Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 656 TREES
Български

Programme: Foods

Planning region: All

Description

The overall project objective is to increase innovation performance and competitiveness of SOFTPRESS through introduction and market uptake of an innovative product on the global market, in one of the thematic areas of ISSS - "New technologies in creative and recreative industries." This project will introduce an innovative product "Oxford Translator" - a mobile application - audio and text automated multilingual translator, integrated with the global social platforms, designed for the iOS operating system.

The project will be implemented through purchasing of 5 pcs. specialized software that will integrate the full functionality of the application and will create a product, ready for commercialization.
Project activities will be implemented in the Northwest Planning Region – the town of Pleven.

As a result of the project activities, the company will have an opportunity to both improve its innovative capacity and to lead to commercialization of the innovative product, which will help to improve the competitive advantage of the company and will contribute to expand its market positions on a global level.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на специализирани софтуери, необходими за внедряването на иновативния продукт (ще бъде извършена чрез закупуването на специализирани софтуери - 5 бр.): Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 5 бр. специализирани софтуери (ДНА), необходими за внедряването на иновативния продукт. По своята същност иновацията представлява мобилно приложение - аудио и текстови мулти-лингвистичен преводач, интегриран със световните социални платформи и приложим за операционна система iOS. Чрез този продукт, компанията ще предложи на пазара едно цялостно решение за автоматизиран превод и обмяна в реално време на смислен диалог чрез текст и говор между потребители от разстояние в различни локации, осигурявайки гарантиран висококачествен превод въз основа на интегрираната лексикална база на Oxford. Това решение е комбинирано с инструмент за учене и подобряване на езиковото ниво на потребителя, т.е. продуктът е своеобразна комбинация от преводач и учебник едновременно. За да бъде възможно най-ефективен мулти-лингвистичният преводач трябва да бъде разработен в съответствие с определени стандарти, да поддържа определени функционалности и да притежава специфични характеристики. Към момента екипът от специалисти на СОФТПРЕС е разработил прототип на иновативния продукт, притежаващ базов интерфейс, но за да бъдат развити пълните му функционалности, те се нуждаят от специализирани софтуери. Функционалностите, модулите и последователността на тяхното въвеждане в действие са определящи при избора на софтуерен продукт за разработване на иновативният автоматичен преводач. На базата на извършено проучване и анализ на функционалностите на иновативният преводач, екипът на СОФТПРЕС установява необходимостта от определени специализирани софтуери за неговото окончателно завършване: 1) Специализиран софтуер за разработване и поддържане на функцията „Translator“ (автоматичен преводач) на текст от език-източник език в целеви език за платформата iOS (1бр.). 2) Специализиран софтуер за разработване и поддържане функцията „Translator“ (автоматичен преводач) на аудио от език източник в целеви език за платформата iOS (1бр.). 3) Специализиран софтуер за разработване и поддържане на функцията „Translator“ (автоматичен преводач) на текст от език- източник в аудио на целеви език за платформата iOS (1бр.). 4) Специализирана софтуерна библиотека за разработване и поддържане на функцията „Translator“ (автоматичен преводач) на аудио от изходен език, към текст в целевия език за платформата iOS (1бр.). 5) Специализирана софтуерна библиотека за интеграция на преведените файлове в аудио и текстови формат с основните социални мрежи (1бр.). Новозакупените софтуери ще съответстват на спецификата и предназначението на функционалностите на иновативния продукт и ще доведат до неговото успешно реализиране на световния пазар. Изпълнението на дейността ще се осъществи в гр. Плевен (СЗР) в един от обектите на компанията, с оглед оптимизиране и максимална ефективност на производствените разходи на иновационния продукт. Екипът от специалисти на компанията ще извърши интеграцията на функционалностите на иновативния продукт чрез новите специализирани софтуери и завършване на продукта, готов за внедряване на пазара за продажба. Стъпки на изпълнение на дейността: 1.Сформиране на екип по проекта, вкл. Ръководител и Счетоводител. 2.Избор на изпълнител (от 1-ви до 5-ти месец) съгласно ПМС № 118/2014 3.Сключване на договор за доставка (от 6-ти до 7-ми месец) 4.Доставка на актива и подписване на приемо-предавателен протокол (от 8-ми месец до 12-ти месец) 5.Внедряване, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финален протокол (от 13-ти месец до 18-ти месец) 434 000.00 434 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).