Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project envisages provision of hot meals to the needy persons who get socially disadvantaged. The project implementation will complement , build on and extend the national program to support public dining. 
The implementation of this project will enable service users to receive food and during the other months of the year (May to Decembre).
Public dining in Dimovo and s.Archar will provide hot lunch on weekdays from week to  :
- individuals and families monthly support under the terms and conditions of Article 9 of the Implementing Regulations of the Social Assistance Act ;
-persons with proven lack of income and family ;
-single people and families receiving minimum pensions ;
For the purposes of this project will be implemented and accompanying measures , resulting in individual counseling and assistance :
-use of other social services
-use of administrative municipal services
-other forms of support
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи за трапезария гр.Димово: При реализацията на настоящия проект в трапезария гр.Димово, топъл обяд ще получат потребители от следните основни целеви групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки; 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си. 0.00 0.00
Определяне на целевите групи в трапезария с.Арчар: При реализацията на настоящия проект в трапезария с.Арчар, топъл обяд ще получат потребители от следните основни целеви групи: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ; 2. Лица с доказана липса на доходи и близки ; 3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си; 0.00 5 060.00
Закупуване на хранителни продукти за трапезария гр.Димово: Дейността по закупуване на хранителни продукти ще бъде извършена като общината сключи анекс към подписан на 28.04.2016г. договор с изпълнител за доставка на хранителни продукти. Изпълнителя е избран след провеждане на открита процедура по реда на ЗОП (обн. ДВ бр.28, от 06.04.2004г.). Договора е в сила до 31.12.2019г. Трапезарията ще започне приготвянето на топъл обяд от 04.07.2016г. и ще завърши на 31.12.2019г. Топъл обяд ще бъде предоставян общо 209 дни( юли 2016г. - 20 дни, август 2016г. - 23 дни, септември 2016г. - 20 дни, октомври 2016г. - 21 дни, ноември 2016г. - 22 дни, декември 2016г. - 21 дни, януари 2017г. - 22 дни, февруари 2017г. - 20 дни, март 2017г. 22 дни, април 2017г. - 18 дни Месец май 2017г. – 20 работни дни; Месец юни 2017г. – 22 работни дни; Месец юли 2017г. – 21 работни дни; Месец август 2017г. – 23 работни дни; Месец септември 2017г. – 19 работни дни; Месец октомври 2017г. – 22 работни дни; Месец ноември 2017г. – 22 работни дни; Месец декември 2017г. – 18 работни дни; през 2018 – 249 дни през 2019 – 249 дни. Общия брой на лицата, които се предвижда да бъде предоставяна храна е 150 лица до 06.12.2019г. и 121 лица от 09.12.2019 г. до 31.12.2019 г., от следните целеви групи: лица на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ; лица с доказана липса на доходи и близки; Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00214-2018-0002 и договори с избрани изпълнители № 185 и №135 от 21.09.2018г. 306 415.70 315 448.20
Закупуване на хранителни продукти за трапезария с.Арчар: Дейността по закупуване на хранителни продукти ще бъде извършена като общината сключи анекс към подписан на 28.04.2016г. договор с изпълнител за доставка на хранителни продукти. Изпълнителя е избран след провеждане на открита процедура по реда на ЗОП (обн. ДВ бр.28, от 06.04.2004г.). Договора е в сила до 31.12.2019г. Трапезарията ще започне приготвянето на топъл обяд от 04.07.2016г. и ще завърши на 31.12.2019г. Топъл обяд ще бъде предоставян общо 209 дни( юли 2016г. - 20 дни, август 2016г. - 23 дни, септември 2016г. - 20 дни, октомври 2016г. - 21 дни, ноември 2016г. - 22 дни, декември 2016г. - 21 дни, януари 2017г. - 22 дни, февруари 2017г. - 20 дни, март 2017г. 22 дни, април 2017г. - 18 дни Месец май 2017г. – 20 работни дни; Месец юни 2017г. – 22 работни дни; Месец юли 2017г. – 21 работни дни; Месец август 2017г. – 23 работни дни; Месец септември 2017г. – 19 работни дни; Месец октомври 2017г. – 22 работни дни; Месец ноември 2017г. – 22 работни дни; Месец декември 2017г. – 18 работни дни; през 2018 – 249 дни през 2019 – 249 дни Общия брой на лицата, които се предвижда да бъде предоставяна храна е 100 лица до 06.12.2019 г. и 81 лица от 09.12.2019г. до 31.12.2019 г., от следните целеви групи: лица на месечно подпомагане, по реда и условията на чл.9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане ; лица с доказана липса на доходи и близки;Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00214-2018-0002 и договори с избрани изпълнители- № 185 и №135 от 21.09.2018г. 197 531.50 202 534.00
