Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project envisages actions for introduction of specialized software and installation of a safety system, alarm and control in disasters and emergencies. With the envisaged project investment will be achieved the following design objectives:
1. Introducing new management practices for the employed in the enterprise human resources by implementing software system; 
2. Optimization of business processes through the introduction of flexible forms of employment, job rotation and mesures to extend the working life of older employees; 
3. Prevention and reduction of occupational accidents and diseases through the introduction of means of collective protection; 
4. Minimization of risks at work by modernizing and securing the production facilities. 
From the results of the project will benefit all employed in Egel Corp. persons who are the target group of the project. The final result of the project will improve the working environment and career development in Egel Corp. through introducing new occupetaional safety and human resource development practices.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за организация и управление на проекта: Основната цел на дейността е осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проекта. Дейността ще бъде реализирана чрез изпълнението на следните основни етапи: 1. Сформиране на екип за организация и управление на проекта, който ще се състои от един ръководител проект и един счетоводител. Екипът за организация и управление на проекта ще осъществява цялостното ръководство, организация и контрол върху изпълнението на дейностите по проекта, с оглед постигане на заложените цели и индикатори. Екипът ще съблюдава и отговаря за целесъобразното изразходване на средствата по проекта и осъществява текущ мониторинг. Екипът ще отговаря за изготвяне, поддържане и съхранение на необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на Управляващия орган. Негово задължение ще бъде изготвянето и представянето на междинни и окончателен доклади по изпълнение на дейностите на проекта. При изискване от страна на Управляващия орган своевременно предоставя необходимата информация. Контролира провеждането на процедурите за избор на външни изпълнители по ПМС 118/ 2014 г. за целите на проекта. Сформирането на екипа ща стартира от 1ви проектен месец и екипът ще запази своите функции и ангажименти за период от 12 месеца - до финализирането на проекта. 2. Провеждане на процедури за избор на изпълнител От 1ви проектен месец ще стартира подготовката на документация за провеждане на процедури за избор на външни изпълнители съгласно изискванията на ПМС 118/ 2014 г. и релевантната нормативна рамка. Изборът на изпълнители ще продължи 5 месеца като при провеждането на избора ще бъдат съблюдавани методическите указания на управляващия орган. 3. Отчитане на проектните дейности и разходи - в хода на изпълнение на проектните дейности екипът на проекта ще поддържа система за вътрешен контрол и отчетност на дейностите и разходите по проекта. Екипът на проекта ще изготвя междинни доклади за изпълнението, в случай че такива се изискват от Управляващия орган, а при финализиране на проекта ще бъдат изготвени финален технически и финансов отчет отразяващи изпълнените дейности, реализираните разходи и постигнатите проектни цели. 33 024.00 16 062.16
Въвеждане на софтуер за оптимизация на работните процеси и на управлението на човешките ресурси: В рамките на дейността ще бъде закупен специализиран софтуер за дистанционна работа, наблюдение и дистанционна диагностика и анализ на елементите на фотоволтаичната централа. Целта на дейността е да се оптимизират работните процеси и да се въведат нови практики за управление на заетите в предприятието човешки ресурси. Специфичните цели на въвеждането на софтуера са: - да се оптимизира работния процес; - да се въведат гъвкави форми на заетост; - да се въведат практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастни работници; Софтуерът чрез зададени персонални нива на достъп и роли ще дава възможност персоналът по поддръжка и обслужване на централата да работи по метода "отдалечено работно място" и с гъвкаво работно време. Софтуерът притежава следните функционалности: - наблюдение и дистанционна диагностика; - Измерване на всички нива на централата - започва от най-ниското ниво (стринг) на централата (табла с DC електромери), извършва се на ниво вход инвертор, изход инвертор с помощта на умни електромери, разпределително табло НН индиректен електромер и извод Ср.Н при наличие на такъв индиректен електромер. - Подаване на релейни команди от мониторинговия персонал чрез умен електромер с релеен контрол, използван в системите за наблюдение и изключване; - Персонификация на достъпа и възможност за паралелна работа на до 10 потребителя с различни нива на достъп; - Засичане (Log) на потребителите - анализ на подадени команди, престой в софтуерната среда, извършени справки и аналитичност. Функционалностите на софтуера съответстват на следните елементи от дейността: 1. Оптимизация на работните процеси - постига се чрез дистанционното управление на софтуера. Дейности, които към момента се извършват на място в самия обект на фотоволтаичната централа, ще бъдат извършвани дистанционно посредством софтуера. По този начин се избягва необходимостта от посещение на място, влизане в обекта и се минимизират и рисковете за работниците/служителите. 2. Въвеждане на гъвкави форми на заетост - основна функционалност на софтуера е именно дистанционното управление, което намалява необходимостта от физическо посещение на обекта за осъществяване на определен труд. По този начин, персоналът ще има възможност за работа чрез "отдалечено работно място", а работното време и работните позиции ще могат да се съвместяват и реорганизират в зависимост от персоналните очаквания и желания на членовете на работния екип. Софтуерът ще засича по персоналния код за достъп работата на всеки член на персонала като по този начин ще може да се калкулира конкретно почасово възнаграждение на персонала и да се въведат почасови форми на заетост. 