Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 175 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

Teta EOOD was founded in 1993 as a small company with a main activity trading packaged sugar manufactured goods. Over the years the company was well established on the market as a leader in the field of logistics and trade in fast-moving consumer goods in Central Bulgaria. The management of Teta EOOD ensures high quality and fast service as well as the integrity and quality of the offered goods. The company has a warehouse in the city of Plovdiv and own vehicles for delivery to the customer. The organization employs people to positions in the field of commercial activity. The project activities envisage providing employment for 30 unemployed and inactive persons aged 29 years as a target group in the project. The positions of which the persons will be appointed are: Supply specialist code 33233005 -15 persons;  operative  accountant code 33133001 – 1 person; Light delivery vehicle driver code 83222006 - 6 persons; Forklift driver-code 83442003-1 person;  Warehouse worker code 93330002 -7 persons. For successful operation the necessary equipment will be provided. In order to consolidate knowledge and to successfully qualify 15 persons in Office-supply specialist, and 1 person operative accountant training will be conducted by key competence 4 called digital competence. The expected  results of the project are: successful inclusion within 12 months of 30 unemployed and inactive persons in the employment in the Organisation, purchase of the equipment needed for the operation of the direct obligations of the persons and also conduct an educational course related to the concrete position. Commitment of the leadership of Teta EOOD is to retain the jobs of at least 50 percent of the target group of the project within 12 months after the completion of the project activities. The concrete activities of the project are: organization and management of the project, hiring unemployed and inactive people, conducting training, purchase of equipment, information and publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността включва сформиране на проектен екип, който се състои от Ръководител проект, Счетоводител, Координатор човешки ресурси, Координатор информация и публичност. Ще бъдат сключени договори с екипа на проекта. За да се гарантира равенството между половете и недискриминационният принцип при назначаване на квалифицирани кадри и определяне на задачите и отговорностите ще се спазват критериите за равнопоставеност. Изборът на членовете на екипа и възлагането на ангажиментите ще бъде без оглед на тяхната етническа принадлежност, религия, раса, възраст, пол, увреждания, възраст или сексуална ориентация. Ръководителят на проекта ще подготви система за вътрешен мониторинг и оценка на резултатите от проектните дейности и срокове за възлагане и изпълнение на всяка задача в съответствие със заложения план на действие, система за отчетност и контрол. Той отговаря за цялостното управление на проекта. Счетоводителят на проекта носи отговорност за финансовата отчетност на проекта, като следи, контролира и изготвя необходимата финансова документация и оперативно отговаря за разплащанията по проекта. Счетоводителят на проекта отговаря за ежемесечното изплащане на възнагражденията на заетите по проекта лица, като изготвя всички документи съгласно трудовото законодателство в България. Координаторът човешки ресурси отговаря за планиране и контрол при изпълнение на предвидените дейности по отношение на дейностите свързани с новоназначените лица, тяхното обучение и осигуряване на необходимото оборудване за пряката им работа. Също така ще участва в планирането и организация на отчетната дейност по проекта, подготовка на изискваните доклади за изпълнението. Координаторът информация и публичност отговаря за провеждане на цялостната дейност свързана с популяризирането на проекта в съответствие с изискванията за визуализация на Договарящия орган. Ще осъществява контактите със средствата за масова комуникаця и ще подготвя необходимата информация за етапното изпълнение на проектните дейности, като ще следи навреме да се популяризира извършената дейност. В първите два месеца ще бъде извършен и подбор на лицата, които ще бъдат включени в заетост. Подборът ще се извърши в съответствие с Ръководството на бенефициента по настоящата схема. Дейността включва и провеждането на процедури за избор на изпълнители за дейностите по проекта. Процедурите ще бъдат организирани в съответствие с изискванията на приложимото законодателство – ПМС 118/2014, ръководствата и указанията за допустимост на разходите по ОП „РЧР”. Екипът на проекта е отговорен за изготвянето и провеждането на процедурите за външно възлагане на дейностите