическо внедряване в компанията ще допринесат за повишаване производителността на труда и за опазване на околната среда.Възможностите за гъвкава заетост, опцията за работа извън сградата на компанията, и използването на иновативни методи и последните достижения в областта на информационните технологии безспорно рефлектират в нисковъглеродна и ресурсноефективна икономика.Предвидено е да се набележат и подходящи мерки за насърчаване на по-възрастните работници и служители и удължаване на професионалния им живот,както и инициативи,насърчаващи съвместяването на професионалния,семейния и личния живот. Практическото въвеждане в действие на разработените в настоящата дейност промени ще бъдат осъществени на два етапа: 1.След разработването на системата тя ще бъде утвърдена от Висшето ръководство на компанията,и ще бъде имплементирана във внедрените системи за управление в дружеството, вкл. в СУЗБУТ в съответствие с BS OHSAS 18001:2007, както и във всички релевантни вътрешни документи; 2.Софтуерът за управление на човешките ресурси ще бъде съвеместим с програмните продукти, които в момента се използват и надграждат във фирмата-за мебелно проектиране и интериор. обмен на проекти и друга потребителска информация между отделните работни места и др. Планираните мерки ще обхванат всички заети, вкл. представителите на целевата група над 54 годишна възраст-2 заети и хора с увреждания -2 заети. 59 800.00 59 700.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд.: Основата цел на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд,подобряване професионалния и здравния статус на служителите чрез осигуряване на средства за колективна защита с оглед постигане още по-добра от съществуващата защита за рисковете,идентифицирани в оценката на риска.Производството ни се характеризира със специфични рискове,произтичащи от непосредствената трудова дейност,което налага предприемане на действия за осигуряване на предпоставки за минимизиране на вероятността от възникването им.В рамките на дейността е предвидено да се реализират мерки за намаляване и ограничаване на запрашеността на работните места,както следва: 1. Закупуване на локална мобилна аспирация за обезпрашаване за цех мека мебел и цех корпусна мебел. 2.Закупуване на професионална прахосмукачка за почистване на мястото на работа и за самите работни помещения за цех мека мебел и цех корпусна мебел. Дървесният прах е съществен фактор на работната среда в мебелното производство,който може да има значими неблагоприятни ефекти върху здравето на работещите.Работните процеси са свързани със значително прахоотделяне,което дори когато не превишава граничните стойности,определени в Наредба№ 13/2004г, може да има негативни здравни ефекти.Различават се меки и твърди дървесни видове.По-опасен е прахът от твърди дървесни видове, който освен хронични възпалителни и алергични заболявания на дихателната система,може да предизвика и т.нар. отделечени ефекти–рак на околоносните кухини и синусите.Най-опасни са праховите частици с размери под 5 µm, а фин прах се образува основно при процесите на шлайфане и полиране.Освен това прахът застрашава и безопасността на работещите,като създава пожароопасна обстановка.В съответствие с основните принципи за превенция,залегнали в чл. 4 от ЗЗБУТ е необходимо оценяване на рисковете,които не могат да бъдат избегнати и ограничаване на рисковете при източника на възникването им,както и използване на колективните средства за защита с предимство.Производствените процеси, при които се използват опасни вещества, по възможност се организират като максимално механизирани и автоматизирани. Процесите, при които има най-интензивно отделяне на прах са шлайфането и полирането.Освен това те са свързани със значително локално физическо натоварване и двигателна монотония с ангажиране на малките мускулни групи на ръцете.За минимизиране на тези идентифицирани опасности е предвидено да се закупуят локална мобилна аспирация на праха -4 броя по 2 броя на цех и професионална прахосмукачка за почистване на мястото на работа-за цех мека мебел и цех корпусна мебел- 2 броя като комплексни средства за колективна защита. Планираните мерки ще обхванат 15 заети лица като 2 от тях са хора с увреждания и 1 е на възраст над 54 години, на следните длъжности: дърводелец-мебелист, тапицер, производител-мека мебел, комплектовач, работник сглобяване на детайли, монтажник. 55 600.00 55 180.