Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

This procedure of direct grant aid BG05M90PO001-2.002 "Independent Living" aims to improve the quality of life and access to services for social inclusion in response to complex needs, including health, people with disabilities and people over 65 in inability to self in order to overcome the consequences of social exclusion and poverty.
Project "Right to Independent Living" has the primary objective to improve the quality of life of older people in the municipality of Borovan and support of persons / children with disabilities, create conditions to support and exercise their right to independent living and social inclusion, respect their rights, taking into consideration their individual needs and according to their capabilities. Provision of integrated social services will allow people over 65 years with limited opportunities for self-service persons / children with disabilities to receive support through complex actions and providing long-term care, including social and health services in the community or at home. Will provide the opportunity for individuals caring for loved ones with disabilities to return to the real labor market. Will be created first ever center for providing hourly service provision Municipality Borovan, which lay the foundation for the provision of integrated services for people over 65 years with an inability to self-will help persons / children with disabilities receive the necessary community support, will provide employment to unemployed persons. The implementation of the transaction will provide integrated services for individuals from the target group, combining comprehensive actions towards ensuring the long-term care, incl. and social and health services in the community or at home. This will provide employment to unemployed people of working age, and the other will enable people with disabilities to use different services according to their needs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип за организация и управление на проект : Сформиране на екип за изпълнението на проекта, включващ следните длъжности: ръководител - 1, счетоводител-1 и координатор -1, които ще отговарят изцяло за качественото изпълнение на проектните дейности. Дейността на екипа ще осигури необходимото ниво на организация, координация и управление на проектните дейности. Ще следи стриктно за избор на изпълнители по правилата на Закона за обществени поръчки, действащото законодателство в страната и изискванията на УО. В хода на изпълнение на проекта ще бъдат разработени Правила и изисквания за интегрираните услуги, които ще се предоставяте в центъра, с което ще се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. Екипа по проекта, съвместно със социалният консултант ще разработи Процедура за подбор на персонала в Центъра, както й процедури за информиране, набиране и подбор на целевите групи, които ще бъдат включени в проекта. Разработването на Правилник за вътрешният трудов ред ще осигури възможност за проследяване навременното изпълнение на дейностите, тяхното отчитане. С разработена Процедура за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд съобразно спецификата на отделните дейности ще се осигури нормално и безопасно изпълнение на дейностите по проекта. Ще се разработят още процедура за вътрешен мониторинг; Процедура за действие при възникване на кризисни ситуации при предоставянето на интегрираните социални в т.ч здравни услуги; Процедура за подаване, разглеждане и предприемане действия по жалби; Инструкция за защита имуществото и финансовите средства на потребителите. Екипа ще осъществява цялостното администриране и контрол по дейностите на Проекта. Ще подпомага работата на Центъра за почасови услуги. Отговаря за връзки с други институции, неправителствени организации с цел надграждане дейностите по проекта, ще осигурява комуникацията между Центъра, заинтерсованите лица. 36 454.00 36 455.88
Информиране и публичност: Екипа по проекта предвижда изготвянето на 50 бр. плакати, 500 бр. брошури, 2 бр. платени публикации в регионален вестник, две пресконференции /в началото и края на проектните дейности/, 1 бр. информационна табела, 100 бр. чаши и 100 бр. чадъри с който да се популяризира приноса на ЕС, запознаване на обществеността за предстоящите проектни дейности, сроковете на изпълнение, финансовия принос на Европейския съюз и държавата за подобряване качеството на живот и на достъпа до услуги за социално включване в отговор на комплексните потребности, включително и здравни на хора с увреждания и на лица над 65 годишна възраст в невъзможност за самообслужване, с цел да преодолеят последиците от социалното изключване и бедността и не на последно място връщането на реалния пазар на труда на безработни лица, на лица който не могат да упражняват друг вид труд полагащи грижи за тежко болни близки с увреждания. 4 800.00 4 116.00
