Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal is fully fossilized and aims to increase the ability of the employees of CORECT - ABC LTD to develop skills to meet the dynamics of the current labor market pace related to the rapid changes that result from globalization, the current needs of the business, And information changes, an aging population, etc.
The project is aimed at providing training for employees in the company to acquire or increase their professional qualification and training on key competencies. The training will be tailored to the needs of the employer, the company's business and the current business needs of the wholesale of hardware and building materials.
The project addresses intentions for initiatives in the context of the objectives and priorities set out in the HRD OP 2014-2020 and is aimed at supporting the employees to meet the changing changes and the ever-increasing requirements of the employer towards the workforce in terms of knowledge and Working skills.
The main activities of the project are:
-Providing training for improving the professional qualification for part of the profession "Sales Representative";
-Providing training to acquire KC2 "Communication in foreign languages";
-Information and communication;
-Organisation and project management.
The activities are for training and equal opportunities of representatives of the project target group - 10 employees.
The envisaged activities are entirely aimed at achieving the objectives of the project proposal, increasing the ability of the employed to meet the changes in the labor market, improving the quality of the workforce and their competitiveness. With the implementation of the activities, the planned results will be achieved:
- increased adequacy of the employees' employment skills, taking into account the current needs of the business;
- increased productivity of labor;
- creating conditions for better jobs and sustainable employment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията "Търговски представител" на заетия персонал в „КОРЕКТ-АВС” ООД.: Дейността има за цел да осигури включването на 10 заети лица от целевата група в обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията "Търговски представител", според специфичните нуждите, необходимостта и изискванията на работодателя за конкретните трудови операции към работещите, съобразени с дейността на фирмата и спецификата на бранша. Дейността на „КОРЕКТ-АВС” ООД се реализира в сектора на търговията на едро и дребно с железария, отоплителни уреди, бойлери, фитинги, крепежни елементи и разнообразна гама от строителни материали. Фирмата е един от пионерите на пазара в този сегмент чрез създадената търговска верига-магазини "Домашен майстор". Фирмата е официален търговски представител на редица български производители на електроуреди, отоплителни уреди на твърдо гориво, тръби от метал и PVC, фитинги и строителни материали, като "Капитан Дядо Никола" - Габрово, "Рикошет" - Луковит, "Елдом-Инвест" - Варна, "Прити"-Горна Оряховица и др. Работещите във фирмата заемат предимно длъжности "Продавач-консултант", "Организатор стопанска дейност", "Шофьори" и "Търговски представители". Дружеството осъществява търговска дейност предимно чрез разносна търговия до търговските обекти-на дребно и различни физически лица и организации. Предлаганата стокова номенклатура е доста често с нестандартни габарити, обем и голямо тегло, това налага осъществяването на разносната дейност. Всички заети лица в дружеството изпълняват по няколко вида работни операции и взаимно се заменят и допълват. Фирмата е микро предприятие и това налага малкия на брой персонал да изпълнява различни видове търговски дейности и операции по предлагането, транспортирането на стоките и отчитането на продажбите. В днешният динамичен пазар и високата конкуренция в сферата на търговията се налагат доста по високи изисквания от страна на работодателя и бизнеса към служителите извършващи търговска дейност. Те трябва да притежават отлични комуникативни умения, умения за работа с клиенти, умения за предлагане на стоковия асортимент на фирмата, да притежават презентационни умения, умения за работа с техническата съпътстваща документация, отчитане на продажбите, плащанията и др. При изграждането на структурата на предприятието е важно да има действащ и добре работещ търговски екип. Една от основните задачи на управителя на „КОРЕКТ-АВС” ООД е да формира отличен търговски екип и повиши нивото на знанията и уменията на персонала за работа с клиенти и продажби. Това налага необходимостта от провеждане на обучение по част от професията "Търговски представител" за целия персонал на фирмата. Работодателят предявява изисквания към персонала да умеят да работят с компютърна, комуникационна, информационна и офис техника, стационарни и мобилни апарати за отчитане на продажбите, да организират цялостния документооборот, да притежават отлични умения за работа с клиенти, документи, умения за отчитане на продажбите, работа с парични средства, касови продажби и плащания по банков път. За ръководството на фирмата е от изключително значение персонала да премине обучение в това професионално направление, защото това ще доведе до повишаване на стокооборота на фирмата, респективно повишаване на финансовия резултат и доходите на заетите лица. С изпълнение на дейността ще се постигне: -Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта. Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията на заети лица, съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за повишаване качеството на труда, за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени на пазара на труда. 11 250.00 12 375.00
Предоставяне на обучение за придобиване на КК2 "Общуване на чужди езици" на заетия персонал в „КОРЕКТ–АВС” ООД .: Дейността има за цел да осигури включването на 10 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по "Общуване на чужди езици", "Английски език", според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на предприятието. В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител и ще се организира и проведе чуждоезиково обучение, съгласно Европейската квалификационна рамка по KK2 „Общуване на чужди езици”-Английски език, с продължителност 300 учебни ч. и три нива на обучение за 10 заети лица. Дейността е планирана да бъде възложена на външен изпълнител - обучаваща организация по КК2 "Английски език". Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции и нивото, съгласно европейската езикова рамка. Учебните часове ще бъдат разделени на 50% теория и 50% практика. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели. Необходимостта от знанията по английски език е във връзка със задълженията на лицата от целевата група при извършване на ежедневните, рутинни трудови процеси и операции при осъществяване на търговска дейност и комуникации с клиенти и доставчици. Осъществяването на разносна търговия, изисква от работещите в тази сфера да притежават добро ниво на говорими и писмени знания по Английски език. Заетите лица в „КОРЕКТ – АВС” ООД осъществяват търговия с различни физически и юридически лица, част от контрагентите на дружеството са представители на чуждестранни фирми и съпътстващата търговска документация като стокови и складови документи, ЧМР, товарителници, гаранционни карти, инструкции и др. са на английски език. Естеството на съвременната търговия налага нуждата персонала на фирмата да придобие основополагащи, базови знания и умения по КК2 "Общуване на чужди езици", "Английски език". По-възрастните заети лица във фирмата притежават минимални познания и компетенции по английски език, а при част от по-младите заети лица знанията са недостатъчни и неефективни. Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите: -Повишаване способността на заетите лица да посрещат бързите и динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на езиковите умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа и производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта; -Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на работата, включително и работа с технологично оборудване и познания по чужди езици. За тази цел лицата от целевата група ще бъдат включени в обучение за придобиване на KK2 „Общуване на чужди езици”-Английски език. Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване адекватността на уменията и познанията на заети лица по английски език ,съобразено с актуалните нужди на фирмата и изискванията на работодателя. В същото време се цели създаване на условия за по-устойчива заетост, както и повишаване на способността на заетите за посрещане на динамичните промени на пазара на труда. Заетите лица придобили знания и компетенции по "Английски език" притежават реални шансове за посещение на различни информационни и специализирани курсове в в сферата на логистиката и придобиване на съвременни търговски презентационни умения, да участват в тиим-билдинги на производствени предприятия в бранша, където често лекциите се водят на английски език, както и шанс за кариерно израстване. Повишаването на чуждоезиковата компетенция на заетия персонал във фирмата е база за качествено обслужване на клиентите на „КОРЕКТ-АВС” ООД, респективно това ще повиши стокооборота и ще доведе и до по-висока печалба за дружеството, стабилна заетост на персонала и по- високи доходи за работещите лица. 7 000.00 7 700.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).