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: Основата цел на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд,подобряване професионалния и здравния статус на служителите чрез закупуване на ЛПС и специално работно облекло с оглед постигане още по-добра от съществуващата защита за рисковете,идентифицирани в оценката на риска. Фирмата периодично извършва оценка на риска съвместно със СТМ. Поддържа се актуален, списък на видовете дейности, за които се предоставят ЛПС и специално РО. Закупуваните съгласно списъка СРО и ЛПС осигуряват необходимата защита срещу съществуващите основни рискове от неблагоприятен микроклимат;шум;вибрации;производствен прах;аерозоли;механични увреждания;режещи и пробождащи елементи. Новите технологии и материи предоставят възможност и позволяват надграждане в специфичните характеристики на предпазните средства,което накратко може да се обобщи в следното: • Повишаване на защитата от студ на използваното специално работно облекло, чрез използване на хидрофобиран плат и студоизолираща подплата • Повишаване на пропускливостта и хигроскопичността на работното облекло за летния сезон, за да създава чувство за комфорт. • Допълнителна защита и усилване на здравината в областта на коляното на работните панталони за операторите. • При работните обувки и боти целта е да се подобри комфорта и цялостната защита чрез подходяща подметка осигуряваща поглъщане на енергията в петата. Правилната комбинацията от кожа и плат осигурява проветривост при летните обувки и студонепропускливост при зимните боти. • Новите антифони притежават по-ефективен предпазител на слуха с двойна стена на мидата, осигуряващ минимален вътрешен резонанс. • Предпазните очила „открит тип“, ще са устойчиви на надраскване и незапотяващи се, с гъвкави рамки и с увеличено зрително поле, като анатомичната им форма и възможността за регулиране на дължината на рамката ще осигурява отлично прилягане към лицето. • Предвижда се закупуването на няколко различни вида ръкавици според характеристиките на опасностите произтичащи от дейностите. Предпазните ръкавици за монтаж, са със висока чувствителност при допир и висока сигурност при хващане, защита срещу срязване. За зимните месеци и за работата на открито при товаро-разтоварни дейности са предвидени ръкавици с повишена защита от студ и същевременно висока сигурност при хващане. • Предвидените за закупуване полулицеви маски са със двоен филтър осигуряващ по-малко съпротивление при дишане. Към маската освен предвидените филтри за защита от фини прахови частици, могат да се закупуват и използват и химични филтри за защита от газове и пари, в случай че възникне такава необходимост–например при използване на лепила, съдържащи опасни вещества, при боядисване и лакиране и др. Предвиденото за закупуване на ЛПС и специално работно облекло ще минимизира рисковете от неблагоприятен микроклимат, шум и вибрации,производствен прах, механични увреждания, режещи и пробождащи елементи, чрез подходяща защита, която съчетание с ергономичност и дизайн ще осигури и допълнителна свобода на работните движения. Дейността ще подобри работната среда и намали идентифицираните опасности и рискове за здравето и безопасността на работещите, породени от обичайното изпълнение на трудовата дейност. Допълнителна защита ще получат работещите чрез използването на подходящо работно облекло и лични предпазни средства – филтърни противопрахови полулицеви маски и защитни очила, които освен от прах защитават и от механични очни травми. Необходимо е също подходящо работно облекло за студения и топъл периоди на годината, което освен да защитава от климатични въздействия, да осигурява необходимата свобода на движение. Срещу механични опасности защитават подходящи обувки – противохлъзгащи и със защитно бомбе, защитни ръкавици срещу срязване, а при ръчна работа с тежести – ръкавици с висока сигурност при хващане, ръкавици с висока чувствителност на допир при монтажи. Интензивният шум от технологично оборудване налага осигуряването и ползването на външни антифони. 27 360.00 27 360.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване.: Целта на дейността е обучение, информираност и практическа помощ за идентифициране, превенция и управление на психосоциалните рискове и стреса на работното място, както и ергономия и ограничаване на рисковете за здравето, свързани с индивидуалното работно място.Дейността включва провеждане на 3 вида обучения на всички представители на целевата група, която на практика обхваща всички заети в компанията.Предвидено е всички работещи във фирмата да преминат през следните обучения: 1.Психосоциални рискове и стрес на работното място–за 20 работещи в дружеството; 2.Психосоциални рискове и управление на конфликти на работното място–за 20 работещи в дружеството; 3.Ергономия на работното място–за 20 работещи в дружеството. Психосоциалните рискове и стресът на работното място са сред най-големите предизвикателства за безопасността и здравето при работа. Те оказват значително въздействие върху здравето на отделните лица и фирмата като цяло. Приблизително половината европейски работници смятат стреса за обичайно явление на своето работно място, на което се дължи почти половината от всички загубени работни дни. Подобно на много други проблеми, засягащи психичното здраве, стресът често пъти е неправилно разбиран или заклеймяван. Ако се разгледат обаче като организационен проблем, а не като личен недостатък, психосоциалните рискове и стресът могат да бъдат управлявани като всеки друг риск на безопасността и здравето при работа. При правилен подход психосоциалните рискове и стресът на работното място могат да бъдат овладяни и успешно управлявани, независимо от размера и вида на предприятието. Те могат да се управляват по същия логичен и систематичен начин, по който се минимизират всички