Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 036 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal envisages creation of long-term prospects for employment of unemployed persons in "AB Communications" Ltd. The project relies on a set of activities that will allow complete use of available human resources currently placed at risk of exclusion from the labor market and social marginalization. For this purpose, the project idea involves:
1/ the disclosure of 5 new jobs, 
2/ the purchase of equipment and software for the provision of new jobs;
3/ project management activities and information and publicity as well.

Jobs for employees will be in compliance with the needs of the company, so as to ensure long-term employment and new employees can be regarded as an investment resource. It is envisaged that 3 employees will be appointed at the position of Marketing Experts, one of them - at the place of Reporter, and 1 - at the position of Graphical designer.
Under the project equipment and specialized software will be purchased. They will enable the new employees to fulfil their duties as per their job descriptions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността предвижда ангажирането на двама експерти с доказан опит при изпълнение на инвестиционни програми и управление на проекти. Управлението на проекта ще бъде поверено на 2 лица, както следва: ръководител на проекта - 1 бр.; счетоводител на проекта - 1 бр. Те ще обезпечат управлението на проектните дейности в съответствие с изискванията на УО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема за безвъзмездна финансова помощ "Ново работно място 2015". Експертите ще бъдат отговорни за: 1/ подготовка на документации за избор на външни изпълнители по проекта; 2/ осъществяване на контрол върху договорите с избраните изпълнители; 3/ подаване на искания за авансово, междинни и финално плащане по проекта, вкл. подготовка на придружаващите ги технически и финални отчети; 4/ осъществяване на комуникация с представителите на УО; 5/ съдействие на Бенефициента при осъществяване на подбор на представители на целевата група; 6/ съхраняване досие на проекта и адекватна одитна пътека по него; 6 000.00 5 673.70
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: „АБ Комюникейшънс" ООД ще идентифицира в сътрудничество с Дирекциите на Бюрото по труда и/или със съдействието на специализирани сайтове за работа подходящи лица за заемане на предвидените за разкриване позиции. Със заинтересованите лица ще бъдат проведени интервюта. Интервютата ще бъдат протоколирани с цел заемане на обосновано решение за избор на одобрените представители на целевата група. Периодът на подбор ще отнеме три календарни месеца. За избраните лица ще бъде осигурена възможност за заетост от 12 календарни месеца по трудов договор на пълен работен ден (с продължителност от 8 ч.), а за най-малко 3 от 5-те лица ще бъде предоставена възможност за дългосрочна заетост и кариерно развитие. Наетите лица ще бъдат назначени на следните длъжности: - Експерт Маркетинг – 3 бр.; - Репортер - 1 бр.; - Графичен дизайнер - 1 бр. В съответствие с кода на основна икономическа дейност на дружеството по КИД 2008 - 73.11. "Дейност на рекламни агенции" Минималните осигурителни доходи са: - Експерт Маркетинг – код по НКПД 24316002 - е с МОД 587 лв.; - Репортер - код по НКПД 26426016 - е с МОД 587 лв.; - Графичен дизайнер - код по НКПД 21663008 - е с МОД 587 лв. Работодателят включва в бюджета на проекта освен възнагражденията и осигуровките за негова сметка съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност. За 2015 г. и за 2016 г. те възлизат на общо 17.80 % и се формират на база следните величини: ДОО - 10.20 %; ДЗПО - 2.80 %; ЗОВ - 4.80%. След вземане предвид на дължимите за сметка на работодателя осигуровки разходите за персонал стават: - Експерт Маркетинг – код по НКПД 24316002 - е с МОД 587 лв. + осигуровки 17,80% в размер на 104,49 лв. Месечното възнаграждение на лицето е 691,49 лв. За 12-месечна заетост на лицето, назначено на тази длъжност, сумата е 8 297.88 лв. Възнаграждението за 3 лица е в размер на 24 893,64 лв. - Репортер – код по НКПД 26426016 - е с МОД 587 лв. + осигуровки 17,80% в размер на 104,49 лв. Месечното възнаграждение на лицето е 691,49 лв. За 12-месечна заетост на лицето, назначено на тази длъжност, сумата е 8 297.88 лв. - Графичен дизайнер – код по НКПД 21663008 - е с МОД 587 лв. + осигуровки 17,80% в размер на 104,49 лв. Месечното възнаграждение на лицето е 691,49 лв. За 12-месечна заетост на лицето, назначено на тази длъжност, сумата е 8 297.88 лв. За наетите лица работодателят ще закупи необходимото за работа оборудване. 41 489.40 43 213.78
