Организация и управление: Целта на дейността е да се осигури безпроблемно и в срокове реализиране на дейностите по проекта, да се гарантира качествено изпълнение, достигнат целите и отчетат заложените резултати.
Дейността предвижда:
1.Сформиране на екип за организация и управление на проекта.Членовете на екипа ще са служители на Общинска администрация гр. Горна Оряховица с нужния опит и компетенция за изпълнение на своите задължения. Екипът ще е сформиран със Заповед на кмета на Общината , като включва ръководител, технически сътрудник, специалист "инвеститорски контрол", счетоводител и специалист "обществени поръчки" . Екипът ще бъде отговорен за цялостното планиране, организиране, координиране и отчитане на изпълнение на проектните дейности, съгласно подписания ДБФП.
2.Осъществяване на вътрешен мониторинг и контрол върху възложените дейности по изпълнение на проекта;
3. Изготвяне на технически, финансови и др. отчети съгласно изискванията на ОПРР.
Стойността на дейността възлиза на 33 628.27 лв., от които 11 913.49 лв. са от БФП и 21 714.78 лв. са собствен принос. |
33 628.27
|
10 545.22
|
Мерки за информация и публичност: Ще бъде проведен избор на изпълнител при спазване на изискванията на ЗОП, чрез събиране на оферти с обява.
Дейността цели да се информира широката общественост за целите, дейностите, резултатите и ползите от проекта, както и да се оповести финансовото участие на Европейския съюз (ЕС) в проекта - получена финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г.
Дейността ще се извърши в съответствие с правилата на Регламент № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. за определяне на общо приложими разпоредби за европейските структурни и инвестиционни фондове, Регламент № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 г., както и с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.".
Дейността предвижда:
1 Публикуване на уеб-сайта на Община Горна Оряховица информация за проекта до два дни след подписването на Договор за безвъзмездна финансова помощ, включваща целите на проекта, дейностите и резултатите, като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз;
2.Изработване на 1 брой информационен банер с размери 160х60см .
3 Публични събития - пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта:
3.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на публичните събития – пресконференция за старта на проекта и пресконференция за приключване на проекта - 8,5 х 7 см;
3.2. Публикуване на предварителна информация за публичните събитията на уеб-сайта на Общината и изпращане на предварителната информация за тях до УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново;
3.3 Организиране и провеждане на публични събития - пресконференции – една в началото на проекта за информиране на обществеността и една в края на проекта.
3.4. Изготвяне и публикуване на прес-съобщения в регионална печатна медия - след провеждане на пресконференциите - едно за началото на проекта и едно в края на проекта - 13 х15 см.
3.5. Публикуване на прес-съобщенията след провеждане на пресконферетциите и на уеб-сайта на Общината;
4. Изработване и монтиране на 1 бр. билборд с размери 4х3м в близост до обекта;
5. Официални церемонии:
5.1.Публикуване на рекламно-информационни карета в регионална печатна медия за предварително анонсиране на официални церемонии – „Първа копка“ и откриване на обекта - 8,5 х 7 см.
5.2.Публикуване на предварителна информация за официалните церемонии на уеб-сайта на Общината и изпращане на информацията на УО на ОПРР и ОИЦ – гр. Велико Търново;
5.3. Организиране и провеждане на официални церемонии– „Първа копка“ за ефективния старт на проекта и откриване на обекта;
5.4. Публикуване на прес-съобщения в регионална печатна медия след провеждане на официалните церемонии „Първа копка“ и откриване на обекта - 13 х15 см
5.5.Публикуване на прес-съобщенията след официалните церемонии и на уеб-сайта на Общината;.
6. Поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела с размери 50х70 см на видно място в близост до обекта, достъпно за широката общественост;
За изработката и монтажа на билборда, постоянната табела, банера, публикациите в регионален вестник ще бъде проведен избор на изпълнител при спазване на изискванията на ЗОП.
В сумата е включен и невъзстановим ДДС . |
5 760.00
|
3 300.00
|
Инженеринг: Целта на дейността е да се внедрят мерки за енергийна ефективност с което да се намали потреблението на енергия на сградата, да се подобрят енергийните и характеристики и подобряване на микроклимата в сградата както и осигуряване на достъпна среда.
Ще бъде изготвена тръжна документация и проведен избор на изпълнител. Изборът на изпълнител ще се извърши при спазване на изискванията на ЗОП. Избрания изпълнител ще трябва да организира и проведе всички дейности свързани с изготвяне на инвестиционен проект в работна фаза за извършване на "Основен ремонт/обновяване/въвеждане на мерки за енергийна ефективност, включително достъпна среда на сграда ДСП гр. Горна Оряховица", придържайки се точно към изготвените енергийно и технически обследвания. Съгласно приложеното енергийно обследване, спестяванията които се очакват след реализацията на проекта да надвишат 60%, в следствие на което в индикативната КСС по окрупнени показатели са предвидени и прилагане на мерки които касаят извършване на вътрешни ремонти, като същите са предписани като задължителни мерки в техническото обследване.
