Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

With this project proposal will be provided support to Pleven Municipality in the preparation and implementation of project proposals under  RDP 2021-2027, through the realization of activities related to participation in specialized trainings, programs for exchange of experience and good practices, seminars, work groups in the country and abroad, including with other municipalities for the preparation of investments for urban development and functional areas; prepation of cost - benefit analysis for the development of feasibility study and financial analysis for project "Integrated Urban Transport of Pleven", in order to ensure good financial planning and management of investment intentions of Pleven Municipality during the programming period 2021-2027, in connection with participation with project proposals under the RDP 2021-2027; purchase and delivery of computers, incl. peripheral equipment, to ensure the work of structures and staff from Pleven Municipality, responsible for the preparation and implementation of the projects under the RDP 2021-2027, incl. in its capacity as a beneficiary under Priority Axis 1 and a territorial authority under PO 1 of the RDP.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Участие в специализирани обучения: Дейността включва следните поддейности: ПД 1.1: Провеждане на семинар и работни групи в страната, вкл. организиране, провеждане и участие в семинар и работни групи на служители от администрацията на Община Плевен и други съседни общини - Ловеч, Враца, Троян. С оглед придобиване на познания и умения по отношение на нововъведенията в програмен период 2021 - 2027 г. в разработването и изпълнението на инвестиционни и др. видове проекти и програми в условията и в областта на ЕФСУ/ИТИ. Подобряване и надграждане/укрепване на натрупания в изминалите програмни периоди административен опит/капацитет на общинските служители за ефективно съвременно администриране на проектните процеси и процедури.Бенефициента ще организира, проведе и участва в семинар и работни групи, в рамките на 3 дни, на теми по подготовка и прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие/разработване на концепции за ИТИ, идентифициране на идеи, структуриране на партньорства във връзка с разработването на проекти за периода 2021-2027 г. по ПРР.Продължителност на семинар и работни групи: 18 академични часа, разпределени в 3 дни, за 20 човека, от които 12 човека, служители на Община Плевен, останалите 8 човека от посочените три общини; форма на обучение: дневна, присъствена; място на провеждане: на територията на Република България. Предвижда се обучението да бъде изнесено за постигане на максимален ефект от дейността. Цена на обучението за участник – 1710, 00 лв. с ДДС или общо за 20 човека - 34200 лв. с ДДС. Посочената стойност не включва дневни и пътни разходи. В цената са включени: разходи за лектори и организатор, оборудвана учебна зала, учебни материали и документи, удостоверяващи проведеното обучение, настаняване в хотел (минимум 3 звезди) с включени кетъринг и кафе паузи (2 нощувки, 2 закуски, 2 обяда, 2 вечери). Документи за отчитане на обучението: учебна програма, присъствени списъци на обучаемите, сертификати на обучените лица, снимков материал, изготвен доклад за проведеното обучение. Срок на провеждане: до 15.12.2023 г. ПД 1.2: Организиране участието в обучение за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие: включва организиране, провеждане и участие на представители на Община Плевен в обучение за обмен на опит и добри практики в чужбина и/или организиране на посещение в страни членки на ЕС за обмяна на опит и добри практики по прилагане на инструменти за интегрирано градско и териториално развитие. • Продължителност-до 4 дни; • Брой участници-до 12 човека, служители на Община Плевен; • Място на провеждане-територията на държава-членка на ЕС; • Цена-за участник-5430,00 лв.с ДДС -общо за 12 човека - 65160,00лв. с ДДС. В цената са включени-транспортни разходи (самолетни билети), разходи за трансфер, настаняване в хотел (3 нощувки със закуска), разходи за такси за обучения, др. разходи за логистично обезпечаване, вкл. осигурен превод, свързани с участието в обучението, за обмен на опит и добри практики. Срок на провеждане-до 30.11.2023 г. Обучението в чужбина предвижда разходи за командировъчни (дневни), съгласно Наредбата за служебните командировки и специализации в чужбина, за 12 човека за 4 дни по 56 евро на ден-общо разход от 5260,00лв., при курс на еврото 1,95583 лв. Осигуряване на средства за възмездяване на хонорар-лекторски чужбина (при невъзможност за "Про боно")–6000, 00 лв. Абсолютната обща стойност на дейността е 110 620,00 лв.(вкл. командировъчни и хонорар) 110 620.00 52 655.92
Дейност 2: Изготвяне на анализ „Разходи-Ползи“, разработване на предпроектно проучвания и финансов анализ : Дейността предвижда изготвянето на анализ „Разходи - Ползи“, финансов анализ, предпроектно проучване, с цел осигуряване на добро и компетентно документално обезпечаване на проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“, имащ потенциал да генерира приходи и съответстващ на интегрираната градска стратегия – План за интегрирано развитие на Община Плевен (ПИРО) и на регионалните приоритети и нужди, идентифицирани в Интегрирана териториална стратегия за развитие на Северозападен регион, с оглед участието на посоченото проектно предложение по ПРР 2021-2027. Средната стойност от пазарното проучване получено от две оферти е в размер на 69 969,00 лв. без ДДС или 83 962,80 лв. с ДДС. Размерът на заложената стойност в бюджета за дейността е закръглена до индикативната стойност на предвидената обществена поръчка в размер на 70 000,00 лв. без ДДС и е в съответствие със стойностните праговете по чл.20 от ЗОП. Стойността на дейност 2 е в размер на 84 