по проекта. Дейността Организация и управление на проекта е свързана с цялостното администриране на проектните дейности в съответствие с провилата и процедурите на Договарящия орган за успешното приключаване на проекта. Обявените процедури ще гарантират принципа на лоялна и честна конкуренция, като изпълнителите ще бъдат подбирани в зависимост от техните умения, ефективност, опит и надеждност за предоставяне на конкретните услуги. Организационната дейност е една от най-важните за проекта. Организирането на качествен план и методи за работа на екипа по проекта е критерий за постигането на добри резултати. Сформирането на екип, с ясно разпределени задачи е гаранция за качествено изпълнение на проекта и постигане на специфичните цели на настоящия проект. Дейността ще допринесе за установяване на ясни и конкретни правила и разпределяне на отговорностите на екипа, които са от изключителна важност за успешната реализация на проекта. По време на изпълнение на дейност Организация и управление на проекта ще се проведе избор на изпълнител за сключване на договор за обслужване от служба по трудова медицина за новоназначените лица за периода на изпълнение на проекта. Разходът е допустим по схемата и е в съответствие със законовите изисквания за здраве и безопасност при работа. 38 989.06 38 989.06
Наемане на безработни и неактивни лица: Дейността включва подбор и сключване на трудови договори с лицата от целевата група по проекта – безработни и неактивни лица. За период от 12 месеца ще бъдат наети 30 лица на следните длъжности: • Специалист доставки код 33233005 - 15 лица; В задълженията на лицата се включва: Организира и координира доставките в определена продуктова група. Задълбочено познава и спазва българското законодателство в сферата на своята дейност. Наблюдава и анализира пазарите на доставки в съответната продуктова група. Търси, оценява и подбира доставчици. Преговаря с доставчици. Подготвя договори за материали и услуги. Контролира изпълнението на доставките и услугите. Изготвя ценови и стойностен анализ. Организира и провежда процедурите съгласно ЗОП и други фирмени обяви за доставка на стоки. • Оперативен счетоводител код 33133001 – 1 лице; Задължения: Оформя документите, свързани с финансовата дейност. Обработва счетоводните документи по съответните сметки, за които пряко отговаря. Изчислява и осчетоводява вноските за държавния и общинския бюджети, за държавното обществено осигуряване, за здравно осигуряване и за фонд ПКБ. Съставя извлечения и справки от аналитичните сметки, изготвя оборотни ведомости и други балансови.извлечения. Извършв инвентаризации. Подготвя данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответни отчетни периоди. Съставя счетоводни справки и документи. • Шофьор на лекотоварен автомобил код 83222006 – 6 лица; Задължения: Управлява и обслужва лекотоварен автомобил за превоз на стоки; получава документи, удостоверяващи доставките; определя най-подходящите маршрути; извършва поддръжка и незначителни ремонти на автомобила. Превозва стоки и материали необходими за дейността на фирмата. Описва в пътен лист данните за извършените курсове и се отчита ежемесечно. Спазва правилата за движение по пътищата, включително и максимално определеното време за непрекъснато шофиране. • Електрокарист код 83442003 – 1 лице; Задължения: Превозване и товарене на материали и продукция в склада с електрокар, Извършва товаро-разтоварни операции, транспортира голямо-габаритни товари, повдига и спуска товари на определени места, Познава правилата за безопасност при работа в склада. • Работник склад товаро-разтоварач код 93330002 – 7 лица. Задължения: Извършва товаро - разтоварни работи, извършва преносни работи на инвентар и материали, използва палетни колички, събира и изнася отпадъци на определените места, изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността. Подборът на лицата ще бъде извършен от екипа по проекта със съдействието на Бюро по труда гр. Пловдив по време на изпълнението на дейността организация и управление на проекта през първите два проектни месеца. Предвижда се подборът да бъде по етапен поради разнообразието от длъжности и големия брой нови работни места, които ще се обособят в организацията. Поради тази причина дейността е предвидена като изпълнение за 14 месеца, а планираната заетост на лицата от целевата група е 12 месеца. До края на четвърти проектен месец ще приключат всички назначения за да може да се спази изискването за 12 месечна заетост на лицата от целевата група. Дейността е насочена изцяло към изпълнението на основната цел на проекта, а именно осигуряване на устойчива заетост на уязвими групи от пазара на труда – безработни и неактивни лица. Ще се даде възможност на лицата да извършват трудова дейност съгласно правилата на трудовото и осигурителното законодателство в България, да придобият навици и умения посредством обучение за успешно включване в нова насока и развитие в кариерно отношение. Един от непреките ефекти, които ще се търсят е мотивиране на обществената и личната активност за търсене и намиране на алтернативни начини и пътища да се използват по-пълноценно и ефективно наличните ресурси за разрешаване на проблеми на целевата група – безработни и неактивни младежи до 29 г. вкл. 288 891.60 281 796.12