След откриване на строителна площадка изпълнителят ще извърши строително монтажните работи, както и ще осигури упражняване на авторски надзор. Той е длъжен да осигури необходимите технически и човешки ресурси за изпълнение на дейностите. Обхватът на строително-монтажните работи ще се извърши съобразно изготвения инвестиционен проект, количествено-стойностна сметка и техническата спесификация на възложителя при спазване на изискванията посочени в енергийното обследване на сградата. Изпълнителя ще следва да упражни и авторски надзор за гарантиране на точно изпълнение на инвестиционния проект.
Стойността на дейността възлиза на 737 983.86 лв., от които 692 450.68 лв. са от БФП и 45 533.18 лв. са собствен принос. Собствения принос покрива недопустими разходи, за обновяване на помещения които са предоставени за ползване на Клуб на пенсионера "Елена Грънчарова", Териториална организация на слепите, работилница и гаражи. Същите са представени в отделни КСС . В сумите е включен и невъзстановим ДДС съответно към допустими и недопустими разходи.
|
737 983.86
|
737 056.93
|
Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, одобрение на проекта и издаване на разрешение за строеж: Ще бъде проведен избор на изпълнител при спазване на изискванията на ЗОП, чрез публично състезание. Дейността предвижда и цели извършване на оценка за съответствието на работния инвестиционен проект със съществените изискванията към строежите, изготвена от регистрирана фирма - консултант, несвързана с проектанта съгл. чл.142 ал.6 т.2 от ЗУТ. Обхватът на оценката на съответствието на всички части на работния инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите ще е в съответствие с чл. 142, ал.5 от ЗУТ.
След изготвяне на Комплексния доклад, работния инвестиционен проект ще се внесе за одобрение от Главния архитект на Община Горна Оряховица, след което ще бъде издадено Разрешение за строеж.
Стойността на дейността възлиза на 1 800 лв., от които 1 688,58 лв. са от БФП и 111,42 лв. са собствен принос. Собствения принос покрива недопустими разходи, за изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект.В сумите е включен и невъзстановим ДДС съответно към допустими и недопустими разходи. |
1 800.00
|
648.00
|
Упражняване на строителен надзор: Целта на дейността е гарантиране на качествено изпълнение на заложените за изпълнение СМР.
Ще бъде проведен избор на изпълнител при спазване на изискванията на ЗОП чрез Публично състезание по по чл. 18, ал. 1, т. 12 . Упражняването на Строителен надзор по време на строителството гарантира законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите в строителството, изпълнение на строежа съобразно одобрения проект, следене за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите на безопасност, правилно изпълнение на строително монтажните работи, подготовка на строежа и въвеждането му в експлоатация.
Стойността на дейността възлиза на 7 500 лв., от които 7 035,76 лв. са от БФП и 464,24 лв. са собствен принос. Собствения принос покрива недопустими разходи, за упражняване на строителен надзор над СМР дейностите, извършвани с недопустими разходи.В сумите е включен и невъзстановим ДДС съответно към допустими и недопустими разходи. |
7 500.00
|
2 520.00
|
Одит: Целта на извършения одит е да се формират констатации (потвърждения), че отчетените от Бенефициента разходи, описани във финансовите отчети по Договора, са действително извършени, точни и допустими, и да се предоставят на Бенефициента доклади за фактически констатации. Допустимостта на разходите в случая се определя като правилно и коректно изразходване на безвъзмездната помощ в съответствие със срока, условията и изискванията, заложени в Договора за получаване на безвъзмездна финансова помощ. Определянето на изпълнител за извършване на одит ще се извърши при спазване на разпоредбите ЗОП чрез Директно възлагане по чл.20 ал.4 т.2 от ЗОП
Екипът по проекта ще предостави цялата необходима документация (финансови и технически отчети по проекта, договор за безвъзмездно финансиране, договори с изпълнители, тръжна документация, разходно-оправдателни документи и др.) на квалифицирания одитор. На базата на тези документи той ще извърши проверка и ще изрази заключенията си в доклади за фактически констатации, които ще съдържат заключително мнение върху одитираните финансови отчети като цяло. При подготовка на междинно и окончателно плащане, преди изпращане на документите до УО, одиторът ще извърши предварителна проверка за законосъобразност и спазване на изискванията.
Докладите за фактически констатации ще бъдат прибавени към исканията за плащане.
В сумата на дейността е включен и невъзстановим ДДС . |
2 500.00
|
2 083.33
|