Обзавеждане и оборудване на Центъра за почасови грижи: За обособяване на работни места за екипа за организация и управление на проекта и персонала на Центъра е необходимо създаване на оптимални условия за предоставяне на услуги в новосформирания Център за предоставяне на социални услуги в общността или в домашни среда. Ще бъдат оборудвани две стаи за работа в едната ще се помещава екипа за организация и управление. За техническо обезпечаване работата на екипа ще бъде закупен преносим лаптоп, който ще се използва от ръководител, счетоводител и координатор така ще се осигури възможност във всеки един момент да бъде предоставена информация за изпълнението и дейностите в работно или извън работното време по проекта. Във втората стая ще бъдат закупени две компютърни конфигурации, на тях ще работи персонала на центъра за почасови услуги ( социален работник, социален консултант, технически сътрудник, психолог, медицински специалист) ще се подготвят и приемат отчетни документи на одобрените за доставчици на социални услуги. Ще бъдат закупени 4 бр. бюра; 4 бр. стола; 2 бр. офис стелажи за документи; 2 бр. закачалки; 2 бр. компютърни конфигурации; 1 бр. лаптоп; 1 бр. мултифункционално устройство; 2 бр. климатик, 2 бр. кошчета. 13 587.10 10 800.00
Набиране на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда. : Набиране на персонал за работа в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда, включващ: 1 бр. социален работник; 1 бр. социален консултант; 1 бр. медицински специалист; 1 бр. психолог; 1 бр. технически сътрудник; Набиране на доставчици в т.ч (10 бр. лични асистенти и 50 бр. домашни помощници) за предоставяне на почасови социални услуги в общността или в домашна среда. 0.00 3 671.89
Подбор на потребители са социалните услуги "личен асистент" и "домашен помощник", оценка на потребностите и класиране за предоставяне на интегрирани социални услуги по проекта.: Всички нуждаещи се лица с увреждания и лица над 65 години с ограничения или невъзможност за самообслужване могат да подадат заявления за участие в проекта. Лицата които са ползвали услугите по процедура "Нови алтернативи" също могат да кандидатстват за предоставяне на социални услуги по този проект, като за целта на всички кандидат потребители ще бъде изготвена нова оценка на потребностите. Към настоящият момент на територията на община Борован се подпомагат по реда на Закона за интеграция на хора с увреждания – 637 лица с увреждания, както и 254 лица и семейства безработни на месечно социално подпомагане, които могат да кандидатстват за доставчици на социални услуги. 4 718.58 4 718.58
Обучение на доставчиците, който ще предоставя услугите личен асистент и домашен помощник.: Въвеждащото обучението на доставчиците ще бъде проведено в административната сграда на Община Борован преди да започне предоставянето на социалните услуги в общността или в домашна среда, така че да се гарантира качество на предоставяните услуги за социално включване. Въвеждащото обучение ще се реализира в рамките на три дни по четири часа дневно за всяка група. Ще бъдат осигурени от общинска администрация безвъзмездно за ползване помещение за обучение. Дейността ще бъде материално обезпечена, чрез закупуване на материали и пособия на обучаемите лица. В месец осми от предоставяне на социалните услуги ще бъде проведено еднодневно надграждащо обучение по групи на всички доставчици на социалните услуги "личен асистент" и "домашен помощник". Разходите за изпълнение на дейността са посочени в раздел III, т.8.1 - 1175,24 лв. от сумата без ДДС. 1 175.24 1 234.78
Предоставяне на интегрирани социални услуги, според специфичните потребности на човека в неравностойно положение, въз основа на индивидуална социална оценка, чрез центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда.: Създаване на условия за социална подкрепа на целевите групи, които не могат да се справят самостоятелно с ежедневните дейности и имат нужда от подкрепа за водене на независим живот. Предоставянето на социалната услуга предвижда сключването на 110 бр. договори за предоставяне на социалната услуга, график по които ще се предоставя, както и изготвяне на индивидуален план за предоставянето с участие на потребителя или негов законен представител. Предвиждаме продължителността на интегрираните социални услуги предоставяни от Центъра да бъдат за срок от 18 месеца. 423 527.56 404 679.27
Предоставяне на психологическа подкрепа, социално консултиране, супервизия на персонала, мотивационна и психологическа подкрепа на потребителите на социалните услуги според тяхната потребност.: Психологическата подкрепа ще бъде насочена към персонала и потребителите на Центъра за почасови услуги в домашна среда или в общността. Супервизията ще бъде насочена към доставчиците на социалната услуга. Социалния консултант ще подпомага Екипа за организация и управление по време на изпълнение на проекта, ще изготвя съдейства за изготвяне на междинни и технически доклади за изпълнението на проектните дейности, ще оказва подкрепа на персонала на Центъра за почасови социални услуги в домашна среда или в общността, както и към потребителите на социални услуги. 15 586.52 30 953.73

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).