000,00 лв. с ДДС. Основната цел на дейноста е изготвяне на набор от документи, необходими за подготовката, разработването и реализацията на Проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“, която ще включи преглед и анализ на съществуващото положение и изготвяне на целесъобразен и ефективен вариант (сценарий) на проект „Интегриран градски транспорт на Плевен“ за финансиране от ПРР 2021-2027 в съответствие с политиките за градско развитие и международните стандарти, както и надграждане на политиките за модернизиране на интегрирания градски транспорт, чрез ефективно и устойчиво подобряване на предоставяната услуга „градски транспорт“ и регулиране на трафика и безопасността на движението в Плевен. Изготвянето на гореописаните документи следва да се разглежда, като пакет съдържащ ги, същите не трябва да се третират като отделни самостоятелни документи, а като взаимно свързани и произтичащи един от друг по отношение на проектната готовност. 84 000.00 78 666.00
Дейност 3: Закупване и доставка на компютри (хардуер и софтуер) и ИТ оборудване: В рамките на дейността ще бъде закупено и доставено ново ИТ оборудване (в т.ч. периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства, специализирано компютърно оборудване и др.), компютри (хардуер и софтуер) за по-доброто и съвременно, техническо и технологично обезпечаване на работата на структури/лица от Община Плевен, отговорни и пряко ангажирани с подготовката и изпълнението на проектите по ПРР 2021-2027 г. (вкл. като териториален орган по Приоритетна ос 1 на ПРР). След доставката на закупеното оборудване, бенефициента ще постави стикер с дизайн, съдържащ задължителните елементи съгласно „Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ Предвижда се закупуване и доставка на следното оборудване, общо 34 бр.: - Преносим компютър (лаптоп) с Office пакет и Антивирусен софтуер – 12 бр.; - Многофункционално лазерно устройство – 5 бр.; - Скенер бързооборотен – 6 бр.; - Лазерен принтер цветен- 3 бр.; - Мулти медеен проектор – 1бр.; - Многофункционално устройство мастиленоструен принтер цветен А3 – 3 бр.; - NAS устройство – 1 бр.; - Хард диск за NAS устройство – 2 бр.; - Интерактивен дисплей за зала за конференции и обучения – 1бр. Общата стойност от интернет пазарно проучване е в размер на 69 999,00 лв без ДДС. Размерът на заложената стойност в бюджета за дейността е закръглена до индикативната стойност на предвидената обществена поръчка в размер на 70 000,00 лв. без ДДС и е в съответствие със стойностните праговете по чл.20 от ЗОП. Стойността на дейност 3 е в размер на 84 000,00 лв. с ДДС. Ще се подобрят условията на работната среда за осигуряване функционалните задължения на 12 служителя от административните структури на Община Плевен, чрез посоченото по-горе IT оборудване. Горе описаното оборудване в частта си компютри, периферна техника, печатащи, сканиращи и копиращи устройства са необходими за обезпечаване и подобряване на технико-технологичната среда в дейността и функциите на служителите ангажирани с оперативната работа по изпълнение на проекти по ПРР 2021-2027 г. вкл. като териториален орган по Приоритетна ос 1 на ПРР. Пълното индивидуално оборудване на работните места ще даде възможност и ще гарантира качествено и ефективно изпълнение на поставените задачи с оглед обема на документооборота. Преносимия компютър дава възможност за ползването му независимо от времето и мястото. Специализираното компютърно оборудване включва доставка на мултимедиен проектор, NAS устройство с два хард диска и интерактивен дисплей. Предвидения проектор предоставя възможност за презентиране на проектни идеи и използване при дейности по публичност и информация в мобилен вариант, докато интерактивния дисплей ще бъде монтиран в зала на Община Плевен която се използва за конференции, обучения, заседания, работни срещи и др. по ПРР. NAS устройство с 2 бр. хард диск ще се използва за надеждното съхранение и архивиране на информация генерирана по време напланиране и изпълнение на проектите по ПРР. 84 000.00 74 064.00
Дейност 4: Извършване на дейности за публичност и информация по проекта: Община Плевен като бенефициент ще предприеме всички необходими стъпки за популяризиране на факта, че бюджетната линия/проектът се съфинансира от ЕС. Дейностите за информация, комуникация и публичност ще се извършват по време на реалното изпълнение на проекта и целят да информират и осигурят видимост на финансовия принос на Европейския съюз сред широката общественост. Те ще включват адекватни и приложими за процедурата мерки, с реквизити в съответствие с Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвидените мерки, свързани с информация и публичност на бюджетната линия включват: - Публикуване на информация за бюджетната линия на интернет-страницата на Община Плевен - http://www.pleven.bg/ - кратко описание на бюджетната линия, на нейните цели и резултати с упоменаване на финансовата подкрепа от Европейския съюз; - Изработване и поставяне на плакат с размер - формат A3, съдържащ информация за бюджетната линия и споменаване финансовата подкрепа от Европейския съюз, на видно за обществеността място (в сградата на Община Плевен); - Поставяне на стикер (лепенка) на повърхността на доставеното и придобито по бюджетната линия оборудване/артикули; - Във всеки генериран документ/инфоматериал и/или по повод публично изявление, свързани с изпълнението на проекта, ще се посочва и/или визуализира финансовата подкрепа от ЕС – когато се популяризират действията и резултатите от тях, като се предоставя последователна, ефективна и пропорционална целева информация на различни видове публика, включително медиите и обществеността. Срокът за изпълнение на дейността е 7 месеца и е обвързан с общата продължителност на проекта. Финансиране на дейността: без финансово изражение. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).