Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at providing social support by providing a hot lunch to the most vulnerable and affected citizens. By providing the service we will alleviate the consequences of COVID-19. For the purposes of the project, it is envisaged that every working day of the month a company with which the Municipality of Lyulin has a contract will prepare food according to criteria and standards set for the country. The "hot lunch" will be delivered to the final addresses of the users in disposable boxes.The cars with which the food will be delivered meet the requirements of the Food Act regarding the packaging and transportation of food. After the expiration of the strict measures introduced, the food will be delivered to a bottling point called a "dining room", where it will be distributed to the beneficiaries. Lyulin district reserves the right to deliver food to the homes of consumers who are unable to take it.The target group of the eligible persons is determined by employees of the Social Assistance Directorate in accordance with the Manual for Execution and Management of Contracts, and their affiliation is confirmed before the start of the contract and during the entire period of its implementation. incomes or low incomes below the poverty line - people who due to their age or disability are at higher risk of infection and adverse infection;- Persons placed in quarantine - without income or with low income below the poverty line and have no relatives to support them - Persons subject to social assistance for whom the need for additional support has been identified and in the conditions of an emergency epidemic situation , are unable to meet their basic living needs. When the quota of 220 persons, 200 persons after 01.08.2021, is filled, the newly submitted applications by candidate users will be considered and in case of admissibility, the persons will be included in the list of reserves.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: В район "Люлин" се предвижда предоставянето на социалната услуга "Топъл обяд" да задоволи основните жизнени потребности от храна на 220 лица. Предвиденият брой потребители е калкулиран въз основа на предварително направен анализ от предходните изпълнявани програми на територията на района и запитвания от страна на граждани. Към 31.12.2020 г. район "Люлин" успешно приключва предоставянето на социалната услуга "Топъл обяд" по ЦЕЛЕВА ПРОГРАМА „ ТОПЪЛ ОБЯД У ДОМА В УСЛОВИЯТА НА ИЗВЪНРЕДНА СИТУАЦИЯ – 2020 г.“, чрез която се предоставя храна на уязвими лица на територията на район "Люлин". С изпълнението на настоящия проект район "Люлин" ще доставя храна на 220 лица и на 200 брой потребители, считано от 01.08.2021 г..Принадлежността на идентифицираните нуждаещи се лица към допустимата целева група се потвърждава от служителите на дирекция "Социално подпомагане" Люлин още преди стартиране на договора и през целия период на неговото изпълнение. В съответствие с целите на операцията, целевите групи са: - Лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията. - Лица, поставени под карантина - без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа. - Лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: След проведена обществена поръчка за избор на изпълнител за приготвяне и доставка на храна, район "Люлин" има подписан договор с фирма "ЛФС" ЕООД, която има ангажимента за приготвянето и предоставянето на храната до 04.04.2022 г. Фирмата има издадено удостоверение по чл. 12 от Закона за храните № 41037/09.01.2017 г. и отговаря на всички хигиенни норми, разполага с подходяща материална база за приготвянето на порциона и достатъчен човешки ресурс за разнос по домовете на приготвения топъл обяд. Материалната база е съобразена със санитарно-хигиенните изисквания за работа с храни, има необходимото кухненско оборудване и достатъчен персонал. Компанията професионално предлага кетърингови услуги от 22 години, покрива високи международни стандарти и осигурява храна на заводи, фабрики, корпорации, болници, училища и детски градини. За изпълнението на дейността "Приготвяне на топъл обяд" се предвижда закупуването на хранителни продукти, както следва: Партньорската организация предоставя топъл обяд на 220 брой потребители, считано от 04.03.2021 г. до 31.07.2021 г. и за 200 брой потребители, считано от 01.08.2021 г. до 30.09.2022 г. за период от общо 19 брой месеци в рамките на общо 393 работни дни. Старта на дейността - 04.03.2021 г. Приключване на дейността - 30.09.2022 г. Продължителност на дейността - 19 месеца. Адрес: на кухнята майка: гр. София, кв. "Малашевци", ул. "Бесарабия" 79 Удостоверение № 41037/09.01.2017 г. № в регистъра на БАБХ: BG2218053 Помещенията са обзаведени и изградени по начин, гарантиращ ограничаване на кухненския блок от складовата площ. Разполага със склад и съоръжение със съответните възможности за разделно съхранение на различните групи храни при температурните условия, указани от производителите им, има условие за поддържане на лична хигиена на персонала, осигурена е защита срещу достъп на вредители, както и замърсители на околната среда. Обектът е захранен с необходимите количества течаща - топла и студена вода, отговаряща на изискванията за качество на водата, предназначена за битови цели. Осветлението в помещението отговаря на изискванията на БДС 1786, като не променя цвета на храните. В обекта е осигурена ефективна, естествена, а така също и механична вентилация за отвеждане на замърсения въздух, както и за недопускане на прегряване, запрашаване и кондензация на парите. В обекта има санитарен възел за персонала, в който е осигурена мивка за измиване на ръце с осигурена топла и студена течаща вода, средства за измиване и подсушаване на ръцете. Има отделно миялно помещение, обособено съответно за мръсна кухненска посуда, както и подготвително помешение, в което се приготвят заготовки за храни. Обособено е помещение за съхранение на плодове и зеленчуци и кът за сухите продукти, оборудвани с рафтове. 197 938.10 199 304.90