други рискове, свързани със здравето и безопасността при работа. Управлението на стреса е не само морално задължение и добра инвестиция за работодателите, но и правно изискване, определено в Рамкова директива 89/391/ЕИО и подкрепено от рамковите споразумения на социалните партньори относно стреса, тормоза и насилието на работното място. Освен това в Европейския пакт за психично здраве и благоденствие се признават променящите се изисквания и повишаващото се напрежение на работното място и работодателите се насърчават да прилагат допълнителни, доброволни мерки в подкрепа на психичното благоденствие. Въпреки че работодателите имат законовата отговорност да гарантират, че рисковете на работното място правилно се оценяват и контролират, от съществено значение е и участието на работещите, както и тяхното обучение за намаляването им. Обучението на служителите във връзка с идентифицираните рискове, техники за борба със стреса, разрешаване и управление на конфликти, ергономия на работното място, както и осигуряването на тяхната съпричастност чрез непосредственото им включване в процеса на намиране на подходящите решения гарантира, че въведените мерки са както адекватни, така и ефективни. Цената на психосоциалните рискове и стреса във всяка организация може да се прояви като високо текучество, увеличен брой болнични, намалена производителност, неспазване на сроковете и оплаквания от страна на клиенти. Психосоциалните рискове и стресът на един от работещите може да рефлектира и върху останалия персонал, който трябва да поеме работата и на колегата си. Работодатели, които не се отнасят сериозно към проблема психосоциалните рискове и стрес на работното място, могат да бъдат поставени в редица неблагоприятни ситуации, ако не се предприемат навременни и адекватни мерки за ограничаване и предотвратяване на тези рискове, които при това не изискват сериозни финансови ресурси. Всички тези обстоятелства налагат всички работещи в дружеството да преминат и трите вида идентифицирани обучения. Предвижда се всяко едно от трите обучения да бъде с продължителност от 2 дни, като по целесъобразност обучаемите могат да бъдат разпределени в групи. Дейността обхваща 100 % от целевата група по проекта - всички заети във фирмата лица. 18 000.00 18 000.00
Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията, спортни съоръжения и др.: Съгласно изискванията на Наредба № 15, Обн. ДВ. бр.54 от 15 Юни 1999г., видът на регламентираните почивки в зависимост от начина на използването им (активни, полупасивни или пасивни) се определя от преобладаващия вид натоварване на работещите и от факторите на работната среда и трудовия процес. Регламентираните почивки по време на работа се провеждат извън работното място в специално обзаведени помещения или площадки (зони за почивка или рекреационни възли). В рамките на дейността е предвидено: 1. Текущ ремонт за изграждане на преграда за помещението, в което ще бъде обособена столова и стая за почивка на персонала. 2. СМР за обособяване на кухненски бокс и освежителен ремонт на помещенията, предназначени за хранене и почивка на персонала. 3. Подмяна на Шкафове за лично облекло, вещи и работно облекло за съблекалните на 1-ви етаж. 4. Дооборудване на помещение, предназначено за столова, включващо: монтаж на 2 климатика с оразмерен капацитет за помещението, за които още на етап строителство са извършени необходимите СМР, като те ще бъдат заведени като дълготрайни материални активи и амортизирани в съответствие с прага на същественост на предприятието; хладилник; две микровълнови фурни, за да могат всички в рамките на почивката да се възползват от възможността да имат достъп до тях; миялна машина; кафе машина, четири маси и 20 стола за хранене в столовата, бойлер с капацитет съобразен с броя на работещите. “КОСТОВ – 69” ЕООД е фирма, която се стреми да осигури максимално комфортна, безопасна и недискриминационна работна среда за своите служители, като за тази цел на работещите се осигуряват оптимални условия на работа. Ние вярваме, че един от най-важните фактори за успеха на фирмата са непрестанните инвестиции в човешките ресурси, тъй като работещите в компанията със своя професионализъм и опит, придобити и утвърдени в практиката, са основното средство за постигане на високи резултати и финансов просперитет. В този контекст предприятието се стреми не само стриктно да прилага нормативните изисквания по отношение на осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работещите, а и да добавя стойност чрез осигуряване на оптимални условия за пълноценен физиологичен режим на труд и почивка. Планираните мерки ще осигурят на работещите периоди на пълно прекъсване на дейността по време на работния ден, които да използват за отмора и възстановяване от въздейдествията на факторите на работната среда и трудовия процес, както и възможност за хранене съобразно рационалните норми и специфичните условия труд. Дейността ще обхване 100 процента от заетите в предприятието, 17 работещи като 1 над 54 години и 2 са хора с увреждания. 76 522.00 75 664.93

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).