Закупуване и доставка на оборудване за новоназначени лица: Дейността предвижда закупуване на оборудване за новоназначените лица, свързано с пряката им работа и позволяващо качествено изпълнение на служебните задължения. Оборудването е разпределено по длъжности както следва: • Специалист доставки код 33233005 - Преносим компютър 3 броя. Ще се използват извън офиса от специалистите по време на работа с клиенти и доставчици за набиране на информация и своевременното и изпращане в централния склад. За останалите лица ще се осигурят налични в организацията компютри за пряката им работа. • Оперативен счетоводител код 33133001 – Настолен компютър 1 бр. и принтер 1 бр. необходими за самостятелната работа на служителя. • Шофьор на лекотоварен автомобил код 83222006 – 6 лица. Ще бъдат предоставени транспортни следства налични в организицята. След назначаването на новите лица ще се премине на нов график на работа и всеки новоназначен на тази длъжност ще има осигурено транспортно средство. • Електрокарист код 83442003 – Електрокар 1 бр. необходим за изпълняване на служебните задължения и пряката работа в склада. • Работник склад товаро-разтоварач код 93330002 – палетни колички 6 бр. и палетна количка електрокарна 1 бр. Необходими са за пряката работа на лицата, тъй като всяко лице на тази длъжност по време на работа има нужда от цитираните активи. Товарите са обемисти, постоянно в складовете се извършва товаро-разтоварна дейност – както за получаване на стоки, така и експедиция за клиенти. Освен това за групирането на поръчките от клиенти също се използват палетни колички. Предвиденото за закупуване оборудване е в пряка връзка с новооткритите работни места и обвързано с длъжностите помежду си. Очакванията са специалистите доставки да повишат многократно доставчиците за търговската дейност, както и да се повиши броя на клиентите, което обуславя заявения брой лица за товаро-разтоварните дейности и счетоводител, който да обработва финансовата част на дейността извършвана от тях. Това е свързано от една страна с по-висока производителност и качество на работата, от друга страна с намаляване на отсъствията поради заболявания с временна неработоспособност, намаляване на текучеството и в крайна сметка постигане на по-добри икономически резултати. Изпълнението на товаро-разтоварн дейности изисква специално осигуряване на условия за безопасно извършване на дейността и намаляване на риска при работа с тежести. Закупуването на палетните колички и електрокарна палетна количка удовлетворява в най-голяма степен принципите за превенция на риска за здравето и безопасността на работещите, залегнали в чл. 4 на ЗЗБУТ, а именно: ограничаване на рисковете при източника на възникването им; привеждане в съответствие с техническия прогрес; замяна на опасното с безопасно или по-малко опасно; приспособяване на работата към работещия, особено по отношение на проектирането на работните места, избора на работното оборудване, на работните и производствените методи, с цел намаляване на въздействието им върху здравето на работещия /значително ще намалее рискът от трудов травматизъм при работа с тежести, ще даде възможност работните операции да се извършват в оптималната работна зона и по-този начин значително ще намали риска от мускулно скелетни увреждания/. Планираното за закупуване оборудване е в съответствие с изискванията на работодателя за длъжностите и дейностите, които ще изпълняват новите служители и е изцяло съобразено с техния брой. Предназначението на закупеното оборудване, в съответствие с изискванията на схемата ще се запази от кандидата за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. Работното облекло, необходимо за съответната длъжност ще бъде осигурено за сметка на работодателя. 55 210.00 55 210.00