3. Ротация на работното място - софтуерът дава възможност за "отдалечено работно място", както и за паралелна и дистанционна работа на множество потребители с различни нива на достъп. Задаването на права за достъп и паралелната работа дават възможност за въвеждане на ротация на работното място. Ротацията на работното място, както и гъвкавото работно време водят до подобряване съвместяването на професионалния и личния живот не само на по-възрастните заети, но и на всички представители на целевата група. 4. Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници - отдалечената работа и елиминирането/намаляването на необходимостта от посещение на място на обекта, водят пряко до подобряване на условията на труд. Софтуерът дава възможност за отдалечено работно място, което дава възможност за наемането и на хора с намалена трудоспособност, трудноподвижни и др. 28 250.00 28 000.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд чрез въвеждане на средства за колективна защита: Основната цел на дейността е да се осигурят безопасни и здравословни условия при работа в производството на Егел, както и: - да се създадат условия за превенция и намаляване на трудовите злополуки и професионални заболявания чрез въвеждане на средства за колективна защита; - да се подобрят минимизират рисковете при работа чрез модернизиране и обезопасяване на производствените съоръжения. В рамките на дейността ще бъде закупена и внедрена цялостна система за безопасност, известяване и контрол при бедствия и аварии, която включва следните елементи: - Мълниезащита и защита от пренапрежения Осигурява защита на персонала от директни попадения на мълнии или индуцирани пренапрежения в кабелите по време на физическо обследване на обекти. Състои се от мълниеприемник с изпреварващо действие, разположен върху поцинкован стълб с бетонова стъпка със собствен заземителен контур. За да може да се следи дистанционно броя и характеристиките на попадналите мълнии допълнително се включва измервателен модул заедно с контролер с вградена комуникация. За защита на персонала и оборудването от индуцирани пренапрежения в кабелите се монтират DC арестори на всеки стринг и аресторна защита на AC страна. - Подсистема за наблюдение, известяване, авариен контрол и автоматично изключване при наводнения; Използват се сензори за ниво и валежи в комбинация с контролер с комуникационно оборудване, които са интегрирани със системата за изключване, с оглед прекъсване на веригите и защита на хора и животни в случай на бедствие (наводнение). - Подсистема за наблюдение, известяване и авариен контрол/изключване ан генераторите при пожар. В зависимост от произхода на пожара, системата служи и за система за дистанционно гасене. Използват се инфрачервени сензори за засичане на пожар или дим, които са куплирани с контролер/записващо устройство и комуникация. Оборудването е интегрирано със системата за изключване. При засечен пламък или дим системата изключва автоматично панелите и мрежата, за да се спре източника на енергия и възпламеняването. - Подсистема за контрол на отдаваните към електроразпределителната мрежа или консуматорите енергия, с цел защита от претоварване и предотвратяване на аварии на мрежата/консуматорите; -Система за обезопасяване/изключване на индивидуални компоненти или цялата инсталация в обекта при аварийни ситуации; Чрез този елемент се ограничава напрежението от изключително опасно за човека 1000V на безопасно, допустимо такова от максимум 36V. За целта се използват адаптори за индивидуално изключване на всеки панел, изключване на стрингове чрез постоянно токови прекъсвачи – за безопасна работа по DC частта, изключване на инвертор AC (за безопасна работа по инвертори) чрез умен електромер с вграден програмируем контролер и комуникационен модул, контактор и релеен контрол. Изключването на отделните елементи повишава многократно безопасността при работа, елиминират се рискове от изгаряния от електрически дъги, електрически удар от оголени кабели или дефектни модули и оборудване, за техническия персонал, за персонала по поддръжка, за пожарни и аварийни бригади. С възможностите за контрол на всяко ниво на централата, системата позволява автоматично или по команда/задание изключване на всички токозахранени вериги, като така осигурява безопасност на персонала оше преди или при посещение и работа на място. Системата се активира автоматично при аварийно събитие или при предварително зададено събитие. Изброените елементи от системата за безопасност, известяване и контрол при бедствия и аварии отговарят на примерните елементи на допустимите дейности за колективна защита: 1. Защита от пожар и взрив чрез мълниезащитна инсталация; 2. Защита от електростатични заряди чрез система за заземяване и отвеждане на ток 3. Защита при аварии и природни бедствия чрез система за известяване, автоматично обезопасяване/изключване, както и чрез система за дистанционно управление, гасене и др. 328 500.00 327 500.00
Дейност по информиране и публичност: Основна цел на дейността е повишаване на информираността на обществото за планираните дейности и постигнатите резултати по проекта. Дейността е планирана съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси”. Предвидени са целенасочени мерки за повишаване на информираността на обществото за планираните дейности, целенасочена работа за положителна промяна в обществените нагласи към рисковите групи, включително и достъпно разясняване за ползите от проекта върху представителите на целевата група. Всички материали за популяризиране на проектните дейности, закупеното по проекта оборудване и документите по проекта ще посочват приноса на общността и ще съдържат всички реквизити, посочени в изискванията за информиране и публичност на ОП РЧР. Във всички форми и мероприятия за популяризиране на проекта ще се отразява, че проектът ще се осъществява с финансовата подкрепа на ОП "РЧР", съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. В рамките на дейността ще бъде изготвена информационна табела, която ще бъде поставена на обекта с цел информиране на обществеността за получената финансова подкрепа по линия на ЕСФ и ОП РЧР. 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).