Доставка на активи: Дейността ще бъде изпълнена с цел техническа и материална обезпеченост на новоразкритите работни места. Закупените активи ще допълнят вече наличните съгласно инвентарната книга на дружеството и ще дадат възможност за осъществяване на нормална трудова дейност на наетите по проекта лица. Ще бъдат закупени: 1/ Стационарен компютър с параметри отговарящи на изискванията на специализираните софтуери за предпечатна подготовка и монитор 23.8 инча - 1 бр - цена 2949 лв.; Система е снабдена с лицензи за използване на легален софтуер, в т.ч.: Операционна система Лиценз, Windows Pro 10 - цена 308 лв; Office Home and Business 2016 Win English EuroZone - 1 бр.; Adobe Creative Cloud for teams 1 user; CorelDRAW Graphics Single User License - 1 бр.; Посочената модулна система и специализиран софтуер ще дадат възможност на Графичния дизайнер да извършва дейности по дизайн, графично оформление и предпечат на информационни и рекламни материали на хартиен и електронен носител. Системата може да се използва и от експертите по Маркетинг за систематизиране и представяне на извършените от тях проучвания, анкети, анализи и т.н. 2/ Преносим компютър (параметри: up to 2.70GHz, 3MB, 14.0" HD (1366x768) LED Backlit, HD Cam, 4096MB 1600MHz DDR3L, 500GB HDD, Windows 8.1 Profesional) - 1 бр. - цена 1807 лв. Лаптопът е снабден с Лиценз, Office Home and Business 2016 Win English EuroZone - 422 лв. Посоченото устройство ще се използва от експертите по Маркетинг за изпълняване на типичните за длъжността им функции. Предвид организацията на трудовия процес (лицата невинаги работят едновременно на едни и същи устройства), наличието на стационарен компютър с монитор по т. 1 и на все още неамортизирани активи по инвентарна книга на дружеството, дейността на експертите по маркетинг ще бъде адекватно обезпечена. 3/ Огледално-рефлексен фотоапарат с обектив - 2170 лв. Ще се използва от репортера. 4/ Диктофон - 640 лв. Ще се използва от репортера. 5/ Мултифункционално устройство (разделителна способност 600 x 600 dpi и скорост на копиране 22 бр. А4/мин) - копир, принтер, скенер, автоматичен двустранен печат, мрежова връзка, формат А3+ - 1 бр. - цена 4215 лв. Ще се използва и от петимата новоназначени. Усторйството осигурява бърз документооборот, адекватен на нарасналия капацитет на дружеството след разкриване на работните места. 15 761.00 15 761.00
Информация и публичност : Дейността има за цел популяризация на финансовия принос на ЕСФ (европейски социален фонд), ОП РЧР 2014 – 2020 и националния бюджет на република България. Дейността ще даде възможност информация за естеството и целите на проекта да достигне до целевите групи и широката общественост. Дейността е договорно задължение на бенефициента и нейната цел е да удовлетвори изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 200 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в офиса на компанията; - Върху закупените активи ще бъдат разплепени стикери за финансовото съдействие на ЕС при изпълнение на проекта. - в срок от два дни от сключване на ДБФП Бенефицинтът ще публикува информация за дейностите и очакваните резултати от проекта на интернет страницата agrozona.bg; След проведено проучване на пазарни цени на сходни материали в Интернет, се спираме на следните варианти: - За подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 300 броя – цена 3,50 лева на брой; обща цена за 200 броя е 700 лева; - За изготвяне на 1 информационна табела – цена от 250 лева за 1 брой. - За стикери - общо 10 бр. (за стационарен компютър - 1 бр.; за лаптоп - 1 бр.; за фотоапарат - 1 бр.; за диктофон - 1 бр.; за дискове лицензиран софтуер - 5 бр.; за мултифункционално устройство - 1 бр.) – 250 лв. 1 200.00 1 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).