Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project "Providing hot lunch in the municipality Galabovo" is aimed at helping people in dire economic situation, in order to satisfy their needs for food. Within 8 month, 157 days from September 15, 2016 to April 30,2017 individuals and families monthly support under the terms and conditions of Art. 9 Implementing Regulations of the Social Assistance Act will receive free meals prepared and delivered by external contractor pursuant to Art.20, para. 4 pt. 2 of the PPA, survices and supplies covered in Appendix 2. The Firm have sertificat of registration of catering.
The target groupof the project includes 103 individuals and families from two settlements in the municipality of Galabovo - Galabovo and Madrec. For handicapped and still faces food will be delivered in homes with transportation provided by the municipality Galabovo. Prepared food will be tailoped to the needs of the target group will be varied and will meet the requirements of the respective controlling bodies. The conditions for food preparation will be closely monitored by the partner organization - Galabovo municipality, which will monitor and all documents required by controllers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да обхване най-нуждаещите се лица и семейства през целия период на изпълнение на проекта, поради което ангажираният екип в изпълнението на тази дейност ще положи достатъчно усилия за реализацията й, за да се гарантира успешното изпълнение на целия проект и постигане на поставените цели. Подборът на екипа, който ще проведе информационната и разяснителна кампания, с която ще привлече и определи представителите на целевите групи, ще бъде направен на база професионалния опит в областта на социалните проекти. По операция "Осигуряване на топъл обяд" се предоставя възможност на Община Гълъбово да надгради дейността си в тази област. Ще бъдат обхванати най-нуждаещите се лица и семейства от основната целева група според социалната експертиза и преценка на служителите от Дирекция "Социално подпомагане" - Гълъбово както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; 3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии-за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност; На територията на община Гълъбово няма регистрирани "скитащи и бездомни лица", както и "лица от уязвими групи-граждани на трети страни, по смисъла на amp;1. Т.17 от ДР на Закона за убежището на бежанците", поради което не предвиждаме включването им в обхвата на основната целева група. Дейността включва: 1. Провеждане на разяснителна информационна кампания за старта на Проекта чрез публикуване на обяви за набиране на заявления от кандидат-потребители на сайта и на информационните табла на входа на Община Гълъбово. 2. Приемане на заявления от кандидатите и регистриране в деловодната система на Община Гълъбово. 3. Изготвяне на поименен списък на постъпилите заявления и предоставяне на Дирекция "Социално подпомагане" - Гълъбово за идентифициране на представителите на конкретните целеви групи. 4. Екипът по проекта определя основен списък с конкретните лица, които ще бъдат включени в Проекта, след като получи списъка с желаещите да участват от Д"СП"-Гълъбово. 5. След запълване на броя потребители от основния списък екипът по проекта определя списък на чакащите с конкретните лица. 6. Сключване на договори за социалната услуга и вписване на потребителите в Регистър по чл. 40д ППЗСП. 7. Изготвяне и утвърждаване от кмета на Общината на Процедура по жалби, възражения и сигнали. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти: Дейността ще бъде реализирана от "Елмира 9" ЕООД, избран от Община Гълъбово изпълнител за закупуване на хранителни продукти и приготвяне на храна (топъл обяд). Договорът за периодични доставки на хранителни продукти в натурален и консервиран вид е специфицирани по вид и единични цени и е сключен за реализиране на Операция 2014BG05FMOP001-03.002 „Осигуряване на топъл обяд ” - 2016, финансирана от Фонд за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица чрез Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане, по реда на чл.20, ал.4, т.2 от ЗОП. Типовете хранителни продукти за доставяне са: зеленчуци; зеленчуци-консерва; варива и ориз; хляб и брашно; пилешко, свинско, телешко месо и кайма; риба; яйца, кисело мляко, маслини, подправки и олио. Храните се доставят франко склада на училищния стол на СОУ „Васил Левски“ гр. Гълъбово, където се помещава трапезарията. Доставките на хранителните продукти следва да бъдат изпълнени при спазване изискванията на Закона за храните, Закона за ветиринаромедицинската дейност, Наредба № 5/25.05.2006 г. за хигиената на храните, Наредба № 7 от 08.04.2002 г. за хигиенните изисквания към предприятията, които произвеждат и търгуват с храни, и към условията за производство и търговия с качествени и безопасни храни, Наредба № 108/12.09.2006 г. за изискванията за качество и контрола за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, другите