Обучение за придобиване на ключова компетентност 4 - дигитална компететност: Дейността включва провеждане на обучение за придобиване на ключова компетентност 4 – дигитална компетентност за 16 новоназначени лица на длъжностите: Специалист доставки код 33233005 – 15 лица и Оперативен счетоводител код 33133001 – 1 лице. „ТЕТА” ЕООД е просперираща фирма в страната в сфертата на търговията с пакетирани захарни изделия. Богатият асортимент от предлагани храни, напитки и големият брой контрагенти обуславят инвестициите в информационни технологии, консултации в областта на електронната търговия, проследяване на тенденциите, партньорство с други компании и гъвкава организационна структура. „ТЕТА” ЕООД обслужва и електронен магазин за поръчки и продажби. Служебните задължения на лицата назначени на длъжностите: Специалист доставки и оперативен счетоводител включват изискване да имат познания относно информационните технологии, тяхното използване в пряката работа и адаптиране за нуждите на фирмата. В тази връзка в настоящият проект са предвидени обучения с хорариум 45 учебни часа за придобиване на дигитална компетеност, като необходимост новоназначените лица да се включат пълноценно в работата и по-специално в комуникацията и документирането на извършената работа. Лицата ще бъдат разпределени в две учебни групи. Общата продължителност на дейността се предвижда да бъде 4 месеца. Обучението се организира в модули, които обезпечават дейностите на служителите, свързани с поддържане на връзка с отдела, комуникация по електронен път с клиенти, работа с информационна система за наличности, отчетност на извършена дейност, комуникация по електронен път с членове на екипа, обслужване на заявки, рекламации и други. При заявяване на количества стоки по обекти е необходимо да се борави със софтеурната система в организацията, има вътрешни правила за воденето на кореспонденцията между отделите, които се спазват от всички служители. Освен това при работа извън търговската база е необходимо новоназначените лица да имат познания за съхранение на набраната информация и нейното ефективно използване от останалите колеги. Поради тази причина програмата за обучение е определена на базата на пряката работа, която ще трябва да извършват лицата назначени на длъжност Специалист доставки и оперативен счетоводител. Новоназначените лица ще работят в и с електронната система на дружеството, което пряко кореспондира с естеството на работа и информацията, с която фирмата оперира, при осигурени гаранции за конфиденциалност и съхранение на корпоративна информация. Висшето ръководство на компанията осъзнава значението на своите служители за цялостния успех на компанията и разглежда човешките си ресурси като активи на предприятието, характеризиращи се с определена специфика, което ги прави уникални обекти на управление. Политиката на компанията по отношение на човешките ресурси включва: привличане и подбиране на такива работници и служители, които ще направят възможно компанията да постигна своите цели; осигуряване на възможностите за професионално-квалификационно развитие и израстване на мениджърите и работниците в кариерата; създаване на предпоставки за учене през целия живот; създаване на безопасни и здравословни условия на труд; осигуряване на такава мотивация, при която работниците и служителите ще реализират напълно своите възможности в трудовия процес. Чрез включването в обученията по ключови компетентности ще се помогне на целевата група по-бързо и целенасочено да се адаптира в пряката работа на „ТЕТА” ЕООД, ще позволи личностно развитие на работещите и ще осигури възможност за развитие основана на информационните технологии. 4 000.00 5 000.00
Информация и публичност: Дейностите за информиране и публичност се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена на интернет страницата на „ТЕТА” ЕООД, разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група по проекта още на етап подбор на лицата за назначаване. За оповестяване приноса на Европейския социален фонд и Агенция по заетостта ще бъде направена публикация в печатно издание, която в едно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъде възложена на външен изпълнител при спазване на правилата от ПМС 118/2014. На закупените активи по проекта предназначени за работата на новоназначените лица ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни участващи в процеса на изпълнение на проекта е предвиден Координатор информация и публичност, който е член на екипа проекта и ще има възложени отговорности. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от координатора. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на Европейския социален фонд. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския социален фонд и се изпълнява по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от предходен проект на „ТЕТА” ЕООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Дейностите за информация и публичност представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОП „РЧР”. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет страницата и в печатно издание, които представляват изпитан метод за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите в интернет пространството представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОП „РЧР”. 2 800.00 2 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).