Осигуряване на топъл обяд: Община Димово ще реализира дейностите по осигуряване на топъл обяд в две трапезарии. Едната трапезария се намира в гр.Димово, адрес: ул."Васил Коларов" №1, в сграда публична общинска собственост(в акта за публична общинска собственост няма вписан административен адрес, за което към Акта прилагаме Удостоверение за административен адрес). Сградата е масивна, състояща се от един подземен и два надземни етажа. В сградата се помещават : Домашен социален патронаж, Център за социална рехабилитация и интеграция и Дневен център за стари хора. Домашен социален патронаж гр.Димово разполага със следното оборудване за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене: две фурни, една пекарна, десет котлона и бойлер за топла вода. В социалната услуга работят : управител, домакин, касиер, две готвачки, две санитарки и двама шофьори. Домашен социален патронаж гр.Димово разполага с два автомобила, с които по утвърдени транспортни схеми се осъществява доставянето на храната в селата и на трудно подвижни потребители. Втората трапезария се намира в с.Арчар, във филиал на Домашен социален патронаж гр.Димово. Помещава се в сграда, публична общинска собственост, находяща се на адрес : ул."Отец Паисий" № 20 (в акта за публична общинска собственост няма вписан административен адрес, за което към Акта прилагаме Удостоверение за административен адрес). Сградата е масивна, двуетажна. Домашен социален патронаж - филиал с.Арчар разполага със следното оборудване за приготвяне на храна и осъществяване на процеса на хранене: четири пекарни, шест котлона и бойлер за топла вода. В социалната услуга работят : домакин, калкулант, готвач, санитар и шофьор. Домашен социален патронаж - филиал с.Арчар разполага със служебен автомобил, с който по утвърдени транспортни схеми се осъществява доставянето на храната в селата и на трудно подвижни потребители. 25 944.71 22 418.75
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Димово разполага с добре подготвени специалисти и експерти, както и с нужната материална база за осъществяване на съпътстващите мерки. Служителите, на които ще бъде възложено да изпълняват дейностите по предоставяне на съпътстващи мерки са добре подготвени и притежават нужния опит. Предвиждаме изготвяне и печат на брошури за информиране на обществеността и потребителите, относно възможностите за ползване на други социални и административни услуги, предлагани от община Димово. Изработка на табели, съдържащи информация за предоставената безвъзмездна финансова помощ, периода на изпълнение на проекта и др. задължителни елементи, съгласно изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация. Провеждане на консултации с потребителите на услугата, с цел запознаването им с други възможности за ползване на социални и административни услуги. Предоставянето на съпътстващите мерки за лицата от целевата група ще се осъществяват в отговор на индивидуалните потребности на лицата, ползващи социалната услуга "Топъл обяд". Общински служител и при необходимост консултанти ще оказват подкрепа и консултиране в отговор на конкретни нужди, ще оказват съдействие при попълване на документи за ползване на административни общински услуги и ще подпомагат достъпа до здравни, образователни и други социални услуги, предоставяни на територията на общината. С цел осигуряване на социална подкрепа на потребителите, съпътстващите мерки ще се предоставят ежемесечно в отговор на установените конкретни потребности. От проведените срещи и индивидуални или групови консултации ще бъдат изготвяни протоколи. Съпътстващите мерки ще се предоставят от служител на общината. При необходимост ще бъдат ангажирани експерти и консултанти в зависимост от потребностите на целевата група. 25 944.70 22 106.72

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).