Предоставяне на топъл обяд "Топлият обяд": Всеки работен ден от месеца приготвеният порцион ще се доставя до крайните адреси на потребителите в кутии за еднократна употреба. Колите, с които ще се доставя храната отговарят на изискванията на Закона за храните по отношение на пакетирането и транспортирането на храни, те са снабдени с хладилни камери и търпят ежедневна дезинфекция след всеки курс за недопускане замърсяване на храните. За транспорт на храните се използват чисти превозни средства. Не се разрешава използването на транспортно средство за друго, освен за храни. Колите се поддържат в добър вид, позволяващ ефикасно почистване и дезинфекция. Различните групи храни се транспортират съвместно при условие, че храните са опаковани, за транспортирането им се изискват еднакви температурни параметри и са осигурени условия, които не допускат контакт помежду им. Транспортните средства за разнос на храни притежават следните регистрационни номера: Пежо Боксер - Рег. № СВ6341КХ; Пежо Боксер - Рег. № СВ5963МВ; Пежо Боксер - Рег. № СВ6340КХ; Фиат Скудо - Рег. № СВ2608ВХ. Транспортните средства са вписани в списъка за превозване на суровини и храни в ОДБХ гр. София - готова кулинарна продукция и опаковани хранителни продукти. След изтичане на въведените строги мерки, храната ще се доставя до разливен пункт, наречен „трапезария“, където ще се раздава на бенефициентите. В някои случаи район „Люлин“ си запазва правото да доставя храна до домовете на потребителите, които са в невъзможност да си я вземат от определеното място. Фирма "ЛФС" ЕООД притежава необходимия човешки ресурс за обезпечаване на дейността за срока на договора, както и в случай на удължаване на проектните дейности. Това се гарантира от широкообхватния спектър на работа, с който тя се занимава, както и от посочените клаузи в договора. Съгласно договор с № РЛН22-ДГ55-13/05.04.2022 г., през периода на изпълнение на договора за БФП, всеки работен ден от месеца приготвеният порцион се доставя до крайните адреси на потребителите в кутии за еднократна употреба. Колите, с които се осъществява разносът на храната, са снабдени с хладилни камери и отговарят на изискванията на Закона за храните по отношение на пакетирането и транспортирането на храни. Автомобилите, с които се осъществява разносът, имат следните регистрационни номера: СВ9554РХ, СВ7656РТ, СВ7322РР. 9 896.91 8 387.23
Реализиране на съпътстващи мерки: Реализирането на съпътстващите мерки ще е съобразено с противоепидемичните мерки с цел ограничаване на разпространението на COVID-19 и със специфичните нужди на хората в тези условия. Ще се поддържа ежедневна телефонна комуникация с потребителите по проекта, в следствие на която те ще могат да изразяват навременна нужда от подкрепа. Едновременно с това потребителите ще бъдат посещавани и на място в дома им за идентифициране на специфичните им потребности, като след всяка направена среща ще попълват формуляр за обратна връзка и анкетна карта. Съпътстващите мерки ще се реализират от служители на СО - район "Люлин" през целия период на изпълнение на договора. Предоставянето им ще се основава на извършен анализ и установени специфични потребности за всеки отделен потребител. От 2016 г. в хода на работата по проект "Топъл обяд 2016-2020" съпътстващите мерки са реализирани от служители на районната администрация, като с това се доказва опитът в предоставянето на дейността. Съпътстващите мерки ще представляват индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно актуалните техни индивидуални нужди за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на района, включително и такива, финансирани от ЕСФ. Екипът, който ще предоставя съпътстващите мерки ще извършва комплекс от дейности, включващи: - консултиране, информиране за възможни административни и социални услуги услуги, предоставени от различни институции и подпомагане за достъп до тях; - съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица; - подпомагане достъпа до здравни и образователни услуги; - подпомагане управлението на семейния бюджет; - консултиране за здравословно и балансирано хранене; - психологическа помощ и подкрепа, работа с близки на уязвими лица; - съдействие за осигуряване на помощни средства; - съвети за справяне с въведените противоепидемични мерки; осигуряване на защитена среда - при необходимост информиране на Дирекция "Социално подпомагане", Полиция и други инстанции за настъпили рискови фактори. Съпътстващите мерки ще се отчитат при всеки Технически отчет. 9 896.90 9 965.24

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).