Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at providing a mobile integrated health and social service to adults unable to care for themselves and people with disabilities, which will improve the quality of life and access to social inclusion services in response to complex needs, incl. and health, aimed at overcoming the effects of social exclusion and poverty. It is planned to hire a mobile team that will provide hourly mobile integrated health and social services at homes and will deliver food, foodstuffs and basic necessities, pay household bills, request and receive urgent administrative and household services ( with user funds) to at least 58 users. The services will be provided on an hourly basis based on the identified needs of the persons of the target group, as a result of an assessment of individual needs and selection of users within 20 months.
The project envisages providing the target group with information on prevention and prevention of health and socially significant diseases, including consultations with specialists if necessary. Another main activity is organizing and conducting supervision and training of employees providing hourly mobile integrated health and social services in a home environment and providing psychological support to elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities.
The project will help ensure adequate social protection, overcome social exclusion, improve accessibility and social inclusion by improving access to integrated social services.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома в община Стамболово: Дейността е насочена към предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации като в нея ще бъдат обхванати минимум 58 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите; 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания,включително консултации с други специалисти при необходимост. 4.Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Предоставянето на услугите ще стартира с извършване на индивидуална оценка на потребностите на потенциалните потребители за удовлетворяване на конкретните нужди, която ще се извърши от екипа за управление. Оценките ще включват оценка на общото физическо и психическо състояние на потенциалния потребител; способността му за справяне с ежедневни дейности; социалната му активност и интереси; взаимоотношенията със семейството му и други значими хора; битовите условия на живот; допълнителни потребности; безопасност и рискове и др. Целта на извършените оценки на потребностите ще бъде за всеки потребител да бъдат предложени здравни, социални и други услуги в зависимост от индивидуалните му нужди, потребности и проблеми. Грижата в дома ще е вид мобилна форма на социална услуга, която се фокусира върху предоставяне на грижа и подкрепа за хората в тяхната домашна среда. Услугите които ще се предоставят на потребителите на база индивидуалните им потребности ще се осъществяват по график от домашни помощници, медицинска сестра, координатор/диспечер и рехабилитатор. При необходимост ще бъдат привлечени и други специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група. Контрола върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще бъде възложено на координатор/диспечер на услугите, който ще осъществява мониторинга върху предоставянето на услугата. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите, общината ще проведе конкурс за подбор и наемане на персонал на трудов договор. След сключването на договори с лицата, непосредствено преди стартиране на услугата, за тях ще бъде проведено въвеждащо обучение, чрез което ще се дадат единни указания за предоставяне на услугите за потребителите. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. Дейността на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. Фокусът на провежданите супервизии ще бъде поставен върху работата с целевата група според спецификата на характерите и поведението им. В рамките на супервизиите ще бъдат анализирани и комуникативните възможности на служителите и техните уменията за оказване на подкрепа. Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите възникнали в хода на предоставяне на услугите, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. Ще се работи усилено върху изграждането и формирането на положителни навици и поведение сред назначените служители. 516 534.43 335 881.49

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).