наредби по прилагане на Закона за храните и всички други законови и подзаконови актове и разпоредби, гарантиращи качественото изпълнение на предмета на поръчката по договора и качеството и годността за консумация на хранителните продукти, в съответствие с номенклатурата на Възложителя. Доставянето на необходимите хранителни продукти се организира от изпълнителя под контрола на екип на Възложителя във време и периодичност според типовете храни и съобразно предварителните заявки за брой топъл обяд и по предварително одобрени менюта. При всяка доставка изпълнителят по договора съхранява необходимите документи, удостоверяващи произхода, качеството и срока на годност на хранителните продукти. Предвижда се дейността да се извършва само през работните дни в периода от 15.09.2016 г. до 30.04.2017. Месеците, през които ще се изпълнява услугата имат съответно следния брой работни дни: Септември 2016 - 11 дни Октомври 2016 -21 дни Ноември 2016 - 22 дни Декември 2016 - 21 дни Януари 2017 - 22 дни Февруари 2017 - 20 дни Март 2017 -22 дни Април 2017 - 18 дни Общият брой дни, в които ще се извършва дейността на трапезарията е 157. Общият брой лица, които ще се хранят по време на изпълнение на дейността е 103. 37 193.30 0.00
Осигуряване на топъл обяд: Услугата по предоставяне на топъл обяд - 2016 на територията на Община Гълъбово ще се извършва в една трапезария от „Елмира 9“ ЕООД въз основа на сключен договор за изпълнител за закупуване на хранителни продукти и приготвяне на храна /топъл обяд/ и ежедневно доставяне на готовата храна от персонала на Домашен социален патронаж по предварителни заявки на Възложителя. Обслужването по договора включва доставка на хранителни продукти и приготвяне на обяд, приготвен с хранителни продукти на изпълнителя по предварително представена заявка за броя на потребителите на следващия ден и утвърдено седмично меню от Възложителя. Предвидената за нуждите на проекта материална база, която е предоставена на "Елмира 9" ЕООД, е кухненски блок и складови помещения в ученически стол на СОУ „Васил Левски“, кв. „Строител“, гр. Гълъбово. Обектите са удостоверени за съответствие с правилата на чл. 12 от Закона за храните. Операцията ще се осъществи на територията на две населени места от Общината: гр. Гълъбово и село Мъдрец. През периода октомври-декември 2016г. и януари-април 2017 г. базата се използва за нуждите на обществената трапезария, финансирана от фонд „Социална закрила“. Кухненският блок се използва също и за нуждите на ученическото столово хланене, осъществявано от „Елмира 9“ ЕООД въз основа на сключени договори на доставчика на готовата храна с училищата на територията на общината през периода септември-май за учебната година. На място е създадена организация и разпределение на наличните складови помещения, кухня и кухненско оборудване. Топлият обяд ще се доставя по домовете на потребителите от селото и по заявка на потребителите от гр. Гълъбово с автомобилите на Домашен социален патронаж - Гълъбово. За реализирането на операция „Осигуряване на топъл обяд“ ще се използва целият кухненски блок с обща площ 180 кв. м. включващ:  Кухненското помещение с оборудване-готварски печки тип „Пауталия“- 4 бр. с 8 бр. фурни; електрически котлони големи – 4 бр; картофобелачка и съдове за приготвяне на храна.  Складови помещения за хранителни продукти и зеленчуци;  Хладилни помещения с хладилници тип „Торго“- 2 бр; фризери тип ракла- 2 бр; хладилници- 2 бр;  Помещения за експедиция на готовата храна;  Стая за персонала;  Тоалетна и баня за персонала. Община Гълъбово има дългогодишен опит в предоставянето на обществена трапезария и отлични работни взаимоотношения с фирмата-изпълнител на доставянето на хранителни продукти и приготвянето на храната. Готовата храна ще се предоставя от служители на Домашен социален патронаж, а в селото и където потребителите имат затруднения с придвижването, ще се използват транспортните средства на Община Гълъбово. Персоналът, ангажиран с изпълнението на дейностите по проекта е с богат опит и добра квалификация. Целия състав на Домашен социален патронаж от години работи в трапезарията, познава услугата „Обществена трапезария” и се справя успешно, както с контрола при приготвянето на храната, така и с предоставянето и отчитането на социалната услуга. 1 859.66 38 804.22
Предоставяне на съпътстващи мерки : Община Гълъбово разполага с необходимия квалифициран персонал за предоставяне на съпътстващи мерки, изразяващи се в: -съдействие и подаване на документи пред Дирекция "Социално подпомагане"; -консултация, съдействие и снабдяване с необходимите помощни средства при инвалидност или тежко заболяване; -консултация с медицинско лице при необходимост; -консултиране и съдействие за получаване на административни общински услуги; информиране. Служителите на патронажа, доставяйки храна до домовете или на място, ще имат на разположение ежедневно формуляри за заявяване на съпътстваща услуга, които да предоставят на потребителите. 1 859.67 1 847.82

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).